nou ik begin:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ga denk ik maar alvast mijn koffer pakken voor morgen
Zegt degene die altijd door een slotje posttequote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
hier moet je zijn GM
jouw eerste gedachte weerquote:
Je reageert ook gewoon op GMquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd door een slotje postte.
dat viel wel meequote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd door een slotje postte.
je hebt fansquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Bos81 het volgende:
De tweede Hools op rij die naar mij is vernoemd![]()
vandaar dat deze eerder was. Ajax verdient dat grote scherm niet eensquote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef borisz het volgende:
mijn TT voor nu was ajax op groot scherm en feijenoord op klein scherm ofzo![]()
dat is waar.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat deze eerder was. Ajax verdient dat grote scherm niet eens
tja ik ken ook een exkoppel die minimaal 17 jaar bij elkaar waren en drie koters op de wereld hebben gezet, en dan is hij vertrokkenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ze waren pas 12 jaar bij elkaar
Of jullie zijn blij dat ik het weekend er niet ben, dat kan ook natuurlijkquote:
SCH sturen we wel op GM af, wat doen we met messenga dit weekend?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of jullie zijn blij dat ik het weekend er niet ben, dat kan ook natuurlijk
via de veiling eruit werken!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
SCH sturen we wel op GM af, wat doen we met messenga dit weekend?![]()
Die zetten we gewoon in de ballenbak bij zijn leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef borisz het volgende:
SCH sturen we wel op GM af, wat doen we met messenga dit weekend?![]()
Geen koters hier in dit geval, maar wel een koophuis in Zuid. En zij zit op dit moment zonder werk, en hij wil het huis niet houden. Lastig.....quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is waar.
[..]
tja ik ken ook een exkoppel die minimaal 17 jaar bij elkaar waren en drie koters op de wereld hebben gezet, en dan is hij vertrokken![]()
Ik moet welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je reageert ook gewoon op GM?
Dat zijn altijd vervelende situaties.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef Againzender het volgende:
Geen koters hier in dit geval, maar wel een koophuis in Zuid. En zij zit op dit moment zonder werk, en hij wil het huis niet houden. Lastig.....
dramaqueenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef RayMania het volgende:
Volgende Hools wordt naar mij genoemd, anders pas ik hem zelf wel aan!
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef RayMania het volgende:
Volgende Hools wordt naar mij genoemd, anders pas ik hem zelf wel aan!
Happertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |