nou het begint met een grap, eigenlijk geloof ik niet in internetrelaties... Nouja er zijn er genoeg ontstaan via internet, maar mij staat het totaal nie taan. Dus het is meer uit nieuwsgierigheid dan een serieuze bedoeling. Aangezien iemand anders zei van moet je is kijken, dus ik profieltje aangemaakt, en eens rondkijken op die site... Ik bedoel, wat zegt zo een profieltje nou over een persoon? voor mij vrij weinig. Je kan je presenteren zoals je zelf wil...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:55 schreef Vivi het volgende:
Gelooft er in? Die site bestaat gewoon hoor, en zat mensen daten via die site, dus tis geen kwestie van geloven lijkt mij.
En je mag er best eerlijk voor uitkomen dat je je niet "voor de grap" hebt ingeschreven hoor..anders zou je niet zo nieuwsgierig zijn naar ervaringen dat je er een topic over opent nml
ik denk dat het voor vrouwen beter werkt dan voor mannen, want volgens mij zijn het de vrouwen die veel afwachten en hopen op berichtjes... En de mannen (die dus betaald hebben) sturen die berichtjes toch welquote:Op donderdag 30 november 2006 14:59 schreef floopzz het volgende:
Heb er niet voor betaald, maar het heeft wel gewerkt voor me
Het is misschien alleen zo dat je een week mailt of smst ofzo en daarna gaat het gewoon verder irl als bij een normale ontmoeting in de kroeg. Zo vreemd ist ook weer niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Mickje het volgende:
[..]
nou het begint met een grap, eigenlijk geloof ik niet in internetrelaties... Nouja er zijn er genoeg ontstaan via internet, maar mij staat het totaal nie taan.
tja die mensen zal je altijd hebben, maar het lijkt mij dat je voordat je gaat daten eerst via mail/msn/telefoon contact hebt, en ja ik weet dat je jezelf dan alsnog anders voor kan doen...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Ik kende een meisje dat zich ook ingeschreven had op Relatieplanet. Een erg introvert meisje, die veel mannen gewoon over het hoofd zagen. Zij wist dat haar inneriljk wel interessant was en probeerde het via RP. Ze heeft een 10-tal dates gehad. Ze heeft nu een relatie met de 10e, maar de 9 voorgaande waren voor de mannen puur voor de seks, iets waar zij niet op zat te wachten.
Het komt misschien over als een vooroordeel, maar meisjes schrijven zich in omdat ze introvert zijn en in real life de stap naar mannen toe niet durven te zetten, mannen schrijven zich in omdat ze daar een goede kans inzien om seks te hebben.
In beide gevallen denk ik dat het meestal flink tegen zal vallen. De mannen, omdat ze introverte, verlegen, niet al te mooie meisjes als date krijgen. De meisjes, omdat ze mannen tegenover zich krijgen die alleen maar seks met ze willen.
Goh, verrassend.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Ze heeft nu een relatie met de 10e, maar de 9 voorgaande waren voor de mannen puur voor de seks, iets waar zij niet op zat te wachten.
Al met al deel ik je mening dat ik internet een behoorlijk kansloos medium vind om te datenquote:Het komt misschien over als een vooroordeel, maar meisjes schrijven zich in omdat ze introvert zijn en in real life de stap naar mannen toe niet durven te zetten, mannen schrijven zich in omdat ze daar een goede kans inzien om seks te hebben.
In beide gevallen denk ik dat het meestal flink tegen zal vallen. De mannen, omdat ze introverte, verlegen, niet al te mooie meisjes als date krijgen. De meisjes, omdat ze mannen tegenover zich krijgen die alleen maar seks met ze willen.
Nah, ik ken mijn vriendin via FOK. Ik vind dat toch anders. Zij post regelmatig, ik post regelmatig, we vonden elkaars posts leuk, je voegt elkaar toe op MSN, je blijkt best leuk met elkaar te kunnen praten, je besluit eens wat af te spreken, dat blijkt te klikken en je hebt een relatie.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goh, verrassend.
[..]
Al met al deel ik je mening dat ik internet een behoorlijk kansloos medium vind om te daten![]()
Dat had ik hetzelfde. Als je dan ook zegt 'we kennen elkaar via internet' leg ik maar wel ff uit dat het niet via een datinggebeuren is.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Polvere het volgende:
[..]
Nah, ik ken mijn vriendin via FOK. Ik vind dat toch anders. Zij post regelmatig, ik post regelmatig, we vonden elkaars posts leuk, je voegt elkaar toe op MSN, je blijkt best leuk met elkaar te kunnen praten, je besluit eens wat af te spreken, dat blijkt te klikken en je hebt een relatie.
mja na een aantal profielen gezien te hebben, komen veel meisjes toch voorzichtig over, er staat altijd wel iets bij van, elkaar leren kennen via mail of msn, en misschien meer.... Aan de andere kant, dat kan allemaal schijn zijn want ze schrijven zich wel in.... Kan er geen hoogte van krijgen:Pquote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Polvere het volgende:
[..]
Nah, ik ken mijn vriendin via FOK. Ik vind dat toch anders. Zij post regelmatig, ik post regelmatig, we vonden elkaars posts leuk, je voegt elkaar toe op MSN, je blijkt best leuk met elkaar te kunnen praten, je besluit eens wat af te spreken, dat blijkt te klikken en je hebt een relatie.
Maar goed, ik zocht geen relatie op FOK, zij ook niet. Via Relatieplanet zoek je daadwerkelijk naar een relatie of -in het geval van de meeste mannen- naar seks. Het lijkt mij zo vervelend om met een meisje te daten, waarvan je wéét dat ze nogal nadrukkelijk op zoek is. Dat zorgt voor een totaal niet leuke druk op zo'n date, lijkt me.
dat vind ik ook zo nep, waar kennen jullie mekaar van? ja via internet, alleen dat vind ik al zo kansloos over komen, net of je irl niets kan krijgen. Voor mij komt dat een beetje hopeloos over...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat had ik hetzelfde. Als je dan ook zegt 'we kennen elkaar via internet' leg ik maar wel ff uit dat het niet via een datinggebeuren is..
Verschrikkeiljk inderdaad. Die eerste blik als je dát verteld is frustrerend. Na nadere uitleg is het begrip er meestal wel, maar dat eerste zinnetje: "Ja, ik ken 'r van internet!".quote:Op donderdag 30 november 2006 15:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat had ik hetzelfde. Als je dan ook zegt 'we kennen elkaar via internet' leg ik maar wel ff uit dat het niet via een datinggebeuren is..
Ja precies, dat vind ik dus ook. Maar ik vond hem leuk in een discussie en was het met hem eens. En daarom zochten we contact o.a. Dat vind ik minder kansloos dan relatieplanet.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef Mickje het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo nep, waar kennen jullie mekaar van? ja via internet, alleen dat vind ik al zo kansloos over komen, net of je irl niets kan krijgen. Voor mij komt dat een beetje hopeloos over...
mja uiteindelijk verslaat liefde alles denk ik:Pquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik dus ook. Maar ik vond hem leuk in een discussie en was het met hem eens. En daarom zochten we contact o.a. Dat vind ik minder kansloos dan relatieplanet.nl
Maar misschien maak ik mezelf dat alleen maar wijs..
lol een foto is niet verplicht nee, maar je profiel blijft onbeperkt bestaan? ook als je even niet actief bent? (als je dus een relatie hebt)quote:Op donderdag 30 november 2006 15:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zag trouwens ook mensen die ik ken, en blijkbaar in het geheim zo'n profiel hadden. Wat ze er op hadden staan ook.. ik heb ze zo hard uitgelachen.. "Oproep: het is toch veel leuker om je bij te praten onder het genot van een drankje op een terrasje?" En bij mijn matches bleek mijn (niet zo vrijgezelle) ex te staan. Petje op en zonnebril, om niet herkend te worden. Kansloos. En toen ik verder keek bleek mijn eigen vriend óók een profiel te hebben. Mja.. dát was wel het toppunt. Hij zei, dat hij er een had om het profiel van zijn ex te kunnen bekijkenj. Maar ondertussen had hij wel een foto op zijn profiel. Zijn verklaring daarvoor was, dat je in die tijd alleen een profiel aan kon maken als je ook een foto plaatste. Volgens mij hoefde dat nooit...
Als je er niet komt, zakt je profiel langzaam weg (elke keer als je inlogt komt ie weer omhoog). Je kunt je profiel op non-actief zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Mickje het volgende:
[..]
lol een foto is niet verplicht nee, maar je profiel blijft onbeperkt bestaan? ook als je even niet actief bent? (als je dus een relatie hebt)
Twee jaar geleden ook niet? Lijkt me onlogisch, maar toch.. dan weet ik tenminste 100% zeker of ik terecht boos ben geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Mickje het volgende:
lol een foto is niet verplicht nee, maar je profiel blijft onbeperkt bestaan? ook als je even niet actief bent? (als je dus een relatie hebt)
mja je kan hem wel zelf verwijderen, maar als je zoiets vergeet tja. Wat maakt het nou uit of je profieltje nog rond zweeft met foto? boeie, Je hebt hem toch al;) Iets te jaloers ingesteld misschien maar npquote:Op donderdag 30 november 2006 15:40 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Twee jaar geleden ook niet? Lijkt me onlogisch, maar toch.. dan weet ik tenminste 100% zeker of ik terecht boos ben geworden. (a) Hij zei hem wel aangemaakt te hebben voor het aan was. Helaas kan je dat nergens natrekken. Het lijkt er inderdaad op, dat je profiel niet verwijderd kan worden. Maar ja, dan nog vond ik dat hij zijn foto er wel af had mogen halen.
je kan aangeven dat je niet meer benaderd kan worden,quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Mickje het volgende:
[..]
Het is even zoeken maar je kan wel degelijk je profiel verwijderenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:40 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Twee jaar geleden ook niet? Lijkt me onlogisch, maar toch.. dan weet ik tenminste 100% zeker of ik terecht boos ben geworden.Hij zei hem wel aangemaakt te hebben voor het aan was. Helaas kan je dat nergens natrekken. Het lijkt er inderdaad op, dat je profiel niet verwijderd kan worden, maar hij kan wel op non actief. Hij had dat "zogenaamd" niet kunnen vinden. Maar ja, whatever. Hij hadj zijn foto er sowieso wel af mogen halen.
Dat kan ja, maar dat kan je vergeten en dan blijft je profiel gewoon openbaar voor het publiekquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef killer_mac het volgende:
[..]
je kan aangeven dat je niet meer benaderd kan worden,
of je profiel verwijderen
Waarom? In de kroeg spreek je toch ook sneller degene aan wiens uiterlijk je aanspreekt?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb eens zo'n account aangemaakt. Pure test. Zonder foto kreeg ik geen reacties. Toen ik vervolgens voor 2 minuten een foto op mijn profiel plaatste, had ik 5 reacties. Ik vond het al kansloos, maar toen helemaal.
Mja uiterlijk zegt niet alles, en leeftijd heeft ook grenzen denk ik, en tegenwoordig is het steeds moeilijk om een leeftijd bij een persoon te schattenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? In de kroeg spreek je toch ook sneller degene aan wiens uiterlijk je aanspreekt?
Eens. Je bent nieuwsgierig naar de mens achter het profiel, maar uiteraard ook naar het uiterlijk achter het profiel. Ik vind dat niet meer dan normaal, ik zou echt nevernooitniet reageren op een profiel dat louter bestaat uit lettertjes. Ik wil wel een bééld hebben, voordat ik energie in zoiets zou steken *.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? In de kroeg spreek je toch ook sneller degene aan wiens uiterlijk je aanspreekt?
Helemaal mee eens, ik hoor het ook vaak van moraal ridders dat het belachelijk is dat je iemand op een foto afrekend.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet alles, maar wel of je diegene als potentiele partner zou kunnen zien. Je moet érgens een eerste schifting maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Mickje het volgende:
[..]
Mja uiterlijk zegt niet alles, en leeftijd heeft ook grenzen denk ik, en tegenwoordig is het steeds moeilijk om een leeftijd bij een persoon te schatten
Haha, ik heb daar wel last van, ja. Het werd ook wel versterkt door allerlei toestanden (uit het verleden). Ik had me er inderdaad toen niet zo druk over moeten maken. Helaas zie je zulke dingen pas veel te laat.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:42 schreef Mickje het volgende:
mja je kan hem wel zelf verwijderen, maar als je zoiets vergeet tja. Wat maakt het nou uit of je profieltje nog rond zweeft met foto? boeie, Je hebt hem toch al;) Iets te jaloers ingesteld misschien maar np
Het eerste wat mij altijd opvalt aan een meisje is de uitstraling en vrolijkheid die iemand uitstraalt. Want als iemand dat heeft, vind ik het al interessantquote:Op donderdag 30 november 2006 15:50 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik hoor het ook vaak van moraal ridders dat het belachelijk is dat je iemand op een foto afrekend.
Maar in een kroeg ga je ook niet af op de wat meer gezette medemens
Ik zal dan ook toegeven dat ik niet alleen op de ogen let van iemand maar ook op gewicht en lengte
Ik doe even héél flauw hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Mickje het volgende:
[..]
Mja uiterlijk zegt niet alles, en leeftijd heeft ook grenzen denk ik, en tegenwoordig is het steeds moeilijk om een leeftijd bij een persoon te schatten
Bovenstaand meisje heeft wel uitstraling en vrolijkheidquote:Op donderdag 30 november 2006 15:54 schreef Mickje het volgende:
[..]
Het eerste wat mij altijd opvalt aan een meisje is de uitstraling en vrolijkheid die iemand uitstraalt. Want als iemand dat heeft, vind ik het al interessant
zeker waar, maar ik denk dat de profielen MET foto's ook sneller reacties krijgen dan zonder fotoquote:Op donderdag 30 november 2006 15:55 schreef Polvere het volgende:
[..]
Ik doe even héél flauw hoor.
Blondine, 27 jaar, blauwe ogen, normaal figuur zoekt jou, knappe man om gezellig wat mee te drinken.
[geen foto]
Of
Blondine, 27 jaar, blauwe ogen, normaal figuur zoekt jou, knappe man om gezellig wat mee te drinken.
[afbeelding]
Heel flauw, ik wéét het, maar het is wél zo.
Lol 1-0 voor jouquote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Polvere het volgende:
[..]
Bovenstaand meisje heeft wel uitstraling en vrolijkheid.
Daar ging het ook over.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Mickje het volgende:
[..]
zeker waar, maar ik denk dat de profielen MET foto's ook sneller reacties krijgen dan zonder foto
Mja helaas denken veel mensen er niet over. En ik ook niet, uiterlijk doet weldegelijk wat, Als ik die meid paar posten hierboven zou zien, ookal heeft ze alles wat ik zoek, ik zou er niet naast durven lopen....quote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Relatieplanet juist een middel was, om iemand te vinden die bij je past. Qua innerlijk, dat de profielen matchen. Ik ben het ermee eens dat uiterlijk belangrijk is. Maar, daarom zie ik het nut dus niet. Het is dus eigenlijk gewoon een soort vleesmarkt. Het profiel moet eigenlijk gedetailleerder zijn en zonder foto's. Dat zou pas later moeten komen. Zo leer je wie echt bij je passen en misschien leer je dan ook wel om iemand te accepteren, omdat zijn innerlijk zo goed bij je past. Uiteindelijk is dat toch wat het belangrijkste is in een relatie, of je met iemands karakter en "typische" trekjes kan leven.
Ook dat kan, maar dan zou je minder reacties krijgen, in principe kan je aangeven waar je naar opzoek bentquote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Relatieplanet juist een middel was, om iemand te vinden die bij je past. Qua innerlijk, dat de profielen matchen. Ik ben het ermee eens dat uiterlijk belangrijk is. Maar, daarom zie ik het nut dus niet. Het is dus eigenlijk gewoon een soort vleesmarkt. Het profiel moet eigenlijk gedetailleerder zijn en zonder foto's. Dat zou pas later moeten komen. Zo leer je wie echt bij je passen en misschien leer je dan ook wel om iemand te accepteren, omdat zijn innerlijk zo goed bij je past. Uiteindelijk is dat toch wat het belangrijkste is in een relatie, of je met iemands karakter en "typische" trekjes kan leven.
Onzinquote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Relatieplanet juist een middel was, om iemand te vinden die bij je past. Qua innerlijk, dat de profielen matchen. Ik ben het ermee eens dat uiterlijk belangrijk is. Maar, daarom zie ik het nut dus niet. Het is dus eigenlijk gewoon een soort vleesmarkt. Daarvoor kan je toch naar de kroeg gaan? Het profiel moet eigenlijk gedetailleerder zijn en misschien in eerste instantie zonder foto's. Dat zou pas later moeten komen. Zo leer je wie echt bij je passen en misschien leer je dan ook wel om iemand te accepteren, omdat zijn innerlijk zo goed bij je past. Uiteindelijk is dat toch wat het belangrijkste is in een relatie, of je met iemands karakter en "typische" trekjes kan leven.
Mja.. maar daardoor ga je wel eerst 10 keer op je bek voor je dat ene meisje tegenkomt. Uiterlijk zie je als eerste, helemaal op zo'n site. Daarom zouden die foto's pas moeten komen wanneer je interesse toont ofzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:01 schreef Mickje het volgende:
Mja helaas denken veel mensen er niet over. En ik ook niet, uiterlijk doet weldegelijk wat, Als ik die meid paar posten hierboven zou zien, ookal heeft ze alles wat ik zoek, ik zou er niet naast durven lopen....
Nee, ben ik het niet mee eens. Zo steken mensen niet in elkaar. Het gaat hier ook niet om knap of lelijk hè. Mensen hebben verschillende smaken en verschillende voorkeuren. Het uiterlijk is ook niet belangrijk, maar wél belangrijk voor de beeldvorming. Een foto kan ook best vaag zijn, maar hoe staat die persoon op de foto? Met rechte rug? Een glimlach? Of chagrijnig, krom?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat is waar, maar als je een ontzettende chemistry met iemand hebt kan je vaak ook beter tegen diegene zijn irritante trekjesquote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Uiteindelijk is dat toch wat het belangrijkste is in een relatie, of je met iemands karakter en "typische" trekjes kan leven. Dat heb ik in ieder geval gemerkt..
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:04 schreef killer_mac het volgende:
Ten tweede in een kroeg kijk je ook naar het uiterlijk, je maakt mij niet wijs
dat jij op een ongelofelijke lelijke jongen af zou stappen!!!
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Het is dus eigenlijk gewoon een soort vleesmarkt. Daarvoor kan je toch naar de kroeg gaan?
Ja, maar goed.. het is niet echt specifiek. Het is veel te breed. Maar goed, op deze manier hou je natuurlijk meer matches over.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:04 schreef killer_mac het volgende:
Ook dat kan, maar dan zou je minder reacties krijgen, in principe kan je aangeven waar je naar opzoek bent
en van de personen die voldoen aan jouw wensen krijg je regelmatig een overzicht.
Dat is waar, daarom zou die dus na dat interesse tonen pas moeten komen. Dan kan je het alsnog zienquote:Op donderdag 30 november 2006 16:04 schreef killer_mac het volgende:
Maar eerlijk gezegd geen foto is geen reactie, omdat veel mensen liegen over hun gewicht of lengte.
Op een foto kan je toch nog zien.
Dat heb ik inderdaad ook gemerkt..quote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Vivi het volgende:
Dat is waar, maar als je een ontzettende chemistry met iemand hebt kan je vaak ook beter tegen diegene zijn irritante trekjes
Welke principes? Je moet je partner toch minimaal lekker,quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gemerkt..Heel slecht eigenlijk.. je stapt dan veel sneller van je principes af.
Haha ik ging dat ook altijd helemaal uit staan leggen. Eigenlijk praatte ik sowieso liever niet over hoe we elkaar ontmoet hadden.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:12 schreef Nouk het volgende:
Ik gelukkig nog niet, wel dames leren kennen die blij waren dat ik er uitzag zoals op mijn foto en beschreven in mijn profielquote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar goed.. het is niet echt specifiek. Het is veel te breed. Maar goed, op deze manier hou je natuurlijk meer matches over.
[..]
Dat is waar, daarom zou die dus na dat interesse tonen pas moeten komen. Dan kan je het alsnog zien
Heeft iemand hier wel eens een date gehad met iemand die duidelijk had gelogen? Ik bedoel, dan durf je jezelf toch ook neit te vertonen op een date? Ik zou dan in ieder geval niet meer durven te komen..
Dat bedoel ik. Als je een minder lekker vriendje hebt en hij flikt je iets, dan maak je het sneller uit dan wanneer hijquote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Vivi het volgende:
Welke principes? Je moet je partner toch minimaal lekker,, en jummie vinden? Of ga jij graag een verstandshuwelijk aan dan?
Kreeg een keer via een kerel van Fok een uitnodiging voor die site, denk ik. Ik heb het aan bod afgeslagen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef Vivi het volgende:
Er is trouwens wel zo'n site als waar jij het over hebt...dan linken ze mensen n.a.v. een hele psychologische vragenlijst..weet alleen niet meer hoe die heet, er is ook zo'n reclame van op TV, met "Ik heb je gevonden"![]()
Mja daar ben ik het niet mee eens, als ik eenmaal een relatie heb, dan hou ik gewoon de zelfde 'regels' of ze nou superlekker is of gewoon normaal. Vind wel dat je 100% voor mekaar moet gaan anders opzoutenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je een minder lekker vriendje hebt en hij flikt je iets, dan maak je het sneller uit dan wanneer hijis. Dan zou je het langer pikken en wellicht zelfs over je grens heen stappen. Terwijl ze beiden over dezelfde grens gaan, zeg maar.
Idd, tis niet dat je alles maar pikt van iemand omdat hij of zij nu eenmaal lekker is...ik heb het dan meer over bepaalde trekjes of eigenaardigheidjes, kleine dingetjes, die je van een ander niet zo leuk zou vinden, maar van je partner "Agossiequote:Op donderdag 30 november 2006 16:20 schreef Mickje het volgende:
[..]
Mja daar ben ik het niet mee eens, als ik eenmaal een relatie heb, dan hou ik gewoon de zelfde 'regels' of ze nou superlekker is of gewoon normaal. Vind wel dat je 100% voor mekaar moet gaan anders opzouten
dat zijn de dingen die iemand speciaal maken ja, van die dingen kan ik altijd zo genieten! Al kan iemand nog zo lekker eruit zien, Er moet iets unieks en speciaals blijven...quote:Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, tis niet dat je alles maar pikt van iemand omdat hij of zij nu eenmaal lekker is...ik heb het dan meer over bepaalde trekjes of eigenaardigheidjes, kleine dingetjes, die je van een ander niet zo leuk zou vinden, maar van je partner "Agossie" omdat hij nu eenmaal zo lekker ruikt, aanvoelt of van je op zo'n speciale manier kan aankijken.
Chemistry dusquote:Op donderdag 30 november 2006 16:27 schreef Mickje het volgende:
[..]
dat zijn de dingen die iemand speciaal maken ja, van die dingen kan ik altijd zo genieten! Al kan iemand nog zo lekker eruit zien, Er moet iets unieks en speciaals blijven...
Ohh, op die manier. Tsja, die dingen zijn idd echt mooi.. dingen die je normaal misschien zelfs afstotelijk zou vinden, maar omdat je verliefd bent juist heel cute vindt.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef Vivi het volgende:
Idd, tis niet dat je alles maar pikt van iemand omdat hij of zij nu eenmaal lekker is...ik heb het dan meer over bepaalde trekjes of eigenaardigheidjes, kleine dingetjes, die je van een ander niet zo leuk zou vinden, maar van je partner "Agossie" omdat hij nu eenmaal zo lekker ruikt, aanvoelt of van je op zo'n speciale manier kan aankijken.
Precies! Dus daarom speelt uiterlijk wel zeker een rol, al hoeft diegene heus geen verpletterende schoonheid te zijn..als JIJ hem of haar maar lekker vind...lichaamsgeur is ook heel belangrijk trouwens, in dat kader.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ohh, op die manier. Tsja, die dingen zijn idd echt mooi.. dingen die je normaal misschien zelfs afstotelijk zou vinden, maar omdat je verliefd bent juist heel cute vindt.![]()
ja de kleinste dingentjes. Neem als voorbeeld, hoe iemand zijn of haar glas drinken leeg drinkt, echt de vreemdste dingen die je dan cute gaat vinden omdat ze uniek/vreemd zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ohh, op die manier. Tsja, die dingen zijn idd echt mooi.. dingen die je normaal misschien zelfs afstotelijk zou vinden, maar omdat je verliefd bent juist heel cute vindt.![]()
Ik weet niet of dat met uiterlijk te maken heeft hoor. Dat heeft met verliefdheid te maken, denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Vivi het volgende:
Precies! Dus daarom speelt uiterlijk wel zeker een rol, al hoeft diegene heus geen verpletterende schoonheid te zijn..als JIJ hem of haar maar lekker vind...lichaamsgeur is ook heel belangrijk trouwens, in dat kader.
Idd aan een foto zie je vrij weinig, maar toch slagen mensen erin om via internet een relatie te krijgen, dus ze leren mekaar een beetje kennen via mail of msn of whatever, en dan spreken ze af. Na die eerste date kun je dan denk wel zeggen van ja of nee....quote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat met uiterlijk te maken heeft hoor. Dat heeft met verliefdheid te maken, denk ik.En aantrekkingskracht schijnt te maken te hebben met zijn/haar lichaamsgeur inderdaad. Maar ja, op een foto ruik je dat niet
Haha bij een vriendje vond ik zijn grote teen heel vertederend. Dat is pas vreemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Mickje het volgende:
ja de kleinste dingentjes. Neem als voorbeeld, hoe iemand zijn of haar glas drinken leeg drinkt, echt de vreemdste dingen die je dan cute gaat vinden omdat ze uniek/vreemd zijn
haha idd de vreemdste dingen:P vond, dus je vind het nie tmeer?:Pquote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha bij een vriendje vond ik zijn grote teen heel vertederend. Dat is pas vreemd.
Klopt, ik heb zelf via Fok een relatie gekregen. Maar over die lichaamsgeur. Als die geur je doet aantrekken tot iemand, en je voelt je aangetrokken tot iemands foto, hoe is dat te verklaren dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Mickje het volgende:
Idd aan een foto zie je vrij weinig, maar toch slagen mensen erin om via internet een relatie te krijgen, dus ze leren mekaar een beetje kennen via mail of msn of whatever, en dan spreken ze af. Na die eerste date kun je dan denk wel zeggen van ja of nee....
Haha, ik zie zijn grote teen nooit meer! Wil ik ook niet! Haha!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:42 schreef Mickje het volgende:
haha idd de vreemdste dingen:P vond, dus je vind het nie tmeer?:P
haha nou oke, dan maar wachten op de volgende grote teen?:Pquote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha, ik zie zijn grote teen nooit meer! Wil ik ook niet! Haha!
Een aantal vrienden van mij daten regelmatig via relatieplanet, hun ervaring is het stukje "dwangmatigheid" op zoek gaan naar een relatie tijdens een date... dat werkt voor hun niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:47 schreef Mickje het volgende:
[..]
haha nou oke, dan maar wachten op de volgende grote teen?:P
maar oke laten we weer ontopic gaan, het gaat immers over relatieplanet, wat mensen er van vinden en hoe mensen het ervaren, en waarom je er in hemels naam voor zou willen betalen
ik snap best dat mensen een relatie willen, ze willen iets waar ze zich aan vast kunnen houden, iets waar ze alles mee kunnen delen, tuurlijk kan je dat ook met gewone vrienden of vriendinnen, maar in een relatie is het toch anders. persoonlijk vind ik een relatie ook wel belangrijk, maar weet ook dat het zeker niet het enige in je leven moet zijn, het moet iets aan je leven toevoegen, het moet het niet beheersen...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef zappity het volgende:
[..]
Een aantal vrienden van mij daten regelmatig via relatieplanet, hun ervaring is het stukje "dwangmatigheid" op zoek gaan naar een relatie tijdens een date... dat werkt voor hun niet.
Betalen of niet, ik heb zelf altijd het idee van, moet je een relatie hebben? Er zijn toch genoeg andere dingen dan een relatie met iemand. Lijkt wel of onze hele maatschappij de focus heeft op relaties.
ik heb een kijkje op onehello.nl genomen, maar kan daar verder weinig over zeggen... persoonlijk vind ik de uitstraling van de website van relatieplanet.nl proffesioneler overkomen, maar wat zegt nou eigenlijk?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef Dwan het volgende:
hee people's,
de reacties zijn nogal verdeeld begrijp ik uit 't topic.
Maar ik zit te twijfelen gewoon voor de fun om een leuk meid te ontmoeten los van alle shit.
wat zeggen jullie relatie plannet.nl of onehello.nl???
Ik heb betere ervaringen met relatieplanet, professioneler opgezet.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef Dwan het volgende:
hee people's,
de reacties zijn nogal verdeeld begrijp ik uit 't topic.
Maar ik zit te twijfelen gewoon voor de fun om een leuk meid te ontmoeten los van alle shit.
wat zeggen jullie relatie plannet.nl of onehello.nl???
en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:23 schreef FrankV34 het volgende:
Heb nooit moeite gehad om in contact te komen met vrouwen (ook niet in de kroeg of zo) maar ik ben irl blijkbaar meer het grote broer type. Dus daar rolde eigenlijk nooit een serieuze relatie uit. Op een gegeven moment hoorde ik van een collega dat die zijn vriendin had leren kennen via het internet. Dus nieuwsgierig als ik ben ben ik ergens rond 2000 gaan kijken op RP en andere relatiesites. Niet omdat ik wanhopig was maar omdat ik eens verder wou kijken dan mijn neus lang is (en dan heb ik nog een grote neus ook).
Eigenlijk van begin af aan andere contacten gehad dan je opdoet in de kroeg cq met uitgaan. Het draait meestal niet meteen om het uiterlijk (al doet een foto wel wonderen als je reacties wilt). Je leert elkaar op een andere manier kennen.
Heb uiteindelijk een 4-5 relaties achter elkaar gehad welke allemaal via een van de datingsites tot stand gekomen zijn. En nu ga ik over 11 dagen trouwenmet misschien wel de geweldigste meid die ik ooit heb leren kennen.
En die had ik zeker niet leren kennen als ik niet gedate had via het internet. Daar woonde ze te ver voor uit mijn buurt.
Of het geeft aan dat je niet zomaar wat reageerd, maar serieuze bedoelingen hebt. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Mickje het volgende:
[..]
en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
dat is ook waar, maar als ik dan van die vriendin hoor dat ze 20 emailadressen toegezonden krijgt ga ik weer denken, hoe hopeloos zijn die gevallen daar?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:37 schreef ioko het volgende:
[..]
Of het geeft aan dat je niet zomaar wat reageerd, maar serieuze bedoelingen hebt. Het is maar hoe je het bekijkt.
kijk, ik kan niet iedereen over 1 kam scheren, maar als je je als meisje daar inschrijft met of zonder foto, heb je de eerste dag al 40 berichtjes... Ik denk dat veel jongens gewoon iedereen berichten sturen totdat ze bij iemand uitkomen die interesse terug toont...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef Dwan het volgende:
hoe zo zou betalen hopeloos zijn????
als ik een leuke meid zie en reageer met zo'n standaard gelul dingetje en zij reageert terug.
Of zij reageert op mij en ik reageer terug dan ben ik best bereid om een paar eurie te investeren om in contact te komen met haar.
hoezo zou dat hopeloos zijn?
ik kan best een chickie uit de kroeg krijgen en ben ook niet verlegen maar ik zie dit soort sites als een verlengstuk om leuke meiden tegen te komen.
En geloof me iedereen heeft wel een beschadiging opgelopen, niet alleen die meiden op dit soort sites. en ik denk ook niet dat alle gasten die er zitten loosers of players zijn.
Dit hoort gewoon bij het leven naar mijn mening...........
quote:Relatieplanet is zo groot geworden dat inschrijvende vrouwen meteen al tig mails ontvangen. Heb je dan ook nog een leuke foto geplaatst dan grijg je er elke uur een stuk of 5. En dat is niet omdat mensen goed lezen..Voor vrouwen: bergen aandacht. Voor mannen..tja..mannen, als je te verlegen bent om vrouwen te benaderen in de kroeg doe dat dan niet hier alsnog en masse. Meiden worden daardoor overdonderd met ongerichte mail waar ze niets mee kunnen. Jammer dat de verhouding nog steeds zo is dat vrouwen blijven afwachten en mannen mail sturen..maar dat is in de kroeg ook nog steeds zo...Je krijgt daardoor een scheve verhouding...vrouwen gaan letten op minpunten in plaats van pluspunten bij mannen. En gerichte inhoudelijke mail waaruit blijkt dat je het profiel van een vrouw goed gelezen hebt valt hiertussen niet eens meer op.
Ja ik heb ervoor betaald. Hopeloos? Nee waarom?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Mickje het volgende:
[..]
en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
Heb je nog meer tips en trucs voor ons want 5 relaties via internet krijgen, poeh, dan doe je toch echt iets goed om tot zulke fenomenale resultaten te komen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:10 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Ja ik heb ervoor betaald. Hopeloos? Nee waarom?
Stomme van de meeste datingsites is dat mannen moeten betalen en vrouwen gratis gebruik mogen maken van die sites. En tja zie je iemand die je aanstaat cq die je leuk lijkt en wil je die leren kennen dan moet je betalen om uberhaupt in contact te komen met die persoon.
Zo'n simpel hartje sturen zo van ik wil wel contact maar heb het er niet voor over om met jou in contact te komen werkt niet hoor. Met de meiden waar ik in het verleden contact mee had vertelden allemaal dat die hartjesmailtjes bijna altijd ongezien werden weggegooit.
Trouwens nog een aanvulling. Ga geen standaard mailtje maken! Een persoonlijk mailtje waarin je toch iets van de oproep aanhaalt werkt veel beter!
denk dat dat inderdaad een vooroordeel is, en misschien voor 50% van de mannen / vrouwen wel waar, maar er zitten, geloof mij, ook vrouwen die puur op seks uit zijn, en ook mannen die dat niet zijn / in real life de stap naar vrouwen toe niet durven te zetten...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Het komt misschien over als een vooroordeel, maar meisjes schrijven zich in omdat ze introvert zijn en in real life de stap naar mannen toe niet durven te zetten, mannen schrijven zich in omdat ze daar een goede kans inzien om seks te hebben.
Nou tips niet. Ben gewoon jezelf maar ik denk dat dat ook geldt voor het echte leven. Heb me nooit anders of beter voorgedaan dan ik ben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips en trucs voor ons want 5 relaties via internet krijgen, poeh, dan doe je toch echt iets goed om tot zulke fenomenale resultaten te komen.
Die recensie klopt wel.. als ik uitga let ik eigenlijk ook alleen op minpunten van mannen, niet op de pluspunten. Maar ja, ik ben sowieso erg kritisch ingesteld.quote:
mja misschien ben je er niet aan toe, of houdt je iets tegen, of je valt op vrouwen?quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Die recensie klopt wel.. als ik uitga let ik eigenlijk ook alleen op minpunten van mannen, niet op de pluspunten. Maar ja, ik ben sowieso erg kritisch ingesteld.
Iemand zei, dat Relatieplanet helpt bij introverte mensen. Ik ben extravert, maar spreek in clubs ook niemand aan. Ik word zelf ook zelden aangesproken, maar als het gebeurd is zo'n persoon vaak niet mijn type. Het lijkt ook alsof "lelijke" mensen meer lef hebben om mensen aan te spreken.![]()
Ik denk sowieso, dat het Internet, chatprogramma's en datingsites een soort barriere hebben doorbroken.
Je durft eerder interesse te tonen, dan in de bar. Na een mislukte date zal het ook minder erg voelen, denk ik..
Maar toch, als ik ergens sta en iemand kijkt vriendelijk naar me, open ik zo een gesprek. Alleen is het dan vaak meer voor de gezelligheid en lol, dan echt met een doel daarachter. Ik leef misschien een beetje langs alles heen ofzo.. Relatieplanet zal mij daar in ieder geval niet bij helpen. Misschien sta ik toch niet helemaal voor mannen open?
Haha! Ahhh..quote:Op zondag 3 december 2006 18:36 schreef Mickje het volgende:
mja misschien ben je er niet aan toe, of houdt je iets tegen, of je valt op vrouwen?
of je remt jezelf te veel, bang jezelf te verliezen...quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha! Ahhh..![]()
Ik heb dat altijd al gehad. Niemand maakt echt gevoel los..
ik ook niet?quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha! Ahhh..![]()
Ik heb dat altijd al gehad. Niemand maakt echt gevoel los..
welk gevoel?quote:
Dus moet het maar gratis zijn? voor niks gaat de zon op zeggen ze wel eens, en ik denk dat dat wel treffend is...quote:en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
Klacht 1 is dat mensen die geld betalen voor datingsites niet rare vergelijkingen moeten maken met geld dat je besteed in de horeca. Het geeft alleen maar aan dat ze daar blijkbaar weinig geld aan uitgeven en dat dus overhebben om aan datingsites uit te geven. Gebrek aan vrienden me dunkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef Jumparound het volgende:
Echt ik begrijp de ballen van je post...
Wat is je klacht nou? Dat je alleen Mr. / Miss. Perfect in de kroeg kan tegen komen, want dan ben je niet rationeel?
Of daar kan je ze niet uitzoeken op wel / niet roken, lengte, gewicht, uitstraling?
Heb jij even geluk, dat elke avond dat je gaat stappen een feest is... ikheb er nog wel eens mindere avonden tussenzitten
Vooroordelquote:Op donderdag 21 december 2006 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Klacht 1 is dat mensen die geld betalen voor datingsites niet rare vergelijkingen moeten maken met geld dat je besteed in de horeca. Het geeft alleen maar aan dat ze daar blijkbaar weinig geld aan uitgeven en dat dus overhebben om aan datingsites uit te geven. Gebrek aan vrienden me dunkt.
makeup en kleren zijn er ook om je beter te laten voorkomen dan dat je bent, non-argument dus.quote:Klacht 2 gaat over de rationaliteit achter die dates. Subtiel genomen foto's die dingen nét wat mooier maken, en goed overdachte profielen die de man of vrouw stimuleren tot het nemen van contact. Mensen proberen zichzelf wijs te maken: 'daar zou ik wel verliefd op kunnen worden', maar dat is - in mijn ogen - verkeerd om geredeneerd. In het echte leven word je vaker verliefd op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je past. Liefde is dus vaak niet rationeel.
Zou je die nuance dan ook kunnen aanbrengen voor mensen die wat zoeken via internet?quote:Verder is niet elke euro besteed in de kroeg het geld waard, maar als mensen enkel voor het zoeken naar vrouwen naar de kroeg gaan, vind ik ze vrij kansloos. Ik zit er te genieten met mn vrienden.
Met een kern van waarheid erin.quote:
Dit is pas een non-argument. Alsof op relatiesites mensen enkel zonder kleren en make-up staan afgebeeld. Overigens leer je mensen niet enkel in de kroeg kennen, maar ook op andere plekken waar ze zichzelf zijn. Niet op internet, waar je minuten kan nadenken voor je wat zegt. Bovendien kan je je profiel, wat lijkt op een c.v. voor als je solliciteert, zoveel opleuken als jezelf wilt. In het echte leven is dat wat moeilijker.quote:makeup en kleren zijn er ook om je beter te laten voorkomen dan dat je bent, non-argument dus.
Die niet perfect bij je past, zei ik. Wat perfect is rationeel gezien is niet perfect op het gebied van liefde. Dat je daar in je antwoord totaal niet op ingaat, terwijl ik dit al meerdere malen zei, is jammer. Dat het voor jou goed werkt, kan je ook zien als een uitzondering in plaats van de stelregel.quote:En hoevaak ben jij in het echte leven al verliefd geworden op iemand die niet bij je past?
Ikzelf 1 keer, en die relatie was nou niet echt om over naar huis te schrijven (bij nader inzien)
Mn huidige relatie gaat een stuk beter, ondanks dat het een via internet geinitieerde ontmoeting was, heb ik nu meer dan ooit het idee dat dit mijn deksel is!
Niet iedereen, velen wel?quote:Zou je die nuance dan ook kunnen aanbrengen voor mensen die wat zoeken via internet?
niet iedereen is een kansloze stakker hoor
Dus ook niet zo raar als ze een paar euro betalen voor een dienst die geleverd wordtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
In het echt lees je niet iemands profiel als diegene je aanspreekt. Je práát met die persoon en kijkt of het klikt. Dat iets heel anders dan mensen eerst al selecteren op basis van (gemanipuleerde) foto's en ze daarna anoniem verder te beoordelen aan de hand van een profiel.
En ik stap op vrouwen af die me aanspreken. Zelf ben ik niet zo oppervlakkig qua uiterlijk, dus uitstraling blijft belangrijker. En ja, dat ontbreekt op datingsites. Maar goed, de mensen die normaliter niet met vrouwen durven te praten, missen zelf een soort zelfvertrouwen en dus ook uitstraling. Het is dus maar net wat je zoekt.
Conclusie: voor mensen met minder sociale capaciteiten is een datingsite ideaal.
Een paar euro? Hoeveel kost zo'n datingsite?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dus ook niet zo raar als ze een paar euro betalen voor een dienst die geleverd wordt
quote:Periode: Prijs: Omgerekend
per maand:
1 maand ¤ 24,95 ¤ 24,95
3 maanden ¤ 39,95 ¤ 13,32
6 maanden ¤ 59,95 ¤ 9,95
12 maanden ¤ 79,95 ¤ 6,67
Een paar euro is dan een lichtelijke vertekening van de kosten vind je niet? Voor dat geld kan je ook leuk op iets als dansles, bij een vereniging, sporten, etc.quote:
Een vertekening? Een voetbalseizoen kost je 130 euro. Net zoveel als zo'n datingsite voor een dergelijke periode ongeveer. Dansles kost overigens veel minder dan 25 euro per keer. En dan houd je daadwerkelijk vrouwen in je armen. Bij stijldansen in elk geval.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Jumparound het volgende:
lol, en dat vind je geen vertekening? een seizoen voetballen kost me 130 euro per seizoen, 1 dansles is misschien 25 euro, een avond stappen kost je ook wel 25 euro... 25 euro voor een maand relatieplanet valt dan ook wel mee...
Je kan ook hier op fok blijven.. zo heb ik mijn ( eerste ) vriendinnetje leren kennen die aan de andere kant van nederland woontquote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Mickje het volgende:
[..]
nou het begint met een grap, eigenlijk geloof ik niet in internetrelaties... Nouja er zijn er genoeg ontstaan via internet, maar mij staat het totaal nie taan. Dus het is meer uit nieuwsgierigheid dan een serieuze bedoeling. Aangezien iemand anders zei van moet je is kijken, dus ik profieltje aangemaakt, en eens rondkijken op die site... Ik bedoel, wat zegt zo een profieltje nou over een persoon? voor mij vrij weinig. Je kan je presenteren zoals je zelf wil...
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Je kan ook hier op fok blijven.. zo heb ik mijn ( eerste ) vriendinnetje leren kennen die aan de andere kant van nederland woont![]()
![]()
![]()
hoe ging dat dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Je kan ook hier op fok blijven.. zo heb ik mijn ( eerste ) vriendinnetje leren kennen die aan de andere kant van nederland woont![]()
![]()
![]()
Nee dat denk ik zeker niet. Want het IS gewoon humorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:53 schreef chatter het volgende:
En nee, ik heb nooit meer een bericht mogen ontvangen, nadat ik ze een email terug gestuurd waarin stond, dat ik eigelijk helemaal geen geld heb, maar 2 banen, om mijn gok en drank problemen weg te werken en de allimentatie die ik voor 3 kinderen (bij verschillende vrouwen) moest betalen.![]()
Dat was best humor.![]()
Maar voor het geval de mensen nu denken "what the fuck", ik ben gewoon vrijgezel, zonder kids en geen gok of drank problemen.
![]()
In 't echt is het net zo 'kansloos' hoor, ik ga ook niet achter iemand aan die ik niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb eens zo'n account aangemaakt. Pure test. Zonder foto kreeg ik geen reacties. Toen ik vervolgens voor 2 minuten een foto op mijn profiel plaatste, had ik 5 reacties. Ik vond het al kansloos, maar toen helemaal.
ben ik niet met je eens, ik heb prima sociale capaciteiten, ik heb genoeg vrienden, ik ga genoeg weg en leuke dingen doen ECHTER... ik hou niet van uitgaan en kroegen, vrienden van mij ook niet. Ik werk tussen 99% mannen en de 1% vrouw is reeds getrouwd en dik.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
In het echt lees je niet iemands profiel als diegene je aanspreekt. Je práát met die persoon en kijkt of het klikt. Dat iets heel anders dan mensen eerst al selecteren op basis van (gemanipuleerde) foto's en ze daarna anoniem verder te beoordelen aan de hand van een profiel.
En ik stap op vrouwen af die me aanspreken. Zelf ben ik niet zo oppervlakkig qua uiterlijk, dus uitstraling blijft belangrijker. En ja, dat ontbreekt op datingsites. Maar goed, de mensen die normaliter niet met vrouwen durven te praten, missen zelf een soort zelfvertrouwen en dus ook uitstraling. Het is dus maar net wat je zoekt.
Conclusie: voor mensen met minder sociale capaciteiten is een datingsite ideaal.
binnenkort in R&P: Mijn vriendin bezoekt datingsites, zit er wat mis in onze relatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef MaLo het volgende:
Ik heb eens gekeken op Relatieplanet, wat voor mannen er in mijn provincie en in mijn leeftijdscategorie tussen zitten. Het gros ziet er echt niet uit als zielige stumperds, er zitten zo op het eerste oog best leuke mannen tussen.
Nu ben ik al 11 jaar heel gelukkig met mijn vriend (leren kennen toen hij een relatie had met een van mijn beste vriendinnen) , maar anders had ik best een gokje willen wagen om via Relatieplanet iemand te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
binnenkort in R&P: Mijn vriendin bezoekt datingsites, zit er wat mis in onze relatie?
Ik heb ook een periode gehad dat ik behoorlijk wat gedate heb via RP. Dezelfde koppen in de kroeg was ik ff zat, mijn beste vriendin waar ik het liefste mee ging stappen ging niet meer uit dus RP was echt ideaal voor wat afwisseling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Dus misschien moet ik het weer eens proberen. Het kan slagen, weet ik uit mijn directe omgeving. Ik weet van een RP-zwangere, en een stel uit mijn zus haar vriendenkring heeft elkaar via RP gevonden (hij werd lid, tikte 'Nick Cave' in, zag profiel van meisje, date, nu alweer 3 jaar samen, in een week was het voor elkaar!).
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me er weleens ingeschreven, maar het is nooit tot een afspraakje gekomen. Ik kan gewoon niet zo goed uit de voeten met dat soort sites. Wellicht ben ik er gewoon te lui voor...En dat terwijl ik zelf niet eens op profielen ben gaan zoeken, maar alleen op reacties reageerde.
dat hoef je niet eens te testen, je krijgt zoiezo wel meer berichtjes, ze kijken echt alleen naar foto's, net als in het echte leven. Eerst kijk je of het wat is, en op rp is het dan meteen zoiets van oke stuur wel even een berichtje, dat profiel boeit me niet meer want hij is zo goodlooking!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
*ziet mooie vrouw en kattenfoto's*
Als jij eventjes een profiel aanmaakt wil ik best reageren hoor
Ik vind relatieplanet ook niets. Heb mijn mening inmiddels gespuid in het dating tips topic. De dames krijgen zo extreem veel reakties, dat persoonlijke mailtjes met verwijzingen naar hen profiel ook niet meer helpen. Tientallen mailtjes al gestuurd. Handjevol geen interesseberichten terug en het gros reageert gewoon helemaal niet. Denk inderdaad dat veel dames -naast de foto vleeskeuring- alleen kijken naar de dingen waar ze niet matchen, alleen op negatieve dingen dus.
Heb vrij eerlijk gemeld dat ik soms wat introvert ben (dus de reden dat ik niet zomaar op een mooie vrouw in de kroeg durf af te stappen), maar dat je daar even doorheen moet prikken en dan ben ik spontaan en sociaal. Als ik eenmaal een paar keer chat heb en afspreek dan is al mijn verlegenheid verdenen.
Ik had stiekem gehoopt dat een vrouw eerlijkheid wel waardeert, maar praktijkervaring leert nu toch wel dat het puur om uiterlijk draait.
Waar het dus uiteindelijk op neerkomt is dat de vrouwen potentiele droomrelaties afslaan (omdat zij Grieks hebben ingevuld bij favoriete eten en ik Japans) voor die ene echte knapperd. In werkelijkheid is het die knapperd meestal puur om de sex te doen of er is iets grondigs mis met hem. Echte hunks hoeven namelijk helemaal niet op relatieplanet te staan om aan een relatie te komen
We gaan in ieder geval de proef op de som nemen. Ik mag de foto van Vinnie_Teranova even gebruiken (type: hunk, rating 9.5+ op paiq) en dan gaan we eens opnieuw berichtjes sturen
Uiteraard blijft mijn profiel verder exact gelijk.
En dan vervolgens klagen dat RP ook niet alles is omdat de mannen daar alleen maar op sex uit zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef Mickje het volgende:
dat hoef je niet eens te testen, je krijgt zoiezo wel meer berichtjes, ze kijken echt alleen naar foto's, net als in het echte leven. Eerst kijk je of het wat is, en op rp is het dan meteen zoiets van oke stuur wel even een berichtje, dat profiel boeit me niet meer want hij is zo goodlooking!
er zullen een hoop stelletjes uit komen, dat is al bewezen dat hoef je niet te gaan onderzoeken, maar ik denk dat er meer slechte dan goede dates uit komen, maja niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En dan vervolgens klagen dat RP ook niet alles is omdat de mannen daar alleen maar op sex uit zijn
Dat is zo inderdaad, er zijn stelletjes uit voortgekomen. Maar het nadeel is dat 97% van de mannen niet eens de kans krijgt om te schieten. En dat is wel jammer. Daarom prefereer ik paiq. Kun je tenminste altijd een keer schieten (i.e. chatten) voor ze je verwijdert of jij haar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Mickje het volgende:
er zullen een hoop stelletjes uit komen, dat is al bewezen dat hoef je niet te gaan onderzoeken, maar ik denk dat er meer slechte dan goede dates uit komen, maja niet geschoten is altijd mis
Foto geeft toch altijd wel een indruk van iemand, maar in het echt is het altijd net even wat anders, dat is wel zo. Al ligt het er over het algemeen niet heel ver naastquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is. En dat is het voor iedereen. Alleen, IK zou dat zelf niet door middel van een fotootje kunnen beoordelen. Misschien is iemand wel helemaal niet fotogeniek! Of had diegene z'n dag niet.
Met 'uiterlijk' bedoel ik trouwens niet dat iemand aan bepaalde schoonheidsnormen moet voldoen, maar dat hij voor MIJ een aangename verschijning is. Sommige mannen zijn niet knap te noemen, maar zijn wel sexy en aantrekkelijk voor mij. Andersom, mannen die volgens de normen als knap worden gezien, kunnen mij ook volkomen koud laten.
Op zich is het dus jammer, dat er foto's aan te pas komen want foto's zeggen maar erg weinig.
ook kunnen foto's juist uit die hoek genomen worden dat ze er juist wel heel aantrekkelijk uitzien, maar als je ze dan in het echt ziet, valt het weer tegen. Ik ben het eens met dat je aan een foto niet veel hebt, al is het op zo een site juist het eerste waar je naar kijkt. Persoonlijk hoeft mijn partner er niet knap uit te zien, als ik maar iets heb van, ja jij hebt wat, wat mij aanspreekt, dus eigenlijk wat jij ook zegt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is. En dat is het voor iedereen. Alleen, IK zou dat zelf niet door middel van een fotootje kunnen beoordelen. Misschien is iemand wel helemaal niet fotogeniek! Of had diegene z'n dag niet.
Met 'uiterlijk' bedoel ik trouwens niet dat iemand aan bepaalde schoonheidsnormen moet voldoen, maar dat hij voor MIJ een aangename verschijning is. Sommige mannen zijn niet knap te noemen, maar zijn wel sexy en aantrekkelijk voor mij. Andersom, mannen die volgens de normen als knap worden gezien, kunnen mij ook volkomen koud laten.
Op zich is het dus jammer, dat er foto's aan te pas komen want foto's zeggen maar erg weinig.
Ach, iedereen kan het wel met iedereen doen zolang de ander niet echt afstotend is. Genoeg meiden waar ik niet direct denk ' wow! knap!' maar wel 'ziet er aardig uit' en waar ik 'het er op kan doen'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is.
ja waar? je komt ze waarschijnlijk dagelijks tegen, maar je kent ze niet... Iets wat moeilijk blijft, want waar kom je nou je wederhelft tegen? Das een hele moeilijke, want je weet pas van iemand of diegene je wederhelft is als je hem of haar beter kent. en tja je gaat niet op straat iedereen aanspreken om hem of haar beter te leren kennen. Kweste van toeval? Want als je zoekt vind je diegene toch niet zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Aventura het volgende:
Juist. Ik heb mijn portie 'knappe mannen' ook wel gehad, een vriendje was fotomodel, leuk om naast te lopen en het bed mee te delen, maar ik voelde me bij hem eigenlijk helemaal niet op mijn gemak. Ook had hij voor zover ik zag maar 1 dimensie. En ik hou ervan om iets om handen te hebben bij een man. Dus dat hij me geestelijk en lichamelijk prikkelt en verrast. En dat klikt dan voor een man vast wel weer eng en veeleisend, maar eigenlijk valt dat wel mee; het is een gevoel wat ik bij iemand moet hebben, die man kan ook een AH-medewerker zijn die filosofie studeert (om maar eens een ander exje als voorbeeld te nemen). Ze zijn er volgens mij genoeg, maar waar...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Aventura het volgende:
Juist. Ik heb mijn portie 'knappe mannen' ook wel gehad, een vriendje was fotomodel, leuk om naast te lopen en het bed mee te delen, maar ik voelde me bij hem eigenlijk helemaal niet op mijn gemak. Ook had hij voor zover ik zag maar 1 dimensie. En ik hou ervan om iets om handen te hebben bij een man. Dus dat hij me geestelijk en lichamelijk prikkelt en verrast. En dat klikt dan voor een man vast wel weer eng en veeleisend, maar eigenlijk valt dat wel mee; het is een gevoel wat ik bij iemand moet hebben, die man kan ook een AH-medewerker zijn die filosofie studeert (om maar eens een ander exje als voorbeeld te nemen). Ze zijn er volgens mij genoeg, maar waar...
Gewoon even tegen m'n voordeur aanlopen ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef Mickje het volgende:
[..]
ja waar? je komt ze waarschijnlijk dagelijks tegen, maar je kent ze niet... Iets wat moeilijk blijft, want waar kom je nou je wederhelft tegen? Das een hele moeilijke, want je weet pas van iemand of diegene je wederhelft is als je hem of haar beter kent. en tja je gaat niet op straat iedereen aanspreken om hem of haar beter te leren kennen. Kweste van toeval? Want als je zoekt vind je diegene toch niet zeggen ze.
jokkebrokquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me er weleens ingeschreven, maar het is nooit tot een afspraakje gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |