abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45041122
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is.
Ach, iedereen kan het wel met iedereen doen zolang de ander niet echt afstotend is. Genoeg meiden waar ik niet direct denk ' wow! knap!' maar wel 'ziet er aardig uit' en waar ik 'het er op kan doen'.

Vanwege het enorme overschot aan actieve mannen op RP denk ik dat de vrouwen zo browsen door hun 20 berichten per dag : "wel aardig" -> vuilnisbak, "wel aardig" -> vuilnisbak, "wel aardig" -> vuilnisbak, "wow, lekker ding!" -> reaktie. Uiteraard sla ik de "Yuk!!!!!' -> vuilnisbak over

En dan 2 maanden later klagen ze in een forum als dit: Voor vrouwen is het ook niet alles. Al die mannen zijn uit op sex

Ik zou zeggen: reageer eens op iemand die 'wel aardig' is. Lees zijn profiel eens. Wie weet verrast hij je wel.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:29:44 #152
150246 Mickje
2SenSitive
pi_45041514
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Aventura het volgende:
Juist. Ik heb mijn portie 'knappe mannen' ook wel gehad, een vriendje was fotomodel, leuk om naast te lopen en het bed mee te delen, maar ik voelde me bij hem eigenlijk helemaal niet op mijn gemak. Ook had hij voor zover ik zag maar 1 dimensie. En ik hou ervan om iets om handen te hebben bij een man. Dus dat hij me geestelijk en lichamelijk prikkelt en verrast. En dat klikt dan voor een man vast wel weer eng en veeleisend, maar eigenlijk valt dat wel mee; het is een gevoel wat ik bij iemand moet hebben, die man kan ook een AH-medewerker zijn die filosofie studeert (om maar eens een ander exje als voorbeeld te nemen). Ze zijn er volgens mij genoeg, maar waar...
ja waar? je komt ze waarschijnlijk dagelijks tegen, maar je kent ze niet... Iets wat moeilijk blijft, want waar kom je nou je wederhelft tegen? Das een hele moeilijke, want je weet pas van iemand of diegene je wederhelft is als je hem of haar beter kent. en tja je gaat niet op straat iedereen aanspreken om hem of haar beter te leren kennen. Kweste van toeval? Want als je zoekt vind je diegene toch niet zeggen ze.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:35:57 #153
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45044090
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Aventura het volgende:
Juist. Ik heb mijn portie 'knappe mannen' ook wel gehad, een vriendje was fotomodel, leuk om naast te lopen en het bed mee te delen, maar ik voelde me bij hem eigenlijk helemaal niet op mijn gemak. Ook had hij voor zover ik zag maar 1 dimensie. En ik hou ervan om iets om handen te hebben bij een man. Dus dat hij me geestelijk en lichamelijk prikkelt en verrast. En dat klikt dan voor een man vast wel weer eng en veeleisend, maar eigenlijk valt dat wel mee; het is een gevoel wat ik bij iemand moet hebben, die man kan ook een AH-medewerker zijn die filosofie studeert (om maar eens een ander exje als voorbeeld te nemen). Ze zijn er volgens mij genoeg, maar waar...
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef Mickje het volgende:

[..]

ja waar? je komt ze waarschijnlijk dagelijks tegen, maar je kent ze niet... Iets wat moeilijk blijft, want waar kom je nou je wederhelft tegen? Das een hele moeilijke, want je weet pas van iemand of diegene je wederhelft is als je hem of haar beter kent. en tja je gaat niet op straat iedereen aanspreken om hem of haar beter te leren kennen. Kweste van toeval? Want als je zoekt vind je diegene toch niet zeggen ze.
Gewoon even tegen m'n voordeur aanlopen ofzo
  donderdag 1 februari 2007 @ 01:03:38 #154
157655 Lavpov
chaotisch determinist
pi_45871343
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me er weleens ingeschreven, maar het is nooit tot een afspraakje gekomen.
jokkebrok
vroeger was alles beter
pi_46564973
Ik heb me ook wel eens ingeschreven bij RP... maar dan als vrouw. Gewoon een lekker blondje van 22, nep foto van internet geplukt, puur een test. Als ik een pruik op zet ben ik overigens ook een lekker blondje van 22 .

Goddomme, wat heb ik me doodgelachen. De reacties van mannen stroomden binnen met de minuut. Zelfs ouwe opa's van 60 zagen er wel wat in. Ze waren stuk voor stuk alleen uit op sex, en ik kan maar 1 ding zeggen: mannen letten zo'n beetje enkel op uiterlijk en zijn uiterst oppervlakkig. De reacties waren hilarisch:

"Zo, jij bent ook niet op je mondje gevallen"
"Met jou wil ik wel een beschuitje eten"
"Ken ik jou niet ergens van"
"Hou je van lekker seksen"

. De meest hilarische ben ik inmiddels vergeten.

En RP zijn trouwens ook maar een stel commerciėle uitbuiters met woekerprijzen. Ze gooien er maar lekker een paar Google ads op, dan kunnen de kosten ook met de helft omlaag.
pi_46605540
Gadverdamme berends.... vieze faker!
Dus jij was dat dat, vuile smeerlap die me zolang aan het lijntje hield
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')