abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44073982
Hier staan ook wel nuttige tips tussen.
Niet zaligmakend, maar geeft wel een idee.

edit: hmm, eigenlijk verkeerde topic. 't Is nog vroeg
pi_44074041
Klopt, ik ken die vent die daar achter zit. Heeft recentelijk de verkeerscijfers bestudeerd en kwam tot de conclusie dat Relatieplanet en Lexa de meeste bezoekers hebben en dus waarschijnlijk de sites zijn waar je de meeste kans maakt.
Gaap Goals rulezzz!
pi_44074513
Is ook zo. Heb me ook ooit bij andere sites aangemeld, maar daar komt gewoon heel weinig nieuw volk. En de aangemelden komen heel weinig. Relatieplanet is veruit de drukste.

Wat ik wel frappant vind is dat die kerel hamert op foutloos schrijven en alles door de spellingschecker gooien, maar zijn eigen site staat vol spelfouten.
pi_44075743
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:50 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Heb je nog meer tips en trucs voor ons want 5 relaties via internet krijgen, poeh, dan doe je toch echt iets goed om tot zulke fenomenale resultaten te komen.
Nou tips niet. Ben gewoon jezelf maar ik denk dat dat ook geldt voor het echte leven. Heb me nooit anders of beter voorgedaan dan ik ben.

Fenomenaal wil ik het ook niet noemen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die in 5 jaar meer langere/kortere relaties aangaan. Er zijn behalve mijn huidige relatie waarvan ik hoop dat die voor de rest van mijn leven is, 2 langere relaties bij geweest van 5 en 11 maanden en 3 kortere, varierend van 2 weken tot 2 maanden, waarbij me opviel dat het wel vaak goed klikte maar dat bv de afstand funnest was. Of dat de ander de vorige relatie nog niet verwerkt had en dus eigenlijk te vroeg in een nieuwe relatie gedoken is wat je dan al vrij snel opbreekt.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_44109580
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:01 schreef Mickje het volgende:

ik las bijvoorbeeld een recensie:
[..]
Die recensie klopt wel.. als ik uitga let ik eigenlijk ook alleen op minpunten van mannen, niet op de pluspunten. Maar ja, ik ben sowieso erg kritisch ingesteld.

Iemand zei, dat Relatieplanet helpt bij introverte mensen. Ik ben extravert, maar spreek in clubs ook niemand aan. Ik word zelf ook zelden aangesproken, maar als het gebeurd is zo'n persoon vaak niet mijn type. Het lijkt ook alsof "lelijke" mensen meer lef hebben om mensen aan te spreken.

Ik denk sowieso, dat het Internet, chatprogramma's en datingsites een soort barriere hebben doorbroken.
Je durft eerder interesse te tonen, dan in de bar. Na een mislukte date zal het ook minder erg voelen, denk ik..

Maar toch, als ik ergens sta en iemand kijkt vriendelijk naar me, open ik zo een gesprek. Alleen is het dan vaak meer voor de gezelligheid en lol, dan echt met een doel daarachter. Ik leef misschien een beetje langs alles heen ofzo.. Relatieplanet zal mij daar in ieder geval niet bij helpen. Misschien sta ik toch niet helemaal voor mannen open?
Delivered without an information leaflet
  zondag 3 december 2006 @ 18:36:10 #96
150246 Mickje
2SenSitive
pi_44109927
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Die recensie klopt wel.. als ik uitga let ik eigenlijk ook alleen op minpunten van mannen, niet op de pluspunten. Maar ja, ik ben sowieso erg kritisch ingesteld.

Iemand zei, dat Relatieplanet helpt bij introverte mensen. Ik ben extravert, maar spreek in clubs ook niemand aan. Ik word zelf ook zelden aangesproken, maar als het gebeurd is zo'n persoon vaak niet mijn type. Het lijkt ook alsof "lelijke" mensen meer lef hebben om mensen aan te spreken.

Ik denk sowieso, dat het Internet, chatprogramma's en datingsites een soort barriere hebben doorbroken.
Je durft eerder interesse te tonen, dan in de bar. Na een mislukte date zal het ook minder erg voelen, denk ik..

Maar toch, als ik ergens sta en iemand kijkt vriendelijk naar me, open ik zo een gesprek. Alleen is het dan vaak meer voor de gezelligheid en lol, dan echt met een doel daarachter. Ik leef misschien een beetje langs alles heen ofzo.. Relatieplanet zal mij daar in ieder geval niet bij helpen. Misschien sta ik toch niet helemaal voor mannen open?
mja misschien ben je er niet aan toe, of houdt je iets tegen, of je valt op vrouwen?
  zondag 3 december 2006 @ 18:56:12 #97
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_44110403
Mijn tante, een gezellige dikkerd van 55+ heeft haar huidige vriend daar ontmoet en andersom natuurlijk ook. Zij klikte per toeval op die link en zo is het balletje gaan rollen.

Zelf ook eens een oproepje geplaatst, zonder foto en puur voor de lol eigenlijk. Dat was naar aanleiding van het bericht van mn tante dat ze daar iemand gevonden had en ik was ook wel benieuwd.

Mijn ervaring met relatieplanet? Dat het pure spammerds zijn! Elke dag weer zoveel matches in je mailbox, maar verder geen reacties van dames... Die mail check ik ook nooit trouwens, en inloggen op het account doe ik ook al niet.

Moet wel zeggen dat er best leuke vrouwen tussen de profielen zitten!

Hehehe, als er nog single dames zijn van rond de 20 ofzo, ik heb msn
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_44110430
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:36 schreef Mickje het volgende:
mja misschien ben je er niet aan toe, of houdt je iets tegen, of je valt op vrouwen?
Haha! Ahhh..
Ik heb dat altijd al gehad. Niemand maakt echt gevoel los..
pi_44110576
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha! Ahhh..
of je remt jezelf te veel, bang jezelf te verliezen...
ik ken nogal wat meiden die daar "last" van hebben
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 3 december 2006 @ 19:21:48 #100
150246 Mickje
2SenSitive
pi_44111024
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha! Ahhh..
ik ook niet?
pi_44114538
Jij wel, Mickje
  zondag 3 december 2006 @ 22:18:43 #102
150246 Mickje
2SenSitive
pi_44116802
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Jij wel, Mickje
toch nog iemand waar ik gevoel los maak
pi_44318939
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Jij wel, Mickje
welk gevoel?

dit: of : ??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44323762
quote:
Op maandag 11 december 2006 02:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

welk gevoel?

dit: of : ??
haha haat natuurlijk
  maandag 11 december 2006 @ 13:54:04 #105
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_44325572
Ruim een jaar geleden had ik een profiel op RP staan. Aangezien ik graag wat persoonlijkere berichtjes wilde versturen heb ik er ook voor betaald.

irl ben ik geen versierder en ben ik vaak te laf om de eerste stap te maken. Bij een dergelijke site kon ik dat in redelijke anonimiteit doen en leek het me wel een geschikte manier om met iemand in contact te komen.

Ik viel zelf in de 97% die Mr_Schtoppel aangaf (97% van de mannen binnen drie maanden stopt met internetdaten vanwege de slechte resultaten). Ik heb er geen spijt van dat ik het heb gedaan, ik weet nu tenminste hoe het is.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_44613447
Och, in een week 2 fantastisch coole meiden leren kennen. Straks moet ik nog kiezen ook.

Ik ben ook niet het type dat snel op een vrouw afstapt, omdat ik het opdringerig over vindt komen.

Nu mijn broertje mij (incl. email gegevens) had geregistreerd, kan ik hem wel schieten... Anderzijds heb ik nu interesse van 2 coole dames gekregen en met beide al zitten kletsen. Met 1 heb ik binnenkort een date. Wel zelf mijn profiel moeten aanpassen, want wat hij neer had gezet.....
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  donderdag 21 december 2006 @ 09:35:47 #107
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44620295
bah, vooroordelen
quote:
en dan komt bij mij meteen de vraag omhoog of je ervoor betaald hebt, want betalen voor een datingsite vind ik persoonlijk best ver gaan, en komt nog hopeloser over...?
Dus moet het maar gratis zijn? voor niks gaat de zon op zeggen ze wel eens, en ik denk dat dat wel treffend is...

Ben jij ook zo iemand die in de kroeg mannen afwimpelt "omdat een kroeg zo ordi is?"
Een drankje kost daar toch ook meer geld dan thuis?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_44623018
Altijd die dwaze vergelijkingen met het betalen voor een drankje in de kroeg, of betalen voor een datingsite. Ik mag toch hopen dat een drankje in de kroeg gecombineerd is met een gezellige avond met vrienden. Dat je hier geld voor reserveert is dan ook stukken logischer dan voor een datingsite waar je misschien helemaal geen lol aan beleeft.

Daarnaast is een datingsite, door alle mogelijkheden van selecteren en dergelijke, een broedplaats voor vrouwen die wel intimiteit zoeken en de ideale man in gedachten hebben en die op internet gaan zoeken. Een vriendin van mij was er zo een. Dan weer een internetdate zonder natuurlijk te betalen, want beetje mooie vrouwen hebben dat voordeel, en dan na 2 weken bij mij klagen: 'hij leek zo perfect, hij had alles wat ik eigenlijk wilde, maar hij was het toch niet.'

Dat krijg je ervan als je een te hoge dosis rationaliteit vermengt met 'liefde'. Partners zijn vaak op het 1e gezicht helemaal niet ideaal, rationeel gezien, maar toch is dat gevoel extreem aanwezig. En dat gevoel behaal je veel en veel sneller als je iemand 'tegen het lijf loopt' in plaats van uit te zoeken op internet.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:59:17 #109
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44623645
Echt ik begrijp de ballen van je post...

Wat is je klacht nou? Dat je alleen Mr. / Miss. Perfect in de kroeg kan tegen komen, want dan ben je niet rationeel?
Of daar kan je ze niet uitzoeken op wel / niet roken, lengte, gewicht, uitstraling?

Heb jij even geluk, dat elke avond dat je gaat stappen een feest is... ikheb er nog wel eens mindere avonden tussenzitten
Ecosia
pi_44623821
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef Jumparound het volgende:
Echt ik begrijp de ballen van je post...

Wat is je klacht nou? Dat je alleen Mr. / Miss. Perfect in de kroeg kan tegen komen, want dan ben je niet rationeel?
Of daar kan je ze niet uitzoeken op wel / niet roken, lengte, gewicht, uitstraling?

Heb jij even geluk, dat elke avond dat je gaat stappen een feest is... ikheb er nog wel eens mindere avonden tussenzitten
Klacht 1 is dat mensen die geld betalen voor datingsites niet rare vergelijkingen moeten maken met geld dat je besteed in de horeca. Het geeft alleen maar aan dat ze daar blijkbaar weinig geld aan uitgeven en dat dus overhebben om aan datingsites uit te geven. Gebrek aan vrienden me dunkt.

Klacht 2 gaat over de rationaliteit achter die dates. Subtiel genomen foto's die dingen nét wat mooier maken, en goed overdachte profielen die de man of vrouw stimuleren tot het nemen van contact. Mensen proberen zichzelf wijs te maken: 'daar zou ik wel verliefd op kunnen worden', maar dat is - in mijn ogen - verkeerd om geredeneerd. In het echte leven word je vaker verliefd op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je past. Liefde is dus vaak niet rationeel.

Verder is niet elke euro besteed in de kroeg het geld waard, maar als mensen enkel voor het zoeken naar vrouwen naar de kroeg gaan, vind ik ze vrij kansloos. Ik zit er te genieten met mn vrienden.
  donderdag 21 december 2006 @ 12:38:12 #111
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44624638
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Klacht 1 is dat mensen die geld betalen voor datingsites niet rare vergelijkingen moeten maken met geld dat je besteed in de horeca. Het geeft alleen maar aan dat ze daar blijkbaar weinig geld aan uitgeven en dat dus overhebben om aan datingsites uit te geven. Gebrek aan vrienden me dunkt.
Vooroordel
quote:
Klacht 2 gaat over de rationaliteit achter die dates. Subtiel genomen foto's die dingen nét wat mooier maken, en goed overdachte profielen die de man of vrouw stimuleren tot het nemen van contact. Mensen proberen zichzelf wijs te maken: 'daar zou ik wel verliefd op kunnen worden', maar dat is - in mijn ogen - verkeerd om geredeneerd. In het echte leven word je vaker verliefd op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je past. Liefde is dus vaak niet rationeel.
makeup en kleren zijn er ook om je beter te laten voorkomen dan dat je bent, non-argument dus.

En hoevaak ben jij in het echte leven al verliefd geworden op iemand die niet bij je past?
Ikzelf 1 keer, en die relatie was nou niet echt om over naar huis te schrijven (bij nader inzien)
Mn huidige relatie gaat een stuk beter, ondanks dat het een via internet geinitieerde ontmoeting was, heb ik nu meer dan ooit het idee dat dit mijn deksel is!
quote:
Verder is niet elke euro besteed in de kroeg het geld waard, maar als mensen enkel voor het zoeken naar vrouwen naar de kroeg gaan, vind ik ze vrij kansloos. Ik zit er te genieten met mn vrienden.
Zou je die nuance dan ook kunnen aanbrengen voor mensen die wat zoeken via internet?
niet iedereen is een kansloze stakker hoor
Ecosia
pi_44624937
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Vooroordel
Met een kern van waarheid erin.
quote:
makeup en kleren zijn er ook om je beter te laten voorkomen dan dat je bent, non-argument dus.
Dit is pas een non-argument. Alsof op relatiesites mensen enkel zonder kleren en make-up staan afgebeeld. Overigens leer je mensen niet enkel in de kroeg kennen, maar ook op andere plekken waar ze zichzelf zijn. Niet op internet, waar je minuten kan nadenken voor je wat zegt. Bovendien kan je je profiel, wat lijkt op een c.v. voor als je solliciteert, zoveel opleuken als jezelf wilt. In het echte leven is dat wat moeilijker.
quote:
En hoevaak ben jij in het echte leven al verliefd geworden op iemand die niet bij je past?
Ikzelf 1 keer, en die relatie was nou niet echt om over naar huis te schrijven (bij nader inzien)
Mn huidige relatie gaat een stuk beter, ondanks dat het een via internet geinitieerde ontmoeting was, heb ik nu meer dan ooit het idee dat dit mijn deksel is!
Die niet perfect bij je past, zei ik. Wat perfect is rationeel gezien is niet perfect op het gebied van liefde. Dat je daar in je antwoord totaal niet op ingaat, terwijl ik dit al meerdere malen zei, is jammer. Dat het voor jou goed werkt, kan je ook zien als een uitzondering in plaats van de stelregel.
quote:
Zou je die nuance dan ook kunnen aanbrengen voor mensen die wat zoeken via internet?
niet iedereen is een kansloze stakker hoor
Niet iedereen, velen wel?
  donderdag 21 december 2006 @ 13:11:11 #113
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44625505
Zucht... er zit in derdaad een kern van waarheid in... netzoals dat er mensen zijn die nooit op internet komen maar ook geen vrienden hebben... jemig, wat erg!

Ben je wel eens op een dating site geweest eigelijk?
Jij slingert met woorden als perfect en rationeel, maar heb je wel een idee waar je over praat?

Denk je dat iedereen de prfielen zit uit te pluizen? nee hoor, het is 90% foto's kijken... spreek iemand je aan, dan lees je het profiel... net als in het echt zeg maar...

Stap jij op die lelijke breezer hoer af? of op dat aantrekkelijke meisje?
Of op dat meisje wat er een beetje verlegen uitziet maar bv (naar je kan inschatten) mooie borsten heeft waar je wel mee wilt spelen?

Eerste indruk gozert, dat is zowel op internet als in het echt waar het omgaat, alleen de omgeving is anders.
en ja, nu kan je teminste nadenken voordat je wat antwoord / zegt, en als je hier in r&p kijkt is het voor veel mensen een zegen... ik wordt altijd strontzenuwachtig van vrouw iig!
Ecosia
pi_44626454
In het echt lees je niet iemands profiel als diegene je aanspreekt. Je práát met die persoon en kijkt of het klikt. Dat iets heel anders dan mensen eerst al selecteren op basis van (gemanipuleerde) foto's en ze daarna anoniem verder te beoordelen aan de hand van een profiel.

En ik stap op vrouwen af die me aanspreken. Zelf ben ik niet zo oppervlakkig qua uiterlijk, dus uitstraling blijft belangrijker. En ja, dat ontbreekt op datingsites. Maar goed, de mensen die normaliter niet met vrouwen durven te praten, missen zelf een soort zelfvertrouwen en dus ook uitstraling. Het is dus maar net wat je zoekt.

Conclusie: voor mensen met minder sociale capaciteiten is een datingsite ideaal.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:46:33 #115
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44626606
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
In het echt lees je niet iemands profiel als diegene je aanspreekt. Je práát met die persoon en kijkt of het klikt. Dat iets heel anders dan mensen eerst al selecteren op basis van (gemanipuleerde) foto's en ze daarna anoniem verder te beoordelen aan de hand van een profiel.

En ik stap op vrouwen af die me aanspreken. Zelf ben ik niet zo oppervlakkig qua uiterlijk, dus uitstraling blijft belangrijker. En ja, dat ontbreekt op datingsites. Maar goed, de mensen die normaliter niet met vrouwen durven te praten, missen zelf een soort zelfvertrouwen en dus ook uitstraling. Het is dus maar net wat je zoekt.

Conclusie: voor mensen met minder sociale capaciteiten is een datingsite ideaal.
Dus ook niet zo raar als ze een paar euro betalen voor een dienst die geleverd wordt
Ecosia
pi_44627050
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:46 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dus ook niet zo raar als ze een paar euro betalen voor een dienst die geleverd wordt
Een paar euro? Hoeveel kost zo'n datingsite?
  donderdag 21 december 2006 @ 14:13:56 #117
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44627445
quote:
Periode: Prijs: Omgerekend
per maand:
1 maand ¤ 24,95 ¤ 24,95
3 maanden ¤ 39,95 ¤ 13,32
6 maanden ¤ 59,95 ¤ 9,95
12 maanden ¤ 79,95 ¤ 6,67
Ecosia
pi_44630028
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef Jumparound het volgende:

[..]
Een paar euro is dan een lichtelijke vertekening van de kosten vind je niet? Voor dat geld kan je ook leuk op iets als dansles, bij een vereniging, sporten, etc.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:47:02 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44630127
lol, en dat vind je geen vertekening? een seizoen voetballen kost me 130 euro per seizoen, 1 dansles is misschien 25 euro, een avond stappen kost je ook wel 25 euro... 25 euro voor een maand relatieplanet valt dan ook wel mee...
Ecosia
pi_44631028
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Jumparound het volgende:
lol, en dat vind je geen vertekening? een seizoen voetballen kost me 130 euro per seizoen, 1 dansles is misschien 25 euro, een avond stappen kost je ook wel 25 euro... 25 euro voor een maand relatieplanet valt dan ook wel mee...
Een vertekening? Een voetbalseizoen kost je 130 euro. Net zoveel als zo'n datingsite voor een dergelijke periode ongeveer. Dansles kost overigens veel minder dan 25 euro per keer. En dan houd je daadwerkelijk vrouwen in je armen. Bij stijldansen in elk geval.

25 euro per maand, terwijl de meesten falen in hun wanhopige zoektocht, is niet erg weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')