Je kan ook hier op fok blijven.. zo heb ik mijn ( eerste ) vriendinnetje leren kennen die aan de andere kant van nederland woontquote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Mickje het volgende:
[..]
nou het begint met een grap, eigenlijk geloof ik niet in internetrelaties... Nouja er zijn er genoeg ontstaan via internet, maar mij staat het totaal nie taan. Dus het is meer uit nieuwsgierigheid dan een serieuze bedoeling. Aangezien iemand anders zei van moet je is kijken, dus ik profieltje aangemaakt, en eens rondkijken op die site... Ik bedoel, wat zegt zo een profieltje nou over een persoon? voor mij vrij weinig. Je kan je presenteren zoals je zelf wil...
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Je kan ook hier op fok blijven.. zo heb ik mijn ( eerste ) vriendinnetje leren kennen die aan de andere kant van nederland woont![]()
![]()
![]()
hoe ging dat dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Je kan ook hier op fok blijven.. zo heb ik mijn ( eerste ) vriendinnetje leren kennen die aan de andere kant van nederland woont![]()
![]()
![]()
Nee dat denk ik zeker niet. Want het IS gewoon humorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:53 schreef chatter het volgende:
En nee, ik heb nooit meer een bericht mogen ontvangen, nadat ik ze een email terug gestuurd waarin stond, dat ik eigelijk helemaal geen geld heb, maar 2 banen, om mijn gok en drank problemen weg te werken en de allimentatie die ik voor 3 kinderen (bij verschillende vrouwen) moest betalen.![]()
Dat was best humor.![]()
Maar voor het geval de mensen nu denken "what the fuck", ik ben gewoon vrijgezel, zonder kids en geen gok of drank problemen.
![]()
In 't echt is het net zo 'kansloos' hoor, ik ga ook niet achter iemand aan die ik niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb eens zo'n account aangemaakt. Pure test. Zonder foto kreeg ik geen reacties. Toen ik vervolgens voor 2 minuten een foto op mijn profiel plaatste, had ik 5 reacties. Ik vond het al kansloos, maar toen helemaal.
ben ik niet met je eens, ik heb prima sociale capaciteiten, ik heb genoeg vrienden, ik ga genoeg weg en leuke dingen doen ECHTER... ik hou niet van uitgaan en kroegen, vrienden van mij ook niet. Ik werk tussen 99% mannen en de 1% vrouw is reeds getrouwd en dik.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
In het echt lees je niet iemands profiel als diegene je aanspreekt. Je práát met die persoon en kijkt of het klikt. Dat iets heel anders dan mensen eerst al selecteren op basis van (gemanipuleerde) foto's en ze daarna anoniem verder te beoordelen aan de hand van een profiel.
En ik stap op vrouwen af die me aanspreken. Zelf ben ik niet zo oppervlakkig qua uiterlijk, dus uitstraling blijft belangrijker. En ja, dat ontbreekt op datingsites. Maar goed, de mensen die normaliter niet met vrouwen durven te praten, missen zelf een soort zelfvertrouwen en dus ook uitstraling. Het is dus maar net wat je zoekt.
Conclusie: voor mensen met minder sociale capaciteiten is een datingsite ideaal.
binnenkort in R&P: Mijn vriendin bezoekt datingsites, zit er wat mis in onze relatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef MaLo het volgende:
Ik heb eens gekeken op Relatieplanet, wat voor mannen er in mijn provincie en in mijn leeftijdscategorie tussen zitten. Het gros ziet er echt niet uit als zielige stumperds, er zitten zo op het eerste oog best leuke mannen tussen.
Nu ben ik al 11 jaar heel gelukkig met mijn vriend (leren kennen toen hij een relatie had met een van mijn beste vriendinnen) , maar anders had ik best een gokje willen wagen om via Relatieplanet iemand te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
binnenkort in R&P: Mijn vriendin bezoekt datingsites, zit er wat mis in onze relatie?
Ik heb ook een periode gehad dat ik behoorlijk wat gedate heb via RP. Dezelfde koppen in de kroeg was ik ff zat, mijn beste vriendin waar ik het liefste mee ging stappen ging niet meer uit dus RP was echt ideaal voor wat afwisseling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Dus misschien moet ik het weer eens proberen. Het kan slagen, weet ik uit mijn directe omgeving. Ik weet van een RP-zwangere, en een stel uit mijn zus haar vriendenkring heeft elkaar via RP gevonden (hij werd lid, tikte 'Nick Cave' in, zag profiel van meisje, date, nu alweer 3 jaar samen, in een week was het voor elkaar!).
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me er weleens ingeschreven, maar het is nooit tot een afspraakje gekomen. Ik kan gewoon niet zo goed uit de voeten met dat soort sites. Wellicht ben ik er gewoon te lui voor...En dat terwijl ik zelf niet eens op profielen ben gaan zoeken, maar alleen op reacties reageerde.
dat hoef je niet eens te testen, je krijgt zoiezo wel meer berichtjes, ze kijken echt alleen naar foto's, net als in het echte leven. Eerst kijk je of het wat is, en op rp is het dan meteen zoiets van oke stuur wel even een berichtje, dat profiel boeit me niet meer want hij is zo goodlooking!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
*ziet mooie vrouw en kattenfoto's*
Als jij eventjes een profiel aanmaakt wil ik best reageren hoor
Ik vind relatieplanet ook niets. Heb mijn mening inmiddels gespuid in het dating tips topic. De dames krijgen zo extreem veel reakties, dat persoonlijke mailtjes met verwijzingen naar hen profiel ook niet meer helpen. Tientallen mailtjes al gestuurd. Handjevol geen interesseberichten terug en het gros reageert gewoon helemaal niet. Denk inderdaad dat veel dames -naast de foto vleeskeuring- alleen kijken naar de dingen waar ze niet matchen, alleen op negatieve dingen dus.
Heb vrij eerlijk gemeld dat ik soms wat introvert ben (dus de reden dat ik niet zomaar op een mooie vrouw in de kroeg durf af te stappen), maar dat je daar even doorheen moet prikken en dan ben ik spontaan en sociaal. Als ik eenmaal een paar keer chat heb en afspreek dan is al mijn verlegenheid verdenen.
Ik had stiekem gehoopt dat een vrouw eerlijkheid wel waardeert, maar praktijkervaring leert nu toch wel dat het puur om uiterlijk draait.
Waar het dus uiteindelijk op neerkomt is dat de vrouwen potentiele droomrelaties afslaan (omdat zij Grieks hebben ingevuld bij favoriete eten en ik Japans) voor die ene echte knapperd. In werkelijkheid is het die knapperd meestal puur om de sex te doen of er is iets grondigs mis met hem. Echte hunks hoeven namelijk helemaal niet op relatieplanet te staan om aan een relatie te komen
We gaan in ieder geval de proef op de som nemen. Ik mag de foto van Vinnie_Teranova even gebruiken (type: hunk, rating 9.5+ op paiq) en dan gaan we eens opnieuw berichtjes sturen
Uiteraard blijft mijn profiel verder exact gelijk.
En dan vervolgens klagen dat RP ook niet alles is omdat de mannen daar alleen maar op sex uit zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef Mickje het volgende:
dat hoef je niet eens te testen, je krijgt zoiezo wel meer berichtjes, ze kijken echt alleen naar foto's, net als in het echte leven. Eerst kijk je of het wat is, en op rp is het dan meteen zoiets van oke stuur wel even een berichtje, dat profiel boeit me niet meer want hij is zo goodlooking!
er zullen een hoop stelletjes uit komen, dat is al bewezen dat hoef je niet te gaan onderzoeken, maar ik denk dat er meer slechte dan goede dates uit komen, maja niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En dan vervolgens klagen dat RP ook niet alles is omdat de mannen daar alleen maar op sex uit zijn
Dat is zo inderdaad, er zijn stelletjes uit voortgekomen. Maar het nadeel is dat 97% van de mannen niet eens de kans krijgt om te schieten. En dat is wel jammer. Daarom prefereer ik paiq. Kun je tenminste altijd een keer schieten (i.e. chatten) voor ze je verwijdert of jij haar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Mickje het volgende:
er zullen een hoop stelletjes uit komen, dat is al bewezen dat hoef je niet te gaan onderzoeken, maar ik denk dat er meer slechte dan goede dates uit komen, maja niet geschoten is altijd mis
Foto geeft toch altijd wel een indruk van iemand, maar in het echt is het altijd net even wat anders, dat is wel zo. Al ligt het er over het algemeen niet heel ver naastquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is. En dat is het voor iedereen. Alleen, IK zou dat zelf niet door middel van een fotootje kunnen beoordelen. Misschien is iemand wel helemaal niet fotogeniek! Of had diegene z'n dag niet.
Met 'uiterlijk' bedoel ik trouwens niet dat iemand aan bepaalde schoonheidsnormen moet voldoen, maar dat hij voor MIJ een aangename verschijning is. Sommige mannen zijn niet knap te noemen, maar zijn wel sexy en aantrekkelijk voor mij. Andersom, mannen die volgens de normen als knap worden gezien, kunnen mij ook volkomen koud laten.
Op zich is het dus jammer, dat er foto's aan te pas komen want foto's zeggen maar erg weinig.
ook kunnen foto's juist uit die hoek genomen worden dat ze er juist wel heel aantrekkelijk uitzien, maar als je ze dan in het echt ziet, valt het weer tegen. Ik ben het eens met dat je aan een foto niet veel hebt, al is het op zo een site juist het eerste waar je naar kijkt. Persoonlijk hoeft mijn partner er niet knap uit te zien, als ik maar iets heb van, ja jij hebt wat, wat mij aanspreekt, dus eigenlijk wat jij ook zegt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is. En dat is het voor iedereen. Alleen, IK zou dat zelf niet door middel van een fotootje kunnen beoordelen. Misschien is iemand wel helemaal niet fotogeniek! Of had diegene z'n dag niet.
Met 'uiterlijk' bedoel ik trouwens niet dat iemand aan bepaalde schoonheidsnormen moet voldoen, maar dat hij voor MIJ een aangename verschijning is. Sommige mannen zijn niet knap te noemen, maar zijn wel sexy en aantrekkelijk voor mij. Andersom, mannen die volgens de normen als knap worden gezien, kunnen mij ook volkomen koud laten.
Op zich is het dus jammer, dat er foto's aan te pas komen want foto's zeggen maar erg weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |