popcorn toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Tosti bruin brood kaas/tomaat. En veel mandarijntjes!
helaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja die had ik erbij gepakt voor in je topic, maar hij ging dicht.
gedver, ik wil t niet wetenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Qwea het volgende:
ik geloof strax snijbonen met aardappels,vla en speklappen
En vanaaf een MikeyMo
je gooit de vla over de aardappelen en snijbonen?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Qwea het volgende:
ik geloof strax snijbonen met aardappels,vla en speklappen
En vanaaf een MikeyMo
Ik zou voor döner kebab gaanquote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Nu een Australisch wijntje.
Morgenavond staan we voor de moeilijke keus, wordt het shoarma of döner kebab
Nou, het wordt shoarmaquote:
Uitjes in de pan, beetje aanbakken. Tomaatjes erbij, peper en zout eroverheen, even laten sudderen en tadaaaa Uienratsquote:
Ooooooooooooohhhhhhhhhh, lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:00 schreef Raissa het volgende:
Uitjes in de pan, beetje aanbakken. Tomaatjes erbij, peper en zout eroverheen, even laten sudderen en tadaaaa Uienrats
doe je die cola eroverheen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef tonks het volgende:
Vanavond lasagna gegeten met cola. Nu baklava met een kopje thee.
Ik doe cola met lasagna in de blender en dan slurp ik het zo op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe je die cola eroverheen?. Ik heb nog nooit baklava gehad. Toch maar eens proberen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zojuist kalkoenfilet met gebakken aardappels bij de V&D in Zwolle![]()
wij aten bijna hetzelfde!quote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Runderlappen met gekookte aardappels en bloemkool met een wit sausje.
Eten bij mammie.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga morgen bij K-mail eten iig![]()
Vandaag een rijsttafel met mihoen opgehaald, zo geen zin in koken![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op zondag 3 december 2006 20:35 schreef K-mail het volgende:
[..]Stuur eens een foto
Ik stuur mn ouders+zusje wel het huis uit
quote:Op zondag 3 december 2006 20:49 schreef Vork het volgende:
Venkel-ui soep met brood en bosvruchtenkwarkijs met warme pannenkoek als toetje.
Klinkt alsof je weer thuis op je kamer bentquote:Op zondag 3 december 2006 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Pistoletje met rode ui, tomaat, brie, belegen kaas en kruiden, uit de oven.
oehquote:Op zondag 3 december 2006 23:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zit nu aan een broodje bal met satésaus!
Hmm hij zit in de oven..quote:Op maandag 4 december 2006 09:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens hartige taart ga maken. Kan ik lang van eten
http://users.raketnet.nl/jan-ten-kate/3/7/2058.htm
Hoe deed je de ui-bieslookboter? En de groenten, waren die vers of uit diepvries?quote:Op maandag 4 december 2006 18:28 schreef Curiosity het volgende:
Gestoomde zalm met ui-bieslookboter en penne.
[afbeelding]
Alles was vers, alleen de bieslook komt uit zo'n diepvries doosje.quote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe deed je de ui-bieslookboter? En de groenten, waren die vers of uit diepvries?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Weird- het volgende:
Vanavond lekker gourmetten![]()
Heb er zin in![]()
Wij hadden een noodlegerecht van een pak van C1000 en dit was ook echt heel erg zoutquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:51 schreef K-mail het volgende:
tapas was nice, was uit pak van der C1000, aanrader! alleen beetje zout!
Wat moet ik me daar bij voorstellen?.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond een kerst-maaltijdsalade van de appie
Nee, met eendeborst plakjes, spinazie, pasta en cranberryquote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Curiosity het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?.
Met kreeft en garnalen misschien![]()
Ik zit me altijd te verbazen over de grote hoeveelheid AH Kerst Excellent spullen in onze AHquote:Op donderdag 7 december 2006 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, met eendeborst plakjes, spinazie, pasta en cranberry
Klinkt goed,quote:Op donderdag 7 december 2006 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, met eendeborst plakjes, spinazie, pasta en cranberry
Bij een hele grote appie hadden ze het. Alleen maar dit soort voor zover ik kon zien.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef Curiosity het volgende:
Klinkt goed,hebben ze nog meer soorten?.
Morgen ook maar even naar kijken .
Eet je deze aardappelen koud zonder iets erbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:57 schreef GlimVlinder het volgende:
nu in de pan: aardappels
idee: aardappels koken. droog laten dampen. flink wat olijfolie gemixed met azijn, verse knoflook en peterselie eroverheen. uurtje laten trekken. dinner is served
Was heerlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Zo dan, dat ziet er echt lekker uit, ik hoop dat ze deze morgen ook in mijn Appie hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was heerlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat ziet er echt goed uitquote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was heerlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan is ie vast over de datumquote:Op donderdag 7 december 2006 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
Nette presentatie Bluezz!
Ik zag hem ook liggen bij de AH, maar was me iets te duur. Ik koop hem zodra er wat van de prijs afgaat
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was heerlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik ook gegeten vanavond (was erg laat thuis en geen zin in koken)quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Niet als ik hem dezelfde dag nog opeet, muts
Ik heb deze vandaag gegeten, was erg lekker.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
ow dat ligt onder de kaar nog, ham en chorizoquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er goed uit!!! Alleen die olijven mag je eraf latenIk had er nog wat vlees op gemikt als ik jou was
Foto als ie uit de oven komt aubquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
het opmaken:
[afbeelding]
voor dat ie de oven in gaat:
[afbeelding]
te laat....quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Foto als ie uit de oven komt aub
maak je keuken en vooral je tegeltjes eens schoonquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te laat....
dit is er van over voor vanacht![]()
[afbeelding]
Ziet er goed uit hoor! Laat e maar zeuren over je tegeltjes. Pizza isquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
het opmaken:
[afbeelding]
voor dat ie de oven in gaat:
[afbeelding]
Wat heb je er een bende van gemaakt zeg op dat formuis, die muur en dat apparaat wat er staat..quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te laat....
[afbeelding]
ziet er lekker uit! jammer dat de helestructuur van paprka's / olijven etc weg is door de kaas. nu zie je eigenlijk nauwelijks meer wat er inzit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te laat....
[afbeelding]
Idd zeg, getverdegetver...quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:44 schreef Matness het volgende:
[..]
maak je keuken en vooral je tegeltjes eens schoon
En nu:quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:22 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik eet vanavond:
* Farfalle met mascarponesaus (Stoommaaltijd van AH)
Is dat een nieuwe manier om te zeggen dat je sex gaat hebben?quote:ik maak gevulde eitjes.
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:22 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wat heb je er een bende van gemaakt zeg op dat formuis, die muur en dat apparaat wat er staat..
Ik zou me eerlijk gezegd doodschamen als ik mn keuken zo op de foto zou zetten..![]()
Neuh kijk:quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe manier om te zeggen dat je sex gaat hebben?
Ja dit weekend is een schoonmaak dag ingelast, dinsdag heeft een maat de keuken hier vekracht toen ie ging 'roerbakken'. Dit roeren nam hij iets te serieus. Normaal is het hier best schon hoorquote:
Jajaquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dit weekend is een schoonmaak dag ingelast, dinsdag heeft een maat de keuken hier vekracht toen ie ging 'roerbakken'. Dit roeren nam hij iets te serieus. Normaal is het hier best schon hoor
de bodem, euhm, ja is een familie ding, mijn moeder heeft het me ooit geleerd, nu is het een beetje uit de losse pols.quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:49 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ziet er lekker uit! jammer dat de helestructuur van paprka's / olijven etc weg is door de kaas. nu zie je eigenlijk nauwelijks meer wat er inzit.
waar maak je de deegbodem van? * recept request *
Echt niet, dat tosti-ijzer of wat dat ding ook is is helemaal aangekoekt!quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dit weekend is een schoonmaak dag ingelast, dinsdag heeft een maat de keuken hier vekracht toen ie ging 'roerbakken'. Dit roeren nam hij iets te serieus. Normaal is het hier best schon hoor
haha, idd, ach, geef gewoon maar toe dat het een zootje is in je keukenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt niet, dat tosti-ijzer of wat dat ding ook is is helemaal aangekoekt!
oke, de grill is vies, maar de rest van de keuken dus niet, he... Ik maak morgen wel een foto hoe het er uit ziet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt niet, dat tosti-ijzer of wat dat ding ook is is helemaal aangekoekt!
Ik houd je eraan hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, de grill is vies, maar de rest van de keuken dus niet, he... Ik maak morgen wel een foto hoe het er uit ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |