ow dat ligt onder de kaar nog, ham en chorizoquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er goed uit!!! Alleen die olijven mag je eraf latenIk had er nog wat vlees op gemikt als ik jou was
Foto als ie uit de oven komt aubquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
het opmaken:
[afbeelding]
voor dat ie de oven in gaat:
[afbeelding]
te laat....quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Foto als ie uit de oven komt aub
maak je keuken en vooral je tegeltjes eens schoonquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te laat....
dit is er van over voor vanacht![]()
[afbeelding]
Ziet er goed uit hoor! Laat e maar zeuren over je tegeltjes. Pizza isquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
het opmaken:
[afbeelding]
voor dat ie de oven in gaat:
[afbeelding]
Wat heb je er een bende van gemaakt zeg op dat formuis, die muur en dat apparaat wat er staat..quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te laat....
[afbeelding]
ziet er lekker uit! jammer dat de helestructuur van paprka's / olijven etc weg is door de kaas. nu zie je eigenlijk nauwelijks meer wat er inzit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te laat....
[afbeelding]
Idd zeg, getverdegetver...quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:44 schreef Matness het volgende:
[..]
maak je keuken en vooral je tegeltjes eens schoon
En nu:quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:22 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik eet vanavond:
* Farfalle met mascarponesaus (Stoommaaltijd van AH)
Is dat een nieuwe manier om te zeggen dat je sex gaat hebben?quote:ik maak gevulde eitjes.
Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:22 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wat heb je er een bende van gemaakt zeg op dat formuis, die muur en dat apparaat wat er staat..
Ik zou me eerlijk gezegd doodschamen als ik mn keuken zo op de foto zou zetten..![]()
Neuh kijk:quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe manier om te zeggen dat je sex gaat hebben?
Ja dit weekend is een schoonmaak dag ingelast, dinsdag heeft een maat de keuken hier vekracht toen ie ging 'roerbakken'. Dit roeren nam hij iets te serieus. Normaal is het hier best schon hoorquote:
Jajaquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dit weekend is een schoonmaak dag ingelast, dinsdag heeft een maat de keuken hier vekracht toen ie ging 'roerbakken'. Dit roeren nam hij iets te serieus. Normaal is het hier best schon hoor
de bodem, euhm, ja is een familie ding, mijn moeder heeft het me ooit geleerd, nu is het een beetje uit de losse pols.quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:49 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ziet er lekker uit! jammer dat de helestructuur van paprka's / olijven etc weg is door de kaas. nu zie je eigenlijk nauwelijks meer wat er inzit.
waar maak je de deegbodem van? * recept request *
Echt niet, dat tosti-ijzer of wat dat ding ook is is helemaal aangekoekt!quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dit weekend is een schoonmaak dag ingelast, dinsdag heeft een maat de keuken hier vekracht toen ie ging 'roerbakken'. Dit roeren nam hij iets te serieus. Normaal is het hier best schon hoor
haha, idd, ach, geef gewoon maar toe dat het een zootje is in je keukenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt niet, dat tosti-ijzer of wat dat ding ook is is helemaal aangekoekt!
oke, de grill is vies, maar de rest van de keuken dus niet, he... Ik maak morgen wel een foto hoe het er uit ziet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt niet, dat tosti-ijzer of wat dat ding ook is is helemaal aangekoekt!
Ik houd je eraan hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, de grill is vies, maar de rest van de keuken dus niet, he... Ik maak morgen wel een foto hoe het er uit ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |