waarom, die foto is toch juist heul leuk.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:25 schreef Djep het volgende:
edit: haal die vieze dikkerd van de laatste foto eens uit de OP. dat meissie links ervan kan het ook al niet aanzien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het doet me ook nog eens aan iemand denken![]()
![]()
![]()
Ja na een tijdje kijken wordt ie leuk....quote:Op donderdag 30 november 2006 02:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
waarom, die foto is toch juist heul leuk.![]()
Ja hoor, dat mag best gedaan wordenquote:
daaamn.. ik ken dat jaquote:Op donderdag 30 november 2006 06:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gloeiende heb ik er net een stuk of 10 gevonden en hier in de quick reply uitgetypt,
loopt FF gloeiendegloeiende vast () heb ik weer... half uur werk naar de klote...
zucht... ff kijken wat ik nog kan vinden
niet grappig én offtopic.. goed begin...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Check die ene Chinees daar
DIe neger dus.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef Ltd. het volgende:
of die neger
die moet echt in de OP komen volgende keerquote:Op donderdag 30 november 2006 15:28 schreef master_X het volgende:
[..]
omg :LDL:DLSALFLSFL![]()
![]()
kom niet meer bij LD
moet je een klant bellen en dan naar het plaatje kijkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
die moet echt in de OP komen volgende keer
ik zit op me werk, maar elke keer als ik kijk ga ik weer stuk van het lachen![]()
Hij's wel geinig jaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
ok..ok..geen persoon die het verpest... de poster verpest het wel aardig![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
wtf een cameltoe bij een vent?11!//!?
Wtf is daar mis mee ?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:52 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hij drinkt door het rietje uit het glas van het zoenende meisje![]()
opletten maikuuuul...quote:Op donderdag 30 november 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]rofls ! wel erg slecht te zien dat rietje :/
meer dan een verrekijkerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat zou een kaartje kosten...![]()
Mooie fotoquote:
Ik denk dat ik ook zo zou kijkenquote:
Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Da_KlouwN het volgende:
Is die gozer aan de linkerkant zich aan het afrukken
Die ziet gewoon eten hoor en veel ook. Of hij denkt "I died and went to heaven"quote:
Haha ! die linker was ook bij de meetingquote:
3 n00bs op 1 fotoquote:
Ook op flabber geweest zekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:23 schreef Jazzpa het volgende:
Even wat verse foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ook op flabber geweest zeker
http://www.trendhure.com/(...)vordergrund-rutscht/
Centraal Station in Oss. Waarom weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wie wat waar hoe?
[afbeelding]
die gast drinkt t glas leeg van dat meisje dat die gozer staat af te lebberenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:09 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap em dus nog steeds niet :/
wtf?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:14 schreef toma het volgende:
[..]
die gast drinkt t glas leeg van dat meisje dat die gozer staat af te lebberen
Altijd leuk mensen die van andere logs jatten en dan doen alsof ze het zelf hebben gevondenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:23 schreef Jazzpa het volgende:
Even wat verse foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zegt ie nergens en wat maakt het nou uit? Gewoon lachen, niet denken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Altijd leuk mensen die van andere logs jatten en dan doen alsof ze het zelf hebben gevonden
wtf dit is geen offtopic TG wou een foto maken samen met Ivan Basso en toen kwam die noob aan de rechterkant er zomaar bijstaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:02 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
3 n00bs op 1 foto
en verder blijft er weinig over
offtopic !
* GlimVlinder stemt voor verwijdering
Mwa, dit is ook al een paar keer bij mij geflikt, dat ze animaties van me stolen en dat ik toen hemel en aarde heb moeten bewegen om aan te tonen dat ik ze idd had gemaaktquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie nergens en wat maakt het nou uit? Gewoon lachen, niet denken.
Dat is in dit geval niet echt vergelijkbaar. Bovendien heeft BobbyB gelijk...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mwa, dit is ook al een paar keer bij mij geflikt, dat ze animaties van me stolen en dat ik toen hemel en aarde heb moeten bewegen om aan te tonen dat ik ze idd had gemaakt
Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken omdat dit natuurlijk een leuk topic moet zijn, maar ik wil nog wel even zeggen dat als het je eigen gemaakte animaties zijn wel heel wat anders is dan een blog waarbij de blogger de plaatjes ook weer van andere sites heeft, daar zit minder werk in dan een animatie die je echt helemaal zelf hebt gemaakt en nogmaals hij beweerde nergens dat hij ze bij elkaar had gezocht en eerlijk gezegd denk ik ook niet iemand het wat boeit wie wat post en waar het vandaan komt, het is gewoon voor de lol, meer niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mwa, dit is ook al een paar keer bij mij geflikt, dat ze animaties van me stolen en dat ik toen hemel en aarde heb moeten bewegen om aan te tonen dat ik ze idd had gemaakt
Ik kan me een houding voorstellen waarin haar n00bs er beter uitzienquote:
owquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef Thomas_ het volgende:
[..]
wtf dit is geen offtopic TG wou een foto maken samen met Ivan Basso en toen kwam die noob aan de rechterkant er zomaar bijstaan
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 03:44 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb hier een foto waar ik zelf de n00b ben, maar of ik die moet plaatsen?![]()
anders zou die gast wel heel gay zijn omdat ie zich niet omdraait.quote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lijkt wel alsof het op 2 verschillende tijdstippen is genomen en samengevoegd
'm?quote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Wie ziet 'm?
Edit: Shit, zo klein.![]()
Edit2: Even screenshot en paint gedaan. Nu is 'ie groter.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie twee n00bs die het verpesten.En wie is die meid op de voorgrond?
![]()
I second that..quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef Skorpija het volgende:
De computerbeurs is toch net geweest?
Duizenden noobs met mooie vrouwen daaro op de foto...
Zij is lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie twee n00bs die het verpesten.En wie is die meid op de voorgrond?
![]()
Kauwgom!quote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Wat heeft die achterste in zijn mond?![]()
daar kijkt toch niemand naarquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef Ano_Niem het volgende:
Bestaan er geen foto's van lekkere mannen die verpest worden door een n00b?![]()
hij voelt zich de heilige between us... zie de vleugels al helemaal voor me achter op zijn rug met een 'ooooooooooooooooooooooo' op de achtergrond geluidquote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef releaze het volgende:
Partypeople in da house c'mon and let me hear you say ZZzzzzZZZZ!
*echo*
[afbeelding]
Is ook al een reeks over geweestquote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier wat materie voor de komende 10 delen:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041&page=583
![]()
Gruwelijkquote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
Die heeft ze net door geslikt......quote:
Tis dat die neger ertussen hangt anders had ik er een secksneukfeest mee willen hebbenquote:
haha idd, maar voor die neger hebben we wel een kastquote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tis dat die neger ertussen hangt anders had ik er een secksneukfeest mee willen hebben![]()
ik geef haar groot gelijkquote:Op maandag 4 december 2006 11:08 schreef Clerick het volgende:
lol die hcc foto's, beetje lullig voor die gast dat dat wijf de andere kant op kijkt
Don't klaag!quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Don't talk Engels en Nederlands door elkaar
quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Don't talk Engels en Nederlands door elkaar
een van die meiden lijkt wel manquote:Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
Hoera de hcc foto's gevonden waar ik me in deel 1 over afvroeg
vooral gewone nerds die er nog kanslozer zien omdat ze omringd zijn door lekkers.
zoals de gozer van pimp my ride UK
[afbeelding]
Hophippers
[afbeelding]
[afbeelding]
chubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
jonkies
[afbeelding]
Te jonkies en daarom zonder de meisjes op de foto met de bus
[afbeelding]
oudjes
[afbeelding]
[afbeelding]
mongolen
[afbeelding]
en mario
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/IMG_0423.jpg]afbeelding][/url]
Bij Mario de allerrechtse...quote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
een van die meiden lijkt wel man
ze was gewoon even afgeleid lijkt me.quote:Op maandag 4 december 2006 11:08 schreef Clerick het volgende:
[..]
lol die hcc foto's, beetje lullig voor die gast dat dat wijf de andere kant op kijkt
Die linker heeft echt maar 1 gezichtsuitdrukking ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
Zo dik nog?quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef mister_dog het volgende:
mijn arm is zeg maar een derde van de zijne
Ik was ook daar vorig jaar, maar die rechtse in dat witte was echt heel erg lelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
Hoera de hcc foto's gevonden waar ik me in deel 1 over afvroeg
vooral gewone nerds die er nog kanslozer zien omdat ze omringd zijn door lekkers.
zoals de gozer van pimp my ride UK
[afbeelding]
Hophippers
[afbeelding]
[afbeelding]
chubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
jonkies
[afbeelding]
Te jonkies en daarom zonder de meisjes op de foto met de bus
[afbeelding]
oudjes
[afbeelding]
[afbeelding]
mongolen
[afbeelding]
en mario
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/IMG_0423.jpg]afbeelding][/url]
die middelste van die negers, die heeft een snorquote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
wie hoort er niet thuis op de foto
nee joh, die allerrechtse. Hij heeft een wit t-shirt aan en meerdere rietjes.quote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
die middelste van die negers, die heeft een snor![]()
zeker een nederlanderquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
nee joh, die allerrechtse. Hij heeft een wit t-shirt aan en meerdere rietjes.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Check de text op dat handpompje
Heus niet alleen datquote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef vamos1 het volgende:
[..]
das een beetje de n00b op de foto,.. of tenminste.. wat hun een n00b maakt
gewoon een kutkwaliteit foto, ik ben benieuwd of ie duidelijker wordt als je hem kleiner maakt....quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is dat Pepsi blikje naast de creme opeens zwart wit geworden? Denk dat dit een gevalletje fotosoep is.
die gast gaat het over neem ik aanquote:
12 is een mooier getalquote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef vamos1 het volgende:
[..]
die gast gaat het over neem ik aan
haar zou ik nog wel doen...beschuitje of 10 mee eten zegmaar...
2048quote:Op maandag 4 december 2006 15:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ja dat is idd ook een mooi getal
1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2046![]()
wat maakt 2 nou uitquote:
WTF NA-APER MET JE KUT NICK!quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Fixxxer het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaahah haha
uhhh hij zit hier wel ff wat langer dude.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |