Zij is lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie twee n00bs die het verpesten.En wie is die meid op de voorgrond?
![]()
Kauwgom!quote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Wat heeft die achterste in zijn mond?![]()
daar kijkt toch niemand naarquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef Ano_Niem het volgende:
Bestaan er geen foto's van lekkere mannen die verpest worden door een n00b?![]()
hij voelt zich de heilige between us... zie de vleugels al helemaal voor me achter op zijn rug met een 'ooooooooooooooooooooooo' op de achtergrond geluidquote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef releaze het volgende:
Partypeople in da house c'mon and let me hear you say ZZzzzzZZZZ!
*echo*
[afbeelding]
Is ook al een reeks over geweestquote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier wat materie voor de komende 10 delen:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041&page=583
![]()
Gruwelijkquote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
Die heeft ze net door geslikt......quote:
Tis dat die neger ertussen hangt anders had ik er een secksneukfeest mee willen hebbenquote:
haha idd, maar voor die neger hebben we wel een kastquote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tis dat die neger ertussen hangt anders had ik er een secksneukfeest mee willen hebben![]()
ik geef haar groot gelijkquote:Op maandag 4 december 2006 11:08 schreef Clerick het volgende:
lol die hcc foto's, beetje lullig voor die gast dat dat wijf de andere kant op kijkt
Don't klaag!quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Don't talk Engels en Nederlands door elkaar
quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Don't talk Engels en Nederlands door elkaar
een van die meiden lijkt wel manquote:Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
Hoera de hcc foto's gevonden waar ik me in deel 1 over afvroeg
vooral gewone nerds die er nog kanslozer zien omdat ze omringd zijn door lekkers.
zoals de gozer van pimp my ride UK
[afbeelding]
Hophippers
[afbeelding]
[afbeelding]
chubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
jonkies
[afbeelding]
Te jonkies en daarom zonder de meisjes op de foto met de bus
[afbeelding]
oudjes
[afbeelding]
[afbeelding]
mongolen
[afbeelding]
en mario
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/IMG_0423.jpg]afbeelding][/url]
Bij Mario de allerrechtse...quote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
een van die meiden lijkt wel man
ze was gewoon even afgeleid lijkt me.quote:Op maandag 4 december 2006 11:08 schreef Clerick het volgende:
[..]
lol die hcc foto's, beetje lullig voor die gast dat dat wijf de andere kant op kijkt
Die linker heeft echt maar 1 gezichtsuitdrukking ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
Zo dik nog?quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef mister_dog het volgende:
mijn arm is zeg maar een derde van de zijne
Ik was ook daar vorig jaar, maar die rechtse in dat witte was echt heel erg lelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
Hoera de hcc foto's gevonden waar ik me in deel 1 over afvroeg
vooral gewone nerds die er nog kanslozer zien omdat ze omringd zijn door lekkers.
zoals de gozer van pimp my ride UK
[afbeelding]
Hophippers
[afbeelding]
[afbeelding]
chubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
jonkies
[afbeelding]
Te jonkies en daarom zonder de meisjes op de foto met de bus
[afbeelding]
oudjes
[afbeelding]
[afbeelding]
mongolen
[afbeelding]
en mario
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/IMG_0423.jpg]afbeelding][/url]
die middelste van die negers, die heeft een snorquote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
wie hoort er niet thuis op de foto
nee joh, die allerrechtse. Hij heeft een wit t-shirt aan en meerdere rietjes.quote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
die middelste van die negers, die heeft een snor![]()
zeker een nederlanderquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
nee joh, die allerrechtse. Hij heeft een wit t-shirt aan en meerdere rietjes.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Check de text op dat handpompje
Heus niet alleen datquote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef vamos1 het volgende:
[..]
das een beetje de n00b op de foto,.. of tenminste.. wat hun een n00b maakt
gewoon een kutkwaliteit foto, ik ben benieuwd of ie duidelijker wordt als je hem kleiner maakt....quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is dat Pepsi blikje naast de creme opeens zwart wit geworden? Denk dat dit een gevalletje fotosoep is.
die gast gaat het over neem ik aanquote:
12 is een mooier getalquote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef vamos1 het volgende:
[..]
die gast gaat het over neem ik aan
haar zou ik nog wel doen...beschuitje of 10 mee eten zegmaar...
2048quote:Op maandag 4 december 2006 15:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ja dat is idd ook een mooi getal
1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2046![]()
wat maakt 2 nou uitquote:
WTF NA-APER MET JE KUT NICK!quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Fixxxer het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaahah haha
uhhh hij zit hier wel ff wat langer dude.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |