Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Da_KlouwN het volgende:
Is die gozer aan de linkerkant zich aan het afrukken
Die ziet gewoon eten hoor en veel ook. Of hij denkt "I died and went to heaven"quote:
Haha ! die linker was ook bij de meetingquote:
3 n00bs op 1 fotoquote:
Ook op flabber geweest zekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:23 schreef Jazzpa het volgende:
Even wat verse foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ook op flabber geweest zeker
http://www.trendhure.com/(...)vordergrund-rutscht/
Centraal Station in Oss. Waarom weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wie wat waar hoe?
[afbeelding]
die gast drinkt t glas leeg van dat meisje dat die gozer staat af te lebberenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:09 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap em dus nog steeds niet :/
wtf?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:14 schreef toma het volgende:
[..]
die gast drinkt t glas leeg van dat meisje dat die gozer staat af te lebberen
Altijd leuk mensen die van andere logs jatten en dan doen alsof ze het zelf hebben gevondenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:23 schreef Jazzpa het volgende:
Even wat verse foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zegt ie nergens en wat maakt het nou uit? Gewoon lachen, niet denken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Altijd leuk mensen die van andere logs jatten en dan doen alsof ze het zelf hebben gevonden
wtf dit is geen offtopic TG wou een foto maken samen met Ivan Basso en toen kwam die noob aan de rechterkant er zomaar bijstaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:02 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
3 n00bs op 1 foto
en verder blijft er weinig over
offtopic !
* GlimVlinder stemt voor verwijdering
Mwa, dit is ook al een paar keer bij mij geflikt, dat ze animaties van me stolen en dat ik toen hemel en aarde heb moeten bewegen om aan te tonen dat ik ze idd had gemaaktquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt ie nergens en wat maakt het nou uit? Gewoon lachen, niet denken.
Dat is in dit geval niet echt vergelijkbaar. Bovendien heeft BobbyB gelijk...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mwa, dit is ook al een paar keer bij mij geflikt, dat ze animaties van me stolen en dat ik toen hemel en aarde heb moeten bewegen om aan te tonen dat ik ze idd had gemaakt
Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken omdat dit natuurlijk een leuk topic moet zijn, maar ik wil nog wel even zeggen dat als het je eigen gemaakte animaties zijn wel heel wat anders is dan een blog waarbij de blogger de plaatjes ook weer van andere sites heeft, daar zit minder werk in dan een animatie die je echt helemaal zelf hebt gemaakt en nogmaals hij beweerde nergens dat hij ze bij elkaar had gezocht en eerlijk gezegd denk ik ook niet iemand het wat boeit wie wat post en waar het vandaan komt, het is gewoon voor de lol, meer niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mwa, dit is ook al een paar keer bij mij geflikt, dat ze animaties van me stolen en dat ik toen hemel en aarde heb moeten bewegen om aan te tonen dat ik ze idd had gemaakt
Ik kan me een houding voorstellen waarin haar n00bs er beter uitzienquote:
owquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef Thomas_ het volgende:
[..]
wtf dit is geen offtopic TG wou een foto maken samen met Ivan Basso en toen kwam die noob aan de rechterkant er zomaar bijstaan
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 03:44 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb hier een foto waar ik zelf de n00b ben, maar of ik die moet plaatsen?![]()
anders zou die gast wel heel gay zijn omdat ie zich niet omdraait.quote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lijkt wel alsof het op 2 verschillende tijdstippen is genomen en samengevoegd
'm?quote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Wie ziet 'm?
Edit: Shit, zo klein.![]()
Edit2: Even screenshot en paint gedaan. Nu is 'ie groter.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie twee n00bs die het verpesten.En wie is die meid op de voorgrond?
![]()
I second that..quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef Skorpija het volgende:
De computerbeurs is toch net geweest?
Duizenden noobs met mooie vrouwen daaro op de foto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |