waarom, die foto is toch juist heul leuk.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:25 schreef Djep het volgende:
edit: haal die vieze dikkerd van de laatste foto eens uit de OP. dat meissie links ervan kan het ook al niet aanzien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het doet me ook nog eens aan iemand denken![]()
![]()
![]()
Ja na een tijdje kijken wordt ie leuk....quote:Op donderdag 30 november 2006 02:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
waarom, die foto is toch juist heul leuk.![]()
Ja hoor, dat mag best gedaan wordenquote:
daaamn.. ik ken dat jaquote:Op donderdag 30 november 2006 06:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gloeiende heb ik er net een stuk of 10 gevonden en hier in de quick reply uitgetypt,
loopt FF gloeiendegloeiende vast () heb ik weer... half uur werk naar de klote...
zucht... ff kijken wat ik nog kan vinden
niet grappig én offtopic.. goed begin...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Check die ene Chinees daar
DIe neger dus.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef Ltd. het volgende:
of die neger
die moet echt in de OP komen volgende keerquote:Op donderdag 30 november 2006 15:28 schreef master_X het volgende:
[..]
omg :LDL:DLSALFLSFL![]()
![]()
kom niet meer bij LD
moet je een klant bellen en dan naar het plaatje kijkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
die moet echt in de OP komen volgende keer
ik zit op me werk, maar elke keer als ik kijk ga ik weer stuk van het lachen![]()
Hij's wel geinig jaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
ok..ok..geen persoon die het verpest... de poster verpest het wel aardig![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
wtf een cameltoe bij een vent?11!//!?
Wtf is daar mis mee ?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:52 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hij drinkt door het rietje uit het glas van het zoenende meisje![]()
opletten maikuuuul...quote:Op donderdag 30 november 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]rofls ! wel erg slecht te zien dat rietje :/
meer dan een verrekijkerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat zou een kaartje kosten...![]()
Mooie fotoquote:
Ik denk dat ik ook zo zou kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |