Was jij dat !!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Agorias het volgende:
Vandaag met fvivif
of je kon niemand vindenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef roque79 het volgende:
ik was bijna 18latertje dus , ik durfde niet eerder.
ooh heel vroeg...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dat je in je neus peuterde![]()
Maar ik wil PUB's jongste zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
M. 15
Zo laat vind ik dat niet hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef roque79 het volgende:
ik was bijna 18latertje dus , ik durfde niet eerder en ben een vrouw
Of je spaarpot laten zien...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Alsof de leeftijd van anderen jou garanderen dat jij het ook op die leeftijd ontmaagd wordt.
Het gebeurt je of je moet je spaarpot legen en naar een rooie buurt gaan.
dat is wel jammer inderdaad , ik vind 15 nog veel te jong eerlijk gezegd maar dan spreek ik uit mijn ervaring.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo laat vind ik dat niet hoor.
Het lijkt soms wel een wedstrijd wie het eerst is
toen jij 15 was dacht je nog niet aan sex? dan was je hoogstwaarschijnlijk de enige!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:49 schreef roque79 het volgende:
[..]
dat is wel jammer inderdaad , ik vind 15 nog veel te jong eerlijk gezegd maar dan spreek ik uit mijn ervaring.
Toen dacht ik namelijk nog helemaal niet aan seks
maar toen had je het er ook al over met je vriendinnetjes hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef roque79 het volgende:
nou ja laten we het zo stellen dat ik er toen absoluut niet de behoefte aan had, had toen wel een vriendjejeugdsentiment
alleen zoenen en dat soort dingen maar nooit "het".
ben nu alweer bijna 27.
ik was bijna 18 toen ik het voor het eerst deed met mijn vriendje en nu sinds vier en half jaar weer samen met datzelfde vriendje en zelfs een kindje , mijn eerste keer was zo goed bevallen dat ik maar weer terug ben gegaanquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
maar toen had je het er ook al over met je vriendinnetjes hoor![]()
ik vind het zelf wel jammer dat et zo vroeg was... maar ik heb dan ook veel leukere herinnerinhgen aan mijn 2e keer dan aan de 1e!
Meen je dat nouquote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Blauwe_Pino het volgende:
13 vrouw
Zo, dit is mijn kloon.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef wobbel het volgende:
familie/kennissen/vrienden op fok
eens 'n kloon aanmaken
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Zo, dit is mijn kloon.
Ontopic: Ik ben nog maagd.
Dat verbaast me niks nadat je me net kon vertellen wat de precieze betekenis van Periostitis wasquote:
Wat heeft dát er nou mee te maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks nadat je me net kon vertellen wat de precieze betekenis van Periostitis was
Ja en ik heb twee piemelsquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat heeft dát er nou mee te maken.
Vrouwen vallen op mannen in witte doktersjassen
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
Ik was best laat, 19v, maar heb de schade ruimschoots ingehaald![]()
![]()
Je bent van '88? Dan heb je nog effequote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?![]()
Dan gaat je lijk ongebruikt retourquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?![]()
Achja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als je je echt zorgen begint te maken dat 't niet spontaan lukt, kan je altijd je portemonee nog trekkenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten. Valentijnsdag wordt gevierd op 14 februari.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef Cageon het volgende:
15 de dag voor valentijnsdag, hoe romantisch
15 jaar, de dag voor valentijnsdag.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten. Valentijnsdag wordt gevierd op 14 februari.
ehrm...
Ik zou de datum echt niet meer weten.... geen ideequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef beestjuh het volgende:
9-1-2002 toevallig gister in een oud dagboek teruggelezenToen was ik 19.
Waarom zou het ooit te laat zijn? Alsof er een leeftijd op staat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef zavygo het volgende:
M, ik was 26... lekker laat... te laat.
klopt, maar ondertussen WEET ik wat ik (en al die leuke vrouwen)quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom zou het ooit te laat zijn? Alsof er een leeftijd op staat.![]()
HAHAHA! Filmpje plz...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef piere het volgende:
1e keer echt 16
1e keer (we schrokken er zo van dat mijn pielemoosje eringing) 14 ongeveer
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef piere het volgende:
(we schrokken er zo van dat mijn pielemoosje eringing)
ik zou de datum ook niet meer precies weten hoor, het was volgens mij in februari ( 2003 dus) maar geen idee welke dag preciesquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:17 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik zou de datum echt niet meer weten.... geen idee![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je hebt toch wel een eigen kamer neem ik aan
dan kun je daar toch best sex hebben, maakt toch niet uit dat je dan bij je moeder woontquote:
Ja ik wil wel, maar ik zit een beetje onder de plakquote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan kun je daar toch best sex hebben, maakt toch niet uit dat je dan bij je moeder woont
of mag je van je moeder geen sex hebben ofzo
Hoe wil je het dan?quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef jcsck het volgende:
Bijna 19 en nog maagd, Dus mensen niet zeuren over laat tis maar hoe je het wilt!
Doggy styl ofzo?quote:
Op de manier van wil je 1 one-night-stand of wil je wachten op iemand waar je echt van houdtquote:Op maandag 4 december 2006 16:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan?
Best laat btw.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wie komt hem in?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:17 schreef Ceylon89 het volgende:
17. V.Eerder had gekund, maar ik wilde ontmaagd worden door een kwaliteitsjongen.
Paupers no way
![]()
![]()
quote:
Kim Holland is toch 75?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:09 schreef kiwiholland het volgende:
16 34 jaar geleden phhhhhhhhhhhhhhffffffff en als ze iets uitvinden wat lekkerder is blijf ik het er toch bij doen.
wat klopt niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij ziet een lampje boven ze hoofd aanspringen die aangeeft dat er iets niet klopt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:12 schreef depax het volgende:
9... ( en nee dat is geen onzin, daarnaast ook niet tegen mijn wil)
Maar heb je nu al bij haar mogen binnentreden?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef nelisb het volgende:
18 en ben man
heb 2 jaar trouw gewacht op mijn eerste vriendinnetje die er nog niet klaar voor was.
de vriendin van toen is ook nu nog mijn vriendin
gelukkig wel, 2 jaar wachten was langzatquote:Op woensdag 6 december 2006 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar heb je nu al bij haar mogen binnentreden?
gelukkig wel, 2 jaar wachten was langzatquote:Op woensdag 6 december 2006 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar heb je nu al bij haar mogen binnentreden?
Mooi zo. Persoonlijk zou ik niet 2 jaar wachten, maar ieder zijn eigen ideeen daarover.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
gelukkig wel, 2 jaar wachten was langzat
ben ondertussen 25 en treed nu dan ook regelmatig binnen![]()
net hoeveel je geeft om iemand en hoe gek je echt bent van iemand!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mooi zo. Persoonlijk zou ik niet 2 jaar wachten, maar ieder zijn eigen ideeen daarover.
Het heeft niet zoveel te maken met hoeveel je zelf om iemand geeft... Ik zou me gaan afvragen of de ander wel om je geeft in dat geval. En dan is het een kwestie van een kosten-baten analyse.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef nelisb het volgende:
[..]
net hoeveel je geeft om iemand en hoe gek je echt bent van iemand!
maar idd dat is persoonlijk!
Ligt and e reden waarom hij/zji het niet wil.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel te maken met hoeveel je zelf om iemand geeft... Ik zou me gaan afvragen of de ander wel om je geeft in dat geval.
quote:En dan is het een kwestie van een kosten-baten analyse.
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Fawn het volgende:
1999 toen was ik 18, vrouw ben ik nog steeds
zou de v van vent zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef ryangozer het volgende:
is m nou meisje of man?
zoietsquote:Op woensdag 6 december 2006 21:48 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je pakte haar achterlangs op 24:00?
Ik niet met hem, maar goed, 1 januari is natuurlijk niet zaligmakendquote:
Je was in elk geval jonger dan ikquote:Op maandag 11 december 2006 20:36 schreef Eamon het volgende:
vrijdagnacht![]()
weet niet hoe oud ik toen was, 17 of 18, was de zaterdag erna jarig
quote:
julie zijn samen!quote:Op maandag 11 december 2006 20:36 schreef Eamon het volgende:
vrijdagnacht![]()
weet niet hoe oud ik toen was, 17 of 18, was de zaterdag erna jarig
Ja, idd, ik heb gewacht tot mijn 26ste, en het toen met een man gedaanquote:
you gotta be fucking kidding me? Je deed het met een man omdat je het anders nooit zou doen? dacht je?quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, idd, ik heb gewacht tot mijn 26ste, en het toen met een man gedaan![]()
![]()
Vandaag precies anderhalve dag geleden, sorry was een beetje sexueel gefrusteerd dus ik heb t ff uitgerekend.quote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Ice_Ice het volgende:
vandaag precies 9 maanden en 23 dagen geleden, sorry voor het weekend was ik nog sexueel gefrustreerd dus toen ging ik het uitrekenen
en jij bent nummer 3 die het dit weekend voor het eerst heeft gedaanquote:Op maandag 11 december 2006 22:00 schreef DWJ111 het volgende:
[..]
Vandaag precies anderhalve dag geleden, sorry was een beetje sexueel gefrusteerd dus ik heb t ff uitgerekend.
![]()
Vet hard denkwerk joh![]()
Sarcasme Eamon, sarcasmequote:Op maandag 11 december 2006 21:54 schreef Eamon het volgende:
[..]
you gotta be fucking kidding me? Je deed het met een man omdat je het anders nooit zou doen? dacht je?
Ik gewoon met mijn lieve meisje![]()
Ja, blijkbaar welquote:Op maandag 11 december 2006 22:51 schreef ryangozer het volgende:
Was wel een druk ontmaagding weekend blijkbaar![]()
ik dacht alquote:Op maandag 11 december 2006 22:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Sarcasme Eamon, sarcasme![]()
Ik deed het ook met een leuk 23 jarig meisje![]()
Ach, we moeten de score hier op FOK toch een beetje redelijk houden he?quote:Op maandag 11 december 2006 23:16 schreef Eamon het volgende:
[..]
ik dacht al![]()
idd een druk ontmaagdingsweekend
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:58 schreef annelies80 het volgende:
Un latertje... V, 18
Lach je mij nou serieus uit? hahahaquote:
in het ziekenhuis... ???quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef peterzx9r het volgende:
ik m 19 in het ziekenhuis in het gips na motorongeval op circuit
En daar heb je de eerste keer sex gehad??? dan is de volgende vrij logische vraag... met wie??? hahaquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef peterzx9r het volgende:
jawel lag nogal in de kreukels
aah dus nie spannend met 1 van de zusters ofzo haha.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef peterzx9r het volgende:
met mn toemalege vriendin
En terecht, had je maar foto in je fobo moeten doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nooit want ik ben stom en niemand wil mij.
Omdat er bij jou zo´n erg duidelijke foto in je fobo staat?? haha!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
En terecht, had je maar foto in je fobo moeten doen.
Nee maar ik zeg ook niet dat ik stom ben en niemand me wil.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:45 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Omdat er bij jou zo´n erg duidelijke foto in je fobo staat?? haha!
En hoe kom jij op het idee dat niemand je wilt? magoed, misschien is dit meer voor t psychologie forum haha...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
sta jij te fokken?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef peterzx9r het volgende:
annelies die zit
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef peterzx9r het volgende:
annelies die zit
feit blijft dat je niet hoeft reagerenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef peterzx9r het volgende:
ja sorry stond ff met mn bek vol tanden van die opmerking
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 18 juni 2007 17:30 schreef Viking84 het volgende:
met m. 17 (en had ik dat maar nooit gedaan) en met v. (
) 19
.
Ik was zelf 20, jij zou mij uit moeten lachenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:05 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Lach je mij nou serieus uit? hahaha![]()
Nee, jij wil zelf niet omdat je met je schaamlippencomplex zit. Dat is heel wat anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Neee ik zal je zeker nie uitlachen daarom... 18 en 20.... ach... wat scheelt het nou! hihiquote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik was zelf 20, jij zou mij uit moeten lachen
Waarom je dat nooit had moeten doen.quote:
Omdat ze denkelijk liever met V is dan met Mquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom je dat nooit had moeten doen.
dat dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Omdat ze denkelijk liever met V is dan met M
alle maar mijn vat op de questie
![]()
Oh zo, ik had ook wat vluchtig gelezen.quote:
Was dat met je linker of je rechterhand.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Heatseeker het volgende:
Op mijn 15e verjaardag.
Leuk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Was dat met je linker of je rechterhand.![]()
Dat complex is 1 van de redenen ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, jij wil zelf niet omdat je met je schaamlippencomplex zit. Dat is heel wat anders.![]()
met een lijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef HokkePok het volgende:
Op mijn 15e. Buiten zo rond 3:30 s nachts naast een kerk.
Ach, die horen er gewoon bij joh, leg het naast je neer.. (en dat bedoel ik dan niet dubbel..)quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat complex is 1 van de redenen ja.
we wachten even op de foto en dan geven we wel een beoordelingquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:02 schreef hallodagg het volgende:
Beetje offtopic maar goed, hopelijk binnenkort! Wordt hoog tijd! Ben 21 en weet niet waar het aan ligt(serieus).
Relatie al járen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
sex is overrated joh, gewoon niet aan beginnen![]()
wtf?quote:
En waarmee toen je 17 was??quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:09 schreef Darkwolf het volgende:
Ik ben M en was 17
(eerste keer met mens: 18)
Ik ben wel benieuwd hoe je ontmaagd kan worden door iets wat geen mens is!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Willen wij dat echt weten het is nog vroeg he![]()
ja ok maar .... zou dat niet echt ontmaagding noemen, eerderquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:50 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je ontmaagd kan worden door iets wat geen mens is!
Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef lord_sylus het volgende:
Willen wij dat echt weten het is nog vroeg he![]()
Neehee! Niet met een wolf hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef lord_sylus het volgende:
Nee nee .... wolf kijk naar zijn fotoke![]()
Waarom zet je dan uberhaupt die toevoeging '18 met een mens' erbij? Je kan wel nagaan dat je daar dan vragen over krijgt natuurlijk, maar wellicht was dat de hele opzet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies.
Daarom zette ik het er ook niet bij.
Jij focust de aandacht er zélf op. Actie --> reactie.quote:En dan toch mensen die het willen weten.
Hoe dubbel.
Ik zet gewoon erbij wat van toepassing is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef Misstique het volgende:
Waarom zet je dan uberhaupt die toevoeging '18 met een mens' erbij? Je kan wel nagaan dat je daar dan vragen over krijgt natuurlijk, maar wellicht was dat de hele opzet..
Maar ja mensen kunnen ook zelf bedenken hoe en wat dus waarom iets willen weten wat er al eigenlijk staat?quote:Jij focust de aandacht er zélf op. Actie --> reactie.
Oh please.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik zet gewoon erbij wat van toepassing is.
En het was van toepassing.
Maybe!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Misstique het volgende:
Oh please.. De vraag was wanneer je eerste keer was en daarmee wordt uiteraard bedoelt met een mens. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen die hier reageert. Jouw antwoord op die vraag ruikt naar interessantdoenerij en aandachtvragerij imho.
.
Ben je bi?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:26 schreef BillGates het volgende:
20 jaar eerste keer met vrouw
21 jaar eerste keer met man
'bi' is zon rare benaming.. weet ik het! beetje om en om gedaan, nu leuke vriendin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben je bi?
Of ben je uiteindelijk bij de mannen gebleven?
Bisexueel dus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:46 schreef BillGates het volgende:
'bi' is zon rare benaming.. weet ik het! beetje om en om gedaan, nu leuke vriendin.
ze gaan hun gang maar, als ze dat zo belangrijk vinden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vind je het erg als mensen jou associeeren als bisexueel?
Ik kan je wel een link met foto PMen als je wilt alleen dan wil ik niet dat je die openbaar maakt. Wel mag je natuurlijk zeggen waar het het wel of niet aan ligtquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
we wachten even op de foto en dan geven we wel een beoordeling
sex is overrated joh, gewoon niet aan beginnen![]()
als je wilt mag je mij ook PMen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Ik kan je wel een link met foto PMen als je wilt alleen dan wil ik niet dat je die openbaar maakt. Wel mag je natuurlijk zeggen waar het het wel of niet aan ligt![]()
Ja mag wel... hou het wel netjes aubquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef roburt het volgende:
[..]
als je wilt mag je mij ook PMen.
beoordeling mag wel in deze topic?
Dudequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef boemboem het volgende:
tegen de vervelning ook maar even in dit topic reageren...
de eerste keer moet nog steeds komen... (momenteel, 24, M)
Betaalde seks verneukt je blackbook, letterlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dude![]()
Ga toch even langs bij de hoeren he maat![]()
Maar wil je (als vrouw dan) een zielepoot die in nog geen 24jaar sex heeft gehad..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Betaalde seks verneukt je blackbook, letterlijk.
weet niet wat beter is, een gast die elke meid probeert het bed in te krijgen of iemand die zich er nog nooit mee bezig heeft gehouden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Maar wil je (als vrouw dan) een zielepoot die in nog geen 24jaar sex heeft gehad..![]()
priesters hebben al meer sex gehad dan hem![]()
tja dan blijft er ni veel over voor diene jongen he..... een fleshlight kopen en hopen dat er een zielige griet rondloopt dat dat romantisch vindtquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef boemboem het volgende:
[..]
weet niet wat beter is, een gast die elke meid probeert het bed in te krijgen of iemand die zich er nog nooit mee bezig heeft gehouden?
overigens betaalde sex, idd geen optie!
Jij vindt de hoeren een aanvaardbare optie, jij mag uberhaupt al niets meer inbrengen in deze discussiequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
tja dan blijft er ni veel over voor diene jongen he..... een fleshlight kopen en hopen dat er een zielige griet rondloopt dat dat romantisch vindt![]()
En is daar een reden voor? of bewaar je het simpelweg voor de "juiste" zoals iemand de juiste kan zijn op DAT moment.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef boemboem het volgende:
Jij staat gewoon te heet maskequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef annelies80 het volgende:
[..]
En is daar een reden voor? of bewaar je het simpelweg voor de "juiste" zoals iemand de juiste kan zijn op DAT moment.
Ehm reden? tsja, ben niet iemand met de meest vlotte babbel, stap niet zo snel op iemand af... kom zeg maar moeilijk/weinig in contact met nieuwe meiden en meestal is het dan ook nog eens zo dat als ik een leuke contact heb op een avond dat ze bezet blijkt te zijn hehe. Dusja, dan houdt het ook al op..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef annelies80 het volgende:
[..]
En is daar een reden voor? of bewaar je het simpelweg voor de "juiste" zoals iemand de juiste kan zijn op DAT moment.
Nee die 2 kan ik nog wel apart houden van elkaar... ik wil het echt ff serieus weten...quote:
Niks mis mee hoor, kun je trots op zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef boemboem het volgende:
Maar als je babbel dan niet zo goed is... wrom dan niet gewoon via internet proberen? voor iedereen is er toch wel een manier? in zekere zin dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:15 schreef boemboem het volgende:
[..]
Ehm reden? tsja, ben niet iemand met de meest vlotte babbel, stap niet zo snel op iemand af... kom zeg maar moeilijk/weinig in contact met nieuwe meiden en meestal is het dan ook nog eens zo dat als ik een leuke contact heb op een avond dat ze bezet blijkt te zijn hehe. Dusja, dan houdt het ook al op..
Ben ook niet iemand die vb vanavond een meid treft en daar meteen het bed mee in zal duiken. Er zal toch wel iets meer moeten zijn voordat ik met iemand de eerste keer mee wil beleven.
Ok ok dacht dat je altijd serieus wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nee die 2 kan ik nog wel apart houden van elkaar... ik wil het echt ff serieus weten...![]()
uhm, ja trots kan je er ook wel op zijn, maar uhm... 24... ja... ach.. het heeft zn voor en nadelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, kun je trots op zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |