Dat complex is 1 van de redenen ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, jij wil zelf niet omdat je met je schaamlippencomplex zit. Dat is heel wat anders.![]()
met een lijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef HokkePok het volgende:
Op mijn 15e. Buiten zo rond 3:30 s nachts naast een kerk.
Ach, die horen er gewoon bij joh, leg het naast je neer.. (en dat bedoel ik dan niet dubbel..)quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat complex is 1 van de redenen ja.
we wachten even op de foto en dan geven we wel een beoordelingquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:02 schreef hallodagg het volgende:
Beetje offtopic maar goed, hopelijk binnenkort! Wordt hoog tijd! Ben 21 en weet niet waar het aan ligt(serieus).
Relatie al járen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
sex is overrated joh, gewoon niet aan beginnen![]()
wtf?quote:
En waarmee toen je 17 was??quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:09 schreef Darkwolf het volgende:
Ik ben M en was 17
(eerste keer met mens: 18)
Ik ben wel benieuwd hoe je ontmaagd kan worden door iets wat geen mens is!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Willen wij dat echt weten het is nog vroeg he![]()
ja ok maar .... zou dat niet echt ontmaagding noemen, eerderquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:50 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je ontmaagd kan worden door iets wat geen mens is!
Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef lord_sylus het volgende:
Willen wij dat echt weten het is nog vroeg he![]()
Neehee! Niet met een wolf hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef lord_sylus het volgende:
Nee nee .... wolf kijk naar zijn fotoke![]()
Waarom zet je dan uberhaupt die toevoeging '18 met een mens' erbij? Je kan wel nagaan dat je daar dan vragen over krijgt natuurlijk, maar wellicht was dat de hele opzet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies.
Daarom zette ik het er ook niet bij.
Jij focust de aandacht er zélf op. Actie --> reactie.quote:En dan toch mensen die het willen weten.
Hoe dubbel.
Ik zet gewoon erbij wat van toepassing is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef Misstique het volgende:
Waarom zet je dan uberhaupt die toevoeging '18 met een mens' erbij? Je kan wel nagaan dat je daar dan vragen over krijgt natuurlijk, maar wellicht was dat de hele opzet..
Maar ja mensen kunnen ook zelf bedenken hoe en wat dus waarom iets willen weten wat er al eigenlijk staat?quote:Jij focust de aandacht er zélf op. Actie --> reactie.
Oh please.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik zet gewoon erbij wat van toepassing is.
En het was van toepassing.
Maybe!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Misstique het volgende:
Oh please.. De vraag was wanneer je eerste keer was en daarmee wordt uiteraard bedoelt met een mens. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen die hier reageert. Jouw antwoord op die vraag ruikt naar interessantdoenerij en aandachtvragerij imho.
.
Ben je bi?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:26 schreef BillGates het volgende:
20 jaar eerste keer met vrouw
21 jaar eerste keer met man
'bi' is zon rare benaming.. weet ik het! beetje om en om gedaan, nu leuke vriendin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben je bi?
Of ben je uiteindelijk bij de mannen gebleven?
Bisexueel dus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:46 schreef BillGates het volgende:
'bi' is zon rare benaming.. weet ik het! beetje om en om gedaan, nu leuke vriendin.
ze gaan hun gang maar, als ze dat zo belangrijk vinden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vind je het erg als mensen jou associeeren als bisexueel?
Ik kan je wel een link met foto PMen als je wilt alleen dan wil ik niet dat je die openbaar maakt. Wel mag je natuurlijk zeggen waar het het wel of niet aan ligtquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
we wachten even op de foto en dan geven we wel een beoordeling
sex is overrated joh, gewoon niet aan beginnen![]()
als je wilt mag je mij ook PMen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Ik kan je wel een link met foto PMen als je wilt alleen dan wil ik niet dat je die openbaar maakt. Wel mag je natuurlijk zeggen waar het het wel of niet aan ligt![]()
Ja mag wel... hou het wel netjes aubquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef roburt het volgende:
[..]
als je wilt mag je mij ook PMen.
beoordeling mag wel in deze topic?
Dudequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef boemboem het volgende:
tegen de vervelning ook maar even in dit topic reageren...
de eerste keer moet nog steeds komen... (momenteel, 24, M)
Betaalde seks verneukt je blackbook, letterlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dude![]()
Ga toch even langs bij de hoeren he maat![]()
Maar wil je (als vrouw dan) een zielepoot die in nog geen 24jaar sex heeft gehad..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Betaalde seks verneukt je blackbook, letterlijk.
weet niet wat beter is, een gast die elke meid probeert het bed in te krijgen of iemand die zich er nog nooit mee bezig heeft gehouden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Maar wil je (als vrouw dan) een zielepoot die in nog geen 24jaar sex heeft gehad..![]()
priesters hebben al meer sex gehad dan hem![]()
tja dan blijft er ni veel over voor diene jongen he..... een fleshlight kopen en hopen dat er een zielige griet rondloopt dat dat romantisch vindtquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef boemboem het volgende:
[..]
weet niet wat beter is, een gast die elke meid probeert het bed in te krijgen of iemand die zich er nog nooit mee bezig heeft gehouden?
overigens betaalde sex, idd geen optie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |