Was jij dat !!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Agorias het volgende:
Vandaag met fvivif
of je kon niemand vindenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef roque79 het volgende:
ik was bijna 18latertje dus , ik durfde niet eerder.
ooh heel vroeg...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dat je in je neus peuterde![]()
Maar ik wil PUB's jongste zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
M. 15
Zo laat vind ik dat niet hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:31 schreef roque79 het volgende:
ik was bijna 18latertje dus , ik durfde niet eerder en ben een vrouw
Of je spaarpot laten zien...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Alsof de leeftijd van anderen jou garanderen dat jij het ook op die leeftijd ontmaagd wordt.
Het gebeurt je of je moet je spaarpot legen en naar een rooie buurt gaan.
dat is wel jammer inderdaad , ik vind 15 nog veel te jong eerlijk gezegd maar dan spreek ik uit mijn ervaring.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo laat vind ik dat niet hoor.
Het lijkt soms wel een wedstrijd wie het eerst is
toen jij 15 was dacht je nog niet aan sex? dan was je hoogstwaarschijnlijk de enige!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:49 schreef roque79 het volgende:
[..]
dat is wel jammer inderdaad , ik vind 15 nog veel te jong eerlijk gezegd maar dan spreek ik uit mijn ervaring.
Toen dacht ik namelijk nog helemaal niet aan seks
maar toen had je het er ook al over met je vriendinnetjes hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef roque79 het volgende:
nou ja laten we het zo stellen dat ik er toen absoluut niet de behoefte aan had, had toen wel een vriendjejeugdsentiment
alleen zoenen en dat soort dingen maar nooit "het".
ben nu alweer bijna 27.
ik was bijna 18 toen ik het voor het eerst deed met mijn vriendje en nu sinds vier en half jaar weer samen met datzelfde vriendje en zelfs een kindje , mijn eerste keer was zo goed bevallen dat ik maar weer terug ben gegaanquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
maar toen had je het er ook al over met je vriendinnetjes hoor![]()
ik vind het zelf wel jammer dat et zo vroeg was... maar ik heb dan ook veel leukere herinnerinhgen aan mijn 2e keer dan aan de 1e!
Meen je dat nouquote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Blauwe_Pino het volgende:
13 vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |