Durf je nog hier te komen om bier te zuipen?quote:
Ja, waarom zou ik dat niet durven?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Durf je nog hier te komen om bier te zuipen?
Weeknie,quote:Op woensdag 29 november 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik dat niet durven?
De enige reden zou kunnen zijn dat je zus mij herinnerd aan een ex, maar voor de rest zou ik graag bier komen drinken met je.quote:
Die hele zus krijg je niet te zien,quote:Op woensdag 29 november 2006 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De enige reden zou kunnen zijn dat je zus mij herinnerd aan een ex, maar voor de rest zou ik graag bier komen drinken met je.
Toen ik hielp verhuizen welquote:Op woensdag 29 november 2006 20:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die hele zus krijg je niet te zien,.
Check!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen ik hielp verhuizen wel
Maar goed, dan zie ik geen enkele reden om niet een keer bier te komen zuipen.
Ja, behalve het geld voor de trein
Mischien zelfs beter idee als ik je ophaal, is 40 procent minder....quote:
40 procent minderquote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mischien zelfs beter idee als ik je ophaal, is 40 procent minder....
OV.quote:
Breng je hem ook weer thuis dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mischien zelfs beter idee als ik je ophaal, is 40 procent minder....
Nee hij mag lopen,quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Breng je hem ook weer thuis dan?
Dan moet je nog een jaartje wachtenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef Sitethief het volgende:
Doet me trouwens denken dat we nog eens een meet moeten doen ofzow, maar zou wel leuk zijn als wonderer erbij kan zijn,.
Boston is best wel een gave stad. Oud enzo, vooral het havendistrict. En het centrum doet weer een beetje aan London denken.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
Langskomen in boston lijkt me tof.
Inderdaad, wat kan er nou op Talpa zijn waarvoor je naar de tv moetquote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef wonderer het volgende:
Wat is er op Talpa dan?
Strak planquote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
Langskomen in boston lijkt me tof.
Hij staat ergens geupload jaquote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef Faithz het volgende:
Die staat toch ergens ge-upload?
Sebasser is gewoon lui
Goed plan.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef wonderer het volgende:
Ik wil hem wel hosten...
Als iemand mij het meest recente bestand even stuurt, zal ik hem uploaden.quote:
Euh? wat eigenlijk?quote:
Grosse pointe blankquote:
Goed ideequote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef maedel het volgende:
oeh, ik ben al laat.![]()
ik ga een dutje doen
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:39 schreef Faithz het volgende:
Voorstel tot kleine wijziging:
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk! -><-
*schenkt koffie in*quote:Ja, lekker Maedel, melk en suiker
zit er nog wat in de kanquote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
[..]
*schenkt koffie in*
Sorry, beetje laat, maar ik moest ook even werken.
Dat overkomt mij regelmatig, en dan drink ik hem toch gewoon op, maar dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik inderdaad vergeet om tijdig te drinkenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:32 schreef Faithz het volgende:
Ik voel net aan mijn koffie.. koud laten worden
Mijn zegen heb je, maar of je daar op zit te wachtenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:59 schreef maedel het volgende:
ik heb een baaldag hier op kantoor![]()
ik wil echt dringend naar huis.
tenzij jij toevallig mijn baas bent...quote:Op donderdag 30 november 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, maar of je daar op zit te wachten![]()
Ik kan soms wel eens bazig zijn jaquote:Op donderdag 30 november 2006 10:29 schreef maedel het volgende:
[..]
tenzij jij toevallig mijn baas bent...![]()
Waarom baaldag btw?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:59 schreef maedel het volgende:
ik heb een baaldag hier op kantoor![]()
ik wil echt dringend naar huis.
* maedel is inmiddels thuis, huispak aan, kopje thee erbijquote:
quote:
quote:
Now I've been happy lately, thinking about the good things to come
And I believe it could be, something good has begun
Oh I've been smiling lately, dreaming about the world as one
And I believe it could be, some day it's going to come
Cause out on the edge of darkness, there rides a peace train
Oh peace train take this country, come take me home again
Now I've been smiling lately, thinking about the good things to come
And I believe it could be, something good has begun
Oh peace train sounding louder
Glide on the peace train
Come on now peace train
Yes, peace train holy roller
Everyone jump upon the peace train
Come on now peace train
Get your bags together, go bring your good friends too
Cause it's getting nearer, it soon will be with you
Now come and join the living, it's not so far from you
And it's getting nearer, soon it will all be true
Glide on the peace train
Come on now peace train
Now I've been crying lately, thinking about the world as it is
Why must we go on hating, why can't we live in bliss
Cause out on the edge of darkness, there rides a peace train
Oh peace train take this country, come take me home again
Glide on the peace train
Come on now peace train
Yes, peace train holy roller
Everyone jump upon the peace train
Come on peace train
Yes, it's the peace train
http://picserver.org/v/T3726M8AR4JOquote:Op donderdag 30 november 2006 14:14 schreef Rhanna het volgende:
Ik sta bovenaan in de OP, zegt dat iets over mijn populariteit?
Hee allemaal
Sebas
Da's niet Captain Caveman ?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef maedel het volgende:
er zit hier niet per ongeluk een enorme fan van Captain & Tennille zeker?
quote:
Daft Punk en Lisa Standsfield hebben elk hun eigen lyrics hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 15:37 schreef Sebasser het volgende:
Ik ken around the world alleen van daft punk
King of my castle ken ik ook ergens van..
ff downloaden
Die anderen zijn mij onbekend..
Dat is voor mijn tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 15:58 schreef maedel het volgende:
ik ben meer een eighties liefhebber eigenlijk
Bandjes enzeau als The buggles?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:58 schreef maedel het volgende:
ik ben meer een eighties liefhebber eigenlijk
Ik ookquote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef Sebasser het volgende:
Waar is mijn collectie 80's and 90's muziek, ik raak helemaal in zo'n smaak dat ik ze allemaal wil luisteren![]()
Die hadden bij mijn weten maar één hitje. Wel een leuk hitje, dat welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bandjes enzeau als The buggles?
Ja of bryan adams,airsupply , b52, phil collins , Eagles, John Lennon ect ectquote:Op donderdag 30 november 2006 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bandjes enzeau als The buggles?
van Lisa of van Daft Punkquote:Op donderdag 30 november 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er helemaal niet zo kapot van.
Ga wegquote:Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Die hadden bij mijn weten maar één hitje. Wel een leuk hitje, dat wel
Maar, eighties zijn inderdaad mijn puberjaren, dus dat blijft dan hangen.
Fijn die vooroordelen bevestigenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:39 schreef Faithz het volgende:
Voorstel tot kleine wijziging:
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk! -><-
Ja, lekker Maedel, melk en suiker
Ik ken alleen video killed the radiostarsquote:
DON WILLIAMS | Crying In The Rain Lyricsquote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Qwea het volgende:
zeg nu we het hier toch over muziek hebben. Geloof dat dit een 80's nr is.
Tears in the rain weet iemand zo van wie die is?
Joe Satriani - Tears in the rain –quote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Qwea het volgende:
zeg nu we het hier toch over muziek hebben. Geloof dat dit een 80's nr is.
Tears in the rain weet iemand zo van wie die is?
Het is dan ook allang theetijdquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijn die vooroordelen bevestigenIk vind het best.
Ik hoef geen koffie trouwens, maar bedankt voor het aanbod, Maedel
of één van de andere 10 uitvoerende (volgens limewire).quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joe Satriani - Tears in the rain –
L'Âme Immortelle - Tears In The Rain
?
Nee, de muziek van hun.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je beddoelt natuurlijk Susanna Hoffs van de Bangles![]()
ja preciesquote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
of één van de andere 10 uitvoerende (volgens limewire).
Sommige vooroordelen kloppen ook gewoon. Tenminste, bij mij danquote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is dan ook allang theetijd
-ik heb ook geen hekel aan vooroordelen soms-
Heet het nou crying in the rain of tears in the rain?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
DON WILLIAMS | Crying In The Rain Lyrics
ik kon hem al niet vinden
wat van de everlybrothers?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef Qwea het volgende:
ik zocht idd die van de everlybrothers
Crying in the rain. Ik had het verkeerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Heet het nou crying in the rain of tears in the rain?
Crying in the rain ken ik alleen van A-ha
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crying in the rain. Ik had het verkeerd.
Deze : http://www.sing365.com/mu(...)CCAD48256DAA0021F049
ah, oké da's ook door A-ha uitgevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crying in the rain. Ik had het verkeerd.
Deze : http://www.sing365.com/mu(...)CCAD48256DAA0021F049
Idd prachtig nrquote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef maedel het volgende:
[..]
ah, oké da's ook door A-ha uitgevoerd.
Prachtig nummer!
Mmm, ja, dat was een fase. Een kortequote:Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Prodigy!
Tori amosquote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef NanKing het volgende:
Over muziek gesproken.
Ik zit nu zwaar te twijfelen of wel of niet op de KOOP NU knop ga drukken![]()
KLIK
hou je van dat genre?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xxahy22T21c
.
Ik word altijd vrolijk van dat soort muziek. Mary Poppins ookalquote:
Ik ben zelf een enorme swing-liefhebber. En crooners. Sinatra en co zeg maar.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat soort muziek. Mary Poppins ookal.
Twee schepen in de nacht uit Elisabethquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso heb ik een zwak voor musicals.
Ja Sinatra. Ik zinf New York New York altijd heel hard op de fiets. Of Fly me to the moon. Of andere toffe jazz/swing liedjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben zelf een enorme swing-liefhebber. En crooners. Sinatra en co zeg maar.
Ik heb eigenlijk nog maar één grootschalige theatermusical gzien (Lion King). Ohja, en We Will Rock You in Londen (welke trouwens vrij slecht was, maar door de sfeer daar en de buitengewoon geile muziek toch erg goed te doenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Twee schepen in de nacht uit Elisabeth![]()
Stanley Burleson in Elisabethquote:Op donderdag 30 november 2006 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Twee schepen in de nacht uit Elisabeth![]()
Ga eens even heel snel naar Rembrandt (tot einde van het jaar) en Beauty and the Beast dan (tot 13 januari)!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar één grootschalige theatermusical gzien (Lion King). Ohja, en We Will Rock You in Londen (welke trouwens vrij slecht was, maar door de sfeer daar en de buitengewoon geile muziek toch erg goed te doen).
Maar van die filmmusicals vind ik ook leuk, Moulin Rouge, Chicago etc.
Ik heb 'm ook niet gezien, wel gehoordquote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stanley Burleson in Elisabeth
Baal echt dat ik die show nooit gezien heb. Ik nam ze nogal kwalijk dat ze Phantom hadden verdrongen
Ik heb Elisabeth uiteindelijk op een bootleg DVD gezien, maar er schijnt ook een "officiele" opname in circulatie te zijn, die ik nog een keer te pakken wil krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gezien, wel gehoord
En de phantom vond ik ook al geweldig![]()
@Erik, ik neem aan dat je wel weten waar je Elisabeth in moet tikken?
Luister nu Tori Amos, maar ik heb het er nog even moeilijk mee hoor
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Phantom heb ik (pas) zes keer gezien, drie keer in Nederland en drie keer in London. Broadway staat ook op het verlanglijstje
Een vriendin van mij heeft de CD.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gezien, wel gehoord
En de phantom vond ik ook al geweldig![]()
@Erik, ik neem aan dat je wel weten waar je Elisabeth in moet tikken?
Luister nu Tori Amos, maar ik heb het er nog even moeilijk mee hoor
Speel je nog in een orkest?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Schijnt echt geweldig geweest te zijn qua belichting (afgezien van de rest natuurlijk)
Ik heb de muziek zelf gespeeld met een orkest, heel vet om te spelen ook.
Neequote:
Ja, dat wel, maar ik ging verhuizen (te ver weg), en mijn lijf wilde niet meer.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer.
Mocht je het leuk vinden, ik heb de CDs uit Wenen, Nederland, Essen, Hongarije en Duitsland. Daarvan zijn er drie met Pia Douwesquote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft de CD.
Ik heb niet zoveel verstand van belichting. En zeker toen niet. Maar voor zover ik weet was het niet te donker dus dan vind ik de belichting al bestquote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Schijnt echt geweldig geweest te zijn qua belichting (afgezien van de rest natuurlijk)
Ik heb de muziek zelf gespeeld met een orkest, heel vet om te spelen ook.
Die Pia, die was er maar druk meequote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht je het leuk vinden, ik heb de CDs uit Wenen, Nederland, Essen, Hongarije en Duitsland. Daarvan zijn er drie met Pia Douwes
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht je het leuk vinden, ik heb de CDs uit Wenen, Nederland, Essen, Hongarije en Duitsland. Daarvan zijn er drie met Pia Douwes
Ga anders eens naar Wat zien ik, dat komt in feb in het Parktheaterquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar één grootschalige theatermusical gzien (Lion King). Ohja, en We Will Rock You in Londen (welke trouwens vrij slecht was, maar door de sfeer daar en de buitengewoon geile muziek toch erg goed te doen).
Maar van die filmmusicals vind ik ook leuk, Moulin Rouge, Chicago etc.
Ja maar die was volgens mij 15 tot 20 jaar terug of zo op TVquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef maedel het volgende:
heeft hier iemand ooit die film over Karen Carpenter gezien?
ik luister naar Karen's Theme van The Carpenters nu![]()
Van tijd tot tijd volgens mij ook wel als woensdagavondfilm bij Rtl4quote:Op donderdag 30 november 2006 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar die was volgens mij 15 tot 20 jaar terug of zo op TV
Die is ook leuk jaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga anders eens naar Wat zien ik, dat komt in feb in het Parktheater![]()
Parktheater is niet een van de mooiste of beste theaters, maar vooruitquote:
Pardon? Het is wel Eindhoven hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parktheater is niet een van de mooiste of beste theaters, maar vooruit
Tuurlijk wel, ze hebben dan de verbouwing en heropening achter de rugquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parktheater is niet een van de mooiste of beste theaters, maar vooruit
Ik zie het elke dag vorderenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze hebben dan de verbouwing en heropening achter de rug![]()
ik was er voor het laatst met de pinkerdagen of was het paadagen ?quote:
Pasenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was er voor het laatst met de pinkerdagen of was het paadagen ?
Wonderer jij weet dat vast nog wel![]()
Ik heb 'm besteldquote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef NanKing het volgende:
Over muziek gesproken.
Ik zit nu zwaar te twijfelen of wel of niet op de KOOP NU knop ga drukken![]()
KLIK
Ik zit ook voor de beeldbuis, maar niet die van de TV thuisquote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
zo, lekker voor de buis
Judging Amy kijken .
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
zo, lekker voor de buis
Judging Amy kijken .
[afbeelding]
![]()
Yay voor impulsieve aankopen!quote:
Ik zie de vriendin van Vincent, Carole (Sara Mornell) liever trouwensquote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
zo, lekker voor de buis
Judging Amy kijken .
[afbeelding]
![]()
wtfquote:Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik wil deze voor sinterklaas: http://www.amazon.com/o/A(...)/104-6852877-8842368
quote:Thin, comfortable watch. It has a "geek sheik retro" thing happening.
ook geen enkel probleemquote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zie de vriendin van Vincent, Carole (Sara Mornell) liever trouwens![]()
quote:Binary time for your wrist
This watch displays time in binary format. It uses LED lights to display the time. Need we say more? Okay, we will. The watch face contains 10 red LEDs that are used to indicate the numbers of the binary sequence (1, 2, 4, 8, 16, 32) and the values of the lighted LEDs are added to determine the time. There are two rows of LEDs - the top row for the hours and the bottom row for the minutes. With a little practice you can learn to read this time format easily. Won't it be fun the next time someone asks you "what time is it?" and you can enjoy their bewildered expression when you flash your wrist emblazoned with glowing binary? Yes it will, you quietly smirk to yourself.
This watch also has a soft leather band, a circuitboard watch face, and stainless steel back and casing. It is water resistant to 3 atmospheres and comes with batteries.
Hehe, 't is enkel geen kwart over 10quote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Sebasser het volgende:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/6a17/
[..]
[afbeelding]
Nee, gaat om de 80s retro dinges. Ik had vroeger een kapotte en dan deed ik altijd dat je er ook in kon praten enzo. Jeugdsentimentquote:Op donderdag 30 november 2006 18:32 schreef Sebasser het volgende:
Als het haar om de 'Geek' look zou gaan zal ik ff een echte geek watch opzoeken
Geen tft's op 't werk? :-?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zit ook voor de beeldbuis, maar niet die van de TV thuis![]()
wel eerlijk delen hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 18:32 schreef maedel het volgende:
[..]
ook geen enkel probleem
Maar ik ga toch voor Amy![]()
damn, da's al door drie...quote:
ik neem aan dat je een fanatiek smallville kijker bent?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem die jongere jongeman waar ze een paar afleveringen terug wat mee had wel. Karateleraar.
Kaaklijn brrr.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een fanatiek smallville kijker bent?
Voor Erik:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
damn, da's al door drie...![]()
Nou ja, ik weet wel een aardige verdeling![]()
Die foto is wel een beetje engigquote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een fanatiek smallville kijker bent?
Voor Erik:
[afbeelding]
onze DGA hanteert Twentsche zuinigheidquote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Geen tft's op 't werk? :-?
jullie wat?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onze DGA hanteert Twentsche zuinigheid![]()
Niksquote:Op donderdag 30 november 2006 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar de mall, kijken of ik iets leuks voor Brad kan vinden voor sinterklaas. Later
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef Faithz het volgende:
Directeur groot aandeelhouder gok ik
Oh jij wist dat ook van DGAquote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ze nou de koelkast kiest, mag ik dan de magnetron?.
Wat een heerlijk positief begin!quote:
Ja ik weet het, ik ben te laatquote:
Sorry....quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:27 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij heb ik gisteravond te lang lopen cammen![]()
Laten we het er ophouden dat er dit weekend iemand langs zou komen, en dat de begeleiding het nodig vond een kanon te pakken om op een mug te schieten...........quote:
Ja wie zou er nu niet zo'n cadeau in zijn schoen willen hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Laten we het er ophouden dat er dit weekend iemand langs zou komen, en dat de begeleiding het nodig vond een kanon te pakken om op een mug te schieten...........
Had ik jou op msn?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef maedel het volgende:
Oh, ik kan er niet meer tegen, wat wie wanneer en waarom?
nee...quote:
Ik post liever niet alles hiero...quote:
Maakt niet uit, maar er wordt nu wel over ge-OH-d hier he...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik post liever niet alles hiero...
maar goed..
Ja deed best pijn,quote:
Pfew, gelukkigquote:
Daar is Maedel volgens mij veel te aardig voor, om ons hier in het topic neer te knuppelenquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar is Maedel volgens mij veel te aardig voor,
zingend wandelen? Of na elkaar?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:05 schreef Rhanna het volgende:
Goedemorgen! Ik ben alweer klaar op school
En ik ga de hele dag lekker zingen en wandelen in Belgie, lekker alleen..
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef Sitethief het volgende:
Oud: [afbeelding]
Nieuw: [afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aphex_Twinquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Nirak het volgende:
Dat heb je mooi gemaakt zo zeg!
Maar ik vraag me nu al een paar dagen af wat dat nou voor moet stellen... die avator...
Ik ook niet,quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:46 schreef Nirak het volgende:
hmmm. daar had ik tot vandaag nog nooit van gehoord..
Swing, big band.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef Nirak het volgende:
Wat is de muzieksmaak van anderen hier?
Ik hou van bijna alles, pop, rock, klassiek (instrumentaal, geen opera), dance... jaren 80!
En ik ben helemaal weg van de Dave Matthews Band, niet zo bekend in NL helaas...
En jullie?
Rustige muziek met een voorkeur voor vrouwelijke stemmen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn muzieksmaak is niet echt in te delen.
Nenaquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Swing, big band.
Nena (!)
Abba vind ik misschien wel de beste band ooit.
Verder luister ik heel veel naar uiterst suffe easy listening (Carpenters en co). En wel omdat het lekker rustig is, maar heel vaak verrassend muzikaal in elkaar zit. Gaat met periodes.
En nog veel meer, maar dat is wel de hoofdmoot denk ik.
Ik ben vorig jaar naar een concert geweest van Nena. Ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel. Terwijl ik volgens mij iets van 15 cd's heb en zeker elke week wel een cd van haar draai.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nena![]()
maar ik vind wel dat er een enorm kwaliteitsverschil tussen haar eerste en 2e elpee zat
die eerste was echt een eyeopener voor mij en is door Stroekie helemaal grijs gedraaid
Ja. Bij de boekenbeurs kon ik me tenslotte ook niet inhouden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bang voor te veel aankopen?
Ik heb haar later wel wat meer uit het oog verloren, en vond haar duet met Kim Wilde ook niet echt geweldigquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar een concert geweest van Nena. Ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel. Terwijl ik volgens mij iets van 15 cd's heb en zeker elke week wel een cd van haar draai.
De cd's vóór Willst du mit mir gehen, en Nena ft. Nena zijn zeer de moeite waard naar mijn idee. Wunder gescheh'n bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo kon ik dan heel trots vertellen dat ik wist dat de volgende single van haar Leuchtraum Leuchtturm zou worden![]()
Ja dank voor de correctie, maar is volgens mij ook ruim 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef maedel het volgende:
[..]
De cd's vóór Willst du mit mir gehen, en Nena ft. Nena zijn zeer de moeite waard naar mijn idee. Wunder gescheh'n bijvoorbeeld.
Leuchtturm op Youtubequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dank voor de correctie, maar is volgens mij ook ruim 20 jaar geleden![]()
maar dank voor deze titels, ik zal vanaaf eens aan de slag gaan
dat mag toch bestquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef maedel het volgende:
edit: ja, nou schiet ik natuurlijk weer meteen een Nenaperiode in![]()
Ja, gelukkig welquote:
oh en over foute jaren 80 muziek gesprokenquote:
*start limewire op*quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en over foute jaren 80 muziek gesproken
Frank Stallone, ja de broer van Sylvester, met Far from Over![]()
Ja op zulke amerikaanse toestanden zitten we in Nederland echt niet te wachtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef maedel het volgende:
[..]
*start limewire op*
Ik lees trouwens net dat afschuwelijke bericht over die toestand in Hoogerheide.![]()
He bah, ik had er ook nog eentje liggen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef Sitethief het volgende:
Oud: [afbeelding]
Nieuw: [afbeelding]
Fingersmithquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef maedel het volgende:
Hee NanKing, nog steeds ziek?
@Nirak, waar komt dat plaatje van je avatar uit?
Ah, dat boek moet ik nog lezenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:59 schreef Nirak het volgende:
Fingersmith is trouwen een verfilming van het boek "Fingersmith" of in NL "Vingervlug" van Sara Waters. Nanking heeft een avator die ook van een boekverfilming van haar is, maar dan met een minder charmante titel... Tipping the velvetAls je dat moet vertalen komt het er nog minder charmant uit dan vingervlug
![]()
Ja, ik denk dat het bij mij ook de vakantie wordtquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
@meadel, ik heb het boek nog niet gelezen (faithz wel), maar het ligt al wel klaar voor de vakantie
waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef NanKing het volgende:
Het boek is een groot WTF moment.
Heb je nightwatch al gelezen?
chocolade met chips is lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef maedel het volgende:
ik heb net een enorm verantwoorde wokschotel gemaakt voor mezelf.![]()
Mijn vriendin zit al twee dagen buiten de deur te eten (sociale verplichtingen), en gisteren bestond het menu uit chocolade en chips.
Is ook van Waters.quote:
prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 1 december 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Dat vind ik ook. Maar ik ben een beetje druk.
Een echte roker rookt gewoon door he...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:20 schreef NanKing het volgende:
Ik rook nog een peuk foei foei keelpijn en rokenen dan ga ik naar bed
.
Nee, druk als in ik ben dingen aan het doen. De was enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:17 schreef Nirak het volgende:
de buurvrouw en buurmeisje waren op bezoek, het buurmeisje was druk.. misschien wel van de gummyberen die we haar voerden.. dus misschien heb jij ook wel teveel kleurstoffen gehad vandaag wonderer
volgens mij is dromen over de dood een teken van iets afsluiten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vannacht twee keer "eng" gedroomd, met dode mensen, de dreiging daarvan en gebouwen met veel gangen en kamers.
Ik doe niet aan droomsymbolen. Het was gewoon warm vannacht en ik heb de laatste tijd een paar horrorfilms gekeken. Verder zijn andere elementen ook wel terug te voeren op wat ik heb gezien en gelezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is dromen over de dood een teken van iets afsluiten.
Geeft niet hoorquote:
Droom jij echt van die dingen die je in van die encyclopedieen terugvindt dan? Ik niet. Het enige terugkerende element is afbrekende kiezen, maar dat komt omdat ik een keer goed op mijn bek ben gegaan en daar een klein traumaatje aan heb overgehouden. Heeft volgens mij in ieder geval niks met seksuele frustratie te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Geeft niet hoorik doe er wel aan, en ik dacht dat je er wat aan zou hebben.
Neu, ik heb wel es zo'n boek doorgebladerd, maar bij elk symbool had ik zoiets van "nee, nooit gedroomd".quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef maedel het volgende:
misschien pik je de verkeerde symbolen er uit
Dit was geen fallus SYMBOOL, dit was een fallus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef maedel het volgende:
over fallussymbolen in dromen zijn hele boeken volgeschreven hoor...
oeps........quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Nirak het volgende:
Karin, of je zo vriendelijk wilt zijn om jezelf uit te loggen op mijn laptop![]()
![]()
net of dat wat uitmaakt. Een fallus is een fallus, en die symboliseert wat in je droom (volgens die theorie dan he...). Dat bedoelde ik nou met dat je misschien de verkeerde symbolen er uit piktquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit was geen fallus SYMBOOL, dit was een fallus.
Dan is het wel heel makkelijk. Als ik nu een pizza zou eten, zou die pizza mijn honger symboliseren...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
net of dat wat uitmaakt. Een fallus is een fallus, en die symboliseert wat in je droom (volgens die theorie dan he...). Dat bedoelde ik nou met dat je misschien de verkeerde symbolen er uit pikt
Dromen over een stijve pik. Mijn EIGEN stijve pik, in sommige gevallenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Nirak het volgende:
ik denk slim te zijn door "fallus" op te zoeken voordat ik hier de domme vraag stel wat fallus voor symbool is.... en nu begin ik te denken dat ik het toch in de verkeerde contex te pakken heb....http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallus
Dat is net zoiets al Char die letters gokt en dan de namen gokt...en de gasten maar instemmend ja knikken.... Zo kun je inderdaad overal wel in gelovenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is het wel heel makkelijk. Als ik nu een pizza zou eten, zou die pizza mijn honger symboliseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |