Durf je nog hier te komen om bier te zuipen?quote:
Ja, waarom zou ik dat niet durven?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Durf je nog hier te komen om bier te zuipen?
Weeknie,quote:Op woensdag 29 november 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik dat niet durven?
De enige reden zou kunnen zijn dat je zus mij herinnerd aan een ex, maar voor de rest zou ik graag bier komen drinken met je.quote:
Die hele zus krijg je niet te zien,quote:Op woensdag 29 november 2006 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De enige reden zou kunnen zijn dat je zus mij herinnerd aan een ex, maar voor de rest zou ik graag bier komen drinken met je.
Toen ik hielp verhuizen welquote:Op woensdag 29 november 2006 20:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die hele zus krijg je niet te zien,.
Check!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen ik hielp verhuizen wel
Maar goed, dan zie ik geen enkele reden om niet een keer bier te komen zuipen.
Ja, behalve het geld voor de trein
Mischien zelfs beter idee als ik je ophaal, is 40 procent minder....quote:
40 procent minderquote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mischien zelfs beter idee als ik je ophaal, is 40 procent minder....
OV.quote:
Breng je hem ook weer thuis dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mischien zelfs beter idee als ik je ophaal, is 40 procent minder....
Nee hij mag lopen,quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Breng je hem ook weer thuis dan?
Dan moet je nog een jaartje wachtenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef Sitethief het volgende:
Doet me trouwens denken dat we nog eens een meet moeten doen ofzow, maar zou wel leuk zijn als wonderer erbij kan zijn,.
Boston is best wel een gave stad. Oud enzo, vooral het havendistrict. En het centrum doet weer een beetje aan London denken.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
Langskomen in boston lijkt me tof.
Inderdaad, wat kan er nou op Talpa zijn waarvoor je naar de tv moetquote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef wonderer het volgende:
Wat is er op Talpa dan?
Strak planquote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
Langskomen in boston lijkt me tof.
Hij staat ergens geupload jaquote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef Faithz het volgende:
Die staat toch ergens ge-upload?
Sebasser is gewoon lui
Goed plan.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef wonderer het volgende:
Ik wil hem wel hosten...
Als iemand mij het meest recente bestand even stuurt, zal ik hem uploaden.quote:
Euh? wat eigenlijk?quote:
Grosse pointe blankquote:
Goed ideequote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef maedel het volgende:
oeh, ik ben al laat.![]()
ik ga een dutje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |