Die is ook leuk jaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga anders eens naar Wat zien ik, dat komt in feb in het Parktheater![]()
Parktheater is niet een van de mooiste of beste theaters, maar vooruitquote:
Pardon? Het is wel Eindhoven hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parktheater is niet een van de mooiste of beste theaters, maar vooruit
Tuurlijk wel, ze hebben dan de verbouwing en heropening achter de rugquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parktheater is niet een van de mooiste of beste theaters, maar vooruit
Ik zie het elke dag vorderenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze hebben dan de verbouwing en heropening achter de rug![]()
ik was er voor het laatst met de pinkerdagen of was het paadagen ?quote:
Pasenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was er voor het laatst met de pinkerdagen of was het paadagen ?
Wonderer jij weet dat vast nog wel![]()
Ik heb 'm besteldquote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef NanKing het volgende:
Over muziek gesproken.
Ik zit nu zwaar te twijfelen of wel of niet op de KOOP NU knop ga drukken![]()
KLIK
Ik zit ook voor de beeldbuis, maar niet die van de TV thuisquote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
zo, lekker voor de buis
Judging Amy kijken .
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
zo, lekker voor de buis
Judging Amy kijken .
[afbeelding]
![]()
Yay voor impulsieve aankopen!quote:
Ik zie de vriendin van Vincent, Carole (Sara Mornell) liever trouwensquote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
zo, lekker voor de buis
Judging Amy kijken .
[afbeelding]
![]()
wtfquote:Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik wil deze voor sinterklaas: http://www.amazon.com/o/A(...)/104-6852877-8842368
quote:Thin, comfortable watch. It has a "geek sheik retro" thing happening.
ook geen enkel probleemquote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zie de vriendin van Vincent, Carole (Sara Mornell) liever trouwens![]()
quote:Binary time for your wrist
This watch displays time in binary format. It uses LED lights to display the time. Need we say more? Okay, we will. The watch face contains 10 red LEDs that are used to indicate the numbers of the binary sequence (1, 2, 4, 8, 16, 32) and the values of the lighted LEDs are added to determine the time. There are two rows of LEDs - the top row for the hours and the bottom row for the minutes. With a little practice you can learn to read this time format easily. Won't it be fun the next time someone asks you "what time is it?" and you can enjoy their bewildered expression when you flash your wrist emblazoned with glowing binary? Yes it will, you quietly smirk to yourself.
This watch also has a soft leather band, a circuitboard watch face, and stainless steel back and casing. It is water resistant to 3 atmospheres and comes with batteries.
Hehe, 't is enkel geen kwart over 10quote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Sebasser het volgende:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/6a17/
[..]
[afbeelding]
Nee, gaat om de 80s retro dinges. Ik had vroeger een kapotte en dan deed ik altijd dat je er ook in kon praten enzo. Jeugdsentimentquote:Op donderdag 30 november 2006 18:32 schreef Sebasser het volgende:
Als het haar om de 'Geek' look zou gaan zal ik ff een echte geek watch opzoeken
Geen tft's op 't werk? :-?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zit ook voor de beeldbuis, maar niet die van de TV thuis![]()
wel eerlijk delen hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 18:32 schreef maedel het volgende:
[..]
ook geen enkel probleem
Maar ik ga toch voor Amy![]()
damn, da's al door drie...quote:
ik neem aan dat je een fanatiek smallville kijker bent?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem die jongere jongeman waar ze een paar afleveringen terug wat mee had wel. Karateleraar.
Kaaklijn brrr.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een fanatiek smallville kijker bent?
Voor Erik:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
damn, da's al door drie...![]()
Nou ja, ik weet wel een aardige verdeling![]()
Die foto is wel een beetje engigquote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
ik neem aan dat je een fanatiek smallville kijker bent?
Voor Erik:
[afbeelding]
onze DGA hanteert Twentsche zuinigheidquote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Geen tft's op 't werk? :-?
jullie wat?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onze DGA hanteert Twentsche zuinigheid![]()
Niksquote:Op donderdag 30 november 2006 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar de mall, kijken of ik iets leuks voor Brad kan vinden voor sinterklaas. Later
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef Faithz het volgende:
Directeur groot aandeelhouder gok ik
Oh jij wist dat ook van DGAquote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ze nou de koelkast kiest, mag ik dan de magnetron?.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |