Fijn die vooroordelen bevestigenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:39 schreef Faithz het volgende:
Voorstel tot kleine wijziging:
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk! -><-
Ja, lekker Maedel, melk en suiker
Ik ken alleen video killed the radiostarsquote:
DON WILLIAMS | Crying In The Rain Lyricsquote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Qwea het volgende:
zeg nu we het hier toch over muziek hebben. Geloof dat dit een 80's nr is.
Tears in the rain weet iemand zo van wie die is?
Joe Satriani - Tears in the rain –quote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Qwea het volgende:
zeg nu we het hier toch over muziek hebben. Geloof dat dit een 80's nr is.
Tears in the rain weet iemand zo van wie die is?
Het is dan ook allang theetijdquote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijn die vooroordelen bevestigenIk vind het best.
Ik hoef geen koffie trouwens, maar bedankt voor het aanbod, Maedel
of één van de andere 10 uitvoerende (volgens limewire).quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joe Satriani - Tears in the rain –
L'Âme Immortelle - Tears In The Rain
?
Nee, de muziek van hun.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je beddoelt natuurlijk Susanna Hoffs van de Bangles![]()
ja preciesquote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
of één van de andere 10 uitvoerende (volgens limewire).
Sommige vooroordelen kloppen ook gewoon. Tenminste, bij mij danquote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is dan ook allang theetijd
-ik heb ook geen hekel aan vooroordelen soms-
Heet het nou crying in the rain of tears in the rain?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
DON WILLIAMS | Crying In The Rain Lyrics
ik kon hem al niet vinden
wat van de everlybrothers?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef Qwea het volgende:
ik zocht idd die van de everlybrothers
Crying in the rain. Ik had het verkeerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Heet het nou crying in the rain of tears in the rain?
Crying in the rain ken ik alleen van A-ha
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crying in the rain. Ik had het verkeerd.
Deze : http://www.sing365.com/mu(...)CCAD48256DAA0021F049
ah, oké da's ook door A-ha uitgevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Crying in the rain. Ik had het verkeerd.
Deze : http://www.sing365.com/mu(...)CCAD48256DAA0021F049
Idd prachtig nrquote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef maedel het volgende:
[..]
ah, oké da's ook door A-ha uitgevoerd.
Prachtig nummer!
Mmm, ja, dat was een fase. Een kortequote:Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Prodigy!
Tori amosquote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef NanKing het volgende:
Over muziek gesproken.
Ik zit nu zwaar te twijfelen of wel of niet op de KOOP NU knop ga drukken![]()
KLIK
hou je van dat genre?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xxahy22T21c
.
Ik word altijd vrolijk van dat soort muziek. Mary Poppins ookalquote:
Ik ben zelf een enorme swing-liefhebber. En crooners. Sinatra en co zeg maar.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat soort muziek. Mary Poppins ookal.
Twee schepen in de nacht uit Elisabethquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso heb ik een zwak voor musicals.
Ja Sinatra. Ik zinf New York New York altijd heel hard op de fiets. Of Fly me to the moon. Of andere toffe jazz/swing liedjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben zelf een enorme swing-liefhebber. En crooners. Sinatra en co zeg maar.
Ik heb eigenlijk nog maar één grootschalige theatermusical gzien (Lion King). Ohja, en We Will Rock You in Londen (welke trouwens vrij slecht was, maar door de sfeer daar en de buitengewoon geile muziek toch erg goed te doenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Twee schepen in de nacht uit Elisabeth![]()
Stanley Burleson in Elisabethquote:Op donderdag 30 november 2006 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Twee schepen in de nacht uit Elisabeth![]()
Ga eens even heel snel naar Rembrandt (tot einde van het jaar) en Beauty and the Beast dan (tot 13 januari)!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar één grootschalige theatermusical gzien (Lion King). Ohja, en We Will Rock You in Londen (welke trouwens vrij slecht was, maar door de sfeer daar en de buitengewoon geile muziek toch erg goed te doen).
Maar van die filmmusicals vind ik ook leuk, Moulin Rouge, Chicago etc.
Ik heb 'm ook niet gezien, wel gehoordquote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stanley Burleson in Elisabeth
Baal echt dat ik die show nooit gezien heb. Ik nam ze nogal kwalijk dat ze Phantom hadden verdrongen
Ik heb Elisabeth uiteindelijk op een bootleg DVD gezien, maar er schijnt ook een "officiele" opname in circulatie te zijn, die ik nog een keer te pakken wil krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gezien, wel gehoord
En de phantom vond ik ook al geweldig![]()
@Erik, ik neem aan dat je wel weten waar je Elisabeth in moet tikken?
Luister nu Tori Amos, maar ik heb het er nog even moeilijk mee hoor
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Phantom heb ik (pas) zes keer gezien, drie keer in Nederland en drie keer in London. Broadway staat ook op het verlanglijstje
Een vriendin van mij heeft de CD.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gezien, wel gehoord
En de phantom vond ik ook al geweldig![]()
@Erik, ik neem aan dat je wel weten waar je Elisabeth in moet tikken?
Luister nu Tori Amos, maar ik heb het er nog even moeilijk mee hoor
Speel je nog in een orkest?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Schijnt echt geweldig geweest te zijn qua belichting (afgezien van de rest natuurlijk)
Ik heb de muziek zelf gespeeld met een orkest, heel vet om te spelen ook.
Neequote:
Ja, dat wel, maar ik ging verhuizen (te ver weg), en mijn lijf wilde niet meer.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer.
Mocht je het leuk vinden, ik heb de CDs uit Wenen, Nederland, Essen, Hongarije en Duitsland. Daarvan zijn er drie met Pia Douwesquote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft de CD.
Ik heb niet zoveel verstand van belichting. En zeker toen niet. Maar voor zover ik weet was het niet te donker dus dan vind ik de belichting al bestquote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Schijnt echt geweldig geweest te zijn qua belichting (afgezien van de rest natuurlijk)
Ik heb de muziek zelf gespeeld met een orkest, heel vet om te spelen ook.
Die Pia, die was er maar druk meequote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht je het leuk vinden, ik heb de CDs uit Wenen, Nederland, Essen, Hongarije en Duitsland. Daarvan zijn er drie met Pia Douwes
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht je het leuk vinden, ik heb de CDs uit Wenen, Nederland, Essen, Hongarije en Duitsland. Daarvan zijn er drie met Pia Douwes
Ga anders eens naar Wat zien ik, dat komt in feb in het Parktheaterquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar één grootschalige theatermusical gzien (Lion King). Ohja, en We Will Rock You in Londen (welke trouwens vrij slecht was, maar door de sfeer daar en de buitengewoon geile muziek toch erg goed te doen).
Maar van die filmmusicals vind ik ook leuk, Moulin Rouge, Chicago etc.
Ja maar die was volgens mij 15 tot 20 jaar terug of zo op TVquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef maedel het volgende:
heeft hier iemand ooit die film over Karen Carpenter gezien?
ik luister naar Karen's Theme van The Carpenters nu![]()
Van tijd tot tijd volgens mij ook wel als woensdagavondfilm bij Rtl4quote:Op donderdag 30 november 2006 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar die was volgens mij 15 tot 20 jaar terug of zo op TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |