Sorry....quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:27 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij heb ik gisteravond te lang lopen cammen![]()
Laten we het er ophouden dat er dit weekend iemand langs zou komen, en dat de begeleiding het nodig vond een kanon te pakken om op een mug te schieten...........quote:
Ja wie zou er nu niet zo'n cadeau in zijn schoen willen hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Laten we het er ophouden dat er dit weekend iemand langs zou komen, en dat de begeleiding het nodig vond een kanon te pakken om op een mug te schieten...........
Had ik jou op msn?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef maedel het volgende:
Oh, ik kan er niet meer tegen, wat wie wanneer en waarom?
nee...quote:
Ik post liever niet alles hiero...quote:
Maakt niet uit, maar er wordt nu wel over ge-OH-d hier he...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik post liever niet alles hiero...
maar goed..
Ja deed best pijn,quote:
Pfew, gelukkigquote:
Daar is Maedel volgens mij veel te aardig voor, om ons hier in het topic neer te knuppelenquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar is Maedel volgens mij veel te aardig voor,
zingend wandelen? Of na elkaar?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:05 schreef Rhanna het volgende:
Goedemorgen! Ik ben alweer klaar op school
En ik ga de hele dag lekker zingen en wandelen in Belgie, lekker alleen..
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef Sitethief het volgende:
Oud: [afbeelding]
Nieuw: [afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aphex_Twinquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Nirak het volgende:
Dat heb je mooi gemaakt zo zeg!
Maar ik vraag me nu al een paar dagen af wat dat nou voor moet stellen... die avator...
Ik ook niet,quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:46 schreef Nirak het volgende:
hmmm. daar had ik tot vandaag nog nooit van gehoord..
Swing, big band.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef Nirak het volgende:
Wat is de muzieksmaak van anderen hier?
Ik hou van bijna alles, pop, rock, klassiek (instrumentaal, geen opera), dance... jaren 80!
En ik ben helemaal weg van de Dave Matthews Band, niet zo bekend in NL helaas...
En jullie?
Rustige muziek met een voorkeur voor vrouwelijke stemmen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn muzieksmaak is niet echt in te delen.
Nenaquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Swing, big band.
Nena (!)
Abba vind ik misschien wel de beste band ooit.
Verder luister ik heel veel naar uiterst suffe easy listening (Carpenters en co). En wel omdat het lekker rustig is, maar heel vaak verrassend muzikaal in elkaar zit. Gaat met periodes.
En nog veel meer, maar dat is wel de hoofdmoot denk ik.
Ik ben vorig jaar naar een concert geweest van Nena. Ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel. Terwijl ik volgens mij iets van 15 cd's heb en zeker elke week wel een cd van haar draai.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nena![]()
maar ik vind wel dat er een enorm kwaliteitsverschil tussen haar eerste en 2e elpee zat
die eerste was echt een eyeopener voor mij en is door Stroekie helemaal grijs gedraaid
Ja. Bij de boekenbeurs kon ik me tenslotte ook niet inhouden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bang voor te veel aankopen?
Ik heb haar later wel wat meer uit het oog verloren, en vond haar duet met Kim Wilde ook niet echt geweldigquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar een concert geweest van Nena. Ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel. Terwijl ik volgens mij iets van 15 cd's heb en zeker elke week wel een cd van haar draai.
De cd's vóór Willst du mit mir gehen, en Nena ft. Nena zijn zeer de moeite waard naar mijn idee. Wunder gescheh'n bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo kon ik dan heel trots vertellen dat ik wist dat de volgende single van haar Leuchtraum Leuchtturm zou worden![]()
Ja dank voor de correctie, maar is volgens mij ook ruim 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef maedel het volgende:
[..]
De cd's vóór Willst du mit mir gehen, en Nena ft. Nena zijn zeer de moeite waard naar mijn idee. Wunder gescheh'n bijvoorbeeld.
Leuchtturm op Youtubequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dank voor de correctie, maar is volgens mij ook ruim 20 jaar geleden![]()
maar dank voor deze titels, ik zal vanaaf eens aan de slag gaan
dat mag toch bestquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef maedel het volgende:
edit: ja, nou schiet ik natuurlijk weer meteen een Nenaperiode in![]()
Ja, gelukkig welquote:
oh en over foute jaren 80 muziek gesprokenquote:
*start limewire op*quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en over foute jaren 80 muziek gesproken
Frank Stallone, ja de broer van Sylvester, met Far from Over![]()
Ja op zulke amerikaanse toestanden zitten we in Nederland echt niet te wachtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef maedel het volgende:
[..]
*start limewire op*
Ik lees trouwens net dat afschuwelijke bericht over die toestand in Hoogerheide.![]()
He bah, ik had er ook nog eentje liggen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef Sitethief het volgende:
Oud: [afbeelding]
Nieuw: [afbeelding]
Fingersmithquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:53 schreef maedel het volgende:
Hee NanKing, nog steeds ziek?
@Nirak, waar komt dat plaatje van je avatar uit?
Ah, dat boek moet ik nog lezenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:59 schreef Nirak het volgende:
Fingersmith is trouwen een verfilming van het boek "Fingersmith" of in NL "Vingervlug" van Sara Waters. Nanking heeft een avator die ook van een boekverfilming van haar is, maar dan met een minder charmante titel... Tipping the velvetAls je dat moet vertalen komt het er nog minder charmant uit dan vingervlug
![]()
Ja, ik denk dat het bij mij ook de vakantie wordtquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
@meadel, ik heb het boek nog niet gelezen (faithz wel), maar het ligt al wel klaar voor de vakantie
waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef NanKing het volgende:
Het boek is een groot WTF moment.
Heb je nightwatch al gelezen?
chocolade met chips is lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef maedel het volgende:
ik heb net een enorm verantwoorde wokschotel gemaakt voor mezelf.![]()
Mijn vriendin zit al twee dagen buiten de deur te eten (sociale verplichtingen), en gisteren bestond het menu uit chocolade en chips.
Is ook van Waters.quote:
prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 1 december 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Dat vind ik ook. Maar ik ben een beetje druk.
Een echte roker rookt gewoon door he...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:20 schreef NanKing het volgende:
Ik rook nog een peuk foei foei keelpijn en rokenen dan ga ik naar bed
.
Nee, druk als in ik ben dingen aan het doen. De was enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:17 schreef Nirak het volgende:
de buurvrouw en buurmeisje waren op bezoek, het buurmeisje was druk.. misschien wel van de gummyberen die we haar voerden.. dus misschien heb jij ook wel teveel kleurstoffen gehad vandaag wonderer
volgens mij is dromen over de dood een teken van iets afsluiten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vannacht twee keer "eng" gedroomd, met dode mensen, de dreiging daarvan en gebouwen met veel gangen en kamers.
Ik doe niet aan droomsymbolen. Het was gewoon warm vannacht en ik heb de laatste tijd een paar horrorfilms gekeken. Verder zijn andere elementen ook wel terug te voeren op wat ik heb gezien en gelezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is dromen over de dood een teken van iets afsluiten.
Geeft niet hoorquote:
Droom jij echt van die dingen die je in van die encyclopedieen terugvindt dan? Ik niet. Het enige terugkerende element is afbrekende kiezen, maar dat komt omdat ik een keer goed op mijn bek ben gegaan en daar een klein traumaatje aan heb overgehouden. Heeft volgens mij in ieder geval niks met seksuele frustratie te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Geeft niet hoorik doe er wel aan, en ik dacht dat je er wat aan zou hebben.
Neu, ik heb wel es zo'n boek doorgebladerd, maar bij elk symbool had ik zoiets van "nee, nooit gedroomd".quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef maedel het volgende:
misschien pik je de verkeerde symbolen er uit
Dit was geen fallus SYMBOOL, dit was een fallus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef maedel het volgende:
over fallussymbolen in dromen zijn hele boeken volgeschreven hoor...
oeps........quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Nirak het volgende:
Karin, of je zo vriendelijk wilt zijn om jezelf uit te loggen op mijn laptop![]()
![]()
net of dat wat uitmaakt. Een fallus is een fallus, en die symboliseert wat in je droom (volgens die theorie dan he...). Dat bedoelde ik nou met dat je misschien de verkeerde symbolen er uit piktquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit was geen fallus SYMBOOL, dit was een fallus.
Dan is het wel heel makkelijk. Als ik nu een pizza zou eten, zou die pizza mijn honger symboliseren...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
net of dat wat uitmaakt. Een fallus is een fallus, en die symboliseert wat in je droom (volgens die theorie dan he...). Dat bedoelde ik nou met dat je misschien de verkeerde symbolen er uit pikt
Dromen over een stijve pik. Mijn EIGEN stijve pik, in sommige gevallenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Nirak het volgende:
ik denk slim te zijn door "fallus" op te zoeken voordat ik hier de domme vraag stel wat fallus voor symbool is.... en nu begin ik te denken dat ik het toch in de verkeerde contex te pakken heb....http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallus
Dat is net zoiets al Char die letters gokt en dan de namen gokt...en de gasten maar instemmend ja knikken.... Zo kun je inderdaad overal wel in gelovenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is het wel heel makkelijk. Als ik nu een pizza zou eten, zou die pizza mijn honger symboliseren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |