quote:Op woensdag 29 november 2006 02:36 schreef soul114 het volgende:
test 1 2 4
http://www.megaupload.com/?d=OLCWRPCG
Dat was mijn eerste reactie na KoC.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Geweldige avond gehad!! Show was echt heel gaaf, vond het alleen zo kort...
Terugweg nog gezellig een dik uur in de file gestaan, een muse-vriendje dat ziek werd en een politiecontrole, maar half 3 was ik dan weer veilig thuis.
Ik wil nog een keer!![]()
Ah die ballonnen liggen dus nog steeds niet bij het oud vuil...quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie na KoC.
De ballonnen bij Bliss waren ook tof. En Invincible.
Volgens mij kwam het omdat ze op het eerste stuk A2 richting Utrecht aan de weg aan het werken waren. Tuurlijk handig om dat 's nachts te doen, maar drie banen moesten ineens naar één. En als je dan x 1000 Muse-fans hebt die allemaal over die ene weg willen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:22 schreef SvenM het volgende:
Ja wat was er eigenlijk gebeurt vannacht? Dikke file richting de snelweg, Ik lees dus net dat er een kettingbotsing was?
Ik reed onderweg richting de snelweg wel door een beste bonke glas..
Ja, en Megalomania & Absolution miste ik ook wel, maar voor de rest echt een geweldige show!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat ze Muscle Museum niet hebben gespeeld.
Idd, ik had em nog wel verwacht, maar toen KoC inzette wist ik al dat ik die illusie moest laten varen....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, dat was wel jammer. Hoe heet het laatste nummer dat ze speelden eigenlijk?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Knights of Cydonia.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef kooks het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Hoe heet het laatste nummer dat ze speelden eigenlijk?
Het was me echt niet opgevallen dat ze dit zongen....quote:16. Bliss (extended, balloons, lyrics: give me the pills and joints in your mind....)
Met dat vuur (op de schermen) waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef Collaborator het volgende:
Wat vreemd, Forced in is me echt volledig voorbij gegaan! Was dat die hele vreemde saaie instrumental?
Wie weet er nou wat die drummer nou op het einde nog zei??
Dat was Hoodoo....quote:Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met dat vuur (op de schermen) waarschijnlijk![]()
Dat nummer kon mij ook niet echt boeien...
Verder heb ik echt wel een superavond gehad, mijn eerste muse-ervaring.
Ze hebben mijn verwachtingen waargemaakt en niet meer eigenlijk. Ze speelden een strakke set met een hele mooie beeld- en lichtsetup![]()
Het geluid vond ik nog heel behoorlijk, maar de zaal was gewoon te groot waardoor ik de intimiteit mistte![]()
Ze hebben mijn verwachtingen waar gemaakt, zonder het te overtreffen dus.....
Nee hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was Hoodoo....
Dit was de set, Forced In kwam na Plug in Baby dus...
Okeee....ik ben weggelopen onder Hoodoo, maar het stond me bij dat er toen vuur op de schermen was...niet dusquote:
Stond op de setlist voor KoC, maar uiteindelijk vervallen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:58 schreef soul114 het volgende:
[..]
Stond op de setlist voor KoC, maar uiteindelijk vervallen...
Iemand vertelde mij dat gisternacht en het staat ook hier:quote:
Ik ben er nog moe en kapot van, blegh, goed dat ze niet langer speelden, dat had ik niet getrokken.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:04 schreef wlsandman het volgende:
En was er al gezegd dat het veels te warm/drukkend was in de zaal![]()
Ik kreeg het van dat vuur nog warmer dan ik het al had.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met dat vuur (op de schermen) waarschijnlijk![]()
En die vielen mij ook geheel niet tegen!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond The Noisettes wel aardig, beetje combinatie van Skunk Anansie, Dresden Dolls, The White Stripes en Nina Hagen!
Oehw maak ons blij maak ons blij!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Megalomaniac het volgende:
OH MY FUCKING GAWWD!!!!
*kijkt filmpjes*
Zet ze zo op YouTube!
CITY OF DELUSION
CITIZEN ERASED
2,5 uur te kort wat mij betreftquote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ff 1 pagina terug lezen had je 1 uur en 45 minuten aan concert opgeleverd
had gescanned op getallen en als het dan als een uur en drie kwartier wordt geschreven valt het niet opquote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ff 1 pagina terug lezen had je 1 uur en 45 minuten aan concert opgeleverd
Coldplay was vorig jaar ook prima geregeld in het gelredomequote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom Mojo het Gelredome/de Kuip niet heeft gekozen, is mij een raadsel. In het buitenland verkopen ze ook hele stadions uit en Radiohead speelde een paar jaar geleden ook nog in het Gelredome.
Boerenschuur.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En daar is het geluid ook vast beter dan in die boerenschuur.
jajajajaja!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Megalomaniac het volgende:
OH MY FUCKING GAWWD!!!!
*kijkt filmpjes*
Zet ze zo op YouTube!
CITY OF DELUSION
CITIZEN ERASED
Ik heb die bonnen, vuigaard.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Boerenschuur.Ik vond het ook een rare plek om een concert te organiseren. Maar het gebeurt blijkbaar vaak zat.
Gaat iemand binnenkort trouwens weer? Ik heb wel wat consumptiebonnen voor je dan.
Lauw bier?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Plus:
Muse (al heb ik ze beter/enthousiaster zien spelen)
Show
Min:
Echobak
Sfeerloze veeschuur.
Oplichterij (kluisje voor 5euro? Lauw bier voor 3 euro? Zelfs Lowlands is goedkoper).
Gezeik met pinautomaten.
Samenvatting:
Door de locatie was het best wel een teleurstelling. De zaal was veelste klein (ik ben op een gegeven moment met Parselmouth naar achteren gelopen omdat zij niets kon zien. En in plaats van dat het rustig was, stonden zelfs mensen om het hoekje te loeren bij de garderobe (en die hebben ook 40 euro betaald). Uiteindelijk ben ik maar helemaal achteraan onder de tribunes gaan staan. Daar heb ik me de laatste nummers nog enigzins kunnen vermaken; Maar wat een klote publiek verder. Mensen die ruzie gingen maken etc. Dat was in Ahoy' wel ff anders, daar werd zelfs je plekje vrij gehouden als je bier ging halen.
Ik voel me nu net de elitaire fan, maar het is jammer dat het door de commercie op deze manier wordt uitgebuit (hoge prijzen, te druk etc).
Waarom Mojo het Gelredome/de Kuip niet heeft gekozen, is mij een raadsel. In het buitenland verkopen ze ook hele stadions uit en Radiohead speelde een paar jaar geleden ook nog in het Gelredome.
8 euro voor parkerenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef SvenM het volgende:
Enige wat ik nogal naai vond is die 8 euro voor parkeren, voor de rest hadden die pin automaat beter aan de linkerkant kunnen doen ipv rechts om het hoekje.. Ik heb me verder echt GOED vermaakt
15.000 toch maar? 40.000 echt niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef kweek89 het volgende:
dat idee had ik helaas ook!
beetje teleurstellend dat...
hoeveel mensen waren er, ik hoorde 40.000
Ze speelden Forced In niet, alleen de Forced In riff, geen zang erbij.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef keijz het volgende:
Zo ik heb echt lang in de file gestaan
Maar het concept was natuurljik super
Ze speelden Forced In!
Zo een gevoel had ik ook tijdens het optreden. Ik vond ze ook een beetje arrogant overkomenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef FrEeZzE het volgende:
ik vond 't vet, maar echt slecht dat ze niks, maar dan ook NIKS geen contact met 't publiek hadden... ff de setlist doen en pleite, zo kwam het op mij over...
Iddquote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef Eix het volgende:
Hollanders zijn alleen te groot.En dan ben ik nog niet bijzonder klein ofzo.
En spijtig dat ze niets van het Showbiz album hebben gespeeld.
![]()
Hey, wist niet dat je er ook was?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef Eix het volgende:
Twas gaaf.Lichtshow was echt mooi gedaan, geluid vond ik ook best oké.
(maar ik stond dan ook vrijwel in het midden van de zaal iets voor de geluidsregeling. Daar is het geluid meestal het beste. )
Hollanders zijn alleen te groot.En dan ben ik nog niet bijzonder klein.
![]()
En spijtig dat ze niets van het Showbiz album hebben gespeeld.Citizen Erased was daarentegen wel heerlijk.
![]()
Like dôh.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey, wist niet dat je er ook was?
Invincible was zo goed met die beelden ook erbijquote:Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef rena het volgende:
Het was GEWELDIG![]()
![]()
Ik stond echt vrij achter aan, maar ik heb super genoten. En op tenen gedanst
![]()
Invincinble, Bliss & Knights of Cydonia waren echt hoogtepunten voor mij
![]()
![]()
Wtf, ik heb jou bij het pin apparaat gezienquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Like dôh.![]()
![]()
Maar ik was pas rond half zeven daar dus kon niet meer in het voorste gedeelte komen.
Maar opzich had ik nog wel een redelijke plaats.Mooi in het midden (beter geluid
).Vooraan was een moshpit blijkbaar en moshen vind ik sowieso niks voor bij Muse. Of naja, misschien als ze Agitated hadden gespeeld..
bij zo'n nummer kan het wel.
Verder vond ik het ook een beetje te massaal, intiem zaaltje met dan een mindere show had ik liever gehad.
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:59 schreef PICHT het volgende:
Ik vond zn reflecterende gitaar zo tof! Hij scheen me nog een paar keer in de ogen, alsof hij me wilde raken.
Hij speelde ontzettend hard, alsof hij wilde dat ik hem zou horen helemaal achterin !quote:Op woensdag 29 november 2006 19:59 schreef PICHT het volgende:
Ik vond zn reflecterende gitaar zo tof! Hij scheen me nog een paar keer in de ogen, alsof hij me wilde raken.
Zo intiem was het concert jaquote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef Leonos het volgende:
Ja hij keek heletijd naar mij achterin de zaal, leek net of ie alleen voor mij speelde
Ik heb ff 2 albums gekocht en een posterquote:Op woensdag 29 november 2006 20:11 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Hij speelde ontzettend hard, alsof hij wilde dat ik hem zou horen helemaal achterin !![]()
Zijn er nog mensen hier die zo'n shirt hebben gekocht? Ik heb deze keer maar eens niks gekocht.. was alweer 30 euro kwijt aan wat drinken en een broodje worst.
Waar was het pin apparaat?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef SvenM het volgende:
[..]
Wtf, ik heb jou bij het pin apparaat gezien
Ben het volledig met je eens Jan.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef JanNL het volgende:
Ik vond Muse echt vett maar idd de lokatie was ronduit LOMP :S had echt het gevoel alsof er normaal een huishoudbeurs gehouden wordt, wat waarschijnlijk ook wel zo zal zijn. Lokatie deed het niet goed. Hele sfeer gaat eraan door het massale en zo'n kenner ben ik niet eens. Zat het beetje te vergelijken met andere waar ik heen ben gegaan en vond dat Muse het niet slecht deed maar de rest was RUK.
vond dat Scherm trouwens wel mooi ook toen hij stukje piano ging spelen zag je dat erop! Heeft trouwens nog iemand Plug in Baby opgenomen (en op Youtube kunnen zetten) zou ik nog wel keertje terug willen zien.
Stonden eerst in het midden.. waar die kabels voor die 2 ventjes die die lichten besturen naar beneden kwamen maar zijn daar na paar nummers weg gegaan, fuckin DOOIE lange gozer voor me :S zwaar irritant.. kijk als hij nog beetje meedoet maar nee, hij stond er om te staan :S
Kortom, beter HMH ofzo
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef JanNL het volgende:
Ik vond Muse echt vett maar idd de lokatie was ronduit LOMP :S had echt het gevoel alsof er normaal een huishoudbeurs gehouden wordt, wat waarschijnlijk ook wel zo zal zijn. Lokatie deed het niet goed. Hele sfeer gaat eraan door het massale en zo'n kenner ben ik niet eens. Zat het beetje te vergelijken met andere waar ik heen ben gegaan en vond dat Muse het niet slecht deed maar de rest was RUK.
vond dat Scherm trouwens wel mooi ook toen hij stukje piano ging spelen zag je dat erop! Heeft trouwens nog iemand Plug in Baby opgenomen (en op Youtube kunnen zetten) zou ik nog wel keertje terug willen zien.
Stonden eerst in het midden.. waar die kabels voor die 2 ventjes die die lichten besturen naar beneden kwamen maar zijn daar na paar nummers weg gegaan, fuckin DOOIE lange gozer voor me :S zwaar irritant.. kijk als hij nog beetje meedoet maar nee, hij stond er om te staan :S
Kortom, beter HMH ofzo
Laat maar dan, der was iig zon gast die op je leekquote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Waar was het pin apparaat?![]()
Naja, misschien ben ik er langs gelopen zonder het door te hebben.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:21 schreef soul114 het volgende:
megaupload
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef keijz het volgende:
youtube
kut, was er een pin automaat?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef SvenM het volgende:
[..]
Wtf, ik heb jou bij het pin apparaat gezien
ik was er ook rond half 7 en ben gewoon nog het voorste vak in gekacheld hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Like dôh.![]()
![]()
Maar ik was pas rond half zeven daar dus kon niet meer in het voorste gedeelte komen.
Maar opzich had ik nog wel een redelijke plaats.Mooi in het midden (beter geluid
).Vooraan was een moshpit blijkbaar en moshen vind ik sowieso niks voor bij Muse. Of naja, misschien als ze Agitated hadden gespeeld..
bij zo'n nummer kan het wel.
Verder vond ik het ook een beetje te massaal, intiem zaaltje met dan een mindere show had ik liever gehad.
kut. had ik dus gewoon nog een shirt kunnen halen. maar goed, zelf bescherming, rood staan enzo, misschien maar beter zoquote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die camera was volgens mij alleen voor die schermen, maar als het per ongeluk nog op tv zou komen zou dat mooi meegenomen zijn![]()
Er was buiten een pinautomaat, ergens rechts van de ingang
www.muse.mu -> Shop.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kut. had ik dus gewoon nog een shirt kunnen halen. maar goed, zelf bescherming, rood staan enzo, misschien maar beter zo.
Ja maar als jij een andere kleur shirt had gehad had ik jou nooit herkendquote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kut. had ik dus gewoon nog een shirt kunnen halen. maar goed, zelf bescherming, rood staan enzo, misschien maar beter zo.
geen creditcardquote:
Alsof dat wat had uitgemaaktquote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar als jij een andere kleur shirt had gehad had ik jou nooit herkend
Jawel, want daarna kon ik je niet meer terugvinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof dat wat had uitgemaakt. Je bent niet eens van je stokje gegaan toen je mij zag
.
Doe ik ook meestal. Vooral is leuk hoor, maar al vaker bandjes van dichtbij gezien, ook muse. Daarnaast heb je voorin vaak van die lompe gasten die denken dat je bij Muse een pit moet hebben... dude tis geen Amon Amarth ofzo... Achterin heb je een veel beter overzicht bij zo'n show.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:07 schreef ZwarteMagika het volgende: vond het wel raar dat er heel veel fans helemaal achterin de zaal bleven staan
vrienden van me zijn er laatst naar Slayer geweest.. dat klonk prima. Maar ik vrees dat dat meer over slayer en mijn vrienden zegt dan over de Brabantschuur...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben niet gegaan, maar als ik het zo lees heb ik er niet echt spijt van. Zo fan ben ik ook weer niet. Ik heb net even opgezocht, maar die Brabanthallen zijn echt een lange betonnen schuur ja. Jammer dat zo'n concert daar gehouden wordt. Ahoy lijkt me dan beter, al is de akoustiek daar ook niet altijd alles.
Of Showbiz zelf, die speelde ze op Lowlands ook en was ook mooi live.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik had toch minstens een sunburn of muscle museum verwacht![]()
Raar? Heb al 2x vooraan gestaan bij ze, dus daarom hoefde ik het ook niet te doen. De locatie + de organisatie vond ik alleen bere hard zuigen dat ik eigenlijk niet echt van het optreden heb kunnen genieten.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik stond ook achter het hek bij het looppad, vlakbij de EHBO dus constant halfgare mensen die daar werden afgevoerdMaar wat een kutzaal zeg
Wel een gaaf concert (ben niet echt fan, was met m'n vriend mee), vond het wel raar dat er heel veel fans helemaal achterin de zaal bleven staan
Goed bezigquote:Op donderdag 30 november 2006 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurde ff om ze allemaal erop te zetten, maar hier staan mijn filmpjes en fragmenten van bijna alle nummers van het concert:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=0blackhole0
Tnx!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurde ff om ze allemaal erop te zetten, maar hier staan mijn filmpjes en fragmenten van bijna alle nummers van het concert:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=0blackhole0
Ja raar, mensen die echt zowat om het hoekje van de garderobe/wc's stonden te gluren, maar wel met een Muse t shirt aan.. Een klein stukje naar voren en je maakt het veel beter mee, hoef je nog niet eens echt tussen de drukte te gaan staan. Maar ieder z'n voorkeur hequote:Op donderdag 30 november 2006 01:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Raar? Heb al 2x vooraan gestaan bij ze, dus daarom hoefde ik het ook niet te doen. De locatie + de organisatie vond ik alleen bere hard zuigen dat ik eigenlijk niet echt van het optreden heb kunnen genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |