quote:Op woensdag 29 november 2006 02:36 schreef soul114 het volgende:
test 1 2 4
http://www.megaupload.com/?d=OLCWRPCG
Dat was mijn eerste reactie na KoC.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Geweldige avond gehad!! Show was echt heel gaaf, vond het alleen zo kort...
Terugweg nog gezellig een dik uur in de file gestaan, een muse-vriendje dat ziek werd en een politiecontrole, maar half 3 was ik dan weer veilig thuis.
Ik wil nog een keer!![]()
Ah die ballonnen liggen dus nog steeds niet bij het oud vuil...quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie na KoC.
De ballonnen bij Bliss waren ook tof. En Invincible.
Volgens mij kwam het omdat ze op het eerste stuk A2 richting Utrecht aan de weg aan het werken waren. Tuurlijk handig om dat 's nachts te doen, maar drie banen moesten ineens naar één. En als je dan x 1000 Muse-fans hebt die allemaal over die ene weg willen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:22 schreef SvenM het volgende:
Ja wat was er eigenlijk gebeurt vannacht? Dikke file richting de snelweg, Ik lees dus net dat er een kettingbotsing was?
Ik reed onderweg richting de snelweg wel door een beste bonke glas..
Ja, en Megalomania & Absolution miste ik ook wel, maar voor de rest echt een geweldige show!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat ze Muscle Museum niet hebben gespeeld.
Idd, ik had em nog wel verwacht, maar toen KoC inzette wist ik al dat ik die illusie moest laten varen....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, dat was wel jammer. Hoe heet het laatste nummer dat ze speelden eigenlijk?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Knights of Cydonia.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef kooks het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Hoe heet het laatste nummer dat ze speelden eigenlijk?
Het was me echt niet opgevallen dat ze dit zongen....quote:16. Bliss (extended, balloons, lyrics: give me the pills and joints in your mind....)
Met dat vuur (op de schermen) waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef Collaborator het volgende:
Wat vreemd, Forced in is me echt volledig voorbij gegaan! Was dat die hele vreemde saaie instrumental?
Wie weet er nou wat die drummer nou op het einde nog zei??
Dat was Hoodoo....quote:Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met dat vuur (op de schermen) waarschijnlijk![]()
Dat nummer kon mij ook niet echt boeien...
Verder heb ik echt wel een superavond gehad, mijn eerste muse-ervaring.
Ze hebben mijn verwachtingen waargemaakt en niet meer eigenlijk. Ze speelden een strakke set met een hele mooie beeld- en lichtsetup![]()
Het geluid vond ik nog heel behoorlijk, maar de zaal was gewoon te groot waardoor ik de intimiteit mistte![]()
Ze hebben mijn verwachtingen waar gemaakt, zonder het te overtreffen dus.....
Nee hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was Hoodoo....
Dit was de set, Forced In kwam na Plug in Baby dus...
Okeee....ik ben weggelopen onder Hoodoo, maar het stond me bij dat er toen vuur op de schermen was...niet dusquote:
Stond op de setlist voor KoC, maar uiteindelijk vervallen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:58 schreef soul114 het volgende:
[..]
Stond op de setlist voor KoC, maar uiteindelijk vervallen...
Iemand vertelde mij dat gisternacht en het staat ook hier:quote:
Ik ben er nog moe en kapot van, blegh, goed dat ze niet langer speelden, dat had ik niet getrokken.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:04 schreef wlsandman het volgende:
En was er al gezegd dat het veels te warm/drukkend was in de zaal![]()
Ik kreeg het van dat vuur nog warmer dan ik het al had.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met dat vuur (op de schermen) waarschijnlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |