En die vielen mij ook geheel niet tegen!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond The Noisettes wel aardig, beetje combinatie van Skunk Anansie, Dresden Dolls, The White Stripes en Nina Hagen!
Oehw maak ons blij maak ons blij!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Megalomaniac het volgende:
OH MY FUCKING GAWWD!!!!
*kijkt filmpjes*
Zet ze zo op YouTube!
CITY OF DELUSION
CITIZEN ERASED
2,5 uur te kort wat mij betreftquote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ff 1 pagina terug lezen had je 1 uur en 45 minuten aan concert opgeleverd
had gescanned op getallen en als het dan als een uur en drie kwartier wordt geschreven valt het niet opquote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ff 1 pagina terug lezen had je 1 uur en 45 minuten aan concert opgeleverd
Coldplay was vorig jaar ook prima geregeld in het gelredomequote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom Mojo het Gelredome/de Kuip niet heeft gekozen, is mij een raadsel. In het buitenland verkopen ze ook hele stadions uit en Radiohead speelde een paar jaar geleden ook nog in het Gelredome.
Boerenschuur.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En daar is het geluid ook vast beter dan in die boerenschuur.
jajajajaja!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Megalomaniac het volgende:
OH MY FUCKING GAWWD!!!!
*kijkt filmpjes*
Zet ze zo op YouTube!
CITY OF DELUSION
CITIZEN ERASED
Ik heb die bonnen, vuigaard.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Boerenschuur.Ik vond het ook een rare plek om een concert te organiseren. Maar het gebeurt blijkbaar vaak zat.
Gaat iemand binnenkort trouwens weer? Ik heb wel wat consumptiebonnen voor je dan.
Lauw bier?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Plus:
Muse (al heb ik ze beter/enthousiaster zien spelen)
Show
Min:
Echobak
Sfeerloze veeschuur.
Oplichterij (kluisje voor 5euro? Lauw bier voor 3 euro? Zelfs Lowlands is goedkoper).
Gezeik met pinautomaten.
Samenvatting:
Door de locatie was het best wel een teleurstelling. De zaal was veelste klein (ik ben op een gegeven moment met Parselmouth naar achteren gelopen omdat zij niets kon zien. En in plaats van dat het rustig was, stonden zelfs mensen om het hoekje te loeren bij de garderobe (en die hebben ook 40 euro betaald). Uiteindelijk ben ik maar helemaal achteraan onder de tribunes gaan staan. Daar heb ik me de laatste nummers nog enigzins kunnen vermaken; Maar wat een klote publiek verder. Mensen die ruzie gingen maken etc. Dat was in Ahoy' wel ff anders, daar werd zelfs je plekje vrij gehouden als je bier ging halen.
Ik voel me nu net de elitaire fan, maar het is jammer dat het door de commercie op deze manier wordt uitgebuit (hoge prijzen, te druk etc).
Waarom Mojo het Gelredome/de Kuip niet heeft gekozen, is mij een raadsel. In het buitenland verkopen ze ook hele stadions uit en Radiohead speelde een paar jaar geleden ook nog in het Gelredome.
8 euro voor parkerenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef SvenM het volgende:
Enige wat ik nogal naai vond is die 8 euro voor parkeren, voor de rest hadden die pin automaat beter aan de linkerkant kunnen doen ipv rechts om het hoekje.. Ik heb me verder echt GOED vermaakt
15.000 toch maar? 40.000 echt niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef kweek89 het volgende:
dat idee had ik helaas ook!
beetje teleurstellend dat...
hoeveel mensen waren er, ik hoorde 40.000
Ze speelden Forced In niet, alleen de Forced In riff, geen zang erbij.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef keijz het volgende:
Zo ik heb echt lang in de file gestaan
Maar het concept was natuurljik super
Ze speelden Forced In!
Zo een gevoel had ik ook tijdens het optreden. Ik vond ze ook een beetje arrogant overkomenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef FrEeZzE het volgende:
ik vond 't vet, maar echt slecht dat ze niks, maar dan ook NIKS geen contact met 't publiek hadden... ff de setlist doen en pleite, zo kwam het op mij over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |