Gevraagd.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adriaanse naar Metallurg Donetsk. -> Het grote Co Adriaanse fantopic #5 ***CO=KAMPIOEN!!!***
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
jongens niet alles voorkauwen, de mods moeten zelf ook nog een beetje speuren
Is al een subsidie voorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slotjes zijn duur deze tijd.
Inderdaad, dan is enige draad die er nog in een topic was helemaal zoek.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef VoreG het volgende:
En dat mergen is ronduit kut. Kappen daarmee.
Sluit gewoon het topic en ga verder in het andere topic.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
In Pub was mergen doodnormaal want daar zit toch geen lijn in het verhaal.
sinds ik weg ben wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
In Pub was mergen doodnormaal want daar zit toch geen lijn in het verhaal.
Daar staat het ook al, knul.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
dronken Danny Blind veroorzaakt ernstig autoongeluk
Wat doet dat ONZ-magneet topic in VBL? Omdat het toevallig een ex voetballer en trainer is? Gewoon naar NWS ermee.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef BiMeWet het volgende:
Weg met al die kankerjoden die ons het slechtste wensten voor non-feyenoord supporters
Feyenoord![]()
![]()
We love you!
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef Keltie het volgende:
"Singin' Danny Blind.. Danny Blind is zat, in amsterdam rijd hij alle hoeren plat"
Kun je even wat topics aangeven?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en kan het getroll van terrorobbie ook weer eens aangepakt worden?
Hij roept anderen op tot geweld. Dan mag ik toch wel vragen waarom hij het zelf niet gewoon doet?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je even wat topics aangeven?
EDIT Ajax topic dus.
Zelf constant bagger aangeven, maar zelf ook gewoon meedoen. Waarschuwing dus. En dus de laatste waarschuwing. Want de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is echt van toepassing.
Je was gewoon aan het uitlokken. Natuurlijk gaan de anderen ook niet vrijuit. In het vervolg gewoon niet op reageren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij roept anderen op tot geweld. Dan mag ik toch wel vragen waarom hij het zelf niet gewoon doet?
En wat is er mis met een shirt support your local football club op de reactie dat ik beter voor ajax had kunnen blijven zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
En terecht.
quote:
En dit is trouwens niet zoeken ofzo naar bepaalde posts maar deze voorbeelden zijn op dit moment gewoon uit de 10 bovenste MyAT van Sandman gehaald. Wilde het eerst achterwege laten maar als we zo gaan beginnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
ah, je was op tijd met je edit.
Jawel hoor, gewoon op diegene z'n naam klikken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:25 schreef Bos81 het volgende:
Dit is dus wel bewust zoeken. Je komt niet zomaar in iemands MyAt.
Nee klopt een post met alleen ":')" op een bepaald bericht wordt door anderen als zeer aangenaamd beschouwd en lokt helemaal geen reacties uitquote:Daarnaast is er niks trollend aan zijn posts.
jawel dat is heel makkelijk, heb het zelf ook regelmatig gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:25 schreef Bos81 het volgende:
Dit is dus wel bewust zoeken. Je komt niet zomaar in iemands MyAt.
nee dat is de postgeschiedenis.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon op diegene z'n naam klikken.
[..]
Die had ik al opgeslagen sherlock.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat ie op vrijdag posts van zaterdag van mij quoten. En dan beweren dat ie niet zoekt.
Ik vind het vrij zielig om posts van mij te gaan opslaan. Maar je zoekt me niet hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die had ik al opgeslagen sherlock.
Ja ik stop na 3 posts en ik krijgen een laatste waarschuwing....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:40 schreef Bos81 het volgende:
Zover ik kon zien, werd Keltie niet boos op Da_Sandman dus in dit geval niks aan de hand.
Ik had in plaats van baggeren. uitlokken en trollen moeten neerzetten.
Af en toe een keer offtopic gaan in een topic gebeurt wel eens. We stoppen meestal ook na ca 5 posts.
quote:nee dat is de postgeschiedenis.....
Nee hoor, dat doe ik wel vaker als ik iets wil typen maar ik moet weg ofzo. Even opslaan in word en weer tevoorschijn toveren als ik er weer ben. Dat laatste achte ik in dit geval niet meer nodig. Tot nu.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het vrij zielig om posts van mij te gaan opslaan. Maar je zoekt me niet hoor.
Dit mag je best even toelichten natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie het anders
Zoals gezegd, zielig dus. Sneu.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik wel vaker als ik iets wil typen maar ik moet weg ofzo. Even opslaan in word en weer tevoorschijn toveren als ik er weer ben. Dat laatste achte ik in dit geval niet meer nodig. Tot nu.
UIteraardquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit mag je best even toelichten natuurlijk.
Daarmee wil ik inderdaad een discussie uitlokken over het feit dat de rellen in nancy ineens overal worden gebruikt als aanleiding voor de voetbalwet. Terwijl er de afgelopen jaren wel ergere dingen zijn gebeurt die men blijkbaar ineens is vergeten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat linkje, wat bedoel je daar nu precies mee? Dat je ineens over de laffe aanvallen van Ajax begint? Dat je dus zelf ontopic gaat en een troll plaatst?
Wat was er precies zo uitlokkend aan een shirtje met de tekst support your local football team?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard
Die post van Erwtensoep vind ik niet echt uitlokkend, meer humoristisch bedoelt. Wel op het randje maar in mijn ogen er niet overheen.
Mag jij vinden. Ik vind jou structureel ermbarmelijke postgedrag zielig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals gezegd, zielig dus. Sneu.
Dus wanneer iet zo verstandig is om er niet op te reageren (of er om wat voor reden dan ook niet op reageert) is het ineens geen troll?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:40 schreef Bos81 het volgende:
Zover ik kon zien, werd Keltie niet boos op Da_Sandman dus in dit geval niks aan de hand.
jouw.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Ik vind jou structureel ermbarmelijke postgedrag zielig.
Omdat dat geen verplichting is. Er lopen genoeg ajaxsupporters rond uit ale uithoeken van Nederland.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat was er precies zo uitlokkend aan een shirtje met de tekst support your local football team?
Ligt helemaal aan de situatie. Ik beoordeel het in dit geval niet als trollend. Dus pech gehad dan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus wanneer iet zo verstandig is om er niet op te reageren (of er om wat voor reden dan ook niet op reageert) is het ineens geen troll?
Ja, de "jeweet wel beter" sloeg vast daarop jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik verplicht het toch ook niemand. Een mening is toch geen troll?
Verder heb je het niet helemaal begrepen. Het ging erover dat ik ajax fan had moet blijven, want dan leuke europese tripjes. Toen plaatst ik (wat overigens een feit is) iets over de combi naar gent. Toen postte hij iets van je weet wel beter. Waarop ik antwoorde ja ik weet wel beter nu ik support the local football team.
Lijkt me allemaal niet zo hele schokkend en beledigend.
Dat eerste was gewoon een troll natuurlijk. Maar daarna waren het gewoon plagerijtjes van 2 kanten. En als jij van "" wel de humor inziet dan zou je dat hiervan ook wel kunnen denk ik????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |