ik heb er geen zicht op hoe intensief het contact tussen de mods onderling is. Ik ken wat dat betreft alleen de situatie zoals die was toen ik nog mod was en wij hadden vrij intensief contact en mailden ook regelmatig met users.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat gebeurt, in mijn ogen, dan structureel te weinig.
Wij zijn op hetzelfde pad bezig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb er geen zicht op hoe intensief het contact tussen de mods onderling is. Ik ken wat dat betreft alleen de situatie zoals die was toen ik nog mod was en wij hadden vrij intensief contact en mailden ook regelmatig met users.
Aangepastquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7] De Vrijdagavondwedstrijd #4 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam
Met vanavond:
RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam
quote:
Dat interesseert me geen fuck. We hebben je wat vertelt, houd je daar eens aan. Je postaantal is geen vrijbrief voor bagger.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Er zijn momenteel geen voetbalmodjes aanwezig.
Vertel nog eens.
Dit is toch gewoon ironisch bedoeld ? Jezus man lighten up.
Je zou ook eens gewoon ff mee kunnen keten..... misstaat geen enkele mod hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Messenga:reactie in het heel erg kleine grote
topic
Maar een geintje moet wel kunnen. Ik zie mensen vaker met bagger topics verneuken en dan is het niet erg of komen ze er iedere keer mee weg.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen fuck. We hebben je wat vertelt, houd je daar eens aan. Je postaantal is geen vrijbrief voor bagger.
Wat was het ook alweer dat jullie me hebben verteld. Ik herinner me alleen dat je het ook aan FA's het doorgegeven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen fuck. We hebben je wat vertelt, houd je daar eens aan. Je postaantal is geen vrijbrief voor bagger.
Ook zij krijgen een waarschuwing. Tong hebben we 1/2 weken geleden nog gemsnt dat ie er even mee moet stoppen, dit is het zoveelste kutbaggertopic, wat niet hoeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar een geintje moet wel kunnen. Ik zie mensen vaker met bagger topics verneuken en dan is het niet erg of komen ze er iedere keer mee weg.
"haha".quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer dat jullie me hebben verteld. Ik herinner me alleen dat je het ook aan FA's het doorgegeven.
Heeft tong80 nog tijd voor msn naast Fok! ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ook zij krijgen een waarschuwing. Tong hebben we 1/2 weken geleden nog gemsnt dat ie er even mee moet stoppen, dit is het zoveelste kutbaggertopic, wat niet hoeft.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heeft tong80 nog tijd voor msn naast Fok! ?
Oh ja dat was het. Ik ga een topic in Muziek openen. 'Mijn baggerhart.'quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ook zij krijgen een waarschuwing. Tong hebben we 1/2 weken geleden nog gemsnt dat ie er even mee moet stoppen, dit is het zoveelste kutbaggertopic, wat niet hoeft.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Ik ga een topic in Muziek openen. 'Mijn baggerhart.'
mooi zijn we ook weer bijgepraatquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voila.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Slotje graag op Voetbalnamen Tournament: KWARTFINALE
Jouw postgedrag is er ook niet op vooruit gegaan sinds je geen mod meer bent.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
En terecht.
Ik vind het vervelend dat tong dat soort topics post. Dat heb ik al vaker aangegeven. Ik vind het ook vervelend dat hij niet de enige is. Het zijn enkel constant lichte overtredingen, waardoor ik zoiets heb van "Even op attenderen, en dan weer verder". Er komt heus wel een keer dat we zeggen van " Ho, niet meer." Maar dat is nog niet bereikt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is overigens een van de voorbeelden van de eerdergenoemde mensen die steevast de regels (licht) overtreden in een kort tijdsbestek, maar die er elke keer mee weg komen.
Wat heb jij zo nu en dan van die kutreacties zeg, ik dacht dat het verboden was iemand een ban aan te smeren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is overigens een van de voorbeelden van de eerdergenoemde mensen die steevast de regels (licht) overtreden in een kort tijdsbestek, maar die er elke keer mee weg komen.
quote:Op zondag 3 december 2006 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorzitter van Feijenoords supportersclub krijgt baby.
Jalalala. Gaan we weer.
Ik smeer niemand een ban aan. We hebben het hier eerder over gehad. En tong is daar inderdaad een uitstekend voorbeeld van.quote:Op zondag 3 december 2006 10:04 schreef maril het volgende:
[..]
Wat heb jij zo nu en dan van die kutreacties zeg, ik dacht dat het verboden was iemand een ban aan te smeren.
Dat hoeft hier niet. hier wel : Live Eredivisieverslagen #40quote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
3-0
WTF? Ik post alleen dat ik het terecht zou vinden als Tong eens aangepakt zou worden voor sommige dingen.quote:Op zondag 3 december 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw postgedrag is er ook niet op vooruit gegaan sinds je geen mod meer bent.
[RTL7] De Vrijdagavondwedstrijd #4 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdamquote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef RayMania het volgende:
Laten we het feedback gebruiken waarvoor het nodig is alsjeblieft.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[RTL7] De Vrijdagavondwedstrijd #4 sc Heerenveen - Roda JC
Met aanstaande vrijdag sc Heerenveen - Roda JC
Naar de andere kant van het land op vrijdag
Donequote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sport Meeting: BliksemSchigt, XL en mitt nodigen je uit!
Kan die terug naar SPT waarbij Gaymania en BS verandert worden in XL en mitt, zoals het oorspronkelijk was! Dank je wel!
D'r is een blauwe die daar zelf ook heel goed in is. Geen VBL mod trouwensquote:Op zondag 3 december 2006 10:04 schreef maril het volgende:
[..]
Wat heb jij zo nu en dan van die kutreacties zeg, ik dacht dat het verboden was iemand een ban aan te smeren.
Gevraagd.quote:Op maandag 4 december 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Ronald Waterreus Topic en Welkom terug Ronald.
Wellicht een merge.
Geeditquote:Op maandag 4 december 2006 15:17 schreef -Wolf- het volgende:
Klaas Jan Huntelaar: Reuzendoder deel 13
Irritante kutpost..
quote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef venomsnake het volgende:
Mag dit nummertje 29 worden ipv 30..
[Centraal] FC Groningen deel: #29 Stunten tegen de lampjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |