wijze woordenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef renz0r het volgende:
Hier spreekt een Feyenoordhart.
Al ruim acht jaar ga ik naar de Kuip. In goede en slechte tijden. In goed en slecht weer.
Ik heb ze met veel vreugde de uefa cup zien winnen, ik heb met veel verdriet de slechte jaren meegemaakt dit op de dag van vandaag nog duren. Praat ik over een periode van zeker 4 jaar.
Ik verafschuw iedere vorm van geweld / dreigementen. Tevens het elkaar haten om het zijn voor een bepaalde 'voetbalclub'.
Ik zie het met Feyenoord de laatste jaren aftakelen. Ook al gebeurd dit ben ik er altijd bij om ze sportief te supporten.
Nu zie ik dit soort dingen en breekt mn hart. Dat er dit soort supporters het kapot moeten maken voor de andere én voor de goedwillige supporters. Wat heb je hier nou aan, dit is toch te gek voor woorden.
Ik hoop dat deze supporters worden geidentificeerd en alleen een onmenselijke hoge boete krijgen plus levenslang stadionverbod. Deze mensen zijn de parasieten van het voetbal, of ze nou Feyenoorder zijn of niet. Wegwezen met dit volk en laat de echte supporters op een goede manier in goede en slechte tijden hun club aanmoedigen in goede en slechte tijden!
Goede supporters? Wat voor goede supporters bedoel je?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef renz0r het volgende:
Hier spreekt een Feyenoordhart.
Al ruim acht jaar ga ik naar de Kuip. In goede en slechte tijden. In goed en slecht weer.
Ik heb ze met veel vreugde de uefa cup zien winnen, ik heb met veel verdriet de slechte jaren meegemaakt dit op de dag van vandaag nog duren. Praat ik over een periode van zeker 4 jaar.
Ik verafschuw iedere vorm van geweld / dreigementen. Tevens het elkaar haten om het zijn voor een bepaalde 'voetbalclub'.
Ik zie het met Feyenoord de laatste jaren aftakelen. Ook al gebeurd dit ben ik er altijd bij om ze sportief te supporten.
Nu zie ik dit soort dingen en breekt mn hart. Dat er dit soort supporters het kapot moeten maken voor de andere én voor de goedwillige supporters. Wat heb je hier nou aan, dit is toch te gek voor woorden.
Ik hoop dat deze supporters worden geidentificeerd en alleen een onmenselijke hoge boete krijgen plus levenslang stadionverbod. Deze mensen zijn de parasieten van het voetbal, of ze nou Feyenoorder zijn of niet. Wegwezen met dit volk en laat de echte supporters op een goede manier in goede en slechte tijden hun club aanmoedigen in goede en slechte tijden!
Ze beseffen blijkbaar niet wat dit kan betekenen voor Feyenoord... Nu liepen diezelfde supporters te zeiken dat ze geen 4e keusneus wilden hebben, wat dit Feyenoord gaat kosten zal dit waarschijnlijk ook niet gebeuren want dan kunnen ze zo'n speler zelfs niet meer halen..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind 'nekschot voor de daders' een betere titel.
Wat is er leuk aan om iemands huis in vlammen op te zien gaan? Goede vraag, aangezien er vaak ik weet niet hoeveel mensen met veel "oeh en ah"s staan te kijken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef renz0r het volgende:
Lekkere supporter ben je dan, wat is er nou leuk aan om je club zo kapot te zien gaan...
Ik kan me echt helemaal voorstellen dat je je als Feyenoorder helemaal kapot ergert aan hem. Hij loopt te zeiken over alles en iedereen, maar zelf bakt hij er keer op keer niets van..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
TT
Pierre, doe het voor jezelf en voor ons, stop er aub mee met de winterstop![]()
er is ook een middenweg; het steunen van je clubquote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef Keltie het volgende:
Toch heb ik liever dit soort supporters, dan het bioscooppubliek wat tegenwoordig veel in De Kuip zit.
(mond dicht, stil zitten en mij raar aankijken omdat ik loop te vloeken/tieren/zingen tijdens de match).
Vloeken/schelden/tieren/zingen is steunen? Imho dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er is ook een middenweg; het steunen van je club
Die hebben in elk geval HERSENS! Al zijn ze niet fanatiek nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vloeken/schelden/tieren/zingen is steunen? Imho dan.
Dagjesmensen![]()
Thuisblijven = leuker enzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die hebben in elk geval HERSENS! Al zijn ze niet fanatiek nee.
dat staat nog altijd niet gelijk aan relschoppen dus je punt is?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dagjesmensen![]()
doe ik zelf ookquote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dagjesmensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |