abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:55:38 #1
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44057549
Na de rellen gisteren, vraag ik me eigenlijk af hoe Feijenoord dit had kunnen voorkomen. Meerdere malen Nancy gewaarschuwd GEEN kaartjes te verkopen aan Nederlanders, maar Nancy trok zich hier niets van aan. Feijenoord zei daarop dat het fout zou gaan, riep de eigen fans nog een keer op zich te gedragen en nog geen 24 uur later begon het toch. Veel van de betreffende hooligans hebben al een stadionverbod in de Kuip, dus Feijenoord distantieert zich daar sowieso van.

Allemaal dingen die in het voordeel van Feijenoord zijn, ben benieuwd of dat UEFA het daar ook mee eens is.

Tot in hoeverre zijn clubs verantwoordelijk als het mis loopt vinden jullie?
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:30:26 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44058830
Zoals koeman zei had Feyenoord al aangegeven dat veel Feyenoord "aanhangers"op eigen vervoer naar Nancy kwamen.
Nou ja en als je dan kaartjes buiten het stadion verkoopt aan elke gek, krijg je zulke toestanden.
pi_44060250
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef Grimm het volgende:
Zoals koeman zei had Feyenoord al aangegeven dat veel Feyenoord "aanhangers"op eigen vervoer naar Nancy kwamen.
Nou ja en als je dan kaartjes buiten het stadion verkoopt aan elke gek, krijg je zulke toestanden.
Precies, denk niet dat Feyenoord zelf iets aan hetgene kan doen wat er gisteren gebeurt is, zeker niet tijdens een uitwedstrijd waar losse kaartjes aan iedereen worden verkocht
pi_44060283
Feyenoord kan hier weinig tegen beginnen... Die lui kun je ook geen supporters noemen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:41:22 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44060739
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Precies, denk niet dat Feyenoord zelf iets aan hetgene kan doen wat er gisteren gebeurt is, zeker niet tijdens een uitwedstrijd waar losse kaartjes aan iedereen worden verkocht
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44060929
Feijenoord niet verantwoordelijk, lijkt me simpel. Iedereen die een kaart koopt wordt geselecteerd op zn verleden. En wanneer iemand over de scheef gaat wordt deze niet meer in staat gesteld om kaarten te kopen, ook niet wanneer het SV er opzit.

Gisteren kon iedereen die wilde het stadion binnen komen, weet niet hoe Feijenoord daar nog verantwoordelijk voor kan zijn..
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:57:06 #7
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44065723
Niet.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:56:17 #8
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44067208
Ik bedoel dan niet alleen Feijenoord hoor, maar ook andere clubs.
pi_44067462
Zoals in het voetbalwet topic al gezegd wordt: sommige mensen moeten gewoon ergens een kick uit halen. Ik heb niks met volwassen mannen in achtbanen maar voor mijn part nemen alle hoolies een abonnement op Walibi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')