130 euro lijkt me een beetje weinigquote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef Staanplaats het volgende:
Haha voorwaardelijk straf, 130.00 boete!!
WHOEEAAH!!
Bron?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef Staanplaats het volgende:
Haha voorwaardelijk straf, 130.00 boete!!
WHOEEAAH!!
Zie het VI bericht hierbovenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou echt een zware meevaller zijn!
En terecht.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:10 schreef Staanplaats het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van Feijenoord. Die zal we regels ofzo gaan aanscherpen om te voorkomen dat de volgende keer weer veel mensen zonder kaarten afreizen..
Niks mis met mensen die zonder kaarten afreizen..quote:
Blijkbaar zijn die strenge maatregelen nodig... Mag je je coke-snuivende 'maatjes' voor bedanken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die zonder kaarten afreizen..
Zul je zien dat ze verliezenquote:Zo nu wel winnen van die Polen, hebben we in het voorjaar weer een mooi reisje haha!
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
En we zwaaien met zn allen naar de snor
Die drie jaar voorwaardelijk gaat ook nog lastig worden..quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
En dan zul je zien dat er iemand tijdens Feyenoord - Wisla Krakow bier in iemands gezicht gooit en dat Feyenoord alsnog gestraft wordt.![]()
uefa en stemmingmakerij antipathiequote:Op donderdag 7 december 2006 17:19 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]Kakkerlakkensimpathie?
Daarom is het bijvoorbeeld ook belangrijk dat er een meldingsplicht komt voor mensen met een SV ten tijde van wedstrijden van Feyenoord. Dan zorg je in ieder geval dat je die randdebielen die bewezen hebben zich niet in te kunnen houden geen mogelijkheid meer hebben voor dergelijke shit te zorgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:19 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die drie voorwaardelijk gaat ook nog lastig worden..
Inderdaad, de komende 3 jaar gebeurt er echt nog wel wat in Europees verband...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:19 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die drie jaar voorwaardelijk gaat ook nog lastig worden..
Voor jezelf?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:19 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die drie jaar voorwaardelijk gaat ook nog lastig worden..
Ach, daarmee voorkom je bijvoorbeeld ook niet biergooien en bommetjeswerpenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Daarom is het bijvoorbeeld ook belangrijk dat er een meldingsplicht komt voor mensen met een SV ten tijde van wedstrijden van Feyenoord. Dan zorg je in ieder geval dat je die randdebielen die bewezen hebben zich niet in te kunnen houden geen mogelijkheid meer hebben voor dergelijke shit te zorgen.
Dan hoop ik maar dat de buitenlandse politie eens een keer niet zo vriendelijk is,quote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, de komende 3 jaar gebeurt er echt nog wel wat in Europees verband...
Jij gelooft er zeker ook in dat alle mensen die buiten het uitvak zaten in Frankrijk een SV hebben en/of zwaar snuivend tuig zijn ofniet?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat de buitenlandse politie eens een keer niet zo vriendelijk is, en een keer met scherp gaat schieten
In dat geval mogen de kosten wat mij betreft verhaald worden op die kneuzen die zorgen voor een overtreding binnen de proeftijd. Alle kosten, laat ze dan maar hun loon/uitkering aan de club afstaan de komende jaren.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, daarmee voorkom je bijvoorbeeld ook niet biergooien en bommetjeswerpen
Ach dat is nu een ineens "het probleem"..maar liepen er meer dan genoeg zonder sv, of die in het verleden een sv hebben gehad. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Daarom is het bijvoorbeeld ook belangrijk dat er een meldingsplicht komt voor mensen met een SV ten tijde van wedstrijden van Feyenoord. Dan zorg je in ieder geval dat je die randdebielen die bewezen hebben zich niet in te kunnen houden geen mogelijkheid meer hebben voor dergelijke shit te zorgen.
Geworden? Zijn ze altijd al geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef Jasza het volgende:
Uefa is echt een fucking jokerbond geworden zeg, omgekocht omgekocht omgeeeekocht
Wat mij betreft camera's in elk stadion waarmee je dit soort gasten kunt opsporen. Ze bezorgen de club (en de overige supporters) meer ongein dan plezier. Je kunt toch best je club steunen op een manier die niet vandalistisch of gewelddadig is??quote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ach dat is nu een ineens "het probleem"..maar liepen er meer dan genoeg zonder sv, of die in het verleden een sv hebben gehad. Wat doe je dan?
Iedereen schuift de schuld altijd maar af op mensen met een SV, terwijl dat niet eens het 'grootste' probleem is.
Zal wel weer een lage opkomst zijn, ook mede te danken aan de 1 kaart per (s)cc verplichting...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou allemaal naar volgende week naar de Kuip komen en Feyenoord naar de volgende ronde schreeuwen van de UEFA-cup![]()
Zo naief is'ie welquote:Op donderdag 7 december 2006 17:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, beginnend met jou...
Jij gelooft er zeker ook in dat alle mensen die buiten het uitvak zaten in Frankrijk een SV hebben en/of zwaar snuivend tuig zijn ofniet?
serieus 1:1??quote:Op donderdag 7 december 2006 17:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zal wel weer een lage opkomst zijn, ook mede te danken aan de 1 kaart per (s)cc verplichting...
Moet je je vriendjes beschermen joh?quote:
Ik zeg ook niet dat je op iedereen moet gaan schieten, maar bij overduidelijke gevallen (zoals die kale mongool die stoeltjes af liep te breken, of die mongolen die brandende voorwerpen/vuurwerk naar de politie gooiden) mogen ze van mij.quote:Jij gelooft er zeker ook in dat alle mensen die buiten het uitvak zaten in Frankrijk een SV hebben en/of zwaar snuivend tuig zijn ofniet?
Was tegen die Engelsen ook dacht ik...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
serieus 1:1??![]()
edit: is dus echt waar![]()
zo komt de Kuip nooit vol natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was tegen die Engelsen ook dacht ik...
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Wat mij betreft camera's in elk stadion waarmee je dit soort gasten kunt opsporen. Ze bezorgen de club (en de overige supporters) meer ongein dan plezier. Je kunt toch best je club steunen op een manier die niet vandalistisch of gewelddadig is??
Ja joh, lekker op een vak met supporters schieten... idioot.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet je je vriendjes beschermen joh?
[..]
Ik zeg ook niet dat je op iedereen moet gaan schieten, maar bij overduidelijke gevallen (zoals die kale mongool die stoeltjes af liep te breken, of die mongolen die brandende voorwerpen/vuurwerk naar de politie gooiden) mogen ze van mij.
Die kerel was makkelijk te raken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja joh, lekker op een vak met supporters schieten... idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |