Ach, tegen Sofia en Blackburn was de sfeer zeer goed te noemen, mag van mij wel vaker zoquote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zo komt de Kuip nooit vol natuurlijk![]()
![]()
Vind ik dan weer zo typerend. De één na de ander wist van de week te vertellen dat uitsluiting een geweldige schade post zou zijn. Nou met een half vol stadion, en dat beetje wisselgeld voor de uitzendingen houden we er nog geen ruk aan over. Laat al die mensen gewoon hun muil houden en kaart kopen voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zal wel weer een lage opkomst zijn, ook mede te danken aan de 1 kaart per (s)cc verplichting...
Dan ben je het waarschijnlijk ook wel met me eens dat een dergelijk beleid, icm meldplicht de ongerefeldheden uit een stadion kan bannen en dat voetbalsupporters weer worden wat ze ooit waren: voetbalsupporters.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, tegen Sofia en Blackburn was de sfeer zeer goed te noemen, mag van mij wel vaker zo
Je gaat mij toch niet vertellen dat je erbij was of wel?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar toch ziet het er niet uit, die lege stoeltjes.
Nouja, uitsluiting voor langere tijd is natuurlijk wel een flinke schadepost en als Feyenoord wel gewoon weet te winnen dan ga je een ronde verder, met bijbehorende premies ed.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vind ik dan weer zo typerend. De één na de ander wist van de week te vertellen dat uitsluiting een geweldige schade post zou zijn. Nou met een half vol stadion, en dat beetje wisselgeld voor de uitzendingen houden we er nog geen ruk aan over. Laat al die mensen gewoon hun muil houden en kaart kopen voor de wedstrijd.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Staanplaats het volgende:
Ohja en nu we toch in Europa blijven kunnen we tenminste weer jonge talenten kopen en speler met internationale allure!
Ongeregeldheden binnen een stadion, hoevaak gebeurt dat nou nog in Nederland.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan ben je het waarschijnlijk ook wel met me eens dat een dergelijk beleid, icm meldplicht de ongerefeldheden uit een stadion kan bannen en dat voetbalsupporters weer worden wat ze ooit waren: voetbalsupporters.
Die 2 wedstrijden helaas niet nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je erbij was of wel?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme wat is dit voor zeikstrafje!
Wanneer was dat dan????. Al zo lang als ik het me kan herrineren zijn er voetbalrellen in Nederland.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef DivineJester het volgende:
Dan ben je het waarschijnlijk ook wel met me eens dat een dergelijk beleid, icm meldplicht de ongerefeldheden uit een stadion kan bannen en dat voetbalsupporters weer worden wat ze ooit waren: voetbalsupporters.
Inderdaad schandalig dat Danny al is vrijgelaten..quote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme wat is dit voor zeikstrafje!
Andere matches wel?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die 2 wedstrijden helaas niet nee.
alles in de marge hé..quote:Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nouja, uitsluiting voor langere tijd is natuurlijk wel een flinke schadepost en als Feyenoord wel gewoon weet te winnen dan ga je een ronde verder, met bijbehorende premies ed.
Lekker respectvol voor die vrouw die nu zwaargewond in het ziekenhuis ligt.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef Keltie het volgende:
"Singin' Danny Blind.. Danny Blind is zat, in amsterdam rijd hij alle hoeren plat"
Ach gossie, ga bidden voor een betere samenleving dan...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker respectvol voor die vrouw die nu zwaargewond in het ziekenhuis ligt.
Maar goed, wat had ik anders verwacht he?
Oeh, nou heb je me te pakken hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach gossie, ga bidden voor een betere samenleving dan...
Och och, ik dacht al dat ik een paard hoorde.. En ja hoor, het moraalriddertje komt weer om de hoek.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker respectvol voor die vrouw die nu zwaargewond in het ziekenhuis ligt.
Maar goed, wat had ik anders verwacht he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |