gezellig wie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar eens een FA aanspreken
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:56 schreef rubbereend het volgende:
terwijl Bos nog bezig was de vorige te laten overlopen van posts heb ik deze maar vast geopend
Hij was dicht Rayquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef RayMania het volgende:
Geen carnaval TT, anders krijg je een ban Bos.
Meiden ..... maiden is dialect Bossiequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was dicht Ray![]()
Daarnaast wilde ik een Maiden hools openen.
maar iedereen vindt deze leuk; dus ik heb het volk achter me. Ben zeg maar de Rita van Hoolsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was dicht Ray![]()
Daarnaast wilde ik een Maiden hools openen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:56 schreef rubbereend het volgende:
terwijl Bos nog bezig was de vorige te laten overlopen van posts heb ik deze maar vast geopend
Dus wordt de volgende een Maiden hoolsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar iedereen vindt deze leuk; dus ik heb het volk achter me. Ben zeg maar de Rita van Hools
Niet mijn dialect. Daarnaast heb ik het uiteraard over Bruce, Steve, Jannick, Adrian, Nicko en Dave, oftewel IRON MAIDENquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Meiden ..... maiden is dialect Bossie
Stenen damesquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mijn dialect. Daarnaast heb ik het uiteraard over Bruce, Steve, Jannick, Adrian, Nicko en Dave, oftewel IRON MAIDEN
zeker tot na het slotjequote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mijn dialect. Daarnaast heb ik het uiteraard over Bruce, Steve, Jannick, Adrian, Nicko en Dave, oftewel IRON MAIDEN
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus wordt de volgende een Maiden hools
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]deze was gewoon te leuk om te laten liggen.
quote:
Dat wist ik al en heb dat heeeeeeeeeeeel diep weggestoptquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
Rita is Utrecht fan las ik vandaagben je lekker mee Eilanden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast is Elize ook voor FC Utrecht.
En ieder zijn eigen ding natuurlijk Eilanden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Eilanden: [Feedback] #37: Twee keer geel is geen rood hier!
dit aangezien je TVP verwijderd is
Nee Elize is Elise van de Horst en die is lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Elize..... dit met die gast van Di-Rect heeft>?
jawel die had met Aukje van Ginneken en die is veel lekkerder dan dat meisje van dat tietenliedquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee Elize is Elise van de Horst en die is lekker
en heeft wel een relatie met iemand van Di-Rect, maar dat is niet het belangrijkste punt!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Elize..... dit met die gast van Di-Rect heeft>?
Je bent niet goed snik!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel die had met Aukje van Ginneken en die is veel lekkerder dan dat meisje van dat tietenlied
Elize is best een lekker ding hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef golfer het volgende:
Nog een reden erbij om een hekel aan de FCU te hebben dus.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef golfer het volgende:
Nog een reden erbij om een hekel aan de FCU te hebben dus.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef DarkShine het volgende:
tvp
flink inzetten dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef RayMania het volgende:
Vanavond even een skireis winnen met poker.
bij mij staat je tvp nogquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:28 schreef DarkShine het volgende:Je kunt ook overdrijven met iets weg te halen
* DarkShine heeft PES6 eens uitgepakt, straks misschien eens installeren.
Na mijn tvp is ook mijn quote op jou weggehaaldquote:
PES 6quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:28 schreef DarkShine het volgende:Je kunt ook overdrijven met iets weg te halen
* DarkShine heeft PES6 eens uitgepakt, straks misschien eens installeren.![]()
ja bah, al dat rozequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef VoreG het volgende:
wat een hoeretent
Joa, ach, als het 200 meter van mn huis is, is het niet verkeerd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef rubbereend het volgende:op zondag dus
stappen op de dag des heres
misschien kom je bij mij aan tafelquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef RayMania het volgende:
Vanavond even een skireis winnen met poker.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien kom je bij mij aan tafel![]()
Alles goed (en met de kinderen?)quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedenavond!
ook, verloor ronde ervoor van runner runner straat toen ik trips(QQQ) had geflopt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:21 schreef rubbereend het volgende:
A9 borisz? was je lowstack?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
ook, verloor ronde ervoor van runner runner straat toen ik trips(QQQ) had geflopt.
Zondag weer een kans op pokerstars een freeroll van pokernews
Ik ga nu is stacked with Daniel Negranu uitproberen
bestpoker is een kut client, wel een aardige blind structuur
ik callde een all in preflopquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's naar. toch niet geslowplayd he
Het gaat veel te langzaam deze Hoolsquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef appelsientje het volgende:
Hier zijn jullie
Gaat hard Hools
Voor Bos gaat het te langzaam, want hij wil graag een Hools starten met oude mannen met lang haar die Ijzeren Meiden hetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat veel te langzaam deze Hools
Preciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor Bos gaat het te langzaam, want hij wil graag een Hools starten met oude mannen met lang haar die Ijzeren Meiden heten
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef appelsientje het volgende:
Oke dan post ik nog wat hier
speciaal voor Bos
Jaren 80', vind Live erg goed, hou ook wel beetje van U2. Eigenlijk van alles wat, behalve metal, rock etc.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Van wat voor soort muziek hou jij dan Ray?
Live is geen rockquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jaren 80', vind Live erg goed, hou ook wel beetje van U2. Eigenlijk van alles wat, behalve metal, rock etc.
Ook geen rock? of bedoel je daar hardrock mee?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jaren 80', vind Live erg goed, hou ook wel beetje van U2. Eigenlijk van alles wat, behalve metal, rock etc.
Gisteren, vanavond is het Musequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Was het vanavond niet Iron Maiden hier in Den Bosch?
Heyquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
En dan hebben ze het nog over Gaymania![]()
![]()
Hardrock inderdaad. U2 en Live zijn inderdaad wel rock, maar beetje soft. Ik hou niet van dat harde gedoequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook geen rock? of bedoel je daar hardrock mee?
Scholvis.quote:
Dus je blijft nog even en je gaat binnenkort op wintersport...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Wil naar bed, sta ik 5/55. Eerste twee winnen een skireis.
Goudvis.quote:
gaaf dat ie allemaal hier in DB komen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren, vanavond is het Muse
Vandaar dat we het er nu over hebben, ik ben er gisteren heen geweest.
Ja en ik vond de Brabanthallen best wel een geschikte locatie voor een concert voor een band als Iron Maiden.quote:
Nu wel, jaren geleden was het echt een stinkzooi met die smerige veemarkten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik vond de Brabanthallen best wel een geschikte locatie voor een concert voor een band als Iron Maiden.
Kan ik me voorstellen. Dan is het inderdaad geen pretje om op te treden of daar naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nu wel, jaren geleden was het echt een stinkzooi met die smerige veemarkten.
Welterustenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapie doen!
Slaapzzzzzzzzze
O jee, van deze sport kent hij wel de spelers en de regels ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
tijd voor poker op eurosport met Frank kramer
Nee johquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee, van deze sport kent hij wel de spelers en de regels ?
nee, hij heeft volgens mij een autoque waar hij af kan lezenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee, van deze sport kent hij wel de spelers en de regels ?
quote:Studenten van Odysseus maken het hoofdklasser Huizen knap lastig
UTRECHT - Remiieeee, Remiieeee!!! Vrouwenstemmen vol hartstocht klinken over het voetbalveld. De supporters van het bezoekende Huizen kijken vol verbazing om zich heen. Vrouwen die bij elke redding van hun doelman luid zijn voornaam gillen. Dit kennen ze niet in de hoofdklasse van het zaterdagvoetbal. De wereld waar de zakelijkheid en poenerigheid overheerst. Het bekerduel tussen de Utrechtse studentenclub Odysseus en Huizen (0-3) is ook een botsing tussen het plezier van Odysseus en het moeten presteren van Huizen.
Echt lachen om het gegil kunnen de fans van de bezoekers niet. Vooral niet omdat hun helden nogal wat moeite hebben met de voetballers uit de vierde klasse. Mede dankzij het goede werk van doelman Remy van Meel worden de gasten lang op 0-0 gehouden. Dus ontstaat er irritatie. Over de bal, de tegenstander, over alles eigenlijk. Pas in de slotfase van de eerste helft moet Van Meel zich gewonnen geven. Maar ook dat zorgt niet voor ontspanning. Nu hebben ze in Huizen ook weinig reden om te lachen. De ploeg staat onder in de hoofdklasse B en heeft ook in het bekerduel de nodige moeite overeind te blijven.
In de rust leek Huizen nog wel de hoofdschuldige te hebben gevonden: de bal. De ploeg uit de hoofdklasse kon in het eerste bedrijf niet overweg met het lederen monster van de thuisclub. Hij stuiterde nogal veel, te veel naar de zin van de spelers van Huizen. Het gedoe maakte blijkbaar indruk op scheidsrechter Higler. In de tweede helft mochten de gasten met hun eigen bal spelen.
Maar ook dat kwam hun spel niet ten goede. Voor een groot deel toe te schrijven aan de thuisploeg. Na de 0-2 zocht het brutaal de aanval en kreeg het vooral via Edo de Vries Robbé een paar aardige kansen. Odysseus-trainer Chris Beijer: ,,Dan is het jammer dat onze topscorer Farley Dams er niet bij was. Die mis je nu wel.’’
Maar Beijer is wel wat gewend bij Odysseus. De inwoner van Zandvoort, bezig aan zijn derde en laatste seizoen, gebruikte deze competitie al 24 spelers: ,,Studenten gaan eenmaal nog wel eens op reis en zijn wat gemakkelijker. Dus je moet een beetje flexibel zijn als trainer van Odysseus.’’
Het zit ’m ook in de regels van de vereniging. Minimaal tachtig procent van de leden moet staan ingeschreven bij een universiteit. Door het grote verloop is het bijna onmogelijk aan een elftal te bouwen. Zo stopt De Vries Robbé (30 jaar) aan het einde van het seizoen.
De aanvoerder is vanaf 2000 lid van Odysseus en heeft de laatste jaren wel het nodige zien veranderen bij de vereniging: ,,Ons ledenbestand is in vier jaar tijd verdubbeld. Ook zie je dat betere spelers zich nu bij ons aanmelden. Voorheen bleven die in hun eigen plaats voetballen. Tegenwoordig komen ze naar ons tijdens hun studententijd. Dat komt toch omdat we de laatste jaren beter presteren. Toen Beijer kwam, zijn we van ‘scratch’ begonnen. En nu staat er een leuke ploeg. Alleen fysiek komen we vaak tekort en we willen niet altijd tot het uiterste voor de bal gaan.’’
De trainer en zijn aanvoerder zien een zonnige toekomst voor de club. Beijer: ,,De derde klasse moet op termijn mogelijk zijn. Studenten zijn slim en leergierig, pakken dingen ook snel op. Dat is ook de reden dat ik dit jaar nog drie keer per week vanuit Zandvoort naar Utrecht reis.’’
Ook Dams roemt de sfeer binnen de vereniging. De geblesseerde topscorer loopt voor de wedstrijd nog met een stel stoelen te slepen. Bedoelt voor de omvangrijke technische staf van Huizen: ,,Ze zijn met zoveel dat ik een stuk of zeven extra stoelen moest halen. Het leuke van deze club is dat we toch allemaal studenten zijn. Zorgt voor een aparte sfeer.’’
Dams, student communicatie, is bezig aan zijn derde seizoen. Via het derde en tweede team van Odysseus staat hij dit jaar voor het eerst in de aanval van de hoofdmacht: Ik vind het wel jammer nu niet te spelen. Maar volgende week voor de competitie is een stuk belangrijker.’’
In de tweede helft komt het misschien wel leukste moment op naam van Gerald Versluis. Kort achter elkaar speelt hij twee tegenstanders tussen de benen door. De middenvelder kijkt naar de kant en gelukkig, ook voor hem gilt het thuispubliek: Geraaaald, Geraaaald!!!
Okeequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, hij heeft volgens mij een autoque waar hij af kan lezen![]()
Goed dat er ook nog Eurosport 2 isquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
tijd voor poker op eurosport met Frank kramer
Die aanvoerder ken ik wel. Heeft lang (vanaf de jeugd) bij m'n club gevoetbald. Leuk om te lezen.quote:
Edo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:35 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die aanvoerder ken ik wel. Heeft lang (vanaf de jeugd) bij m'n club gevoetbald. Leuk om te lezen.
Jij voetbalt er ook in het eerste?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Edo?
Goede voetballer.
Miste wel een grote kans op de 1-0. Bal kwam hoog over de verdediger heen en hij wilt hem in 1x over de keeper liften (vanuit de lucht), trapte helaas mis.
Zou wat zijn zeg 1-0 voor tegen Huizen
5equote:Op dinsdag 28 november 2006 23:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jij voetbalt er ook in het eerste?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jij voetbalt er ook in het eerste?
Ik kon naar het 3e, maar dan moest je 2x in de week trainen en diende ja als back-up voor de selectiequote:
Bij ons team kan iedereen ook mee in minimaal het derde, redelijk wat wellicht in het 2de en een paar zeker in het eerste, maar niemand heeft meer trek in een echte trainer, twee keer per week dood serieus trainen, etc.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kon naar het 3e, maar dan moest je 2x in de week trainen en diende ja als back-up voor de selectie.
Ik ook. Heb je de laatste tijd nou niet veel slimmer zien worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:00 schreef DarkShine het volgende:
Morgen weer schoolVraag me echt steeds vaker af wat ik nog op die opleiding doe...
In het team nu zitten er inderdaad een paar die kunnen moeiteloos mee in het 1e.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij ons team kan iedereen ook mee in minimaal het derde, redelijk wat wellicht in het 2de en een paar zeker in het eerste, maar niemand heeft meer trek in een echte trainer, twee keer per week dood serieus trainen, etc.
Dit is veel leuker; beetje je eigen training in elkaar zetten met grotendeels partijtje; lekker op de zondagochtend voetballen en dan bieren
Lees net dat je diploma's ook via internet kunt bestellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:00 schreef DarkShine het volgende:
Morgen weer schoolVraag me echt steeds vaker af wat ik nog op die opleiding doe...
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Heb je de laatste tijd nou niet veel slimmer zien worden.![]()
Dus er is nog hoop voor ons buiten Fok! ?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees net dat je diploma's ook via internet kunt bestellen.
Welke heb jij besteld? Als die goed gelukt is heb ik misschien intresse ervoor.quote:
Ik moet het allemaal nog op een rijtje zetten. Maar een doctoraal rechten lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke heb jij besteld? Als die goed gelukt is heb ik misschien intresse ervoor.
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb net een veterstrik-diploma laten vervalsen.
Denk dat daarmee mijn kansen op de arbeidsmarkt wel weer gestegen zijn.![]()
Misschien kun je van Danny een erkenning erbij gekregen voor bewezen diensten tijdens je opleiding voor Fok!.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog op een rijtje zetten. Maar een doctoraal rechten lijkt me wel wat.
Wat is dat voor banketstaaf in zijn/haar mond?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Golfert de Sint heeft speciaal voor jou een nieuwe zwarte Piet aangenomen.
[afbeelding]
bij Live hoor je inmiddels te vragen welk werk. Want het oude werk mag ik zeer maar het gekwijl de huildende dolfijnen vind ik maar niksquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
K3quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
gaaf dat ie allemaal hier in DB komen!
Prince is lang geleden ook nog geweest!
Volgend jaar komt K3 echt min of meer op steenworp afstand hierheen, mijn neefje wilde met de eerste HOOLS-mascotte en mijn broer ernaar toe. Goed plan!
met K3? graagquote:
sorry, zag niet dat je wakker wasquote:
Buon Giornoquote:Op woensdag 29 november 2006 04:48 schreef popolon het volgende:
Bonjour.
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef maril het volgende:
Haha een column van Smeets over schelden in het Haarlems Dagblad
hier een stukje over Jaake Ajaxvoorzitter
[afbeelding]
OK Mart!quote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef maril het volgende:
[afbeelding]
Hehequote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef maril het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 07:14 schreef appelsientje het volgende:
Tsss slaapt iedereeen nog??
WAKKER WORDEN!! ER MOET GEWERKT WORDEN
Zo hoog voetbalt dat eerste niet, dus het zou zo kunnen. Ik ben ook een kutvoetballer, maar speel soms 3e klasse als het tegenzit.quote:
Dat is inderdaad behoorlijk kut somsquote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Lekke banden zijn niet handig
Daar gaat een belangrijk collegequote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk kut soms
Smoesjesquote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Lekke banden zijn niet handig
quote:
Hoezo zo langquote:Op woensdag 29 november 2006 11:24 schreef clauwheee het volgende:
Clau is al aan pauze toe
Clau zit hier nog wel tot een uurtje of 20/21 vanavond
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef maril het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:35 schreef pascalheister het volgende:
Plug in Baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Hier niet, twee van die MBO-ICT-stagiaires zijn er niet, nu ben ik in één keer 'de man van de pc's en alles wat daar ook maar íets mee te maken heeft'. Normaal kan ik wel rustig aan m'n opdracht werken, nu dus niet echtquote:
Heel leeg lab hier, gewoon lekker muziekje op, hoef alleen even een product over een kolom te gooienquote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier niet, twee van die MBO-ICT-stagiaires zijn er niet, nu ben ik in één keer 'de man van de pc's en alles wat daar ook maar íets mee te maken heeft'. Normaal kan ik wel rustig aan m'n opdracht werken, nu dus niet echt.
Nou ben jij fan van die ijdorpers, maar wat vind je nu van die houding van Sneijder en Ten Cate?quote:
ja het was super, echt een vette showquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kon je niet slapen zonder ff naar mijn foto of poes te kijken vannacht?
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Glenn in de bocht trouwens:
Heeft ie een liedje gezongen voor Sinterklaas.
Volgende ochtend snel naar beneden om te kijken wat er in z'n schoen zit (DVD Engie Bengy plus wat pepernoten).
Op de vraag wat ie gehad heeft: "Engie Bengy"
Nog meer? "Nee"
Heb je geen pepernoten gehad? "Nee"
Hoe smaakten de pepernoten? "Lekker en ze zijn nu op pappa"
ruik je nog?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef VoreG het volgende:
mogguh
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Volgende ochtend snel naar beneden om te kijken wat er in z'n schoen zit (DVD Engie Bengy plus wat pepernoten).
Nog meer? "Nee"
Naar Axe douche shampooquote:
Net iets buiten de wijk Chelseaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Vraagje van een collega :
Waar zit het stadion van Chelsea?
(ja ze weet in London, maar waar in welke wijk?)
Is de club niet gewoon genoemd naar de buurt/wijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Vraagje van een collega :
Waar zit het stadion van Chelsea?
(ja ze weet in London, maar waar in welke wijk?)
Wat was er eerder, de kip of het ei?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef Bos81 het volgende:
Is de club niet gewoon genoemd naar de buurt/wijk.
Dus Chelsea![]()
Te belachelijk voor woorden. Sneijder kan misschien dan hebben lopen schelden op een tegenstander, het getuigt nou niet echt van professionaliteit om je zo te laten gaan. Sneijder moet sowieso eens een keer leren om z'n bek te houden, want bij zo'n beetje elk fluitje van de scheids staat hij direct te protesteren. Gek he dat een groot deel van het publiek zich dan tegen je gaat keren.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou ben jij fan van die ijdorpers, maar wat vind je nu van die houding van Sneijder en Ten Cate?
Hahaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Nog meer? "Nee"
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Againzender het volgende:
Ten Cate zou zijn speler ook moeten corrigeren in dit geval.
Kwijtgescholden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef borisz het volgende:
trouwens wat is 500 euro boete voor Henk ten Cate nu?![]()
dat weet ik, maar ik vind die eisen van boetes vaak nergens op slaan. Zidane moet dan een paar duizend Zwitserse frank overmaken, hij heeft genoeg. dat voelt hji echt niet.quote:
Haarscherpe analysequote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden. Sneijder kan misschien dan hebben lopen schelden op een tegenstander, het getuigt nou niet echt van professionaliteit om je zo te laten gaan. Sneijder moet sowieso eens een keer leren om z'n bek te houden, want bij zo'n beetje elk fluitje van de scheids staat hij direct te protesteren. Gek he dat een groot deel van het publiek zich dan tegen je gaat keren.
idd een taakstraf is beterquote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef borisz het volgende:
Als sneijder in het amateurvoetbal had gevoetbald had hij 8 wedstrijden gekregen.
trouwens wat is 500 euro boete voor Henk ten Cate nu?![]()
In het UN stond een voorbeeld van een amateurspeler die de scheids had uitgescholden voor 'homo' en 10(!) wedstrijden schorsing had gekregenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef borisz het volgende:
Als sneijder in het amateurvoetbal had gevoetbald had hij 8 wedstrijden gekregen.
en dan krijg je weer de discussie of 'homo' een scheldwoord is natuurlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In het UN stond een voorbeeld van een amateurspeler die de scheids had uitgescholden voor 'homo' en 10(!) wedstrijden schorsing had gekregen
kijk, daar gaan we al!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef rubbereend het volgende:
homo is toch geen scheldwoord?
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Gaymania is heel trots op zn naam!
dagje de in de kantine staan of in het kleding hokquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd een taakstraf is beter
wij hebben nog een grasmat die altijd wel wat onderhoud kan gebruiken, daar kan hij zich ook wel eens een dagje op uitlevenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
dagje de in de kantine staan of in het kleding hokdat zijn 'straffen'
![]()
ArenA aanvegenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij hebben nog een grasmat die altijd wel wat onderhoud kan gebruiken, daar kan hij zich ook wel eens een dagje op uitleven
was dat jouw download site Golfer?quote:Russen halen AllofMP3 uit de lucht
Uitgegeven: 29 november 2006 11:57
Laatst gewijzigd: 29 november 2006 12:23
AMSTERDAM - De Russische regering heeft toegezegd de omstreden muzieksite AllofMP3.com te sluiten. Dat blijkt uit een document (PDF) dat onlangs is geplaatst op de website van de Amerikaanse handelsgezant Susan Schwab.
De afspraak maakt deel uit van de onderhandelingen tussen Rusland en de Verenigde Staten over toetreding tot de Wereldhandelsorganisatie WTO. Schwab liet eerder weten dat het bestaan van de site een belangrijke hindernis was voor acceptatie van Rusland in de WTO.
Artiesten
AllofMP3 biedt betaalde muziekdownloads aan voor veel lagere prijzen dan de meeste andere webwinkels. De site draagt een deel van de inkomsten af aan de Russische auteursrechtenorganisatie ROMS, maar die wordt internationaal niet erkend. Artiesten van wie AllofMP3 muziek verkoopt, krijgen geen cent.
Rusland heeft nu toegezegd AllofMP3 en andere omstreden sites uit de lucht te halen. Ook gaat het land zijn wetgeving rond intellectueel eigendom aanpassen.
Ja shit dusquote:Op woensdag 29 november 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
was dat jouw download site Golfer?
Ach we hebben ook torrentjes, dat scheeltquote:Op woensdag 29 november 2006 15:05 schreef Eilanden het volgende:
Was te verwachten, want er was al lang gesteggel over die site
Omdat Golfer vond dat 'ie dan toch legaal bezig wasquote:Op woensdag 29 november 2006 15:07 schreef VoreG het volgende:
Waarom betalen voor je mp3's?
Als je wilt betalen, omdat de artiesten dan nog wat krijgen oke.
Maar op die site gaat alles dus gewoon naar een of andere duistere instelling
Vroegah heb ik een vermogen uitgegeven aan LP's en CD's, dus ik mag toch wel af en toe ff torrentenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:07 schreef VoreG het volgende:
Waarom betalen voor je mp3's?
Als je wilt betalen, omdat de artiesten dan nog wat krijgen oke.
Maar op die site gaat alles dus gewoon naar een of andere duistere instelling
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
Bloes bedoelt eigenlijk dat ze vroeger veel heeft uitgegeven aan speeldozen en het live bijwonen van Bach en Beethovenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vroegah heb ik een vermogen uitgegeven aan LP's en CD's, dus ik mag toch wel af en toe ff torrenten
Dit is pas een goede reden !quote:Op woensdag 29 november 2006 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah heb ik een vermogen uitgegeven aan LP's en CD's, dus ik mag toch wel af en toe ff torrenten
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
Dit is pas een goede reden !
Die jochies die nog noooooit van hun leven een CD hebben aangeschaft voor 45 gulden, die moeten ze aanpakken !![]()
Lang leve het dubbelLP, Maxisingel en 12 inch -tijdperkquote:
Heb nog ruim 7 $ aan tegoed daar.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:17 schreef golfer het volgende:
Gauw dus maar nog even mijn tegoed daar opmaken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lang leve het dubbelLP, Maxisingel en 12 inch -tijdperk
quote:
En rubbereend heeft zijn eerste note te pakken onder mijquote:Op woensdag 29 november 2006 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Gaymania is heel trots op zn naam!
Onder jou? Ray is duidelijk iemand die de voorkeur heeft voor 'on top'quote:Op woensdag 29 november 2006 15:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En rubbereend heeft zijn eerste note te pakken onder mij![]()
.
En golfer maar beweren dat het legaal was.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En rubbereend heeft zijn eerste note te pakken onder mij![]()
.
Najaaaaaaaaa, elke uitspraak wordt hier tegen me gebruikt.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onder jou? Ray is duidelijk iemand die de voorkeur heeft voor 'on top'
Het album Love van The Beatles maar aangeschaft.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb nog ruim 7 $ aan tegoed daar.
Vanavond dus nog maar even een stuk of 2 CD's daarvan 'kopen'.
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
Ik ga Fifa 07 voor sinterklaas vragen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
Ik ga Fifa 07 voor aan sinterklaas vragen.
FIFAquote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
Klinkt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het album Love van The Beatles maar aangeschaft.
(Allemaal oude nummers die geheel geremixed zijn met de nieuwste techniek)
PESt heb nou niet zoquote:
Geen PES6? Heb beide, maar PES is echt stukje relaxter.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
Klinkt geweldig!quote:
quote:The Beatles are back....
Een nieuw album van The Beatles? En wat voor een! Beatles producer Sir George Martin is door Paul McCartney en Ringo Starr gevraagd mixen te maken voor een samenwerking met Cirque du Soleil. Een show die gebaseerd is op het beste wat de Beatles gemaakt hebben. Als je dan moet kiezen uit 500 songs, om dit terug te brengen naar 90 minuten dan kun je dat maar aan 1 iemand overlaten. Samen met zijn zoon Giles dook George Martin in het immense Beatles archief en het resultaat is LOVE, een buitengewoon verassende benadering van ’s werelds bekendste muziek. Met de originele mastertapes ging het tweetal aan de slag en heeft daar iets unieks van gemaakt.
Songs die dwars door elkaar heen lopen, zang van het ene nummer gecombineerd met de muziek van het andere, gitaarsolo’s die geheel ergens anders opduiken, medleys, demo’s, tracks achterstevoren, je gelooft je eigen oren niet en gaat ongetwijfels zitten puzzelen hoe dit gedaan is. Met de modernste techniek heeft George Martin bovendien de originele geluidskwaliteit tot ongekende hoogte kunnen opkrikken, zo goed hebben The Beatles nog nooit geklonken:-)
De songs zijn Dit is de eerste keer dat complete songs van The Beatles op deze manier te beluisteren zijn! De reacties van de Britse pers na de eerste luistersessie logen er dan ook niet om: “An absolute rollercoaster ride” en “The best album I’ve ever heard!”
Braver dan ondergetekende in ieder geval. Ik krijg helemaal niks, ik mag niet eens mee naar Spanjequote:Op woensdag 29 november 2006 16:37 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is Messenga helemaal niet braaf geweest dit jaar.
Logitech Rumblepad 2quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
@ VoreG: Morgen in mijn pauze toch even voor een andere controller kijken. Heb je nog een aanrader (niet te duur).
Hebben ze John weer tot leven gewektquote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het album Love van The Beatles maar aangeschaft.
(Allemaal oude nummers die geheel geremixed zijn met de nieuwste techniek)
Mwa, ik speel beide, Fifa is qua besturing iets makkelijker, zeker omdat ik dat gewend ben, bij PES moet ik alles eerst instellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen PES6? Heb beide, maar PES is echt stukje relaxter.
@ VoreG: Morgen in mijn pauze toch even voor een andere controller kijken. Heb je nog een aanrader (niet te duur).
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..], wil je zo graag online spelen?
Je wilt gewoon vanaf 30 meter continu in de kruising schieten. Ook leuk, maar geen voetbalspelquote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwa, ik speel beide, Fifa is qua besturing iets makkelijker, zeker omdat ik dat gewend ben, bij PES moet ik alles eerst instellen.
Ja, en George ook.quote:
Morgen eens de mediamarkt in.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Logitech Rumblepad 2
Of de Logitech Dual Action
Die zijn precies hetzelfde als de PS2 controllers, maar dan net wat groter. Liggen daardoor beter in de hand.
Met live UEFA-CUPquote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe Hools staat zo goed als klaar.
Alleen nog een titel verzinnen
Neu dat hebben we bijna iedere keer. Ik heb al iets staan nuquote:
Nee, zal ik meteen maar doenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
recensie van Iron Maiden gelezen op Oor Bos?
quote:
quote:› EIGENWIJS IRON MAIDEN :: 28-11-2006
Enig conservatisme is de IRON MAIDEN-fan niet vreemd. Geen wonder dus dat de integrale vertolking van het album A Matter Of Life And Death in de Bossche Brabanthallen met het nodige gemor wordt ontvangen. Maar goed dat het begin van de avond vooral gericht is op oud en vertrouwd.
De muziek van de op het laatste moment toegevoegde openingsact LAUREN HARRIS blinkt bijvoorbeeld uit in clichés. En dat terwijl de dochter van Iron Maiden-bassist Steve Harris en haar band vanwege de familiebanden al vanuit een underdogpositie opereren. De muzikale kruising van Joan Jett en Kelly Clarkson en de vlakke rockstem van Harris maken weinig indruk. Dat doet alleen het voorkomen van de zangeres.
Bekend in de oren klinkt ook TRIVIUM. De metalcore-elementen die aanwezig waren op de eerste twee platen van de act behoren sinds het in oktober verschenen album The Crusade tot het verleden. De Amerikaanse youngsters hebben goed geluisterd naar voormalig tourmaatje Metallica en bedienen zich enkel nog van authentieke thrashmetal met memorabele refreintjes. Daarin voorop loopt zanger/gitarist Matt Heafy, die met een heuse James Hetfield-snauw en gepaste arrogantie zelfs het oude materiaal uitvergroot tot Master Of Puppets-proporties.
IRON MAIDEN trekt zich vervolgens vijfenzeventig minuten lang niets aan van eerdere platen, hitsongs of publieksfavorieten. In tien nummers komt het nieuwe album van begin tot eind voorbij. Vanaf opener Different World is de band onvermurwbaar. Zelfs van tijdmakers Brighter Than A Thousand Suns, The Longest Day en single The Reincarnation Of Benjamin Breeg kan geen minuutje af. Dankzij de wervelende presentatie, de herkenbare songstructuren en het enthousiasme van frontman Bruce Dickinson blijft het publiek aanvankelijk geduldig.
Pas als de roep om klassiekers te groot wordt, grijpt Dickinson in. Hij maakt duidelijk dat A Matter Of Life And Death toch echt helemaal gespeeld zal worden. Met drie sterke troeven dwingt hij respect af. Niet alleen bedankt hij het publiek voor het verkoopsucces van de nieuwste release, ook herwint hij zieltjes met de melding dat de band bezig is met de ‘grootste Europese tour ooit is’. De absolute goedmaker komt in de vorm van de belofte dat Iron Maiden in de zomer van 2008 zal terugkomen voor een reeks optredens vol hits.
Als Dickinson daarna met een zoeklicht in de weer gaat, bandmascotte Eddie op de planken verschijnt en er na The Legacy publieksfavorieten Fear Of The Dark en Iron Maiden worden ingezet, is de sfeer in één klap gered. Spijtig alleen dat de band na de twee songs het podium verlaat en slechts terugkomt voor een toegift van drie nummers (2 Minutes To Midnight, The Evil That Men Do en Hallowed Be Thy Name). Is het krediet direct weer verspeeld. Wanneer de lichten aangaan, klinkt zelfs een fluitconcert en druipt het publiek beteuterd af. Monty Python-afsluiter Always Look On The Bright Side Of Life was nog nooit zo gepast. WOUTER DIELESEN
Gezien: BRABANTHALLEN, DEN BOSCH (27 NOVEMBER)
recensies zijn altijd erg persoonlijk. Ben het wel vaker oneens met de recensies van de oor.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben het niet echt met hem eens. Ze hadden misschien wat klassiekers door de nieuwe nummers heen kunnen gooien, maar ik heb wel een geweldige avond gehad.
Ach ja open jij hem maar, dan kan ik een topic opschonenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:05 schreef Eilanden het volgende:
Maar goed dat ik een nieuwe Hools klaar heb staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja open jij hem maar, dan kan ik een topic opschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |