quote:Op maandag 27 november 2006 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 onderste topics dicht, bovenste topic krijgt een tweede kans.
Bijna net zo goed als die SP bash topics in POL.quote:
Dat dachten ze in Denemarken ookquote:Op maandag 27 november 2006 21:58 schreef RayMania het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in wat er mis is met een cartoon.
Nee hoor, die heb ik nu ook verwijderd, omdat ik ze net pas zag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef ruud_fr het volgende:
en dan laat je andere tvp's wel staanlekker bezig
Bewijs eerst maar eens dat jij het bent op die fotoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zou graag willen dat er opgetreden wordt tegen Eilanden voor het ongevraagd posten van een userfoto
ruik er eens aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat jij het bent op die foto
Ik ben verkouden. Dan moeten Ray en/of Mess het maar doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ruik er eens aan zou ik zeggen
Rubbereend deed hetzelfde dus kom met bewijzen en beiden zijn even wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zou graag willen dat er opgetreden wordt tegen Eilanden voor het ongevraagd posten van een userfoto
rubbereend is met een kleine rquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rubbereend deed hetzelfde dus kom met bewijzen en beiden zijn even weg
Alleen in vrouwen. Maar nee, Tis em niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef RayMania het volgende:
Messenga mag ruiken, die steekt z'n neus toch overal in.
Aan het begin van een zin, begint men altijd met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend is met een kleine r
Sinds wanneer mag een tvp niet meer dan?quote:Op maandag 27 november 2006 21:54 schreef RayMania het volgende:
Omdat de ene een tvp was in het Tifo topic en tvp's worden verwijderd. En je reacties in het Feyenoord topic zijn verwijderd omdat ze niks bijdragen aan het topic. Tvp's hoef je ook niet weer opnieuw te plaatsen, ze worden toch weer verwijderd.
Al vrij lang niet meerquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag een tvp niet meer dan?
Dan maak ik in het vervolg maar een nutteloos verhaaltje wat enigzins ontopic lijkt.quote:
Bookmarken kan ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan maak ik in het vervolg maar een nutteloos verhaaltje wat enigzins ontopic lijkt.
nee hoor, kijk maar!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin, begint men altijd met een hoofdletter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |