Tuchtcommissie!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
IK DEED NIETS SCHEIDS, HE, LET IS OP MAN. BLAUWE.
Maffia!quote:
Nee kutstudent, ga maar lekker naar Hoolsquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:30 schreef borisz het volgende:
Het grote UEFA-coëfficentlijst topic!
Die post is ook geedit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef BiMeWet het volgende:
Ik erger me kapot aan de moderaties in het feyenoord topic. Waar reacties (flame-uitlokkende) in het ajax topic (door feyenoorders) worden weggehaald of ge-edit, worden bij het feyenoord topic juist de réacties op dat soort posts weggehaald. Een voorbeeld hiervan is bos81, die schrijft:
"reageer gewoon niet op dit soort uitlokkende posts" (bij de edit-message)
Waarom wordt de post van de NEUS niet weggehaald?
Discriminatie!
Open maar een topic op 31 December, mag je een nominatietopic maken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Je snapt er niks van Messenga. Doelpunt van het jaar man. Is dit een eigen topic waard ?
Dat is wat overdreven vind ik. Het wordt weer zo gedraaid omdat Ronaldinho deze goal scoort. Als dit doelpunt door bijvoorbeeld Zarko Grabovac was gemaak was er waarschijnlijk geen topic over geopend en speciale aandacht aan besteedt .quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Je snapt er niks van Messenga. Doelpunt van het jaar man. Is dit een eigen topic waard ?
Is er allang, helaas post jij er nooit in. Het doelpunt van het seizoen 2006-2007 topic # 1quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Open maar een topic op 31 December, mag je een nominatietopic maken.
Een seizoen is wat anders dan een jaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er allang, helaas post jij er nooit in. Het doelpunt van het seizoen 2006-2007 topic # 1
Natuurlijk voldoende topics. Ik post het daar dan ook in. Maar dit is een uniek doelpunt van een unieke voetballer. Zarko Grabovac, kent helaas niemand. Hoewel ie tegen zserbras plofgrim een vergelijkbaar doelpunt maakte.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven vind ik. Het wordt weer zo gedraaid omdat Ronaldinho deze goal scoort. Als dit doelpunt door bijvoorbeeld Zarko Grabovac was gemaak was er waarschijnlijk geen topic over geopend en speciale aandacht aan besteedt .
Voldoende topics om dit in te plaatsen.
Goeie feedbackquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een seizoen is wat anders dan een jaar.
Zarko is een speler van Fortuna, die speelde nog bij geldrop.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk voldoende topics. Ik post het daar dan ook in. Maar dit is een uniek doelpunt van een unieke voetballer. Zarko Grabovac, kent helaas niemand. Hoewel ie tegen zserbras plofgrim een vergelijkbaar doelpunt maakte.
Het is trouwens besteed.
Ja en ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zarko is een speler van Fortuna, die speelde nog bij geldrop.
Zarko speelt gewoon in Nederland, dus een beetje beter verdiepen. En als je het al in dat topic post, hoef je het toch niet in een nieuw topic te postenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk voldoende topics. Ik post het daar dan ook in. Maar dit is een uniek doelpunt van een unieke voetballer. Zarko Grabovac, kent helaas niemand. Hoewel ie tegen zserbras plofgrim een vergelijkbaar doelpunt maakte.
Het is trouwens besteed.
Je vergeet de punt en de hoofdletter.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zarko speelt gewoon in Nederland, dus een beetje beter verdiepen. En als je het al in dat topic post, hoef je het toch niet in een nieuw topic te posten
en over taalfouten moet je eens stoppen, tenzij je zelf ook foutloos bent in je grammatica.
Wat een held.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onjuiste feedback dus, Zarko scoorde de winnende gister nog.
En wat heb je in te brengen tegen wat er boven staat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet de punt en de hoofdletter.
Sorry dat ik Zalco Preovlinoimuew van het onder aanstaande Foruna Sittard niet ken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zarko speelt gewoon in Nederland, dus een beetje beter verdiepen. En als je het al in dat topic post, hoef je het toch niet in een nieuw topic te posten
Dat doe je nu ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom een vraag stellen waar je het antwoord al op weet?
Wat is dat ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet de interpunctie.
Done.quote:Op zondag 26 november 2006 00:49 schreef Chen het volgende:
Kan een mod de OP van Het ADO Den Haag topic - deel #24 Met Adriaanse --> subtop!! veranderen in de OP die op pagina 2 staat van het desbetreffende topicdanku.
Live wedstrijden via (P2P) Internet streams #14quote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef Chen het volgende:
Is er eigelijk nog een topic voor p2p tv of mag dat niet?
quote:Op zondag 26 november 2006 19:36 schreef Beschouw het volgende:
Voetbalnamen Tournament: ZESTIENDE FINALES kan wel dicht.
Verder met: VOETBALNAMEN TOURNAMENT: ACHTSTE FINALES
Je hebt gelijk, andere TVP's ook verwijderd van andere users.quote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Wedstrijden 06-07 #7 - Met alle goals om 22.00 op zondag.
Dan moet je die dus ook verwijderen Bos/GayMania/.Messenga. Hij heeft er sowieso wel vaak 1-woordige-posts met smiley die verder 0,0 toevoegen. Al is dat mijn persoonlijke mening.
Briljantjes toch?quote:Op maandag 27 november 2006 12:38 schreef venomsnake het volgende:
Vedette's!
Overduidelijk
Henk ten Cate moet ontslagen worden #1
![]()
2 onderste topics dicht, bovenste topic krijgt een tweede kans.quote:Op maandag 27 november 2006 12:38 schreef venomsnake het volgende:
Vedette's!
Overduidelijk
Henk ten Cate moet ontslagen worden #1
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |