gezellig wie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar eens een FA aanspreken
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:56 schreef rubbereend het volgende:
terwijl Bos nog bezig was de vorige te laten overlopen van posts heb ik deze maar vast geopend
Hij was dicht Rayquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef RayMania het volgende:
Geen carnaval TT, anders krijg je een ban Bos.
Meiden ..... maiden is dialect Bossiequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was dicht Ray![]()
Daarnaast wilde ik een Maiden hools openen.
maar iedereen vindt deze leuk; dus ik heb het volk achter me. Ben zeg maar de Rita van Hoolsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was dicht Ray![]()
Daarnaast wilde ik een Maiden hools openen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:56 schreef rubbereend het volgende:
terwijl Bos nog bezig was de vorige te laten overlopen van posts heb ik deze maar vast geopend
Dus wordt de volgende een Maiden hoolsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar iedereen vindt deze leuk; dus ik heb het volk achter me. Ben zeg maar de Rita van Hools
Niet mijn dialect. Daarnaast heb ik het uiteraard over Bruce, Steve, Jannick, Adrian, Nicko en Dave, oftewel IRON MAIDENquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Meiden ..... maiden is dialect Bossie
Stenen damesquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mijn dialect. Daarnaast heb ik het uiteraard over Bruce, Steve, Jannick, Adrian, Nicko en Dave, oftewel IRON MAIDEN
zeker tot na het slotjequote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mijn dialect. Daarnaast heb ik het uiteraard over Bruce, Steve, Jannick, Adrian, Nicko en Dave, oftewel IRON MAIDEN
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus wordt de volgende een Maiden hools
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]deze was gewoon te leuk om te laten liggen.
quote:
Dat wist ik al en heb dat heeeeeeeeeeeel diep weggestoptquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
Rita is Utrecht fan las ik vandaagben je lekker mee Eilanden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast is Elize ook voor FC Utrecht.
En ieder zijn eigen ding natuurlijk Eilanden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Eilanden: [Feedback] #37: Twee keer geel is geen rood hier!
dit aangezien je TVP verwijderd is
Nee Elize is Elise van de Horst en die is lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Elize..... dit met die gast van Di-Rect heeft>?
jawel die had met Aukje van Ginneken en die is veel lekkerder dan dat meisje van dat tietenliedquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee Elize is Elise van de Horst en die is lekker
en heeft wel een relatie met iemand van Di-Rect, maar dat is niet het belangrijkste punt!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Elize..... dit met die gast van Di-Rect heeft>?
Je bent niet goed snik!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel die had met Aukje van Ginneken en die is veel lekkerder dan dat meisje van dat tietenlied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |