vroeger toen je klein was misschien niet 8) maar idd, ik haat ze ook. dus een film erover al helemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:27 schreef Elounda het volgende:
"Ik háát smurfen!!!"
Klopt, vroeger vond ik ze leuk ik spaarde zelfs de smurfjes........ maar ja dat was vroeger...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
vroeger toen je klein was misschien niet 8) maar idd, ik haat ze ook. dus een film erover al helemaal
Dan geef ik toch de voorkeur aan een hollywood-verfilming i.pv. een Duitse verfilming.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:57 schreef mohanwar het volgende:
Grappig! Wikcie de Vikking is ook verfilmd! En zo gaan er nog heel veel tekenfilms het doek op...
Welnee we krijgen films als:quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef Biancavia het volgende:
Krijgen we dan ook een Frodosmurf en een Gandalfsmurf?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef planethugo het volgende:
smurfen in de stad, wat een onzin. Laat ze lekker in het bos ruzie krijgen met gargamel en terecht komen in zijn kasteel.
quote:Eating the Smurfs was always Gargamel's unfulfilled goal, but that's one idea the filmmakers decided to scrap. "We all wondered whether we would be making a family version of Sweeney Todd," jokes producer Jordan Kerner (Charlotte's Web). Now, Gargamel simply wants to capture the Smurfs to serve as charms, whose mystical essence will make his inept magic more powerful — and dangerous.
De film komt op 28 juli 2011 uit in de Nederlandse bioscopen (bioscoopagenda).quote:When the evil wizard Gargamel chases the tiny blue Smurfs out of their village, they tumble from their magical world and into ours – in fact, smack dab in the middle of Central Park. Just three apples high and stuck in the Big Apple, the Smurfs must find a way to get back to their village before Gargamel tracks them down.
Dit dus. Eerste keer dat ik wat lees over deze film. Maar wat een aanfluitingquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Toad het volgende:
Smurfen hoor in 2D en in het smurfenbos. Niet 3d in NYC.
Potige , niet bottige maar Potigequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad dat is apart . Of zou het die Bottige of iets zijn.
Ben benieuwt of ze het nog aandurven in deze tijd om die smurf met dat bloemetje en die spiegel te gebruiken.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:52 schreef Operc het volgende:
Die trailer!
Ik moet deze film echt zien
NPH en die chick uit Glee die haar druiven poetst in 1 film samen met smurfen.
iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Net de trailer gezien
stiekem vind ik het wel grappig
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef themole het volgende:
Ik heb serieus geen idee wat ik hiervan moet vinden. We zullen het zien.
Dit ziet er toch niet uit? Sorry, maar hier zit helemaal niets in van de charme van de originele getekende smurfen. Het is dertien-in-een-dozijn zielloze CGI.quote:
Het ziet er echt té nep uit gewoon .... lijkt wel fanwork of zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dit ziet er toch niet uit? Sorry, maar hier zit helemaal niets in van de charme van de originele getekende smurfen. Het is dertien-in-een-dozijn zielloze CGI.
Mja doordat er ook 'echte mensen' in de film zitten, is nasynchronisatie sowieso geen succes denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef fratsman het volgende:
De nasynchronisatie faalt sowieso bij gebrek aan Frans *held* van Dusschoten.![]()
Dat hangt natuurlijk helemaal ervan af of dit een financieel succes wordt. En daar vrees ik, na het zien van alles wat hiermee te maken heeft, voor.quote:
Ik heb toch wel erg vaak moeten lachenquote:
quote:
waarom geen Fred Butter als Brilquote:Op zondag 19 juni 2011 13:37 schreef Patch het volgende:
http://filmcentrum.nl/nie(...)urfenstemmen-bekend/
zonde zonde zonde
Geen Paul van Gorcum, geen Corry van der Linden en geen Ger Smit. Daarvoor is helaas gekozen voor bekendere & hippere stemmen....
En waarom ineens een Koksmurf ipv Smulsmurf?
McSmurf volgens mijquote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Scotty smurf is in de Nederlandse versie boeren smurf begrijp k dat goed ?
Filmmaatschappij wou niet de tekenfilmstemmen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:39 schreef Frey het volgende:
Jammer, er zijn nog zoveel stemartiesten actief die stemmetjes deden in de laatste seizoenen.
En geen Paul van Gorcum?![]()
![]()
waar te zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef Frey het volgende:
Paul van Gorcum zei gisteren op tv al dat de Smurfen nu hun charme zouden verliezen.
filmpje is niet af te spelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:08 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/39a0dd33-1cfa-4dba-a1db-0f59682636fa/
Dank je, meeste acteurs balen ervan, mooi dat Paul het op tv zegt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:08 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/39a0dd33-1cfa-4dba-a1db-0f59682636fa/
Zijn er ook reacties van de andere acteurs?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Dank je, meeste acteurs balen ervan, mooi dat Paul het op tv zegt.
Voor de grap even gekeken naar drukte in de zalen via reserveren online. Het wordt zoals ik al vrees, knetterdruk de komende dagen. Benieuwd hoelang dit een hit blijft. Al iemand gespot die deze film geen deceptie vind? Roept u maar...quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:39 schreef Frey het volgende:
Jammer, er zijn nog zoveel stemartiesten actief die stemmetjes deden in de laatste seizoenen.
En geen Paul van Gorcum?![]()
![]()
idd, en rene mioch met zijn 'er moet een nieuw publiek aangetrokken worden' De oude tekenfilms komen nog gewoon op nederland 3 hoor dus de kinderen zijn die oude stemmen ook gewend. Zou er echt iemand naar die film gaan omdat tigo een stem ingesproken heeft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Dank je, meeste acteurs balen ervan, mooi dat Paul het op tv zegt.
Niet voor Tycho, maar als het Paul (de Baron) van Gorcum had geweest zéker wel. Als was het alleen maar vanwege 'zijn' Gargamel lachje geweest. Check: Dit is toch episch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
Zou er echt iemand naar die film gaan omdat tigo een stem ingesproken heeft?
absoluut. onvergefelijk dat ze helemaal niets van de oude stemmencast gebruikt hebben, dat zou nog een rede zijn om de film te bekijken maar nu is er helemaaaaal geen lol meer aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:25 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Niet voor Tycho, maar als het Paul (de Baron) van Gorcum had geweest zéker wel. Als was het alleen maar vanwege 'zijn' Gargamel lachje geweest. Check: Dit is toch episch?
Tja... in zijn geval had dat idd een 'lastig' punt geworden. Al had Robert *held* Paul mogelijk honeurs kunnen waarnemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef fratsman het volgende:
De nasynchronisatie faalt sowieso bij gebrek aan Frans *held* van Dusschoten.![]()
zo kan je het idd ook bekijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:40 schreef chibibo het volgende:
Ik zie het als iets positiefs dat de originele stemacteurs niets te maken hebben met dit wanproduct.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:40 schreef chibibo het volgende:
Ik zie het als iets positiefs dat de originele stemacteurs niets te maken hebben met dit wanproduct.
ja van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Zijn er ook reacties van de andere acteurs?
Dit is dus gewoon een feit in de stemmen-wereld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:25 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Niet voor Tycho, maar als het Paul (de Baron) van Gorcum had geweest zéker wel.
Klopt, maar de kids waren wellicht al gewend aan Carol van Herwijnen als Grote Smurf en andere acteurs die de rollen van Frans over hadden genomen. Helaasch dat Carol ook al overleden is. Dus het enige waar ik me wel in kan schikken, hoewel ik het nog niet gehoord heb, is dat Jack Wouterse nu Grote Smurf is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Tja... in zijn geval had dat idd een 'lastig' punt geworden. Al had Robert *held* Paul mogelijk honeurs kunnen waarnemen.
Heb ik ook gezien ja. Ben ik wel met hem eens. Getekend was veel leuker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef Frey het volgende:
Paul van Gorcum zei gisteren op tv al dat de Smurfen nu hun charme zouden verliezen.
Hij doet het rustig aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:16 schreef Frey het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Ger Smit?
Heb al jaren niets meer van hem gehoord.
De film is best aardig (gebaseerd op Engelse versie) Het blijft natuurlijk wel een kinderfilm maar het is een vermakelijk geheel geworden. De nadruk van het verhaal ligt gelukkig op de Smurfen zelf en niet op de 2 mensen waar de Smurfen bij terechtkomen. Gargamel wordt briljant gespeeld door Azaria en zijn stem lijkt sterk op die van Paul Winchell dus dat is een pluim waard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:07 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Voor de grap even gekeken naar drukte in de zalen via reserveren online. Het wordt zoals ik al vrees, knetterdruk de komende dagen. Benieuwd hoelang dit een hit blijft. Al iemand gespot die deze film geen deceptie vind? Roept u maar...
ik moet hier wel in meegaan, ik vond de engelse versie eigenlijk wel goed te doen... (overigens nog nooit eerder smurfen in het engels gezien)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Writersright het volgende:
[..]
De film is best aardig (gebaseerd op Engelse versie) Het blijft natuurlijk wel een kinderfilm maar het is een vermakelijk geheel geworden. De nadruk van het verhaal ligt gelukkig op de Smurfen zelf en niet op de 2 mensen waar de Smurfen bij terechtkomen. Gargamel wordt briljant gespeeld door Azaria en zijn stem lijkt sterk op die van Paul Winchell dus dat is een pluim waard.
Natuurlijk is de film enigzins voorspelbaar en is het even wennen aan de CGI-smurfen maar overal is het goede 1e poging.
Ja, maar niet echt overalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die is er nu als het goed is wel...
den haagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:24 schreef JDude het volgende:
Lekker naar Rotterdam, nee dank je. Gelukkig inmiddels wel ook in Antwerpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |