Owwwww. Raar vaag.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
Ze is op 't ministerie. Kan nog wel ff duren dus.
Ik kan me ook alleen maar voorstellen dat het uitstel te wijten is aan stevige gesprekken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou maar zien hoe VVD Rita nu zal zijn. nu komt het ervan op aan.....
Er is blinde paniek daar als je het mij vraagt...
Ja idd........quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan me ook alleen maar voorstellen dat het uitstel te wijten is aan stevige gesprekken.
Die kans zit er dik in. Ik denk dat Kamp zijn eigen ministerie in gaat zetten om Verdonk tegen te houdenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan me ook alleen maar voorstellen dat het uitstel te wijten is aan stevige gesprekken.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:37 schreef Monidique het volgende:
Of misschien heeft ze gewoon maagklachten...
Dat lijkt me niet. Die afspraken zijn gemaakt en Rutte heeft zijn plek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Vervolg van......
[..]
En hier weer verder. Wat gaat Verdonk strak zeggen in de persconferentie ?
Ik vermoed dat ze op ramkoers ligt.........
Wordt dit de ondergang van Mark Rutte? Reken maar dat het zweet hem in de bilnaad staat......
De brug staat open.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:37 schreef Monidique het volgende:
Of misschien heeft ze gewoon maagklachten...
De Hond heeft haar huiswerk opgegeten.quote:
Nou vast niet bij dezelde waar AHA zit..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:39 schreef Stippel het volgende:
Zou d'r nog een denktank in washington een positie vrij hebben?
Hier ook te zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Radio1 zend het vast wel uit.
Misschien politiek24 ook wel..
edit
Zie net dat politiek24 het live uitzend..![]()
Tijdstip 17.15![]()
huh? en wat moet die commissie doen danquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:50 schreef Kozzmic het volgende:
Het hoofdbestuur moet een commissie in het leven roepen.
Rita heeft Wiegel en Bolkestein al gevraagd.
Geweldigquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Wiegel en Bolkestein, hoe weet je het voor elkaar te krijgen. Daar zal Rutte blij mee zijn.
Zich buigen over de betekenis van deze unieke situatiequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
huh? en wat moet die commissie doen dan
Kijken naar de gevolgen van de verkiezingsuitslag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
huh? en wat moet die commissie doen dan
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Kijken naar de gevolgen van de verkiezingsuitslag.
Of wat ze niet uitsprak maar wel bedoelde: zorgen dat Rita de leider wordt.
ach.. dan ontstaat wel ruimte voor een échte liberale partij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Ze wil de koers verdonk binnen de partij neerzetten zei ze net..![]()
Ik hoop het ook, maar anders vermaak ik me ook kostelijk hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:55 schreef teamlead het volgende:ik hoop dat Mark haar nu gewoon uit de fractie lazert. Partijbelang is een begrip dat ze niet kent
Nouja, ze heeft duidelijk de voorkeur van de kiezers, en het verlies van de VVD hebben ze aan het wisselen van Verdonk en Rutte te danken. Met Verdonk aan het roer groeit de populariteit van de VVD behoorlijk. Ik snap het wel.quote:
1 Keer, 2 keer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:58 schreef Asskicker14 het volgende:
VVD wordt zo echt naar de kloten geholpen, steeds weer al die conflicten.
Bang om net als Van Schijndel uit de fractie te worden gezet wellicht?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:57 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk, ze wil iets, maar durft 't toch maar niet.
Nou ja, ze had natuurlijk nog steeds minder dan de helft van de totale VVD-stemmen, dus een fikse meerderheid?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Verdonk kan dan wel rekenen op een fikse meerderheid van de kiezers
Typisch VVD, ik ik ik ikquote:
En niet 'wij' of 'de VVD' of 'ik samen met de VVD of Rutte'....steeds maar ik....ik...ik.quote:
Kamp staat achter Rutte, dus een meerderheid is voor Ruttequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ze had natuurlijk nog steeds minder dan de helft van de totale VVD-stemmen, dus een fikse meerderheid?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En niet 'wij' of 'de VVD' of 'ik samen met de VVD of Rutte'....steeds maar ik....ik...ik.
Ze moet gewoon uit de partij stappen, ik denk dat ze heel veel partijleden tegen haar heeft gekeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |