quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:53 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Kijken naar de gevolgen van de verkiezingsuitslag.
Of wat ze niet uitsprak maar wel bedoelde: zorgen dat Rita de leider wordt.
ach.. dan ontstaat wel ruimte voor een échte liberale partij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Ze wil de koers verdonk binnen de partij neerzetten zei ze net..![]()
Ik hoop het ook, maar anders vermaak ik me ook kostelijk hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:55 schreef teamlead het volgende:ik hoop dat Mark haar nu gewoon uit de fractie lazert. Partijbelang is een begrip dat ze niet kent
Nouja, ze heeft duidelijk de voorkeur van de kiezers, en het verlies van de VVD hebben ze aan het wisselen van Verdonk en Rutte te danken. Met Verdonk aan het roer groeit de populariteit van de VVD behoorlijk. Ik snap het wel.quote:
1 Keer, 2 keer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:58 schreef Asskicker14 het volgende:
VVD wordt zo echt naar de kloten geholpen, steeds weer al die conflicten.
Bang om net als Van Schijndel uit de fractie te worden gezet wellicht?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:57 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk, ze wil iets, maar durft 't toch maar niet.
Nou ja, ze had natuurlijk nog steeds minder dan de helft van de totale VVD-stemmen, dus een fikse meerderheid?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Verdonk kan dan wel rekenen op een fikse meerderheid van de kiezers
Typisch VVD, ik ik ik ikquote:
En niet 'wij' of 'de VVD' of 'ik samen met de VVD of Rutte'....steeds maar ik....ik...ik.quote:
Kamp staat achter Rutte, dus een meerderheid is voor Ruttequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ze had natuurlijk nog steeds minder dan de helft van de totale VVD-stemmen, dus een fikse meerderheid?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En niet 'wij' of 'de VVD' of 'ik samen met de VVD of Rutte'....steeds maar ik....ik...ik.
Ze moet gewoon uit de partij stappen, ik denk dat ze heel veel partijleden tegen haar heeft gekeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |