dat laatste is echt mijn hobbyquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:36 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Weer een dagje gaan werken en vergaderen![]()
hehehe, leuk he die werkgever verplichtingenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat laatste is echt mijn hobby
Ik word vandaag verwend met een cursus waar ik helemaal niet op zit te wachten...
Is het al weekend?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik al anderhalf uur![]()
is het al half vijf?![]()
Bijnaquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik al anderhalf uur![]()
is het al half vijf?![]()
Dat duurt me nog veel te langquote:
Geen dagen meerquote:
Das wel weer balen dan jaquote:
Zoiets,quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:42 schreef Frutsel het volgende:
Jaaaa... weekend mag ook! Vrijdagmiddag 16.00 uur ofzo
Moet naar de huisarts toch maar wel even zeg maarquote:
T woeit goed op de wc jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef Frutsel het volgende:
Klinkt aardig woeierig dan![]()
Succes vast
Maar ik ben er voor vandaag vanaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:58 schreef Frutsel het volgende:
allemaal? zoveel zijn d'r nog nie geweest vandaag
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik ben er voor vandaag vanaf.![]()
Is iedereen echt werken?
Gelukkig ben jij er wel.![]()
Jij bent echt heel erg nieuw hier jaquote:
Elke dag weer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg nieuw hier ja
het is hier al donker buiten, dus het lijkt wel zoquote:
Of je doet de gordijnen een keer open?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:11 schreef es70 het volgende:
De grote lampen moeten idd aan om nog wat te kunnen lezen.
Maar misschien moet ik het maar bij schemerlampjes houden, ik heb niet gestofzuigd en de 'inspectie' komt zo.
Ik bekijk elke dag als een nieuwe goede dag.quote:
Maar je bent niet nieuw hier iedere dagquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bekijk elke dag als een nieuwe goede dag.Is dat zo slecht?
probeer ik ook eens positief te zijn
Beoordelingsgesprek dus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Net een flink gesprek gehad (uurtje) over 't rijlen en zeilen van mij, en mijn toekomstplannen. Zal nog op de mail gezet worden, met een wellicht kleine verhoging. ben benieuwd.
Hoezo uitgemolken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef leonieke het volgende:
Ik voel me uitgemolken![]()
Echt, leeg... Viel daarnet bijna in slaap in de auto![]()
Gewoon leeg, uitgewrongen, geen fut meer, heb ik al leeg gezegd?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo uitgemolken?
En niet in slaap vallen achter het stuur hoor![]()
Das lekker danquote:
Heb je nou al officiële bevestiging van je nieuwe job?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon leeg, uitgewrongen, geen fut meer, heb ik al leeg gezegd?![]()
Ik ben met een grote schok weer klaarwakker geschoten, dus het ging vandaag idd niet meer gebeuren![]()
Nopez nog nietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nou al officiële bevestiging van je nieuwe job?
En dat gaat helemaal niet gebeuren ja![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez nog nietsEn ik heb zo'n zin om het haar te gaan vertellen en dan te denken: IN YOUR FACE!!!
![]()
Ik heb al een paar keer geluk gehad op dat gebiedVroeger stond ik op maandagmorgen om 5.30u op om naar huis te rijden... Je wil niet weten hoe ik soms thuiskwam
![]()
Omdat zij nog tijd hebben tot 8 januari om alle papieren in orde te brengen... Zij moeten zich helemaal niet haastenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom schieten ze daar niet eens gewoon mee op zeg
Maar.. maar.. Ik kon toch moeilijk op school blijven slapen vandaagquote:Dan zou je ondertussen moeten weten dat dat niet de bedoeling is he, de kans dat het een keer niet goed gaat is helaas ook aanwezig![]()
Maar jij wel, jij moet optijd opzeggen anders kan dat straks niet meer, hebben ze alsnog niemand toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat zij nog tijd hebben tot 8 januari om alle papieren in orde te brengen... Zij moeten zich helemaal niet haasten
Dat kan vast wel, ligt toch wel ergens een matras enzoquote:Maar.. maar.. Ik kon toch moeilijk op school blijven slapen vandaagzeker niet aangezien ik morgen vrij ben
![]()
Maar als phille erbij is, geef ik tegenwoordig al toe dat ik echt te moe ben en dan stop ik, zet ik mij aan de kant en moet hij het stuur overnemen.
Mijn opzeg is niet direct een probleem, ik kan mijn opzeg zelfs tijdens de kerstvakantie doen als ik het er nog net voor zeg. Maar ik vind het vooral vervelend dat ik tegen mijn collega's moet liegen..quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij wel, jij moet optijd opzeggen anders kan dat straks niet meer, hebben ze alsnog niemand toch?
Laat het uit zegquote:[..]
Dat kan vast wel, ligt toch wel ergens een matras enzo
Bij mijn ex was dat niet zo vanzelfsprekend, die vond dat k maar moest blijven rijden en het raam maar moest opendraaienquote:Terecht toch ook, als je zelf voelt dat je niet veilig rijden kan moet je dat ook zo veel mogelijk vermijden hoor
Hey cool onderwerp dinsdag op een dinsdag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 28-11-2006 om 17:01 met als onderwerp "Dinsdag!"
Toch blijf ik dat vreemd vinden hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn opzeg is niet direct een probleem, ik kan mijn opzeg zelfs tijdens de kerstvakantie doen als ik het er nog net voor zeg. Maar ik vind het vooral vervelend dat ik tegen mijn collega's moet liegen..
Even bijslapen voor het rijden kan nodig zijn hoorquote:Laat het uit zeggeen minuut langer dan nodig blijf ik daar nog
![]()
Fijne vent danquote:Bij mijn ex was dat niet zo vanzelfsprekend, die vond dat k maar moest blijven rijden en het raam maar moest opendraaien
Ik ga je nog steeds niet feliciterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
Mijn aanstellingspapieren liggen blijkbaar op mij te wachten
Net een mailtje gekregen van phille waarin stond dat hij ze mocht ophalen
Wat een luxe, zo'n postbode![]()
Hoi Bengeltje
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
Mijn aanstellingspapieren liggen blijkbaar op mij te wachten
Net een mailtje gekregen van phille waarin stond dat hij ze mocht ophalen
Wat een luxe, zo'n postbode![]()
Hoi Bengeltje
Het is nochtans zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch blijf ik dat vreemd vinden hoor
Tegenwoordig rijden we de vrijdagnacht als we ergens naartoe moesten niet meer naar West-Vlaanderen, maar wachten we tot de zaterdagmorgenquote:Even bijslapen voor het rijden kan nodig zijn hoor
Het is niet voor niets mijn exquote:[..]
Fijne vent dan
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga je nog steeds niet feliciteren![]()
8 januariquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Eindelijk, en wanneer begin je dan op je nieuwe stekje?
Hey, gelijk naar die collega. hard in haar gezicht uitlagen.![]()
Hoi.
Ik dacht dat hij hier onlangs toch nog had gepostquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
Heeft iemand SpeedyGJ nog wel eens gezien hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hier onlangs toch nog had gepost![]()
En een kwartetTsjakaa!!!
Heb je ze nu al in je handen die papieren dan?quote:
Ik ken Youp niet, maar ik vond het heel leuk tijdens zijn speechquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tsjakaa is van Youp ja,
heeft een rara belg dat weer gejat natuurlijk
Das hier dus echt heel andersquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is nochtans zo![]()
Als je zelf jouw ontslag indient, schort verlof jouw opzegperiode niet op(weet ik nog van de vorige keer
)
Alsof jullie oud worden enzoquote:Tegenwoordig rijden we de vrijdagnacht als we ergens naartoe moesten niet meer naar West-Vlaanderen, maar wachten we tot de zaterdagmorgen![]()
Zit wat in ja dat dat meehielp om ex te laten wordenquote:Het is niet voor niets mijn ex![]()
Maar ik kan er jou een boek over vertellen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ken Youp niet, maar ik vond het heel leuk tijdens zijn speech![]()
Ik heb het gisteren zelfs gebruikt in mijn klas waarvan 3/4 naar steracteur, sterartiest keek
Hoelang moeten jullie wel vooropzeg doen?quote:
Ssjttt dat wou ik hier eigenlijk nooit vermeldenquote:[..]
Alsof jullie oud worden enzo
quote:[..]
Zit wat in ja dat dat meehielp om ex te laten worden
En hoe is de titel van dat boek
Idd, met een tijdelijk contract kan je hier vaak niet eens opzeggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoelang moeten jullie wel vooropzeg doen?
Ik moest bij notaris ook wel anderhalve maand vooropzeg doen hoor, dat ff terzijde. Maar ik ben maar tijdelijke op school, heb contract tot 30 juni. Maakt een groot verschil.
Daarom doe ik het ook even voor je hequote:Ssjttt dat wou ik hier eigenlijk nooit vermelden![]()
Verzin jij nou maar eerst een titelquote:![]()
Euh... jah..
Moet ik nog even over nadenken, maar ik denk dat dat geen schande is, JK Rowling schrijft volgens mij ook eerst het boek om dan pas de titel te verzinnen![]()
Gelijk een gesprekquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das lekker dan
die heb ik donderdag als ik dan ga werken
oh wacht, ik lees 't verkeerd vermoed ik; dacht dat je bij een nieuwe werkgever gelijk op gesprek moest komen, maar je krijgt het donderdag als je weer bij je baas werktquote:
Als ik donderdag ga werken, zal wel wat ik ga morgen ook ondanks dat ik thuis moet blijven van de huisarts, dan heb ik dat gesprek. Werk er pas 6 jaar hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh wacht, ik lees 't verkeerd vermoed ik; dacht dat je bij een nieuwe werkgever gelijk op gesprek moest komen, maar je krijgt het donderdag als je weer bij je baas werkt
Pizza uit de oven halen. NUquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
En wat zijn de plannen nog voor vanavond?
WPquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet meer aan whatpulse?
Oja?quote:
Ik kom nooit in dat topic, uhh zelden bedoel ik.quote:
Tot ze 1000X doorgaan, dan is de lol erafquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja?Hoe weet jij dat?
[..]
Ik kom nooit in dat topic, uhh zelden bedoel ik.![]()
Je moet je niet zo druk maken om de dingen die sommige daar zeggen.
Daarom kom ik er dan ook zelden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tot ze 1000X doorgaan, dan is de lol eraf
Ach ja, eigen acount aangemaakt, wie weet ooit weer eens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom kom ik er dan ook zelden.![]()
wel jammer dat je weg bent.
Met de megapulsequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja, eigen acount aangemaakt, wie weet ooit weer eens.
Het staat in je MY toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met de megapulse![]()
Iemand moet me er toch aan herinneren? Ben bang dat ik het vergeet.![]()
Voorzichtig springen hoor, anders breek je je benen nog eensquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, echt, ik dacht: ik spring nog eens ff binnen![]()
![]()
joh, dat dat ik ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, echt, ik dacht: ik spring nog eens ff binnen![]()
![]()
Dat zou ik idd wel eens goed kunnenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voorzichtig springen hoor, anders breek je je benen nog eens
Maak het dan maar niet erger dan het al isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou ik idd wel eens goed kunnen![]()
Alhoewel, ik scheur meestal gewoon mijn gewrichtsbanden![]()
Of het nu een compliment is van die GMTA weet ik ook niet zo goed, want ik ben natuurlijk nog altijd gewoon een domme belgquote:
Wat ben je ook een mafketel zegquote:
maar daar houden we wel rekening mee hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of het nu een compliment is van die GMTA weet ik ook niet zo goed, want ik ben natuurlijk nog altijd gewoon een domme belg![]()
ja hoor, naar omstandigheden welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mafketel zeg![]()
Maar euhalles goed?
![]()
quote:
Mooi zoquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is er toch helemaal niet?![]()
![]()
qu.
das nou het leuke van urgentiequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver, sta ik daar met mijn 2,5 jaar inschrijfduur geduldig op huurwoningen te reageren, wordt er eentje aangeboden aan en "urgentie"geval met precies 19 DAGEN inschrijftijd. NEGENTIEN DAGEN?!
Ik heb godverdomme dertig MAANDEN jawat maakt jou zo urgent?
Stervende hoeren kankerkachel
Ja, kom ik terecht in een opvangcentrum voor kansloze asielzoekersquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
Zeg anders dat je vaak met een Belg omgaat, als dat niet wanhopig klinkt...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef leonieke het volgende:
Damn ik heb iets gemist op school... blijkbaar een leerling die filmpjes heeft gemaakt met haar gsm en die op internet heeft geplaatst![]()
Ik verbied het hoor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets met een leerkracht..
Verdorie, nu ben ik nieuwsgierig![]()
aanvragen bij de gemeentequote:
Als ik eens gewoon dreig met het ontregelen van het openbaar vervoer, gaat dat opschieten denk je?quote:
op straat gaan wonen helpt vastquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik eens gewoon dreig met het ontregelen van het openbaar vervoer, gaat dat opschieten denk je?
kan het erger danquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik eens gewoon dreig met het ontregelen van het openbaar vervoer, gaat dat opschieten denk je?
quote:
welterustenquote:
hey goeiemorgenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:21 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen(wat later dan normaal ^^ )
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hey goeiemorgen![]()
niet door het verslapen neem ik aan
ja eigenlijk welquote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wel? nou had dan op zijn minst langer uitgeslapen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
FrietPAN, dus
Leoquote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef leonieke het volgende:
Hoi iedereen trouwens![]()
Alles goed Marc?
Och ja hoor, alles best okay ^^quote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi Frutsel![]()
![]()
Alles goed?
(ik ben nog steeds aan het teruglezen)
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leo![]()
Ik mag niet werken en die pillen die ik had niet slikken van de huisarts,
dus ga zo die pil slikken en richting werk,
alles goed dus
En met jou?
waarom zwaar? je bent toch lekker uitgeslapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel![]()
Zal wel zwaar dagje worden vandaag ^^
Jah ban gehad hequote:Op woensdag 29 november 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey Diovarus
Tijdje geleden dat je hier bent geweest. Alles goed?
mjah, toch een dik uur....quote:Op woensdag 29 november 2006 10:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
waarom zwaar? je bent toch lekker uitgeslapen?![]()
zou me er niet zo druk om maken.. zo heel veel later is het nou ook weer niet
was beetje boos maar dat kan soms idd voorkomenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol
Ja, ik hou het allemaal niet zo goed bij he
Het is gewoon een onnozele geitquote:Op woensdag 29 november 2006 10:22 schreef Frutsel het volgende:
Wat heeft die **** van een ijsmeis nu weer tegen Flash?![]()
![]()
Dr_Flash
en er gebeuren ook nog een paar dingen in mijn privélevenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
was beetje boos maar dat kan soms idd voorkomen
Er gebeurd ookzoveel ok fok dat het niet allemaal bij te houden is
Inmiddels ook B&Hquote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is gewoon een onnozele geiten dat zal dan ook wel de reden zijn waarom ze F&F modereert
Het is niet de eerste keer dat ik complimenten krijg voor mijn niet-bot zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inmiddels ook B&H
onnozele geit is nog zwak en netjes uitgedrukt Leo![]()
zal wel meevallen, hooguit een notequote:Op woensdag 29 november 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan zit ik nu met een probleem denk ik![]()
ow ja dat heb ik ook.. maar je bent wel altijd meteen goed wakkerquote:Op woensdag 29 november 2006 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, toch een dik uur....
En je 'schrikt' wakker en dan ben ik zo iemand die niet de tijd neemt om echt wakker te worden en dan is het vlug vlug, wassen, eten, baal baal.. en hop naar het werk
Ipv dat ik eerst lekker wakker wordt
Maar ik heb nog nooit een note gehadquote:Op woensdag 29 november 2006 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal wel meevallen, hooguit een note![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow ja dat heb ik ook.. maar je bent wel altijd meteen goed wakker
en je hebt mooi wat extra slaap te pakken, wat niet de bedoeling was
ik vind het niets om een rotdag van te maken![]()
ik 4quote:Op woensdag 29 november 2006 10:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit een note gehad![]()
![]()
En ik me maar inhoudenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:45 schreef Frutsel het volgende:
ik kon het niet laten, ik moest even reageren daar..
Straks gaan ze heel mijn postgeschiedenis doorploeterenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe gezellig mee joh![]()
Krijg je ook een naamtopic![]()
Laat ze d'r lekker de tijd voor nemen.....quote:Op woensdag 29 november 2006 10:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Straks gaan ze heel mijn postgeschiedenis doorploeteren![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef leonieke het volgende:
Ik ben één van jouw favo fokkers
Ja, ik doe het niet anoniem he
Ik ga straks eens naar het stadquote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]tuurlijk!
ik ook nie hoor...
Wat een lekker weertje buiten, zonnetje
Mjah, das ook vrij ver van hier... heb wel een pauze van 30 minuten, maar daarin valt weinig te doen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga straks eens naar het stad![]()
Alleen jammer dat bijna alle winkels in het winkelcentrum liggen![]()
Och , erg vind ik het niet, maar ik doe het niet vaak... Niet leuk om alleen te doen. Naja, soms wel danquote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik ga eigenlijk enkel naar het kruidvat hoorik winkel niet graag
![]()
Maar ik zal wel eens aan de andere etalages passeren... of de speelgoedwinkel binnen gaan(dat kind gaat veel te verwend worden
)
Ik doe het helemaal niet graag: alleen of met zijn tweeënquote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och , erg vind ik het niet, maar ik doe het niet vaak... Niet leuk om alleen te doen. Naja, soms wel dan![]()
Des te alleener des te beter toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och , erg vind ik het niet, maar ik doe het niet vaak... Niet leuk om alleen te doen. Naja, soms wel dan![]()
Nee want dan kan ik niet beslissenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Des te alleener des te beter toch?
Hou je wel meer je geld in de handquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Des te alleener des te beter toch?
Vrouwenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet beslissen
Dat hoeft ook weer niet hoor,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hou je wel meer je geld in de hand![]()
Nou gewoon via de A2?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet hoor,
ben benieuwd hoe ik straks eindhoven door kom zeg maar
Nee, die loopt vast bij Den Bosch ivm werkzaamheden, kapotte bovenleiding, vertragingen etc etcquote:
Primaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, die loopt vast bij Den Bosch ivm werkzaamheden, kapotte bovenleiding, vertragingen etc etc
de NS heeft bussen ingezet (via de A2)
Zo kan je het ook lezen jaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan ik er niets aan doen? Dat is wel leuk om te horen ja![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:59 schreef leonieke het volgende:
Ik heb mijn papierenIk had 78% en al de rest zat onder de 70% (met iemand die onder de 50% zat). En nu staat het zwart op wit: ik heb de job
![]()
kutquote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima
Ik kom niet langs den bosch
DAAROM heb ik op die papieren gewacht, niet voor de zekerheid hoor, maar gewoon voor de kusjes en de jompelsquote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, nu mag het wel
Waarom dacht je dat ik je succes wenste voor vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 12:35 schreef Bengeltje het volgende:![]()
![]()
Hoelang duurt spierpijn.En ik krijg de griep geloof ik.
Het is minder dan gisteren hoor. Nu alleen nog mijn armen, nek valt reuze mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik je succes wenste voor vandaag
Morgen is het ergste over
voor één keer danquote:Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor een keer dat ik gewoon braafjes in bad heb gelegen
![]()
![]()
Storm heeft idd nog 20 euro overquote:
Nee, vrijdag ben je niet total los, alleen moet je zorgen dat je niet meer of zwaardere oefeningen doet dan maandagquote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is minder dan gisteren hoor. Nu alleen nog mijn armen, nek valt reuze mee.
Morgen ga ik weer sporten, vrijdag ben ik dus totallos.![]()
Leonieke
Aha, zelfde of minder dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ben je niet total los, alleen moet je zorgen dat je niet meer of zwaardere oefeningen doet dan maandag
Het bordspel van de Kolonisten van Catanquote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor moois gekocht.
Was eigenlijk bijzonder makkelijkquote:
En even oppassen met spieren waar je nog veel last van hebt, die mag je nog niet te zwaar belasten.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, zelfde of minder dus.Beetje te hard van stapel gelopen misschien.
![]()
Das nog wel een leuk spel ook hoor, maar daar kom jij vast nog wel achterquote:Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Het bordspel van de Kolonisten van Catan. Geen idee wat het is, maar hij heeft het er al maanden over (computerspel hadden ze al). Belachelijk duur trouwens
.
Dat is niet alleen bij kinderen hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Was eigenlijk bijzonder makkelijk. Geef mij maar kinderen die weten wat ze willen
(Storm dus) ipv misschien wel dit... of toch dat... maar dit is ook leuk. Nina kan rustig een halve dag heen en weer lopen
.
Ik ben bang dat het net zoiets is als Monopoly, uren aan de tafel hangenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog wel een leuk spel ook hoor, maar daar kom jij vast nog wel achter
Dat valt nog wel mee, het is iig niet uren lang hetzelfde rondje draaienquote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zoiets is als Monopoly, uren aan de tafel hangen.
Ik zal het ongetwijfeld gaan zien (maar vandaag niet, want hij is er nu mee naar een vriendje)quote:Op woensdag 29 november 2006 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, het is iig niet uren lang hetzelfde rondje draaien
Hoi. Fles is er niet.quote:
Niet te bang zijn voor, het was wel oke om te spelen hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zal het ongetwijfeld gaan zien (maar vandaag niet, want hij is er nu mee naar een vriendje).
Uren? Wat dacht je van dagen?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zoiets is als Monopoly, uren aan de tafel hangen.
Dat is het vetste spel dat er is... althans, ik heb het nu 2 jaar... Was volgens mij ook spel van het jaar 2003 ofzoquote:Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Het bordspel van de Kolonisten van Catan. Geen idee wat het is, maar hij heeft het er al maanden over (computerspel hadden ze al). Belachelijk duur trouwens
.
Alle lof voor de poging hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheheEn ik had nog wel zo me best gedaan
![]()
OMGquote:
Dan moet hij dus gaan sparen als hij uitbreidingen wil kopen, het begin is er iig alquote:Op woensdag 29 november 2006 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is het vetste spel dat er is... althans, ik heb het nu 2 jaar... Was volgens mij ook spel van het jaar 2003 ofzo
En dan praat ik nog niet eens over alle uitbreidingen die je erbij kan kopen Es (reteduur)
Leuk!
Steden en Ridders is echt de mooiste uitbreidingquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet hij dus gaan sparen als hij uitbreidingen wil kopen, het begin is er iig al.
Ik zou mijn truitje nog niet voor hem uittrekken, Bengeltjequote:Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was je bang dat hij aan jouw tietjes ging likken?
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was je bang dat hij aan jou tietjes ging likken?
Gelukkig, alhoewel ik Fles wel er doorheen zie sabbelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou mijn truitje nog niet voor hem uittrekken, Bengeltje.
Ik zie Fles er nog wel voor aan om je username via het beeldscherm stiekem een likje te gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, alhoewel ik Fles wel er doorheen zie sabbelen.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, alhoewel ik Fles wel er doorheen zie sabbelen.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Bengel!
![]()
Zo, even meekletsen hier. Altijd gezellig![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie Fles er nog wel voor aan om je username via het beeldscherm stiekem een likje te geven.
2 dagen heeft het hier geduurd... Maar toen hoefde ik niet mee te doenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook ja.![]()
3 dagen monopoly, ik zeg je , kon geen nepgeld meer zien.
Ik lik mijn scherm liever af dan zijn tietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou nee, hij is tot veel instaat, maar zijn scherm aflikken?
Mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Bengel!
![]()
Zo, even meekletsen hier. Altijd gezellig![]()
Alleen als er pizzasaus op terecht komtquote:Op woensdag 29 november 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou nee, hij is tot veel instaat, maar zijn scherm aflikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |