dat laatste is echt mijn hobbyquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:36 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Weer een dagje gaan werken en vergaderen![]()
hehehe, leuk he die werkgever verplichtingenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat laatste is echt mijn hobby
Ik word vandaag verwend met een cursus waar ik helemaal niet op zit te wachten...
Is het al weekend?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik al anderhalf uur![]()
is het al half vijf?![]()
Bijnaquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik al anderhalf uur![]()
is het al half vijf?![]()
Dat duurt me nog veel te langquote:
Geen dagen meerquote:
Das wel weer balen dan jaquote:
Zoiets,quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:42 schreef Frutsel het volgende:
Jaaaa... weekend mag ook! Vrijdagmiddag 16.00 uur ofzo
Moet naar de huisarts toch maar wel even zeg maarquote:
T woeit goed op de wc jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef Frutsel het volgende:
Klinkt aardig woeierig dan![]()
Succes vast
Maar ik ben er voor vandaag vanaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:58 schreef Frutsel het volgende:
allemaal? zoveel zijn d'r nog nie geweest vandaag
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik ben er voor vandaag vanaf.![]()
Is iedereen echt werken?
Gelukkig ben jij er wel.![]()
Jij bent echt heel erg nieuw hier jaquote:
Elke dag weer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg nieuw hier ja
het is hier al donker buiten, dus het lijkt wel zoquote:
Of je doet de gordijnen een keer open?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:11 schreef es70 het volgende:
De grote lampen moeten idd aan om nog wat te kunnen lezen.
Maar misschien moet ik het maar bij schemerlampjes houden, ik heb niet gestofzuigd en de 'inspectie' komt zo.
Ik bekijk elke dag als een nieuwe goede dag.quote:
Maar je bent niet nieuw hier iedere dagquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bekijk elke dag als een nieuwe goede dag.Is dat zo slecht?
probeer ik ook eens positief te zijn
Beoordelingsgesprek dus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Net een flink gesprek gehad (uurtje) over 't rijlen en zeilen van mij, en mijn toekomstplannen. Zal nog op de mail gezet worden, met een wellicht kleine verhoging. ben benieuwd.
Hoezo uitgemolken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef leonieke het volgende:
Ik voel me uitgemolken![]()
Echt, leeg... Viel daarnet bijna in slaap in de auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |