Het is gewoon een onnozele geitquote:Op woensdag 29 november 2006 10:22 schreef Frutsel het volgende:
Wat heeft die **** van een ijsmeis nu weer tegen Flash?![]()
![]()
Dr_Flash
en er gebeuren ook nog een paar dingen in mijn privélevenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
was beetje boos maar dat kan soms idd voorkomen
Er gebeurd ookzoveel ok fok dat het niet allemaal bij te houden is
Inmiddels ook B&Hquote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is gewoon een onnozele geiten dat zal dan ook wel de reden zijn waarom ze F&F modereert
Het is niet de eerste keer dat ik complimenten krijg voor mijn niet-bot zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inmiddels ook B&H
onnozele geit is nog zwak en netjes uitgedrukt Leo![]()
zal wel meevallen, hooguit een notequote:Op woensdag 29 november 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan zit ik nu met een probleem denk ik![]()
ow ja dat heb ik ook.. maar je bent wel altijd meteen goed wakkerquote:Op woensdag 29 november 2006 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, toch een dik uur....
En je 'schrikt' wakker en dan ben ik zo iemand die niet de tijd neemt om echt wakker te worden en dan is het vlug vlug, wassen, eten, baal baal.. en hop naar het werk
Ipv dat ik eerst lekker wakker wordt
Maar ik heb nog nooit een note gehadquote:Op woensdag 29 november 2006 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal wel meevallen, hooguit een note![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow ja dat heb ik ook.. maar je bent wel altijd meteen goed wakker
en je hebt mooi wat extra slaap te pakken, wat niet de bedoeling was
ik vind het niets om een rotdag van te maken![]()
ik 4quote:Op woensdag 29 november 2006 10:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit een note gehad![]()
![]()
En ik me maar inhoudenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:45 schreef Frutsel het volgende:
ik kon het niet laten, ik moest even reageren daar..
Straks gaan ze heel mijn postgeschiedenis doorploeterenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe gezellig mee joh![]()
Krijg je ook een naamtopic![]()
Laat ze d'r lekker de tijd voor nemen.....quote:Op woensdag 29 november 2006 10:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Straks gaan ze heel mijn postgeschiedenis doorploeteren![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef leonieke het volgende:
Ik ben één van jouw favo fokkers
Ja, ik doe het niet anoniem he
Ik ga straks eens naar het stadquote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]tuurlijk!
ik ook nie hoor...
Wat een lekker weertje buiten, zonnetje
Mjah, das ook vrij ver van hier... heb wel een pauze van 30 minuten, maar daarin valt weinig te doen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga straks eens naar het stad![]()
Alleen jammer dat bijna alle winkels in het winkelcentrum liggen![]()
Och , erg vind ik het niet, maar ik doe het niet vaak... Niet leuk om alleen te doen. Naja, soms wel danquote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik ga eigenlijk enkel naar het kruidvat hoorik winkel niet graag
![]()
Maar ik zal wel eens aan de andere etalages passeren... of de speelgoedwinkel binnen gaan(dat kind gaat veel te verwend worden
)
Ik doe het helemaal niet graag: alleen of met zijn tweeënquote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och , erg vind ik het niet, maar ik doe het niet vaak... Niet leuk om alleen te doen. Naja, soms wel dan![]()
Des te alleener des te beter toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och , erg vind ik het niet, maar ik doe het niet vaak... Niet leuk om alleen te doen. Naja, soms wel dan![]()
Nee want dan kan ik niet beslissenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Des te alleener des te beter toch?
Hou je wel meer je geld in de handquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Des te alleener des te beter toch?
Vrouwenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet beslissen
Dat hoeft ook weer niet hoor,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hou je wel meer je geld in de hand![]()
Nou gewoon via de A2?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet hoor,
ben benieuwd hoe ik straks eindhoven door kom zeg maar
Nee, die loopt vast bij Den Bosch ivm werkzaamheden, kapotte bovenleiding, vertragingen etc etcquote:
Primaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, die loopt vast bij Den Bosch ivm werkzaamheden, kapotte bovenleiding, vertragingen etc etc
de NS heeft bussen ingezet (via de A2)
Zo kan je het ook lezen jaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan ik er niets aan doen? Dat is wel leuk om te horen ja![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:59 schreef leonieke het volgende:
Ik heb mijn papierenIk had 78% en al de rest zat onder de 70% (met iemand die onder de 50% zat). En nu staat het zwart op wit: ik heb de job
![]()
kutquote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima
Ik kom niet langs den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |