Ik verbied het hoor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets met een leerkracht..
Verdorie, nu ben ik nieuwsgierig![]()
aanvragen bij de gemeentequote:
Als ik eens gewoon dreig met het ontregelen van het openbaar vervoer, gaat dat opschieten denk je?quote:
op straat gaan wonen helpt vastquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik eens gewoon dreig met het ontregelen van het openbaar vervoer, gaat dat opschieten denk je?
kan het erger danquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik eens gewoon dreig met het ontregelen van het openbaar vervoer, gaat dat opschieten denk je?
quote:
welterustenquote:
hey goeiemorgenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:21 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen(wat later dan normaal ^^ )
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hey goeiemorgen![]()
niet door het verslapen neem ik aan
ja eigenlijk welquote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wel? nou had dan op zijn minst langer uitgeslapen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
FrietPAN, dus
Leoquote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef leonieke het volgende:
Hoi iedereen trouwens![]()
Alles goed Marc?
Och ja hoor, alles best okay ^^quote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi Frutsel![]()
![]()
Alles goed?
(ik ben nog steeds aan het teruglezen)
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leo![]()
Ik mag niet werken en die pillen die ik had niet slikken van de huisarts,
dus ga zo die pil slikken en richting werk,
alles goed dus
En met jou?
waarom zwaar? je bent toch lekker uitgeslapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel![]()
Zal wel zwaar dagje worden vandaag ^^
Jah ban gehad hequote:Op woensdag 29 november 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey Diovarus
Tijdje geleden dat je hier bent geweest. Alles goed?
mjah, toch een dik uur....quote:Op woensdag 29 november 2006 10:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
waarom zwaar? je bent toch lekker uitgeslapen?![]()
zou me er niet zo druk om maken.. zo heel veel later is het nou ook weer niet
was beetje boos maar dat kan soms idd voorkomenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol
Ja, ik hou het allemaal niet zo goed bij he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |