DAAROM heb ik op die papieren gewacht, niet voor de zekerheid hoor, maar gewoon voor de kusjes en de jompelsquote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, nu mag het wel
Waarom dacht je dat ik je succes wenste voor vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 12:35 schreef Bengeltje het volgende:![]()
![]()
Hoelang duurt spierpijn.En ik krijg de griep geloof ik.
Shop zequote:
Het is minder dan gisteren hoor. Nu alleen nog mijn armen, nek valt reuze mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik je succes wenste voor vandaag
Morgen is het ergste over
voor één keer danquote:Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor een keer dat ik gewoon braafjes in bad heb gelegen
![]()
![]()
Storm heeft idd nog 20 euro overquote:
Nee, vrijdag ben je niet total los, alleen moet je zorgen dat je niet meer of zwaardere oefeningen doet dan maandagquote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is minder dan gisteren hoor. Nu alleen nog mijn armen, nek valt reuze mee.
Morgen ga ik weer sporten, vrijdag ben ik dus totallos.![]()
Leonieke
quote:
Aha, zelfde of minder dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ben je niet total los, alleen moet je zorgen dat je niet meer of zwaardere oefeningen doet dan maandag
Het bordspel van de Kolonisten van Catanquote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor moois gekocht.
Was eigenlijk bijzonder makkelijkquote:
En even oppassen met spieren waar je nog veel last van hebt, die mag je nog niet te zwaar belasten.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, zelfde of minder dus.Beetje te hard van stapel gelopen misschien.
![]()
Das nog wel een leuk spel ook hoor, maar daar kom jij vast nog wel achterquote:Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Het bordspel van de Kolonisten van Catan. Geen idee wat het is, maar hij heeft het er al maanden over (computerspel hadden ze al). Belachelijk duur trouwens
.
Dat is niet alleen bij kinderen hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Was eigenlijk bijzonder makkelijk. Geef mij maar kinderen die weten wat ze willen
(Storm dus) ipv misschien wel dit... of toch dat... maar dit is ook leuk. Nina kan rustig een halve dag heen en weer lopen
.
Ik ben bang dat het net zoiets is als Monopoly, uren aan de tafel hangenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog wel een leuk spel ook hoor, maar daar kom jij vast nog wel achter
Dat valt nog wel mee, het is iig niet uren lang hetzelfde rondje draaienquote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zoiets is als Monopoly, uren aan de tafel hangen.
Ik zal het ongetwijfeld gaan zien (maar vandaag niet, want hij is er nu mee naar een vriendje)quote:Op woensdag 29 november 2006 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, het is iig niet uren lang hetzelfde rondje draaien
Hoi. Fles is er niet.quote:
Niet te bang zijn voor, het was wel oke om te spelen hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zal het ongetwijfeld gaan zien (maar vandaag niet, want hij is er nu mee naar een vriendje).
Uren? Wat dacht je van dagen?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net zoiets is als Monopoly, uren aan de tafel hangen.
Dat is het vetste spel dat er is... althans, ik heb het nu 2 jaar... Was volgens mij ook spel van het jaar 2003 ofzoquote:Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Het bordspel van de Kolonisten van Catan. Geen idee wat het is, maar hij heeft het er al maanden over (computerspel hadden ze al). Belachelijk duur trouwens
.
Alle lof voor de poging hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheheEn ik had nog wel zo me best gedaan
![]()
OMGquote:
Dan moet hij dus gaan sparen als hij uitbreidingen wil kopen, het begin is er iig alquote:Op woensdag 29 november 2006 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is het vetste spel dat er is... althans, ik heb het nu 2 jaar... Was volgens mij ook spel van het jaar 2003 ofzo
En dan praat ik nog niet eens over alle uitbreidingen die je erbij kan kopen Es (reteduur)
Leuk!
Steden en Ridders is echt de mooiste uitbreidingquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet hij dus gaan sparen als hij uitbreidingen wil kopen, het begin is er iig al.
Ik zou mijn truitje nog niet voor hem uittrekken, Bengeltjequote:Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was je bang dat hij aan jouw tietjes ging likken?
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was je bang dat hij aan jou tietjes ging likken?
Gelukkig, alhoewel ik Fles wel er doorheen zie sabbelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou mijn truitje nog niet voor hem uittrekken, Bengeltje.
Ik zie Fles er nog wel voor aan om je username via het beeldscherm stiekem een likje te gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, alhoewel ik Fles wel er doorheen zie sabbelen.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, alhoewel ik Fles wel er doorheen zie sabbelen.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Bengel!
![]()
Zo, even meekletsen hier. Altijd gezellig![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie Fles er nog wel voor aan om je username via het beeldscherm stiekem een likje te geven.
2 dagen heeft het hier geduurd... Maar toen hoefde ik niet mee te doenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook ja.![]()
3 dagen monopoly, ik zeg je , kon geen nepgeld meer zien.
Ik lik mijn scherm liever af dan zijn tietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou nee, hij is tot veel instaat, maar zijn scherm aflikken?
Mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Bengel!
![]()
Zo, even meekletsen hier. Altijd gezellig![]()
Alleen als er pizzasaus op terecht komtquote:Op woensdag 29 november 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou nee, hij is tot veel instaat, maar zijn scherm aflikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |