quote:Op maandag 27 november 2006 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo ik stuurde 1 zo'n jongen van de Schaak Vereniging Lochem een berichtje werd meteen helemaal para
Jou neem ik ook nooit meer serieus wat ben jij voor iemandquote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een beetje plagen/stoken. En als er zo gereageerd wordt dan blijf het ook leuk natuurlijk![]()
De 2de keer dat 410 een doekje uit Enschede wilt ophalen dus...quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Samengevat, gastje van 19 jat vlaggen bij FC Twente. Wordt betrapt krijgt een paar klapjes en moet hardlopen.
Eerst ging met ervan uit dat het een Vitesse fan was (omdat Vitesse die dag tegen Twente speelde) Later bleek het een 410er te zijn. Lochem is een 410 clan zo blijkt.
Reactie van 410 waarin ze afstand doen van de actie.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hun verbouwen snachts hun hele tribune met de stoeltjes,
Echt een joodse streek hèquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Bananenman het volgende:
Het is gewoon een domme actie geweest van diegene, klaar.
Vind Twente trouwens ook sneu. Heel erg doen alsof ze ultras zijn en ACAB en anti politie enzo. Wat doen ze? 'Hij heeft ons doek gestolen!' roepen, en die jongen van ons meegeven aan de politie
Geef dan een paar tikken als je zo stoer bent, en laat de smeris er lekker buiten zeg![]()
Dat is andersom al maanden zo, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:40 schreef stefmans het volgende:
Jou neem ik ook nooit meer serieus
terecht, geen gezichtquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef MaxPower het volgende:
Paar jaar terug al, toen had het Arkestadion allemaal van die lelijke gekleurde stoeltjes. Vak P is toen 's nachts naar binnen gegaan en hebben allemaal rode stoeltjes op hun tribune gemonteerd.
Fijn dat ik dat weet kneusquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is andersom al maanden zo, dus dat scheelt.
Kikker?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Amauri zondagavond: http://img279.imageshack.us/img279/742/pain29dj2.jpg
Wanneer de 1e speler op de NL velden?
Frank Demouge bij Vitesse - NEC die nadat hij NEC op voorsprong schoot in zijn 'Café Goffertzicht' tshirt voor het Rijnfront stond.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik gok omdat ie toevallig aan die kant van het stadion scoorde, en de NEC-fans helemaal aan de andere kant van het veld juichten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom voor het Rijnfront?
Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.quote:
Hij kon geen Italiaans?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Panic_A het volgende:
Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.
Toen de pers vroeg waar het voor stond wist hij dat niet te vertellen.
Waarschijnlijk niet het is een Brazilliaan.quote:
Café Goffertzicht, het café van HKN. Demouge zelf is NEC fanquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom voor het Rijnfront?
en met witte stoeltjes zodat de letters vak P erin kwam te staan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef MaxPower het volgende:
Paar jaar terug al, toen had het Arkestadion allemaal van die lelijke gekleurde stoeltjes. Vak P is toen 's nachts naar binnen gegaan en hebben allemaal rode stoeltjes op hun tribune gemonteerd.
Nee, natuurlijk niet. Het is toch tof om doeken van andere clubs te jatten? Het is vaker gebeurt (en gelukt). Toen was het echter goed besproken en georganiseerd en nu heeft diegene gewoon op eigen houtje even besloten dat hij het ging doen, niemand wist ervan. Het was een ingeving van een individu, dus natuurlijk distantieren we ons daarvan. Als het wel gelukt was, zou het niet eens bekend zijn geweest dat het een actie van een individu wasquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef DarkShine het volgende:
Vraag me eigenlijk af, zou Vak410 zich ook distantiëren als het wel gelukt was?
The A-teamquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:58 schreef Bananenman het volgende:
Toen was het echter goed besproken en georganiseerd
dus omdat jij het denkt is het vreemd/laf??quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet. Dat is het vreemde/laffe.
Jij zou het zo doen nuquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Zwoerd het volgende:
's Nachts bij een stadion over een hek klimmen om een spandoek te jatten vind ik niet zo bijzonder.
Nee waarom zou ik. Ik weet niet wat er zo stoer aan is om bij een spandoek uit een stadion te jatten, als je zoiets zou flikken tijdens een wedstrijd ofzo heb ik er wel respect voor, maar 's nachts uit een leeg stadion vind ik niks.quote:
Lochem is wel behoorlijk Ajax gericht ja. Maar die gast die de vlag gejat heeft van Twente heeft een iq van een nat vloeitje. Volgens mij weet ik ook wel wie het is. Ik zal wel even navragen of het degene is wie ik denk dat het is. Als het hem is heb ik nog wel mooie verhalen...quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Samengevat, gastje van 19 jat vlaggen bij FC Twente. Wordt betrapt krijgt een paar klapjes en moet hardlopen.
Eerst ging met ervan uit dat het een Vitesse fan was (omdat Vitesse die dag tegen Twente speelde) Later bleek het een 410er te zijn. Lochem is een 410 clan zo blijkt.
Reactie van 410 waarin ze afstand doen van de actie.
Al lang gebeurdquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
hoezo? scheelt veel werk elke thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:16 schreef ruud_fr het volgende:
sowieso vreemd dat ze die spandoeken gewoon laten hangen
ja, maar als de actie gelukt was moesten ze een nieuwe makenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hoezo? scheelt veel werk elke thuiswedstrijd.
Houdt ook in dat je dat doek dus nooit meeneemt naa reen uitwedstrijd. Toch raar, er zelf wel zijn, maar je doek niet.......quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hoezo? scheelt veel werk elke thuiswedstrijd.
Wij hebben er 2..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:13 schreef DRD het volgende:
[..]
Houdt ook in dat je dat doek dus nooit meeneemt naa reen uitwedstrijd. Toch raar, er zelf wel zijn, maar je doek niet.......
you'll ne -- ver walk -- alonequote:
Heb je nog zoveel last van die 2-0 nederlaag?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef defranseslag het volgende:
[..]
you'll ne -- ver walk -- alone
you'll ne -- ver walk -- alone, alone alone alone
![]()
Het is inderdaad vermoeiend dat het YNWA bij Vitesse na zovaak proberen er totaal niet uitkomt (net zoals de overige songs trouwens).quote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef defranseslag het volgende:
[..]
you'll ne -- ver walk -- alone
you'll ne -- ver walk -- alone, alone alone alone
![]()
Dat lied is het clublied van Liverpool FC.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is inderdaad vermoeiend dat het YNWA bij Vitesse na zovaak proberen er totaal niet uitkomt (net zoals de overige songs trouwens).
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:54 schreef Grimm het volgende:
YNWA is toch origineel van Celtic..
Ga aub iemand anders vervelen. Alsof het YNWA dus alleen nog bij LFC gezongen mag wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef defranseslag het volgende:
Toch een tegenvaller was dat na een geniale wedstrijd...
En wat heeft dit met Tifo te maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef jde_kok het volgende:
Vanavond ook weer een heerlijke 0-2 en wie speelde er ook weer zo'n slecht voetbal in NL? PSV toch? Maar ja, die winnen wel gewoon hun wedstrijden.
De voorletter en achternaam van de bedenker natuurlijk...T(heo)Ifoquote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef sanniboi het volgende:
waar staat tifo voor btw
dat weet toch iedereen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
De voorletter en achternaam van de bedenker natuurlijk...T(heo)Ifo
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag, terwijl die als laatste gesteld wordt?quote:
Lust je nog een pannenkoek?quote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag, terwijl die als laatste gesteld wordt?
zie je misschien mijn vraag over het hoofd ofso?![]()
Aan de rechterkant hing nog dezequote:Op zondag 3 december 2006 18:28 schreef Sethje het volgende:
Wat stond er op, en wat is de vertaling ervan?
nous avons l'hontequote:Op zondag 3 december 2006 18:28 schreef Sethje het volgende:
Wat stond er op, en wat is de vertaling ervan?
Nee want ze vinden dat het tever terug gaat in de tijd, Ajax wil een logo van deze tijdquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar eh, is het nu zo moeilijk om dat oude logo terug te krijgen?
Nu hebben wij bij Feyenoord niet het meest denderende (meedenkende) bestuur/management, maar vanaf volgend seizoen is de gouden F gewoon weer terug...
Nu is jullie oude en nieuwe logo toch wel een groot verschil, maar toch, ze moeten toch ooit instemmen lijkt me!
Ze willen het gewoon niet omdat ze niet terug willlen in de tijd maar een logo van deze tijd willenquote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Logo is zogenaamd niet te realiseren op het shirt. Lukte 40 jaar terug al en bovendien loopt het halve stadion met een shirt met hét logo![]()
Net als het 'maken' van Ajacieden zekerquote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon niet omdat ze niet terug willlen in de tijd maar een logo van deze tijd willen![]()
Idd, ze moeten mij maar is bij de marketing zetten. Dan word het nog wat in het Rinus Michels stadion hehequote:Op zondag 3 december 2006 23:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Net als het 'maken' van Ajacieden zeker'Word Ajacied', hou toch op. Dodelijk irritante campange. Wij zijn Ajacieden en hoeven er geen gloryhunters bij die Ajacied 'gemaakt' moeten worden. Als je een ssc koopt ben je al Ajacied volgens die campange
Je snapte hem niet eensquote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Jasza het volgende:
Was weer een nette tifo actie van 410 idd
Nee, ik lette alleen op dat cadeau en toen zag ik ineens dat logo maar wist niet dat het daaruit kwam. Al die sukkels om me heen zeiden dat het over Leo gingquote:
Ik weet het niet zeker - want er doen nogal veel foute verhalen over de rondte - maar volgens mij komt het van het Italiaanse woord 'tifare' wat 'steun' betekent. Tifoso (meervoud: tifosi) betekent letterlijk 'steuner', supporter dus.quote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef sanniboi het volgende:
waar staat tifo voor btw
Van: http://en.wikipedia.org/wiki/Tifoquote:Tifo (sometimes incorrectly written TIFO), originally a short form for the Italian word tifosi, meaning supporter. Nowadays tifo is mostly used as a name for any spectacular choreography displayed by supporters on the terraces of an arena in connection with a sport event, mostly a football (soccer) match.
Wanneer zou een tifo actie overgaan in een hooligan actie wat te ver gaat? Is dit als er mensen ergens de dupe van zijn, zowel lichamelijk als financieel? Waar ligt die grens trouwens? Ik ben niet erg bekend met de scene namelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 00:42 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker - want er doen nogal veel foute verhalen over de rondte - maar volgens mij komt het van het Italiaanse woord 'tifare' wat 'steun' betekent. Tifoso (meervoud: tifosi) betekent letterlijk 'steuner', supporter dus.
Opmerkelijk is dat in Italië de term 'tifosi' de lading heeft van gewoon 'saai' voetbalpubliek en de supporters die zich daar bezighouden met zang en visuele acties, zichzelf uitsluitend aanduiden als 'ultras'. Dat is opvallend omdat wat daar 'ultras' heet, hier vaak 'tifosi' genoemd wordt. (Zoals bijvoorbeeld in de groepsnaam van Heracles: Brigata Tifosi Extreme, wat natuurlijk sowieso al een draak van een naam is.)
TIFO schrijven met vier hoofdletters, zoals ze vooral bij Feyenoord uitsluitend lijken te doen, is incorrect volgens de onderstaande wikipedia-passage. Dat lijkt dan vooral te verwijzen naar een bepaald bedrijf, dat wat 'tifo-spul' verkoopt en de afkorting T.I.F.O. als naam hanteert.
[..]
Van: http://en.wikipedia.org/wiki/Tifo
Het bedrijf TIFO: www.tifo.it
Ook de Nederlandse wikipedia heeft inmiddels al een kort verhaaltje over tifo. Stelt nog niet veel voor. Lijkt een verhaaltje wat zo'n beetje elke willekeurige aanwezige in dit topic zou kunnen schrijven:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tifo
Hier stond van de week toch ff heel iets anders?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:34 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wanneer zou een tifo actie overgaan in een hooligan actie wat te ver gaat? Is dit als er mensen ergens de dupe van zijn, zowel lichamelijk als financieel? Waar ligt die grens trouwens? Ik ben niet erg bekend met de scene namelijk.
nogal ja.quote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hier stond van de week toch ff heel iets anders?
Ongeveer daar waar een tifo-actie overgaat in een wedstrijd snertkoken. Het zijn - in Nederland - twee volledig gescheiden verschijnselen die zich toevallig bij hetzelfde evenement ontvouwen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:34 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wanneer zou een tifo actie overgaan in een hooligan actie wat te ver gaat?
Nee, een weekje weg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:00 schreef defranseslag het volgende:
Nee, jaloers?
Je maakt me nieuwschierig naar wat er stondquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
*proest
Het stadhuis van Roosendaal ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef manny het volgende:
wat moet dat voorstellen ?
Je was een beetje bang in een discotheek?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:47 schreef sjakie007 het volgende:
Er stond wel wat anders ja, een excuusbrief aan iemand. Maar aangezien ik het al bijgelegd heb met de betreffende persoon was het niet meer relevant. Heb het daarom maar ge-edit.
Aldus een Rbc supporter over het uitgelekte ontwerp.quote:PFfffffffffff wat is dit nu weer!!!
Gelukkig niet de actie van morgen tegen Den Bosch maar dit was wel de actie die gepland stond als we dicht bij het kampioenschap zouden komen!! Toch dus iemand die ons probeert te naaien want dit plaatje komt wel van ons 'besloten gedeelte'!!! Triest dus!
Nou ja, moeten we ( mocht het moment komen ) iets anders gaan verzinnen en een ander communicatiemanier gaan gebruiken!!
Morgen staat er overigens wel wat gepland maar dat is (nog) niet uitgelekt
kutzooi!
Nou vertelquote:Op woensdag 20 december 2006 09:48 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je was een beetje bang in een discotheek?![]()
Ajax kennende zijn ze met een grote meerderheid op hem afgegaan.quote:
En deze:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dat plaatje laadt hier niet
Die wel tnxquote:Op woensdag 20 december 2006 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En deze:
[[url=http://xs310.xs.to/xs310/06513/markt.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die jongen die dat doek gejat had was alleen naar hem toegegaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax kennende zijn ze met een grote meerderheid op hem afgegaan.
'Ze zijn met heel veel'
En jullie erachter?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die jongen die dat doek gejat had was alleen naar hem toegegaan.
echte kaosquote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag tegen Ajax![]()
Knalde goed![]()
Tja, dat dat mocht begrijpt ook niemand...quote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag tegen Ajax![]()
Knalde goed![]()
een of ander evenementenbedrijf die dat heeft verzorgd, net zo leuk als die nep knallen in de kuipquote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat dat mocht begrijpt ook niemand...
Dat was inderdaad het meest droevige wat de TIFO(?) bij Feijenoord ooit heb gedaan.. die nep knallenquote:Op maandag 25 december 2006 15:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
een of ander evenementenbedrijf die dat heeft verzorgd, net zo leuk als die nep knallen in de kuip![]()
Dat fakkelen met veiligheidsbril en handschoenen komt er wel in de buurtquote:Op maandag 25 december 2006 15:20 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het meest droevige wat de TIFO(?) bij Feijenoord ooit heb gedaan.. die nep knallen![]()
En dan bloedserieus op het scherm vertonen dat je niet mag roken omdat de spelers er last van zouden hebben. En dan wel deze rookzooi die lang blijft hangen met dicht dak? Rare vogels daarquote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag tegen Ajax![]()
Knalde goed![]()
Ze moeten gewoon het dak is open doenquote:Op maandag 25 december 2006 19:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En dan bloedserieus op het scherm vertonen dat je niet mag roken omdat de spelers er last van zouden hebben. En dan wel deze rookzooi die lang blijft hangen met dicht dak? Rare vogels daar
Jawel hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat dat mocht begrijpt ook niemand...
Ze kunnen idd beter kappen met het gezeik over dat roken want het gebeurd toch wel , dan mogen ze wel vaker dat dak open zettenquote:Op maandag 25 december 2006 19:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En dan bloedserieus op het scherm vertonen dat je niet mag roken omdat de spelers er last van zouden hebben. En dan wel deze rookzooi die lang blijft hangen met dicht dak? Rare vogels daar
idd, al was die van vandaag wat minderquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:36 schreef Robjuhhh het volgende:
Vind wel dat spandoek elke wedstrijd Ludiek wat een Feyenoordfan maakt, die met die hond en altijd met een betekenis van die wedstrijd, geniaal. Afgelopen week zowat hand in hand met Jules Deelder.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:36 schreef Robjuhhh het volgende:
Vind wel dat spandoek elke wedstrijd Ludiek wat een Feyenoordfan maakt, die met die hond en altijd met een betekenis van die wedstrijd, geniaal. Afgelopen week zowat hand in hand met Jules Deelder.
Kijk die dingen met die hond zijn wel leuk én handmade naar het eruitziet.... maar komop...die doeken van jullie, zo gedrukt, zo nep..daar kunje toch niet trots op zijn.... en dan een website van dat tifoteam dat zichzelf de hemel inprijst...ik vind het nogal misplaatst.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Tifo actie vandaag was leuk bedacht, doeken waren alleen wat klein
En wat was psv er trots opquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Panic_A het volgende:
De Tifo-actie van 010 van vanmiddag is ook alweer uitgelekt.
Gedrukte doekjes de gekste.
Een kikker?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wat was psv er trots op![]()
Lekker boeiend zeg
Antwoord van psv![]()
[afbeelding]
ajax acties zie je altijd bij talpa hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 13:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Leuk allemaal die tifo van Feyenoord, vaak ook wel met humor. Doen ze goed, maar jammer dat het altijd zo kleinschalig... is. Talpa moet helemaal inzoomen om het te zien, laat staan dat de spelers of de tegenstander in het uitvak het ziet.
Best triest trouwens dat ze die doeken allemaal lieten zien op Talpa, terwijl bij Ajax meerdere keren in de maand dit soort acties (onderstaand) te zien zijn en ik daar niets van op tv zie. En maar klagen dat Talpa voor Ajax is
[afbeelding]
Foto van Vitesse-uit nog:
[afbeelding]
De NOS = Ajax.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:13 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
En maar klagen dat Talpa voor Ajax is
Deze afbeelding dus:quote:Op woensdag 27 december 2006 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wat was psv er trots op![]()
Lekker boeiend zeg
Antwoord van psv![]()
[afbeelding]
Welke mongool heeft dat zitten schilderenquote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Deze afbeelding dus:
[afbeelding]
FanaticTimquote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dat zitten schilderen![]()
![]()
![]()
Wat een boefjes!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
.... maar goed genoeg om hun actie te hebben verneukt.
Het was bij mijn weten georganiseerd door de supporters van Vitesse. Supportersvereniging in samenspraak met Vak113 ofzo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:32 schreef Cruoninga het volgende:
Was dat bij Vitesse door de supporters zelf uitgevoerd? Het oogt nogal gemaakt. Zulke dingen gebeuren ook bij concerten enzo. Dan nog die gele opblaasbuis ertussen....
Ze hebben PP 5000 betaald, vind best dat de suppo's die naar Vitesse zijn geweest betaald kunnen worden hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 02:11 schreef DarkShine het volgende:
Vak410 heeft geldtekort?
[afbeelding]
'het goede doel: 850 uitsuppporters', oftewel, de boete na de wanvertoning van zondag kan best naar de supporters overgemaakt worden...
Je geld terugvragen
Je zult de komma na 50 wel vergeten zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 02:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze hebben PP 5000 betaald, vind best dat de suppo's die naar Vitesse zijn geweest betaald kunnen worden hoor![]()
Inderdaag tijd is geld, en je had best wel wat kunnen verdienen in die tijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb geluisterd naar de wedstrijd via Radio Langs de lijn, ik wil ook mijn geld terug!
We hadden teminste een keer iets bijzonders , al was het gemaakt, boeiend , vuurwerk zelf afsteken wordt toch nooit toegestaan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het bij Vitese geen reet voorstellen in vergelijking met de dingen die hier soms langskomen.
kakkerlakkenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FanaticTim
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Ga eens Bier Haelen!
Vak: Noord - T
Reg.: 20 augustus 2005
Gepost op 26 december 2006 om 21:30:42. Lid van Supportersvereniging PSV Deze posting bestond al tijdens je vorige bezoek aan de forums
Domme Kakkerlakken, Maken ze eens 1 doekie zelf plus 3 nepdoeken(gedrukt) Lekt de 'actie' uit! Daarom dus onze tegenactie. Gisteravond gemaakt,Hop de kelder in en Vingerverven maar. Ik heb er maar een uurtje in totaal op kunnen werken dus het resultaat is niet optimaal maar goed genoeg om hun actie te hebben verneukt.
Kappotte lamp die door middel van de vlam de stier in de hens zet.
Sterretjes waren het, zo werd mij verteld.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
We hadden teminste een keer iets bijzonders , al was het gemaakt, boeiend , vuurwerk zelf afsteken wordt toch nooit toegestaan.
Anders hebben we van die linten ziet er ook wel leuk , maar dat komt wel vaker voorbij .
Nac had gister ook een mooie tifo , de letters N.A.C met hun aanstekers of sterretjes![]()
Las het later ook ergensquote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sterretjes waren het, zo werd mij verteld.
erg duidelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Las het later ook ergens![]()
[afbeelding]
Je kunt het eruit opmaken, maar daar is alles mee gezegdquote:
De foto is op het verkeerde moment genomen , en had iets meer ingezoomt kunnnen zijn , in het stadion zag het er beter uit.quote:
Ik moet sowieso mijn bek houden hoor, heb de hele actie niet gezien. Door al die successupporters was ik 5min te laat in het stadion. Maar die acties bij Vitesse met die jochies van 15 die dan met die vlaggen proberen te zwaaien maar hem amper omhoog krijgen moet ik altijd wel van glimlachenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
We hadden teminste een keer iets bijzonders , al was het gemaakt, boeiend , vuurwerk zelf afsteken wordt toch nooit toegestaan.
Anders hebben we van die linten ziet er ook wel leuk , maar dat komt wel vaker voorbij .
Nac had gister ook een mooie tifo , de letters N.A.C met hun aanstekers of sterretjes![]()
En dat mag nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel gedrukt toch?
Ach whatever die hele Tifo intresseerd me niet zo veel, tis leuk voor even, maar geef mij maar de Engelse sfeer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Van mij wel. Maar wel opvallend dat je er dan niks over hoort. Terwijl het a een gedrukt doek is en b al meerdere keren gebruikt is.
Tis toch zo, je kan nog zo'n mooie Tifo actie hebben, maar als het daarna stil is in het stadion is het effect ook weg, geef mij maar een berg fakkels en zingen, veel zingen, die "choreografie" kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef PLAE@ het volgende:
das zo'n dooddoener reactie met je 'engelse sfeer' . Maar goed het interesseert mij ook niet echt.
Idd, het voetbal is daar wel van een heel andere orde, maar sfeer is echt niet magisch hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
engelse sfeer wordt altijd zo overdreven.
Dat heb ik nu ook wel gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik moet sowieso mijn bek houden hoor, heb de hele actie niet gezien. Door al die successupporters was ik 5min te laat in het stadion. Maar die acties bij Vitesse met die jochies van 15 die dan met die vlaggen proberen te zwaaien maar hem amper omhoog krijgen moet ik altijd wel van glimlachenEn die buizen die vol geblazen worden
![]()
En dat is voor mij de "Engelse sfeer"quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef DeVinger het volgende:
Wel meer en met meer 'passie' dan in Nederland,
Mee eens, maar meer is het ook niet. Het wordt ook vaak opgehemeld tot iets magisch.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat is voor mij de "Engelse sfeer"
Absoluut mee eens maar dan liever die opgehemelde Engelse sfeer dan wat tifo acties, dat kan mij werkelijk niets boeien maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Mee eens, maar meer is het ook niet. Het wordt ook vaak opgehemeld tot iets magisch.
Omdat ik er zeer regelmatig kom ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:03 schreef DarkShine het volgende:
Engels dit, Engels dat, Engels zus & Engels zo. Waarom moet er hier altijd naar England gekeken worden?
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef DeVinger het volgende:
Ze hopen dat er kunstscouts op de tribune zitten hè
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef DeVinger het volgende:
Ze hopen dat er kunstscouts op de tribune zitten hè
Hij bedoelt denk ik meer in het algemeen. Of het nou om rellen, sfeer, stadions etc gaat.. er wordt altijd vergeleke met Engeland.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik er zeer regelmatig kom ofzo?
Dat is idd verschrikkelijk, zeker mbt kledingstijl, ril.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef zevenkamp het volgende:
"Als ze het in Engeland zo doen dan moeten wij dat hier ook maar doen"
Je denkt toch niet dat ook maar iemand hier dat kan ontgaan hequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik er zeer regelmatig kom ofzo?
Kippenvel inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2006 14:46 schreef Cruoninga het volgende:
Een sfeerfilmpje om kippenvel van te krijgen....
http://www.video4all.nl/s(...)OEjRtBef1FD5jLxBlcSq
quote:Op zondag 31 december 2006 14:46 schreef Cruoninga het volgende:
Een sfeerfilmpje om kippenvel van te krijgen....
http://www.video4all.nl/s(...)OEjRtBef1FD5jLxBlcSq
quote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Zijn dat de doorsnee Heracles supporters?![]()
Engeland heeft een andere sfeer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef o9_Franky het volgende:
Die vergelijkingen met Engeland snap ik ook nooit zo. Net alsof er geen andere landen waar er fantastische sfeer wordt gemaakt. Moet je Italie zien, bij veel clubs is het daar echt bizar. Als je soms filpmjes ziet van clubs als Milan, Inter, maar ook in Serie B Genoa en Napoli. En als we hetdan over sfeer en passie en dergelijke hebben: Op dit forum heeft eens een filmpje gestaan van supporters van Eintracht Frankfurt. Die steunden hun club met zoveel passie, toen ze begonnen te springen, versprong het stadion vrolijk 5 cm mee.
quote:Liverpool play Arsenal in the FA Cup and beleive me, the Kop have something in stall that will shock the whole Ultra world...they plan to hold a mosiac up which has been organised by the RTK group from when the referee blows for kick off for a full 6 minutes in the Kop in protest to the Sun with Hillsborough while the game is still playing, it will be held for 6 minutes from when the 1st ball is kicked
There will banners and flags all over the Kop for this...look out for pics & videos after Saturday, Anfield will be like a CL Game on Saturday all down to the Reclaim The Kop lads...mark my words!
Die komt toch live op de BBC?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Panic_A het volgende:
Het schijnt dat Liverpool spectaculaire dingen van plan is aanstaande zaterdag in de FA Cup wedstrijd tegen Arsenal.
[..]
Hoewel er nog regelmatig vuurwerk in stadions te zien is, Is het sinds het "Dida-incident" helaas ook verboden in Italië..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef o9_Franky het volgende:
Wat mede komt door het feit dat in Italie gewoon vuurwerk en dergelijke gebruikt wordt
+ 2 jaar stadionverbod.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef o9_Franky het volgende:
Misschien is het dan wel verboden, maar als je ziet wat er voor hoeveelheid nog in stadions te zien is... Dit verschilt natuurlijk per club. Er is in meer landen een verbod op vuurwerk natuurlijk, in Nederland ook. Bij Feyenoord zie je het nog best regelmatig, het meest hypocriete daarvan is dat Feyenoord posters verkoopt van dit prachtige tafereel en supporters die gepakt worden een boete opleggen....![]()
Mwah ik zie toch wekelijks een giga partij vuurwerk op de tribunes afgaan hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hoewel er nog regelmatig vuurwerk in stadions te zien is, Is het sinds het "Dida-incident" helaas ook verboden in Italië..
Met op maandag wekelijks een lijst met boetesquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah ik zie toch wekelijks een giga partij vuurwerk op de tribunes afgaan hoor
AFUquote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Afunados het volgende:
[..]
Met op maandag wekelijks een lijst met boetes![]()
De jaloeziequote:Op maandag 22 januari 2007 13:40 schreef Keltie het volgende:
Hebben we dat knurftendoek met die knurftenster ook weer.
"Topic #10" stond het ook inquote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de rest gaat het wel goed met je?
Neuh.quote:
Dat hoor je niemand zeggen.Alleen het kankerjoden en joden aan het gas isquote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Het TIFO gebeuren doet mij vrij weinig.
Ook het gehuil "dat we joden genoemd worden" terwijl er vrolijk met sterren gestrooid worden is nogal...
Hmm.. Herinner mij nogal wat "standpunten" vanuit ajax zelfquote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef PLAE@ het volgende:
ach alleen het laatste vind ik zielig. maar goed laat die calimero tochhij verzint het ter plekke hehe.
410 maakt kwalitatief erg goede acties. Het thema erin - waarmee je je idenititeit benadrukt - kan ik ook erg waarderen. De tekst op het spandoek begrijp ik niet zo en is daarmee dus minder spetterend, maar dat is niet iets structureels. Wat jullie wel erg in je nadeel hebben, is de positie van 410 & 415 in het stadion. Het is totaal niet symmetrisch en slecht zichtbaar voor de uitsupporters en ook de spelers moeten eerst omhoog kijken. Daarmee doet het in de uitwerking dus toch af aan indrukwekkendheid.quote:
Hallo, wij voetbalsupporters zijn maar simpele zielen hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
Is het niet zelfs wetenschappelijk bewezen dat esthetiek nauw samenhangt met symmetrie?
Wel qua gezichten iigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
Is het niet zelfs wetenschappelijk bewezen dat esthetiek nauw samenhangt met symmetrie?
is dat ook wetenschappelijk bewezen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hallo, wij voetbalsupporters zijn maar simpele zielen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hallo, wij voetbalsupporters zijn maar simpele zielen hoor.![]()
quote:es·the·tisch (bn.)
1 betr. hebben op de waardering van het schone
2 smaakvol, in overeenstemming met de schoonheidsleer <=> onesthetisch
quote:sym·me·trie (de ~ (v.))
1 [wisk.] onderlinge verwisselbaarheid zonder dat de waarde van een vergelijking verandert
2 het in spiegelbeeld aan elkaar gelijk zijn van twee helften, juiste onderlinge verhouding van de onderdelen van een geheel <=> asymmetrie
Hoe heet dat beeld ook alweer? "Geschade stad" ofzoiets dergelijks. Erg tof doek. Mooiste die ik ooit van Feyenoord gezien heb.quote:
Met dat doek in het midden van het vak en de stadsvlag doortrekken in een choreografie eromheen, was helemaal mooi geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef Erasmusch het volgende:
Stad zonder hart, van die Pool? Zadkine was het
Hij is al vaker gebruikt dacht ik. Misschien dat dat toen wel gebeurde?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Met dat doek in het midden van het vak en de stadsvlag doortrekken in een choreografie eromheen, was helemaal mooi geweest.
410 moet ook op 2e ring imo, maargoed dat zal Ajax wel niet willen(was wel sprake van trouwens maar zal wel niet gebeuren)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
410 maakt kwalitatief erg goede acties. Het thema erin - waarmee je je idenititeit benadrukt - kan ik ook erg waarderen. De tekst op het spandoek begrijp ik niet zo en is daarmee dus minder spetterend, maar dat is niet iets structureels. Wat jullie wel erg in je nadeel hebben, is de positie van 410 & 415 in het stadion. Het is totaal niet symmetrisch en slecht zichtbaar voor de uitsupporters en ook de spelers moeten eerst omhoog kijken. Daarmee doet het in de uitwerking dus toch af aan indrukwekkendheid.
Als je 410 op Zuid 2e ring zou hebben en de F-Side daaronder steevast zou betrekken in je acties, zou het echt stukken vooruitgaan.
Ajax mag wat mij betreft, samen met Twente, aanspraak maken op de beste acties van Nederland, maar qua tribune (en dus qua uitvoering) doen jullie echt onder voor Twente en Groningen (sinds de Borg), die beide een hele zijde direct achter het doel hebben en recht tegenover de uitsupporters zitten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Met dat doek in het midden van het vak en de stadsvlag doortrekken in een choreografie eromheen, was helemaal mooi geweest.
Ik zeg toch nergens dat kankerjoden erg is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 moet ook op 2e ring imo, maargoed dat zal Ajax wel niet willen(was wel sprake van trouwens maar zal wel niet gebeuren)
@Keltie:
Kankerjoden is niet erg hoor, wij roepen ook kankerboeren dus boeiend![]()
De enige die daarover huilen zijn de mensen van het bestuur. De supporters zeggen juist dat het niet uit te bannen is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat kankerjoden erg is?
Zeg alleen dat ik veel ajaxmannetjes hoor huilen als het woord "joden" valt, terwijl de sterren rond en in de arena niet op 25 handen te tellen zijn
En er wordt me toch streng op gecontroleerd:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hoewel er nog regelmatig vuurwerk in stadions te zien is, Is het sinds het "Dida-incident" helaas ook verboden in Italië..
Haha, zo gaan ze in Italië met regels om hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En er wordt me toch streng op gecontroleerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nederland is echt een lachertje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Staanplaats het volgende:
Als je dit soort dingen ziet, dan is Nederland echt een lachterje..
Hij leeftquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:27 schreef PyTh het volgende:
Vind dat deze hier ook wel thuishoort eigenlijk.
[afbeelding]
Inderdaad. Ziet er erg goed uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:41 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste écht geslaagde TIFO-actie van PSV die ik ooit heb gezien inderdaad. Heel netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |