quote:Op maandag 27 november 2006 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo ik stuurde 1 zo'n jongen van de Schaak Vereniging Lochem een berichtje werd meteen helemaal para
Jou neem ik ook nooit meer serieus wat ben jij voor iemandquote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een beetje plagen/stoken. En als er zo gereageerd wordt dan blijf het ook leuk natuurlijk![]()
De 2de keer dat 410 een doekje uit Enschede wilt ophalen dus...quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Samengevat, gastje van 19 jat vlaggen bij FC Twente. Wordt betrapt krijgt een paar klapjes en moet hardlopen.
Eerst ging met ervan uit dat het een Vitesse fan was (omdat Vitesse die dag tegen Twente speelde) Later bleek het een 410er te zijn. Lochem is een 410 clan zo blijkt.
Reactie van 410 waarin ze afstand doen van de actie.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hun verbouwen snachts hun hele tribune met de stoeltjes,
Echt een joodse streek hèquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Bananenman het volgende:
Het is gewoon een domme actie geweest van diegene, klaar.
Vind Twente trouwens ook sneu. Heel erg doen alsof ze ultras zijn en ACAB en anti politie enzo. Wat doen ze? 'Hij heeft ons doek gestolen!' roepen, en die jongen van ons meegeven aan de politie
Geef dan een paar tikken als je zo stoer bent, en laat de smeris er lekker buiten zeg![]()
Dat is andersom al maanden zo, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:40 schreef stefmans het volgende:
Jou neem ik ook nooit meer serieus
terecht, geen gezichtquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef MaxPower het volgende:
Paar jaar terug al, toen had het Arkestadion allemaal van die lelijke gekleurde stoeltjes. Vak P is toen 's nachts naar binnen gegaan en hebben allemaal rode stoeltjes op hun tribune gemonteerd.
Fijn dat ik dat weet kneusquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is andersom al maanden zo, dus dat scheelt.
Kikker?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Amauri zondagavond: http://img279.imageshack.us/img279/742/pain29dj2.jpg
Wanneer de 1e speler op de NL velden?
Frank Demouge bij Vitesse - NEC die nadat hij NEC op voorsprong schoot in zijn 'Café Goffertzicht' tshirt voor het Rijnfront stond.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik gok omdat ie toevallig aan die kant van het stadion scoorde, en de NEC-fans helemaal aan de andere kant van het veld juichten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom voor het Rijnfront?
Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.quote:
Hij kon geen Italiaans?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Panic_A het volgende:
Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.
Toen de pers vroeg waar het voor stond wist hij dat niet te vertellen.
Waarschijnlijk niet het is een Brazilliaan.quote:
Café Goffertzicht, het café van HKN. Demouge zelf is NEC fanquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom voor het Rijnfront?
en met witte stoeltjes zodat de letters vak P erin kwam te staan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef MaxPower het volgende:
Paar jaar terug al, toen had het Arkestadion allemaal van die lelijke gekleurde stoeltjes. Vak P is toen 's nachts naar binnen gegaan en hebben allemaal rode stoeltjes op hun tribune gemonteerd.
Nee, natuurlijk niet. Het is toch tof om doeken van andere clubs te jatten? Het is vaker gebeurt (en gelukt). Toen was het echter goed besproken en georganiseerd en nu heeft diegene gewoon op eigen houtje even besloten dat hij het ging doen, niemand wist ervan. Het was een ingeving van een individu, dus natuurlijk distantieren we ons daarvan. Als het wel gelukt was, zou het niet eens bekend zijn geweest dat het een actie van een individu wasquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef DarkShine het volgende:
Vraag me eigenlijk af, zou Vak410 zich ook distantiëren als het wel gelukt was?
The A-teamquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:58 schreef Bananenman het volgende:
Toen was het echter goed besproken en georganiseerd
dus omdat jij het denkt is het vreemd/laf??quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet. Dat is het vreemde/laffe.
Jij zou het zo doen nuquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Zwoerd het volgende:
's Nachts bij een stadion over een hek klimmen om een spandoek te jatten vind ik niet zo bijzonder.
Nee waarom zou ik. Ik weet niet wat er zo stoer aan is om bij een spandoek uit een stadion te jatten, als je zoiets zou flikken tijdens een wedstrijd ofzo heb ik er wel respect voor, maar 's nachts uit een leeg stadion vind ik niks.quote:
Lochem is wel behoorlijk Ajax gericht ja. Maar die gast die de vlag gejat heeft van Twente heeft een iq van een nat vloeitje. Volgens mij weet ik ook wel wie het is. Ik zal wel even navragen of het degene is wie ik denk dat het is. Als het hem is heb ik nog wel mooie verhalen...quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Samengevat, gastje van 19 jat vlaggen bij FC Twente. Wordt betrapt krijgt een paar klapjes en moet hardlopen.
Eerst ging met ervan uit dat het een Vitesse fan was (omdat Vitesse die dag tegen Twente speelde) Later bleek het een 410er te zijn. Lochem is een 410 clan zo blijkt.
Reactie van 410 waarin ze afstand doen van de actie.
Al lang gebeurdquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |