ik heb geen kloon wijsneusquote:Op woensdag 13 december 2006 12:16 schreef Aoristus het volgende:
je moet het van je kloon even uitzetten dan
Weird indeed, bugs kunnen hier gemeldt worden FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik heb geen kloon wijsneus
ik neb het geloof ik gefixt! (vinkje uit, vinkje weer aan en voila)
met dank
ik had het kopje 'instellingen wijzigen' uberhaupt niet gezienquote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef Aoristus het volgende:
was dat nou zo moeilijk?
Ban vragen is zelf ban krijgen. Edit-knopje?quote:
Nee hoor, ban mij dan ook maar. Kinderachtig gezeik hier van die peutermods.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ban vragen is zelf ban krijgen. Edit-knopje?
Pardonquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee hoor, ban mij dan ook maar. Kinderachtig gezeik hier van die peutermods.
excuus, er kwamen opeens weer slechte herinneringen boven aan mijn aanvaringen met bepaalde mods in een ver verleden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
PardonZo kom je wel op de 250 notes
![]()
Heb je topic even tijdelijk gesloten, raad je ook aan om in het vervolg zulke users te negeren.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
excuus, er kwamen opeens weer slechte herinneringen boven aan mijn aanvaringen met bepaalde mods in een ver verleden.
Heb de 1e gesloten. Heb je een voorstel voor een nieuwe TT?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef sigme het volgende:
Dubbeltopic:
En dan nu de no-claim.
Bos-gate deel II; Op naar een nieuwe crisis?
Misschien kan de TT van overblijvende (al dan niet gemergd) een mix van deze twee TT's worden?
Vrijdag, net na de lunch, weinig te doen op het moment.. zomaar wat redenen om wat te modden.quote:
Goede suggestie. Is iets duidelijker dan wat het nu is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef sigme het volgende:
Bos: nu de no-claim! Opmaat voor nieuwe crisis?
Ik doe ook maar een gooi.
Ik ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:39 schreef du_ke het volgende:
Vos: ambtenaar schuldig aan gifschipaffaire
Zijn we niet geschokt?
Slechtste wethouder: Marijke Vos
Knieval Vos na gifschandaal
4 topics over min of meer hetzelfde lijkt me iets teveel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |