Ik mag toch wel opmerken dat het een smakeloze post isquote:
Bleef het daar maar bij. Ik vind hem reuzegrappigquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel opmerken dat het een smakeloze post is![]()
Het is weer een post die getuigd van je linkse "smaak"quote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
Bleef het daar maar bij. Ik vind hem reuzegrappig
Wat is er nou mis met een liefdesbaby? Beetje romantischer Martijntjequote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is weer een post die getuigd van je linkse "smaak"![]()
En dan zelf wel zeuren als Marijnisen met Mao vergeleken wordt.......
Ehm je gaat zelf in een topic met de maorijnissen smijten en dan hier huilen om een dom plaatje?quote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is weer een post die getuigd van je linkse "smaak"![]()
En dan zelf wel zeuren als Marijnisen met Mao vergeleken wordt.......
Hypocrisie en domheid verenigd in 1 hersencel!quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm je gaat zelf in een topic met de maorijnissen smijten en dan hier huilen om een dom plaatje?
Hmm.. ok... en wat is de reden om een 'tvp' post te maken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Terug vind post
http://www.kiesraad.nl/ni(...)de#Gekozenkandidatenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Corelli het volgende:
Waar kan ik zien hoeveel stemmen elke kandidaat heeft gekregen?
Ik start gelijk een commissie om te kijken hoe ik om moet gaan met deze unieke situatie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Er zijn 24 Wilders-topics maar ik open een keer een zijtopic van een lopende discussie, en hoppa onze eigen Rita Sidekick staat weer aan de boom te schuddelen
Dit topic gaat specifiek over de commissie.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik start gelijk een commissie om te kijken hoe ik om moet gaan met deze unieke situatie.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ah SCH is weer ongesteld.
Die is bijna vol en de tijd voor een centraal peilingen topic is nu wel even voorbij vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
De Hond peilt door: SP en Wilders verder omhoog!
Slotje daarop graag met verwijzing naar Het grote Peilingen-topic #6
ja als ie vol is maken we een deel 7 aan. zo gaat dat met kettingtopics he.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die is bijna vol en de tijd voor een centraal peilingen topic is nu wel even voorbij vind ik.
Alleen zullen er nu lang niet zoveel peilingen verschijnen en is er dus een stuk minder noodzaak voor een centraal topic. Deel 7 zal dan ook dicht gaanquote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ja als ie vol is maken we een deel 7 aan. zo gaat dat met kettingtopics he.![]()
Waar zeg ik dat? Peilingen van de hond kunnen prima in dat topic en jij bent wel de laatste die mag beginnen over vervuiling op Pol! gezien de slotjes die gezet zijn in de afgelopen wekenquote:Het gevolg van allemaal losse topics is dat je iedere week een Maurice de Hond-topic krijgt waarin een peiling wordt besproken die niks met de realiteit te maken heeft. maar ok als jij POL zo wilt bevuilen vind ik het ok.
Machtshoer.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alleen zullen er nu lang niet zoveel peilingen verschijnen en is er dus een stuk minder noodzaak voor een centraal topic. Deel 7 zal dan ook dicht gaan![]()
[..]
Tu quoque!quote:Waar zeg ik dat? Peilingen van de hond kunnen prima in dat topic en jij bent wel de laatste die mag beginnen over vervuiling op Pol! gezien de slotjes die gezet zijn in de afgelopen weken![]()
Eerst zeg je dat een centraal topic niet goed is, en nu is er blijkbaar toch een centraal topic, alleen dan met een andere naam.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef Chewie het volgende:
Waar zeg ik dat? Peilingen van de hond kunnen prima in dat topic
Een centraal topic over alle peilingen lijkt mij nu niet nodig aangezien deze de komende maanden een suk minder frequent zullen zijn. de Hond brengt normaal elke week een peiling uit en dan vind ik het logischer om voor die peiling een "centraal" topic te houden.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:58 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat een centraal topic niet goed is, en nu is er blijkbaar toch een centraal topic, alleen dan met een andere naam.![]()
De logica staat hierboven en ook al in eerdere reacties van mij. De politieke barometer heeft ook al jarenlang een eigen topic die was/is gekoppeld aan de aandelenmarkt.quote:Wat is hier de logica achter, behalve dan een ziekelijke poging om je macht te laten zien?Waarom mag ik niet gewoon doorgaan met de centrale topicreeks?
Ik zag geen deel 1, het kan zijn dat die er is. Hoe dan ook, doorgaans simpelweg 1 linkje posten met een TT lijkt me wat te karig. Er is heus wat meer van te maken dan dat.quote:Op maandag 27 november 2006 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was een deel 1 en de topictitel zegt al alles
Heb je een suggestie waar hij beter thuis zou horen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:01 schreef du_ke het volgende:
Wat doet deze troep in POL?
Peter Breedveld geen haar beter dan Anja Meulenbelt?
Onderin de index met een slotjequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb je een suggestie waar hij beter thuis zou horen?
Ik kan hem niet naar de overkant schoppen, dan maar dicht idd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onderin de index met een slotje. Of bij de vrienden aan de overkant
.
Dank je voor deze informatie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:54 schreef Floripas het volgende:
Oeps. 48 uur wakker, waarin tweemaal zat geweest en een aantal malen gecopuleerd. Mijn brein, wat doe ik.
Iig een fysieke bedreiging. Thx voor het melden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:56 schreef Floripas het volgende:
Remi Poppe [SP] nog steeds maoist
Ik ben niet helemaal fan van de regelrechte, directe doodsbedreiging die in dit topic staat.
Merge-verzoek uitgezet. Thx.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
is het jullie mischien opgevallen dat er nu 2 "Generaal Pardon" topics zijn? Is het de bedoeling dat links in de ene, rechts in de andere topic gaat zitten? Of wachten we op SCH die ongetwijfeld twee topics nodig zal hebben om in te gaan zitten fiepen.
Eens. Kan wel dicht. Had sowieso wel gekund na post #1 maar die opmerking van Tikorev is wel écht diep triest.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vijftig jaar geleden linkse lente op Cuba Zeldzaam onsmakelijke en sneue vergelijking. Hoe diep ben je gezonken als je zoiets gebruikt voor het uitdragen van je politieke visie?
Ja hoor, pleiten voor censuur.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef PJORourke het volgende:
Daar gaan we weer. Pleiten voor censuur. Doet me aan Cuba denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |