Maar wat is dan precies zelfverzekerdheid? Het feit dat het vaak met arrogantie vergeleken wordt is imo nl. onterecht.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk en leuk, arrogantie niet.
Zoals ik het zie, is zelverzekerdheid is voornamelijk een onbewust proces dat je vervolgens uitstraalt naar de buitenwereld. Arrogantie daarentegen is in mijn ogen meer een bewuste gedragskeuze die je bewust naar de buitenwereld uitdraagt om jezelf in bescherming te nemen tegen de imperfectie waar je niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies zelfverzekerdheid? Het feit dat het vaak met arrogantie vergeleken wordt is imo nl. onterecht.
Daar vind ik het meer weg van hebben inderdaad.. Je kunt imo prima zelfverzekerd zijn zonder dat het ook maar in de verste verte op arrogantie lijkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Zoals ik het zie, is zelverzekerdheid is voornamelijk een onbewust proces dat je vervolgens uitstraalt naar de buitenwereld. Arrogantie daarentegen is in mijn ogen meer een bewuste gedragskeuze die je bewust naar de buitenwereld uitdraagt om jezelf in bescherming te nemen tegen de imperfectie waar je niet mee om kan gaan.
Arrogantie hoeft in mijn ogen niet eens te betekenen dat er sprake is van zelfverzekerdheid. Mensen kunnen er uit onzekerheid voor kiezen om maar arrogant te zijn, zo lang ze in ieder geval de kracht hebben om kritiek hierop te kunnen negeren/weerleggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar vind ik het meer weg van hebben inderdaad.. Je kunt imo prima zelfverzekerd zijn zonder dat het ook maar in de verste verte op arrogantie lijkt.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Casta ziet er zonder make up uit als een lief onschuldig easy te regelen meisje.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven wel
wel die van mij iig!quote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan is dit ws. jouw type?
Naar mijn mening is arrogantie eerder een teken van gebrek aan zelfverzekerdheid idd..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Arrogantie hoeft in mijn ogen niet eens te betekenen dat er sprake is van zelfverzekerdheid. Mensen kunnen er uit onzekerheid voor kiezen om maar arrogant te zijn, zo lang ze in ieder geval de kracht hebben om kritiek hierop te kunnen negeren/weerleggen.
En daarom is het ook zo leuk om ze te stangenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn mening is arrogantie eerder een teken van gebrek aan zelfverzekerdheid idd..
Tja, je moet er maar zin in hebben.. Ik heb daar nooit zo'n zin in, dus negeer het meestal gewoon..quote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef Maeksy het volgende:
[..]
En daarom is het ook zo leuk om ze te stangenZo van "ik heb je heus wel door, hoor!"
Dat kan ookquote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar zin in hebben.. Ik heb daar nooit zo'n zin in, dus negeer het meestal gewoon..
Treu. 1.80 is een heeeeeerlijke lengtequote:Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef Corelli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Hoe onversierbaarder, hoe aantrekkelijker. Ze moeten ook lang zijn.
Helaas is het een zeldzame soort.
maar gekke_sandra is wel een lekkertjequote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.
Dan is dat zeker aantrekkelijk jaquote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik hou wel van die uit de hoogte houding.. heerlijk.. Dan zijn ze een targetquote:Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef Madski het volgende:
Arrogante vrouwen zijn eerder strontvervelend dan aantrekkelijk als je het mij vraagt. Mogen ze nog zo knap zijn, maar mooier worden ze niet in mijn ogen.
Right.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik hou wel van die uit de hoogte houding.. heerlijk.. Dan zijn ze een target
Hoe krijg ik de foto te zienquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef draaijer het volgende:
Hierbij mijn lieve schatje. Ze kijkt niet echt arrogant, maar geloof me. Ze kan het. En hoe
![]()
[afbeelding]
Ik heb haar er weer afgehaald omdat ik vind dat mijn schatje er niet veel te zoeken heeft. Als jullie en ik gelijkertijd online zijn, dan zal ik die foto er weer even op knallen.quote:
Ik heb de bewuste foto verwijderd. Nu kan je in mijn fotoboek wel een normale foto van mijn schatje zienquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb haar er weer afgehaald omdat ik vind dat mijn schatje er niet veel te zoeken heeft. Als jullie en ik gelijkertijd online zijn, dan zal ik die foto er weer even op knallen.
ha ha ha ha mooie omschrijving. Kan je een foto posten? Share your success with your online buddiesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Draaijer, ik snap je volkomen.. heb zo'n donkerharige mannen-magneet in huis hier en 'k ben dol op der
Lol, ik voelde de vraag al aankomen dus had er al over nagedacht, maar los het alsvolgt op met een vakantiefoto:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha ha ha ha mooie omschrijving. Kan je een foto posten? Share your success with your online buddies
Vrouwen met donkere haren zijn zoooo leuk. Als ze arrogant zijn, zijn ze zooooo veeel leukerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lol, ik voelde de vraag al aankomen dus had er al over nagedacht, maar los het alsvolgt op met een vakantiefoto:
[afbeelding]
40'C in Egypte![]()
Ze is niet per se arrogant, maar heeft wel iets ontastbaars over zich. Vind het ook leuk dat ze er zonder toeters en bellen al mooi uit ziet, met toeters en bellen wordt het dan alleen maar beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vrouwen met donkere haren zijn zoooo leuk. Als ze arrogant zijn, zijn ze zooooo veeel leuker
Aandacht voor je partner is altijd mooi. Ik voel me heerlijk als mannen mijn vriendin slim, mooi en of aantrekkelijk vinden..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ze is niet per se arrogant, maar heeft wel iets ontastbaars over zich. Vind het ook leuk dat ze er zonder toeters en bellen al mooi uit ziet, met toeters en bellen wordt het dan alleen maar beter
Vind het leuk hoe de omgeving op haar reageert, al vind ze zelf die aandacht vaak irritant - zoveel jochies en mannen zijn zóó triest in hun 'versier-pogingen'
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Kogando het volgende:
Maar arrogant is vaak ook een teken van onzekerheid.
Tjah, wij zullen onze onzekerheden dan ook niet ontkennenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien wat andere mensen van mijn vriendin vinden. Het is wel leuk om te horen dat ze haar geen lelijk varken vinden, maar jij haalt blijkbaar ook voldoening uit zo'n "bevestiging".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Aandacht voor je partner is altijd mooi. Ik voel me heerlijk als mannen mijn vriendin slim, mooi en of aantrekkelijk vinden..
of ze zijn niet onzeker maar hebben teveel aandacht waardoor ze gaan denken dat ze beter zijn..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.
Dit is inderdaad wel waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef GiGra het volgende:
Mensen, sommigen zien er gewoon arrogant uit...ik zie er ook uit als een k*$&%&%*$t bitch, maar ik ben niet arrogant en ook niet zelfverzekerd...laat je niet bedriegen door uiterlijk!
Waarom zien mensen jou als arrogant? Zou je eens een foto willen posten? Die in je fotoboek zegt me nog niet zoveel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef GiGra het volgende:
Het is trouwens best een probleem om als arrogant gezien te worden. Veel mensen durven mij niet aan te spreken omdat ze denken dat ik boos word of zelfs begin te meppen...niet zo handig als je single bent...
Je kan foto's uploaden door op deze link te klikkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef GiGra het volgende:
ik ben 1.76, draag hakken van 10cm, dus zeg maar 1.86m; blond (echt blond-niet geverfd) haar, maar altijd donkere kleding, en ik heb moeite met in het niets lachen-ik lach alleen als iemand me aankijkt ofzo. Oja, ik loop heeeeel snel. En die foto zegt inderdaad niets, die moest 10 keer opnieuw en dan ga je vanzelf wel lachen...ik weet trouwens niet zo goed hoe je foto's moet posten hier (newbee & onhandig met computers)
Waarom draag je dan hakken van 10cm?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef GiGra het volgende:
ik ben 1.76, draag hakken van 10cm, dus zeg maar 1.86m; blond (echt blond-niet geverfd) haar, maar altijd donkere kleding, en ik heb moeite met in het niets lachen-ik lach alleen als iemand me aankijkt ofzo. Oja, ik loop heeeeel snel. En die foto zegt inderdaad niets, die moest 10 keer opnieuw en dan ga je vanzelf wel lachen...ik weet trouwens niet zo goed hoe je foto's moet posten hier (newbee & onhandig met computers)
k voel me aangesproken.quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Na het bekijken van uw fotoboek, moet ik u helaas teleurstellen. Maar hey, zolang u er zelf maar in gelooft, is het niet?quote:
pro zwammer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Na het bekijken van uw fotoboek, moet ik u helaas teleurstellen. Maar hey, zolang u er zelf maar in gelooft, is het niet?
Je hebt in ieder geval mooi haar & blauwe ogen, verder oordeel ik alleen in 3Dquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pro zwammer?
en dat moet me van me stuk brengen?
leer trouwens PI's lezen![]()
Ik denk wel dat jij de eigenschappen zou kunnen hebben.quote:
Is je eigen vriendin/vrouw ook nog wel te doen..?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven wel
Ik ben super gek van mijn schatje.. Absoluut te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Is je eigen vriendin/vrouw ook nog wel te doen..?![]()
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij de eigenschappen zou kunnen hebben.
Jij zou eigenlijk is een blouse met een hoger kraagje moeten dragen. Heb je daar geen foto van? Mag ik vragen hoe lang jij bent?
[afbeelding]
By the way : Je haar is inderdaad mooi omdat het zo vurig lang is met golven. Maar iets korter haar is denk ik nog mooier.
Dat weet ik, ik wilde je een hart onder de riem steken. Ik zag een teleurgestelde smiley. Ik denk dat het je fantastisch zal staan. Dus ja, ik heb het wel gelezenquote:Op zondag 21 januari 2007 09:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.
ik ben 1.80 m zonder hakken enzo.
en je hebt niet goed opgelet in me fobo, daar staat dat me haar nu een stuk korter is.
Ja, daar dacht ik later aan.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik wilde je een hart onder de riem steken. Ik zag een teleurgestelde smiley. Ik denk dat het je fantastisch zal staan. Dus ja, ik heb het wel gelezen
Juist, ons het werk laten doen. Dat lijkt arrogant, maar ik vind het zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.
ik ben 1.80 m zonder hakken enzo.
en je hebt niet goed opgelet in me fobo, daar staat dat me haar nu een stuk korter is.
Gelukkig maar! Laat je haar dat ook elke dag weten? Dat vinden "ze" fijnquote:Op zondag 21 januari 2007 09:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben super gek van mijn schatje.. Absoluut te doen.
1.80 lang. Ze is super lief, slim, op z'n tijd lekker arrogant en ik vind haar prachtig (zelfs na 6 jaar).. Tevens kan ik me geen lievere moeder voor ons zoontje voorstellen.
Dergelijke posts van mij niet altijd serieus nemenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pro zwammer?
en dat moet me van me stuk brengen?
leer trouwens PI's lezen![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Laat je haar dat ook elke dag weten? Dat vinden "ze" fijnMooi mannetje ook trouwens
Het oog wil ook wat.quote:
En stel nu dat je er wel eentje krijgt, zal ze je dan verlaten? Vroeger zeiden mijn ouders tegen mij: kinderen die willen, krijgen een paar klappen op hun... nou ja, je kent het wel. We willen allemaal wel wat, maar we krijgen het niet altijd. Laten we vooral tevreden zijn met wat we wel hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat.Mijn vriendin zegt ook tegen mij dat ze niet wil dat ik een buikje krijg. Gelijk heeft ze.
Eerlijk is eerlijk, je weet een vrouw wel te verwennen. Daar kan ik in ieder geval nog wel enige lering uit trekken.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:58 schreef draaijer het volgende:
[..]Thanks
Uiteraard laat ik het haar weten. Vaak laat ik kleine briefjes achter waar ze het niet verwacht. Uiteraard niet elke dag, anders zijn ze snel spoiled.ha ha
Wij gaan midden dit jaar verhuizen. Haar eerste opmerking : Wow, daar kunnen we een leuk en groot feest geven. M.a.w. ze zou wel willenMaar ik wil nog even wachten
![]()
Omdat platte schoenen lomp zijn!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:38 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom draag je dan hakken van 10cm?
Zijn ze dat, of vind jij dat? Dat is namelijk nogal een verschil. Ik zelf vind hakken lomp en nu?quote:
Ze zal me op zeker niet verlaten. Maar haar voorkeur geniet een platte buik. Wanneer ik wat zwaarder zou worden, danzal ze me subtiel vragen om meer te hockeyen.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En stel nu dat je er wel eentje krijgt, zal ze je dan verlaten? Vroeger zeiden mijn ouders tegen mij: kinderen die willen, krijgen een paar klappen op hun... nou ja, je kent het wel. We willen allemaal wel wat, maar we krijgen het niet altijd. Laten we vooral tevreden zijn met wat we wel hebben.
Nou ja, waar het om gaat is dat mensen samen gelukkig zijn en dat zijn jullie, dus prima toch? Het is in ieder geval niets voor mij.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ze zal me op zeker niet verlaten. Maar haar voorkeur geniet een platte buik. Wanneer ik wat zwaarder zou worden, danzal ze me subtiel vragen om meer te hockeyen.Omgekeerd is het niet anders. Ik wil ook een lange slanke dame.. Ik vind het heeeeerlijk om met haar op feestjes o.i.d. te komen. Het is nooit nodig haar bezig te houden, ze vermaakt zichzelf wel en heel veel gasten "lopen weg" met haar. Dat streelt de ego uiteraard..
Nope, wij blijven lekker bij elkaar en corrigeren elkander waar nodig.
Je hebt wel een punt, maar ik vind dat je voor jezelf echt wel wat eisen mag stellen. Je moet het tenslotte wel naar je zin hebben in je leven.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En stel nu dat je er wel eentje krijgt, zal ze je dan verlaten? Vroeger zeiden mijn ouders tegen mij: kinderen die willen, krijgen een paar klappen op hun... nou ja, je kent het wel. We willen allemaal wel wat, maar we krijgen het niet altijd. Laten we vooral tevreden zijn met wat we wel hebben.
Mee eens, maar de vraag is dan waar dat naar je zin hebben van af hangt. Ik probeer zoveel mogelijk onafhankelijk te zijn van andere mensen voor mijn geluksbeleving. Als je geen buik wilt, omdat je dat zelf onprettig vindt, dan moet je dat natuurlijk voorkomen. Maar om het te voorkomen omdat een ander er moeite mee heeft? Nee dank je.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar ik vind dat je voor jezelf echt wel wat eisen mag stellen. Je moet het tenslotte wel naar je zin hebben in je leven.
Zelf wil ik uiteraard ook geen buikje. Daar pas ik voor. Dan gaat deze ouwe wel even werken aan z'n lijfquote:Op zondag 21 januari 2007 11:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Mee eens, maar de vraag is dan waar dat naar je zin hebben van af hangt. Ik probeer zoveel mogelijk onafhankelijk te zijn van andere mensen voor mijn geluksbeleving. Als je geen buik wilt, omdat je dat zelf onprettig vindt, dan moet je dat natuurlijk voorkomen. Maar om het te voorkomen omdat een ander er moeite mee heeft? Nee dank je.
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Nou, dan is het toch prima? Ik wilde er alleen maar mee zeggen, dat je het moet voor jezelf en voor niemand anders. Ik zal je eens een voorbeeld uit mijn eigen leven geven. De grijze haren komen er al door bij mij. Her en der een paar. Ik vind het echt geen enkel probleem; sterker nog, ik vind het wel leuk. Welnu, ik zat eens bij de kapper en normaal gesproken heb ik altijd dezelfde, maar door omstandigheden ging een andere meid mij knippen. Daar heb ik sowieso al een hekel aan, maar goed, een mens moet ook wat flexibel zijn. Goed, op een gegeven moment merkte ze op "hey, je hebt al wat grijze haren" en vervolgde "als het niet meer te doen is ze weg te trekken, dan kun je natuurlijk altijd gaan verven, dus maak je geen zorgen." Maak je geen zorgen??? Die achterlijke doos heeft het geweten. Ik maak mij helemaal nergens zorgen over. Het is die doos die kennelijk een inzinking beleeft als ze grijze haren ziet. Laat een ander met rust zou ik zeggen. Ik kan me er nu nog kwaad over makenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zelf wil ik uiteraard ook geen buikje. Daar pas ik voor. Dan gaat deze ouwe wel even werken aan z'n lijf
Vooralsnog is alles keurig in verhouding
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?
Ik heb liever een pure, gevoelige vrouw. Een vrouw die je niet wegwuift als je je bestek laat vallen, maar lekker met je meelacht. Een vrouw die zonder make-up de straat op durft. Die zich niet persé hoeft te verschuilen achter allerlei ditjes en datjes ter compensatie van haar onzekerheid. Gewoon, lekker puur.
Absoluut. En het getuigt van je reinste domheid. En daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:23 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
![]()
Arrogantie is inderdaad een zwaktebod van de ergste soort.
Alsof een arrogante vrouw geen pure, gevoelige vrouw kan zijn. Ik denk dat arrogantie een competentie is. Als je geen zin hebt in gezeik van paupers, zet je je arrogante modus even aan en dat schrikt wat mensen af.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?
Ik heb liever een pure, gevoelige vrouw. Een vrouw die je niet wegwuift als je je bestek laat vallen, maar lekker met je meelacht. Een vrouw die zonder make-up de straat op durft. Die zich niet persé hoeft te verschuilen achter allerlei ditjes en datjes ter compensatie van haar onzekerheid. Gewoon, lekker puur.
Een competentie zeg jequote:Op zondag 21 januari 2007 11:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alsof een arrogante vrouw geen pure, gevoelige vrouw kan zijn. Ik denk dat arrogantie een competentie is. Als je geen zin hebt in gezeik van paupers, zet je je arrogante modus even aan en dat schrikt wat mensen af.
ha ha ha en dus zijn de onzekere mensen de mensen die arrogante mensen niet aan durven spreken.
Mwoah, daar herken ik inderdaad wel wat in. Maar arrogantie in uitstraling, is heel iets anders dan arrogantie in woorden cq daden.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alsof een arrogante vrouw geen pure, gevoelige vrouw kan zijn. Ik denk dat arrogantie een competentie is. Als je geen zin hebt in gezeik van paupers, zet je je arrogante modus even aan en dat schrikt wat mensen af.
ha ha ha en dus zijn de onzekere mensen de mensen die arrogante mensen niet aan durven spreken.
Arrogant overkomen is nog wat anders dan bewust arrogant willen overkomen. Alleen dat tweede is zielig.quote:[b]Op zondag 21 januari 2007 11:37 schreef Alicey het volgende:[/
Telt op de verkeerde momenten arrogant overkomen mee?
Okeequote:Op zondag 21 januari 2007 11:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Arrogant overkomen is nog wat anders dan bewust arrogant willen overkomen. Alleen dat tweede is zielig.
Maak ik hieruit op dat jij in bepaalde gevallen arrogant overkomt? In welke gevallen en hoe reageren mensen daar op?quote:
Uhm, ik vind het maar lastig om hoogte van je te krijgen. Ben je nu erg gericht op materie en uiterlijke schijn? Of valt het wel mee, en is het niet meer dan ik dat heb... Lastig.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ze zal me op zeker niet verlaten. Maar haar voorkeur geniet een platte buik. Wanneer ik wat zwaarder zou worden, danzal ze me subtiel vragen om meer te hockeyen.Omgekeerd is het niet anders. Ik wil ook een lange slanke dame.. Ik vind het heeeeerlijk om met haar op feestjes o.i.d. te komen. Het is nooit nodig haar bezig te houden, ze vermaakt zichzelf wel en heel veel gasten "lopen weg" met haar. Dat streelt de ego uiteraard..
Nope, wij blijven lekker bij elkaar en corrigeren elkander waar nodig.
Draaijer lijkt me een geschikte kerel met diepgang, maar inderdaad zijn sommige posts van hem wat verwarrend en lijkt het erop alsof hij iedere avond een uur op de knieen gaat om de materie te aanbidden.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Uhm, ik vind het maar lastig om hoogte van je te krijgen. Ben je nu erg gericht op materie en uiterlijke schijn? Of valt het wel mee, en is het niet meer dan ik dat heb... Lastig.![]()
Nee, het 2e is handig!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Arrogant overkomen is nog wat anders dan bewust arrogant willen overkomen. Alleen dat tweede is zielig.
Als het je doel is om met je arrogantie een bepaalde uitkomst af te dwingen, dan is het inderdaad handig. Daar heb je wel gelijk in. Maar het is en blijft zielig. Juist ook in dat geval. Kennelijk schiet je tekort om die gewenste uitkomst te realiseren, zonder dat je daarvoor een arrogant masker op moet zetten.quote:
Aan materialistische dingen hecht ik misschien wel meer waarde aan dan anderen. Het is wel zo dat ik geniet van de dingen die we hebben. De reden dat ik er trots op ben of waarde aan hecht is omdat wij er keihard voor gewerkt hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Uhm, ik vind het maar lastig om hoogte van je te krijgen. Ben je nu erg gericht op materie en uiterlijke schijn? Of valt het wel mee, en is het niet meer dan ik dat heb... Lastig.![]()
haha, so true. Ik herken dit verhaal erg goed. Heb het niet langer dan 10 weken vol gehouden. 't was gewoon echt niet leuk op bepaalde momenten. Uiteindelijk deed ik het nog erger dan zijquote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef BttD het volgende:
[..]
Niet zo'n klein beetje verwend. Mevrouw was op vakantie gegaan op de creditcard van de nieuwe vriend van haar ma. Even 3000 euro erdoorheen gejaagd. Dus die vent tegen haar: 'Het is goed, maar volgende keer iets rustiger aan doen met de creditcard'. Dat had ze ook nog eens min of meer stiekem gedaan. Gaat helemaal nergens over.
Laatst ook zo'n mooie discussie. Ze zei gewoon regelmatig bijna letterlijk 'ik ben perfect. IK heb geen extra zelfvertrouwen nodig want IK heb alles voor elkaar... IK heb niks om over te klagen IK heb alles op orde blablabla.'
Het ergste is gewoon als je iemand iets wil laten zien bijvoorbeeld foto's die je gemaakt hebt dan kun je verwachten dat diegene daar niet altijd in geinteresseerd is. Maar bij haar kon je nooit iets vertellen of het was niet goed genoeg. Voorbeeldje: ben naar New York geweest en om geld uit te sparen, maar ook omdat het gewoon een leuke optie was heb ik een looptoer door de stad gedaan van 16 uur... kostte me maar 10 euro. Mevrouw: 'Je had beter de bustrip kunnen nemen die rijdt je door heel de stad en je krijgt alle grote dingen te zien'. Nou en? Ik heb hier toch ook veel lol aan beleefd, was nog leuker ook want je was met een groep en je kreeg ontzettend veel background informatie over de stad die je normaal niet krijgt. En wat dan nog? En zo zijn er nog wel tientallen voorbeelden. Nog eentje dan: Met uitgaan kun je zeggen wat je wilt. Welke tent je ook naartoe gaat: het is NOOIT goed... Oh ja en empathie komt niet in haar woordenboek voor.
Damned wat ben ik gefrustreerd door dat wijf. Als alle vrouwen zo zijn dan geef ik mijn zoektocht per direct op
Ik kan er niet echt een peil op trekken wanneer wel en wanneer niet. Ik merk het doorgaans aan een enigszins afstandelijke reactie.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat jij in bepaalde gevallen arrogant overkomt? In welke gevallen en hoe reageren mensen daar op?
Beste jongen, ik begrijp jou heel goed. Ik zou echter ook willen dat je de relativiteit van materiele zaken in ging zien.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Aan materialistische dingen hecht ik misschien wel meer waarde aan dan anderen. Het is wel zo dat ik geniet van de dingen die we hebben. De reden dat ik er trots op ben of waarde aan hecht is omdat wij er keihard voor gewerkt hebben.
Zoals mijn sig al omschrijft. Ik ben inderdaad zo nu en dan een oppervlakkige klootzak. Ook ik heb soms geen zin om met bepaalde mensen te praten. Niet dat ik me beter voel, echter alleen vanwege het feit dat ik geen zin heb in het type gesprek. Als ze toch beginnen, dan ben ik redelijk bot. Dus voor beide misschien de juiste oplossing.
Dat is heel vervelend en uiteraard begrijp ik jou standpunt, maar dat betekend toch niet dat je er nu niet van mag genieten. We werken er hard voor, ik hou van auto's en boten (passie) waarom daar niet hard van genieten.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:36 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Beste jongen, ik begrijp jou heel goed. Ik zou echter ook willen dat je de relativiteit van materiele zaken in ging zien.
Om een voorbeeld te geven; Het huwelijk van mijn ouders is er totaal van naar de knoppen gegaan. Ik heb dat bewust meegemaakt, als oudste zoon. Nu ben ik een beetje wars geworden van luxe en status. Althans, ik ben het veel meer gaan relativeren. Ik vind het ineens veel belangrijker hoe het met m'n moeder gaat, dan hoe de nieuwste bolide van m'n vader rijdt. Ben daarin wel eens doorgeschoten in het verleden, en dat geldt (gold) voor meer gezinsleden.
Dat is je goed recht. Geniet ervan, zolang het kan.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend en uiteraard begrijp ik jou standpunt, maar dat betekend toch niet dat je er nu niet van mag genieten. We werken er hard voor, ik hou van auto's en boten (passie) waarom daar niet hard van genieten.
Er zijn zat mensen die onze auto om te kotsen vinden. I don't care. Het is mijn ding waar ik heel gelukkig mee kan zijn. Elke dag als ik van of naar kantoor mag rijden denk ik weer. Zucht, wat is ie toch mooi, even genieten.
ook dat is een kenmerk van arrogantie hoor. juist een arrogante vrouw zou zomaar de straat op gaan zonder make up.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is voor mij een gevoel van superioriteit. Dit gaat vaak gepaard met een zekere mate van perfectionisme, wat zich bij vrouwen vaak uit in zaken als kleding en make-up. Dit om het superioriteitsgevoel uiterlijke fundering te geven.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook dat is een kenmerk van arrogantie hoor. juist een arrogante vrouw zou zomaar de straat op gaan zonder make up.
Hmm, ik denk het niet. Ik kan zo nu en dan zelfs arrogant zijn. Ik ga 100% zeker altijd zonder make-up de deur uit.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:49 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is voor mij een gevoel van superioriteit. Dit gaat vaak gepaard met een zekere mate van perfectionisme, wat zich bij vrouwen vaak uit in zaken als kleding en make-up. Dit om het superioriteitsgevoel uiterlijke fundering te geven.
Zoals je het nu formuleert, betreft het een type vrouw dat mijzelf ook bijzonder intrigeert. Dat zijn vrouwen die je niet aan het handje mee hoeft te nemen, wat vaak helaas wel het geval is (wat het zakenleven betreft). Vrouwen die je tevens heerlijk van gefundeerde repliek kunnen voorzien en zelf met inzichten (durven) komen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het niet. Ik kan zo nu en dan zelfs arrogant zijn. Ik ga 100% zeker altijd zonder make-up de deur uit.
Wat ik aantrekkelijk vind, is een vrouw die van natuur al een soort van overwicht / arrogantie uitstraalt. Dit zonder dat ze er zelf mee bezig zijn. Prachtig..
Vaak zijn het in mijn ogen juist de vrouwen die goed in hun vel zitten en weten wat ze willen. Ze zijn eigenlijk nooit lelijk
Houden jullie er wel rekening mee dat je op een dag ouder zult worden? Ik hoop dat dit soort verwachtingen geen druk op jullie relatie zullen gaan zetten.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat.Mijn vriendin zegt ook tegen mij dat ze niet wil dat ik een buikje krijg. Gelijk heeft ze.
Een vrouw die het er om doet om arrogant over te komen (en dat zie je) is in mijn ogen per definitie lelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:01 schreef draaijer het volgende:
Vaak zijn het in mijn ogen juist de vrouwen die goed in hun vel zitten en weten wat ze willen. Ze zijn eigenlijk nooit lelijk
Nou zwambtenaar, dan zou ik maar een hoop bekende fok users die je mooi vindt, maar bannen..quote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Een vrouw die het er om doet om arrogant over te komen (en dat zie je) is in mijn ogen per definitie lelijk.
En over welke fok users heb je het dan zoal?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nou zwambtenaar, dan zou ik maar een hoop bekende fok users die je mooi vindt, maar bannen..
Neh, das meer zelfverzekerdheid denk ik. Arrogantie is imo een misplaatst gevoel van suprieuriteit inderdaad, zoals eerder gemeld. Zit een flink verschil in. Arrogantie is walgelijk, zelfverzekerde mensen zijn leuk.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook dat is een kenmerk van arrogantie hoor. juist een arrogante vrouw zou zomaar de straat op gaan zonder make up.
Het zijn typische gevallen die de eeuwige jeugd denken te bezittenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Houden jullie er wel rekening mee dat je op een dag ouder zult worden? Ik hoop dat dit soort verwachtingen geen druk op jullie relatie zullen gaan zetten.
Joh, elke leeftijd kent z'n eigen kenmerken en schoonheden.. Ik maak me nergens druk om.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Houden jullie er wel rekening mee dat je op een dag ouder zult worden? Ik hoop dat dit soort verwachtingen geen druk op jullie relatie zullen gaan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |