Ja, daar dacht ik later aan.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik wilde je een hart onder de riem steken. Ik zag een teleurgestelde smiley. Ik denk dat het je fantastisch zal staan. Dus ja, ik heb het wel gelezen
Juist, ons het werk laten doen. Dat lijkt arrogant, maar ik vind het zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.
ik ben 1.80 m zonder hakken enzo.
en je hebt niet goed opgelet in me fobo, daar staat dat me haar nu een stuk korter is.
Gelukkig maar! Laat je haar dat ook elke dag weten? Dat vinden "ze" fijnquote:Op zondag 21 januari 2007 09:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben super gek van mijn schatje.. Absoluut te doen.
1.80 lang. Ze is super lief, slim, op z'n tijd lekker arrogant en ik vind haar prachtig (zelfs na 6 jaar).. Tevens kan ik me geen lievere moeder voor ons zoontje voorstellen.
Dergelijke posts van mij niet altijd serieus nemenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pro zwammer?
en dat moet me van me stuk brengen?
leer trouwens PI's lezen![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Laat je haar dat ook elke dag weten? Dat vinden "ze" fijnMooi mannetje ook trouwens
Het oog wil ook wat.quote:
En stel nu dat je er wel eentje krijgt, zal ze je dan verlaten? Vroeger zeiden mijn ouders tegen mij: kinderen die willen, krijgen een paar klappen op hun... nou ja, je kent het wel. We willen allemaal wel wat, maar we krijgen het niet altijd. Laten we vooral tevreden zijn met wat we wel hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat.Mijn vriendin zegt ook tegen mij dat ze niet wil dat ik een buikje krijg. Gelijk heeft ze.
Eerlijk is eerlijk, je weet een vrouw wel te verwennen. Daar kan ik in ieder geval nog wel enige lering uit trekken.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:58 schreef draaijer het volgende:
[..]Thanks
Uiteraard laat ik het haar weten. Vaak laat ik kleine briefjes achter waar ze het niet verwacht. Uiteraard niet elke dag, anders zijn ze snel spoiled.ha ha
Wij gaan midden dit jaar verhuizen. Haar eerste opmerking : Wow, daar kunnen we een leuk en groot feest geven. M.a.w. ze zou wel willenMaar ik wil nog even wachten
![]()
Omdat platte schoenen lomp zijn!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:38 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom draag je dan hakken van 10cm?
Zijn ze dat, of vind jij dat? Dat is namelijk nogal een verschil. Ik zelf vind hakken lomp en nu?quote:
Ze zal me op zeker niet verlaten. Maar haar voorkeur geniet een platte buik. Wanneer ik wat zwaarder zou worden, danzal ze me subtiel vragen om meer te hockeyen.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En stel nu dat je er wel eentje krijgt, zal ze je dan verlaten? Vroeger zeiden mijn ouders tegen mij: kinderen die willen, krijgen een paar klappen op hun... nou ja, je kent het wel. We willen allemaal wel wat, maar we krijgen het niet altijd. Laten we vooral tevreden zijn met wat we wel hebben.
Nou ja, waar het om gaat is dat mensen samen gelukkig zijn en dat zijn jullie, dus prima toch? Het is in ieder geval niets voor mij.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ze zal me op zeker niet verlaten. Maar haar voorkeur geniet een platte buik. Wanneer ik wat zwaarder zou worden, danzal ze me subtiel vragen om meer te hockeyen.Omgekeerd is het niet anders. Ik wil ook een lange slanke dame.. Ik vind het heeeeerlijk om met haar op feestjes o.i.d. te komen. Het is nooit nodig haar bezig te houden, ze vermaakt zichzelf wel en heel veel gasten "lopen weg" met haar. Dat streelt de ego uiteraard..
Nope, wij blijven lekker bij elkaar en corrigeren elkander waar nodig.
Je hebt wel een punt, maar ik vind dat je voor jezelf echt wel wat eisen mag stellen. Je moet het tenslotte wel naar je zin hebben in je leven.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
En stel nu dat je er wel eentje krijgt, zal ze je dan verlaten? Vroeger zeiden mijn ouders tegen mij: kinderen die willen, krijgen een paar klappen op hun... nou ja, je kent het wel. We willen allemaal wel wat, maar we krijgen het niet altijd. Laten we vooral tevreden zijn met wat we wel hebben.
Mee eens, maar de vraag is dan waar dat naar je zin hebben van af hangt. Ik probeer zoveel mogelijk onafhankelijk te zijn van andere mensen voor mijn geluksbeleving. Als je geen buik wilt, omdat je dat zelf onprettig vindt, dan moet je dat natuurlijk voorkomen. Maar om het te voorkomen omdat een ander er moeite mee heeft? Nee dank je.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar ik vind dat je voor jezelf echt wel wat eisen mag stellen. Je moet het tenslotte wel naar je zin hebben in je leven.
Zelf wil ik uiteraard ook geen buikje. Daar pas ik voor. Dan gaat deze ouwe wel even werken aan z'n lijfquote:Op zondag 21 januari 2007 11:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Mee eens, maar de vraag is dan waar dat naar je zin hebben van af hangt. Ik probeer zoveel mogelijk onafhankelijk te zijn van andere mensen voor mijn geluksbeleving. Als je geen buik wilt, omdat je dat zelf onprettig vindt, dan moet je dat natuurlijk voorkomen. Maar om het te voorkomen omdat een ander er moeite mee heeft? Nee dank je.
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Nou, dan is het toch prima? Ik wilde er alleen maar mee zeggen, dat je het moet voor jezelf en voor niemand anders. Ik zal je eens een voorbeeld uit mijn eigen leven geven. De grijze haren komen er al door bij mij. Her en der een paar. Ik vind het echt geen enkel probleem; sterker nog, ik vind het wel leuk. Welnu, ik zat eens bij de kapper en normaal gesproken heb ik altijd dezelfde, maar door omstandigheden ging een andere meid mij knippen. Daar heb ik sowieso al een hekel aan, maar goed, een mens moet ook wat flexibel zijn. Goed, op een gegeven moment merkte ze op "hey, je hebt al wat grijze haren" en vervolgde "als het niet meer te doen is ze weg te trekken, dan kun je natuurlijk altijd gaan verven, dus maak je geen zorgen." Maak je geen zorgen??? Die achterlijke doos heeft het geweten. Ik maak mij helemaal nergens zorgen over. Het is die doos die kennelijk een inzinking beleeft als ze grijze haren ziet. Laat een ander met rust zou ik zeggen. Ik kan me er nu nog kwaad over makenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zelf wil ik uiteraard ook geen buikje. Daar pas ik voor. Dan gaat deze ouwe wel even werken aan z'n lijf
Vooralsnog is alles keurig in verhouding
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?
Ik heb liever een pure, gevoelige vrouw. Een vrouw die je niet wegwuift als je je bestek laat vallen, maar lekker met je meelacht. Een vrouw die zonder make-up de straat op durft. Die zich niet persé hoeft te verschuilen achter allerlei ditjes en datjes ter compensatie van haar onzekerheid. Gewoon, lekker puur.
Absoluut. En het getuigt van je reinste domheid. En daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:23 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
![]()
Arrogantie is inderdaad een zwaktebod van de ergste soort.
Alsof een arrogante vrouw geen pure, gevoelige vrouw kan zijn. Ik denk dat arrogantie een competentie is. Als je geen zin hebt in gezeik van paupers, zet je je arrogante modus even aan en dat schrikt wat mensen af.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?
Ik heb liever een pure, gevoelige vrouw. Een vrouw die je niet wegwuift als je je bestek laat vallen, maar lekker met je meelacht. Een vrouw die zonder make-up de straat op durft. Die zich niet persé hoeft te verschuilen achter allerlei ditjes en datjes ter compensatie van haar onzekerheid. Gewoon, lekker puur.
Een competentie zeg jequote:Op zondag 21 januari 2007 11:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alsof een arrogante vrouw geen pure, gevoelige vrouw kan zijn. Ik denk dat arrogantie een competentie is. Als je geen zin hebt in gezeik van paupers, zet je je arrogante modus even aan en dat schrikt wat mensen af.
ha ha ha en dus zijn de onzekere mensen de mensen die arrogante mensen niet aan durven spreken.
Mwoah, daar herken ik inderdaad wel wat in. Maar arrogantie in uitstraling, is heel iets anders dan arrogantie in woorden cq daden.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Alsof een arrogante vrouw geen pure, gevoelige vrouw kan zijn. Ik denk dat arrogantie een competentie is. Als je geen zin hebt in gezeik van paupers, zet je je arrogante modus even aan en dat schrikt wat mensen af.
ha ha ha en dus zijn de onzekere mensen de mensen die arrogante mensen niet aan durven spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |