Hoe krijg ik de foto te zienquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef draaijer het volgende:
Hierbij mijn lieve schatje. Ze kijkt niet echt arrogant, maar geloof me. Ze kan het. En hoe
![]()
[afbeelding]
Ik heb haar er weer afgehaald omdat ik vind dat mijn schatje er niet veel te zoeken heeft. Als jullie en ik gelijkertijd online zijn, dan zal ik die foto er weer even op knallen.quote:
Ik heb de bewuste foto verwijderd. Nu kan je in mijn fotoboek wel een normale foto van mijn schatje zienquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb haar er weer afgehaald omdat ik vind dat mijn schatje er niet veel te zoeken heeft. Als jullie en ik gelijkertijd online zijn, dan zal ik die foto er weer even op knallen.
ha ha ha ha mooie omschrijving. Kan je een foto posten? Share your success with your online buddiesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Draaijer, ik snap je volkomen.. heb zo'n donkerharige mannen-magneet in huis hier en 'k ben dol op der
Lol, ik voelde de vraag al aankomen dus had er al over nagedacht, maar los het alsvolgt op met een vakantiefoto:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha ha ha ha mooie omschrijving. Kan je een foto posten? Share your success with your online buddies
Vrouwen met donkere haren zijn zoooo leuk. Als ze arrogant zijn, zijn ze zooooo veeel leukerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lol, ik voelde de vraag al aankomen dus had er al over nagedacht, maar los het alsvolgt op met een vakantiefoto:
[afbeelding]
40'C in Egypte![]()
Ze is niet per se arrogant, maar heeft wel iets ontastbaars over zich. Vind het ook leuk dat ze er zonder toeters en bellen al mooi uit ziet, met toeters en bellen wordt het dan alleen maar beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vrouwen met donkere haren zijn zoooo leuk. Als ze arrogant zijn, zijn ze zooooo veeel leuker
Aandacht voor je partner is altijd mooi. Ik voel me heerlijk als mannen mijn vriendin slim, mooi en of aantrekkelijk vinden..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ze is niet per se arrogant, maar heeft wel iets ontastbaars over zich. Vind het ook leuk dat ze er zonder toeters en bellen al mooi uit ziet, met toeters en bellen wordt het dan alleen maar beter
Vind het leuk hoe de omgeving op haar reageert, al vind ze zelf die aandacht vaak irritant - zoveel jochies en mannen zijn zóó triest in hun 'versier-pogingen'
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Kogando het volgende:
Maar arrogant is vaak ook een teken van onzekerheid.
Tjah, wij zullen onze onzekerheden dan ook niet ontkennenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien wat andere mensen van mijn vriendin vinden. Het is wel leuk om te horen dat ze haar geen lelijk varken vinden, maar jij haalt blijkbaar ook voldoening uit zo'n "bevestiging".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Aandacht voor je partner is altijd mooi. Ik voel me heerlijk als mannen mijn vriendin slim, mooi en of aantrekkelijk vinden..
of ze zijn niet onzeker maar hebben teveel aandacht waardoor ze gaan denken dat ze beter zijn..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.
Dit is inderdaad wel waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef GiGra het volgende:
Mensen, sommigen zien er gewoon arrogant uit...ik zie er ook uit als een k*$&%&%*$t bitch, maar ik ben niet arrogant en ook niet zelfverzekerd...laat je niet bedriegen door uiterlijk!
Waarom zien mensen jou als arrogant? Zou je eens een foto willen posten? Die in je fotoboek zegt me nog niet zoveel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef GiGra het volgende:
Het is trouwens best een probleem om als arrogant gezien te worden. Veel mensen durven mij niet aan te spreken omdat ze denken dat ik boos word of zelfs begin te meppen...niet zo handig als je single bent...
Je kan foto's uploaden door op deze link te klikkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef GiGra het volgende:
ik ben 1.76, draag hakken van 10cm, dus zeg maar 1.86m; blond (echt blond-niet geverfd) haar, maar altijd donkere kleding, en ik heb moeite met in het niets lachen-ik lach alleen als iemand me aankijkt ofzo. Oja, ik loop heeeeel snel. En die foto zegt inderdaad niets, die moest 10 keer opnieuw en dan ga je vanzelf wel lachen...ik weet trouwens niet zo goed hoe je foto's moet posten hier (newbee & onhandig met computers)
Waarom draag je dan hakken van 10cm?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef GiGra het volgende:
ik ben 1.76, draag hakken van 10cm, dus zeg maar 1.86m; blond (echt blond-niet geverfd) haar, maar altijd donkere kleding, en ik heb moeite met in het niets lachen-ik lach alleen als iemand me aankijkt ofzo. Oja, ik loop heeeeel snel. En die foto zegt inderdaad niets, die moest 10 keer opnieuw en dan ga je vanzelf wel lachen...ik weet trouwens niet zo goed hoe je foto's moet posten hier (newbee & onhandig met computers)
k voel me aangesproken.quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Na het bekijken van uw fotoboek, moet ik u helaas teleurstellen. Maar hey, zolang u er zelf maar in gelooft, is het niet?quote:
pro zwammer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Na het bekijken van uw fotoboek, moet ik u helaas teleurstellen. Maar hey, zolang u er zelf maar in gelooft, is het niet?
Je hebt in ieder geval mooi haar & blauwe ogen, verder oordeel ik alleen in 3Dquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pro zwammer?
en dat moet me van me stuk brengen?
leer trouwens PI's lezen![]()
Ik denk wel dat jij de eigenschappen zou kunnen hebben.quote:
Is je eigen vriendin/vrouw ook nog wel te doen..?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven wel
Ik ben super gek van mijn schatje.. Absoluut te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Is je eigen vriendin/vrouw ook nog wel te doen..?![]()
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij de eigenschappen zou kunnen hebben.
Jij zou eigenlijk is een blouse met een hoger kraagje moeten dragen. Heb je daar geen foto van? Mag ik vragen hoe lang jij bent?
[afbeelding]
By the way : Je haar is inderdaad mooi omdat het zo vurig lang is met golven. Maar iets korter haar is denk ik nog mooier.
Dat weet ik, ik wilde je een hart onder de riem steken. Ik zag een teleurgestelde smiley. Ik denk dat het je fantastisch zal staan. Dus ja, ik heb het wel gelezenquote:Op zondag 21 januari 2007 09:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.
ik ben 1.80 m zonder hakken enzo.
en je hebt niet goed opgelet in me fobo, daar staat dat me haar nu een stuk korter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |