Kan ik me zeker bij vinden...quote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef Friek_ het volgende:
Niet zozeer arrogant of zelfverzekerd, maar eerder een hele sterke persoonlijkheid.
HA HA HA HA, ze moet wel mooi zijn!quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef RAVW het volgende:
Zo iets als Rita Verdonk???
ach een vrouw met pit.
Dat soort vrouwen mag ik wel
zo lang het maar rechtvaardig gaat.
Krijgt ter plekke koude rillingen....quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef RAVW het volgende:
Zo iets als Rita Verdonk???
Misschien is het hard to get gehalte het aantrekkelijke.quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Krijgt ter plekke koude rillingen....
En arrogante vrouwen vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Vrouwen die redelijk zelfverzekerd zijn dan weer wel.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Bepaalde attitude. Zoals neus omhoog. Niet of minder reageren naar je omgeving.Geen idee eigenlijk. Je gaat het herkennen als je het zietquote:Op maandag 27 november 2006 20:53 schreef Aphrodite het volgende:
Maar wat versta je precies onder arrogant dan?
Nu ik erover nadenk, zou ik ook zo gauw geen passende definitie van arrogant kunnen geven..
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven welquote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan is dit ws. jouw type?
Hmm, zo herken ik het niet!quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Kogando het volgende:
Maar arrogant is vaak ook een teken van onzekerheid.
Is het mischien het uitdagende dat ervan uitgaat? Om door die arrogantie heen te prikken?quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef draaijer het volgende:
Misschien is het hard to get gehalte het aantrekkelijke.
Ik vind een arrogante houding gewoon sjiek.![]()
Mijn aura botst meestal met zo iemand.. Qua vrouw dan.. Mannen daarintegen, dan geldt hetzelfde als bij jou denk ik..quote:Op maandag 27 november 2006 20:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Bepaalde attitude. Zoals neus omhoog. Niet of minder reageren naar je omgeving.Geen idee eigenlijk. Je gaat het herkennen als je het ziet
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 27 november 2006 21:01 schreef Aphrodite het volgende:
Mijn aura botst meestal met zo iemand.. Qua vrouw dan.. Mannen daarintegen, dan geldt hetzelfde als bij jou denk ik..
Hmm.. Theorie: Zou de arrogantie van die vrouwen dan voortkomen uit het feit dat ze weinig vriendinnen hebben om hen recht te zetten en back to earth te brengen?quote:
kut, nu staat R&P in m'n myAT.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef immortalsean het volgende:
volgens mij zijn jullie van die zielige mannetjes, die ook naar SM-meesteressen gaan enzo.
Hi hi. Arrogante vrouwen vind ik woest aantrekkelijk, maar als er in een gezeldschap waarin ik verblijf een arrogante kerel zit, heb ik zin om die op z'n nummer te zetten.. Zal wel onzekerheid zijn ha haquote:Op maandag 27 november 2006 21:01 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Mijn aura botst meestal met zo iemand.. Qua vrouw dan.. Mannen daarintegen, dan geldt hetzelfde als bij jou denk ik..
Je bent onzeker maar wilt niet zo overkomen. Een arrogante houding aannemen is dan een makkelijk trucje om zelfverzekerder over te komen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
Hmm, zo herken ik het niet!
Kan, maar misschien zijn ze ook wel gewoon arrogant omdat ze een bepaalde muur om zich heen gebouwd hebben. Daar zou ík in ieder geval in kunnen komen dan.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef Aphrodite het volgende:
Hmm.. Theorie: Zou de arrogantie van die vrouwen dan voortkomen uit het feit dat ze weinig vriendinnen hebben om hen recht te zetten en back to earth te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |