This sums it all upquote:Op maandag 27 november 2006 21:06 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je bent onzeker maar wilt niet zo overkomen. Een arrogante houding aannemen is dan een makkelijk trucje om zelfverzekerder over te komen.
Ik heb 't al vaak meegemaakt. Meisjes die uit de hoogte kijken en je geen aandacht geven. Totdat je er mee aan de praat raakt en op een leuke manier de spot met ze drijft. Dan zijn ze ineens echt niet zo zelfverzekerd meer als ze eruit zien. Niet dat dat erg is, maar die 'ik ben goed-jij bent een sukkel' houding is als sneeuw voor de zon verdwenen. En dan is ook dat meisje maar gewoon een willoos slachtoffertje, bij wijze van spreken dan.
Overigens keur ik een bepaalde mate van arrogantie niet af en deel ik in die zin je mening. Het is tenslotte nog altijd beter dan in elkaar gedoken typetjes, of juist de andere soort die alles probeert om je gunst te winnen. De eerste soort is zielig, en bij de tweede soort is geen winst te halen.
Maargoed, blijf een vent en denk daarom altijd: ik ben de man, nie fokke met mij!
Dat zijn ze dus praktisch allemaal, and call me stupid maar ik vind hetquote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Was echt een immens triest figuur, maar volgens mij zijn het gewoon onzekere wijven die stoer willen doen om dingen te verhullen
Hmmm shit ik log nu pas in. Dus ik zie geen 3 foto'squote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
De grap is om dat nou uit te lokken
Maar waarom heb je het dan zo lang uitgehouden?quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Heel verhaal over arrogant kutkreng.
Ik vond 3 maanden gewoon teveel van het goede
BttD is net zo maagdelijk als jijquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan zo lang uitgehouden?
Zulke dozen zouden bij mij het einde van de avond niet eens halen.
Of zoals een vriend van mij altijd zegt:"Ze moet wel verdomd goed kunnen neuken want iets anders heeft ze niet te bieden."
Oh,het is dus een fictief meisje.quote:
Ik zeg toch ook dat ze niet je vriendin isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef BttD het volgende:
Ehh, waar hebben jullie het over. De meid waar ik het over heb is de dochter van het gastgezin waar ik drie maanden verbleef. Is niet een vriendin hoor, verre van dat
RealZeus welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze niet je vriendin is
Och hemeltje toch, het zit je ook allemaal niet mee. Een virtueel persoon heeft even een raar beeld van je!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef BttD het volgende:
[..]
RealZeus welDie heeft nu ineens een heel raar beeld van mij
Dat idee kreeg ik aan de hand van je posts.Maar ik heb een lange dag gehad dus het beste is er vanaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef BttD het volgende:
[..]
RealZeus welDie heeft nu ineens een heel raar beeld van mij
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Och hemeltje toch, het zit je ook allemaal niet mee. Een virtueel persoon heeft even een raar beeld van je!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Och hemeltje toch, het zit je ook allemaal niet mee. Een virtueel persoon heeft even een raar beeld van je!
Volgens mij wil je mij stiekem heel hard nemen... of kijken terwijl TS mij neemt.... Pervert!quote:Op maandag 27 november 2006 21:15 schreef Kogando het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je hard genomen wil worden door de TS.
Nee man, het is de uitdaging. Er hangt ook vaak een soort spanning tussen jullie heen, vaak een sexuele spanning en bij alles wat je doet reageert zij weer, en je blijft er om lachen het is net of ze gefrustreerd raken, ik weet niet precies hoe ik het uitleg, maar als ik het typ krijg ik alweer pretogen en zo is het in echt ook. Ik ben het helemal eens met draaijer.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef immortalsean het volgende:
volgens mij zijn jullie van die zielige mannetjes, die ook naar SM-meesteressen gaan enzo.
Het gaat er natuurlijk wel om dat jij als man een tikkeltje dominant kan zijn tegenover haar, en haar onder de duim hebt, en je ook laat weten als ze te ver gaan (geloof me dat weet ze zelf ook).quote:Op maandag 27 november 2006 21:48 schreef BttD het volgende:
Ik heb een TERING hekel aan vrouwen die arrogant en zelfverzekerd zijn. Ik heb er drie maanden mee samen geleefd hier en geloof me maar het is VERSCHRIKKELIJK. Je kunt niks vertellen tegen mevrouw of ze vind zichzelf er TE GOED voor...
Ontzettend kut wijf
Beetje arrogantie is lekker ja. Bruin haar ook. Slim is een keiharde eis. Liefst tegen de 30 aanhikkend.quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
zolang ze maar niet te zijn zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Maar wat is dan precies zelfverzekerdheid? Het feit dat het vaak met arrogantie vergeleken wordt is imo nl. onterecht.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk en leuk, arrogantie niet.
Zoals ik het zie, is zelverzekerdheid is voornamelijk een onbewust proces dat je vervolgens uitstraalt naar de buitenwereld. Arrogantie daarentegen is in mijn ogen meer een bewuste gedragskeuze die je bewust naar de buitenwereld uitdraagt om jezelf in bescherming te nemen tegen de imperfectie waar je niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies zelfverzekerdheid? Het feit dat het vaak met arrogantie vergeleken wordt is imo nl. onterecht.
Daar vind ik het meer weg van hebben inderdaad.. Je kunt imo prima zelfverzekerd zijn zonder dat het ook maar in de verste verte op arrogantie lijkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Zoals ik het zie, is zelverzekerdheid is voornamelijk een onbewust proces dat je vervolgens uitstraalt naar de buitenwereld. Arrogantie daarentegen is in mijn ogen meer een bewuste gedragskeuze die je bewust naar de buitenwereld uitdraagt om jezelf in bescherming te nemen tegen de imperfectie waar je niet mee om kan gaan.
Arrogantie hoeft in mijn ogen niet eens te betekenen dat er sprake is van zelfverzekerdheid. Mensen kunnen er uit onzekerheid voor kiezen om maar arrogant te zijn, zo lang ze in ieder geval de kracht hebben om kritiek hierop te kunnen negeren/weerleggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar vind ik het meer weg van hebben inderdaad.. Je kunt imo prima zelfverzekerd zijn zonder dat het ook maar in de verste verte op arrogantie lijkt.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Casta ziet er zonder make up uit als een lief onschuldig easy te regelen meisje.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven wel
wel die van mij iig!quote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan is dit ws. jouw type?
Naar mijn mening is arrogantie eerder een teken van gebrek aan zelfverzekerdheid idd..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Arrogantie hoeft in mijn ogen niet eens te betekenen dat er sprake is van zelfverzekerdheid. Mensen kunnen er uit onzekerheid voor kiezen om maar arrogant te zijn, zo lang ze in ieder geval de kracht hebben om kritiek hierop te kunnen negeren/weerleggen.
En daarom is het ook zo leuk om ze te stangenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn mening is arrogantie eerder een teken van gebrek aan zelfverzekerdheid idd..
Tja, je moet er maar zin in hebben.. Ik heb daar nooit zo'n zin in, dus negeer het meestal gewoon..quote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef Maeksy het volgende:
[..]
En daarom is het ook zo leuk om ze te stangenZo van "ik heb je heus wel door, hoor!"
Dat kan ookquote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar zin in hebben.. Ik heb daar nooit zo'n zin in, dus negeer het meestal gewoon..
Treu. 1.80 is een heeeeeerlijke lengtequote:Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef Corelli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Hoe onversierbaarder, hoe aantrekkelijker. Ze moeten ook lang zijn.
Helaas is het een zeldzame soort.
maar gekke_sandra is wel een lekkertjequote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.
Dan is dat zeker aantrekkelijk jaquote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Ik hou wel van die uit de hoogte houding.. heerlijk.. Dan zijn ze een targetquote:Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef Madski het volgende:
Arrogante vrouwen zijn eerder strontvervelend dan aantrekkelijk als je het mij vraagt. Mogen ze nog zo knap zijn, maar mooier worden ze niet in mijn ogen.
Right.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik hou wel van die uit de hoogte houding.. heerlijk.. Dan zijn ze een target
Hoe krijg ik de foto te zienquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef draaijer het volgende:
Hierbij mijn lieve schatje. Ze kijkt niet echt arrogant, maar geloof me. Ze kan het. En hoe
![]()
[afbeelding]
Ik heb haar er weer afgehaald omdat ik vind dat mijn schatje er niet veel te zoeken heeft. Als jullie en ik gelijkertijd online zijn, dan zal ik die foto er weer even op knallen.quote:
Ik heb de bewuste foto verwijderd. Nu kan je in mijn fotoboek wel een normale foto van mijn schatje zienquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb haar er weer afgehaald omdat ik vind dat mijn schatje er niet veel te zoeken heeft. Als jullie en ik gelijkertijd online zijn, dan zal ik die foto er weer even op knallen.
ha ha ha ha mooie omschrijving. Kan je een foto posten? Share your success with your online buddiesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
Draaijer, ik snap je volkomen.. heb zo'n donkerharige mannen-magneet in huis hier en 'k ben dol op der
Lol, ik voelde de vraag al aankomen dus had er al over nagedacht, maar los het alsvolgt op met een vakantiefoto:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha ha ha ha mooie omschrijving. Kan je een foto posten? Share your success with your online buddies
Vrouwen met donkere haren zijn zoooo leuk. Als ze arrogant zijn, zijn ze zooooo veeel leukerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lol, ik voelde de vraag al aankomen dus had er al over nagedacht, maar los het alsvolgt op met een vakantiefoto:
[afbeelding]
40'C in Egypte![]()
Ze is niet per se arrogant, maar heeft wel iets ontastbaars over zich. Vind het ook leuk dat ze er zonder toeters en bellen al mooi uit ziet, met toeters en bellen wordt het dan alleen maar beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vrouwen met donkere haren zijn zoooo leuk. Als ze arrogant zijn, zijn ze zooooo veeel leuker
Aandacht voor je partner is altijd mooi. Ik voel me heerlijk als mannen mijn vriendin slim, mooi en of aantrekkelijk vinden..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ze is niet per se arrogant, maar heeft wel iets ontastbaars over zich. Vind het ook leuk dat ze er zonder toeters en bellen al mooi uit ziet, met toeters en bellen wordt het dan alleen maar beter
Vind het leuk hoe de omgeving op haar reageert, al vind ze zelf die aandacht vaak irritant - zoveel jochies en mannen zijn zóó triest in hun 'versier-pogingen'
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Kogando het volgende:
Maar arrogant is vaak ook een teken van onzekerheid.
Tjah, wij zullen onze onzekerheden dan ook niet ontkennenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien wat andere mensen van mijn vriendin vinden. Het is wel leuk om te horen dat ze haar geen lelijk varken vinden, maar jij haalt blijkbaar ook voldoening uit zo'n "bevestiging".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Aandacht voor je partner is altijd mooi. Ik voel me heerlijk als mannen mijn vriendin slim, mooi en of aantrekkelijk vinden..
of ze zijn niet onzeker maar hebben teveel aandacht waardoor ze gaan denken dat ze beter zijn..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogantie is een poging om onzekerheid te maskeren, terwijl zelfverzekerd zijn oprecht is.
Dit is inderdaad wel waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef GiGra het volgende:
Mensen, sommigen zien er gewoon arrogant uit...ik zie er ook uit als een k*$&%&%*$t bitch, maar ik ben niet arrogant en ook niet zelfverzekerd...laat je niet bedriegen door uiterlijk!
Waarom zien mensen jou als arrogant? Zou je eens een foto willen posten? Die in je fotoboek zegt me nog niet zoveel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef GiGra het volgende:
Het is trouwens best een probleem om als arrogant gezien te worden. Veel mensen durven mij niet aan te spreken omdat ze denken dat ik boos word of zelfs begin te meppen...niet zo handig als je single bent...
Je kan foto's uploaden door op deze link te klikkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef GiGra het volgende:
ik ben 1.76, draag hakken van 10cm, dus zeg maar 1.86m; blond (echt blond-niet geverfd) haar, maar altijd donkere kleding, en ik heb moeite met in het niets lachen-ik lach alleen als iemand me aankijkt ofzo. Oja, ik loop heeeeel snel. En die foto zegt inderdaad niets, die moest 10 keer opnieuw en dan ga je vanzelf wel lachen...ik weet trouwens niet zo goed hoe je foto's moet posten hier (newbee & onhandig met computers)
Waarom draag je dan hakken van 10cm?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef GiGra het volgende:
ik ben 1.76, draag hakken van 10cm, dus zeg maar 1.86m; blond (echt blond-niet geverfd) haar, maar altijd donkere kleding, en ik heb moeite met in het niets lachen-ik lach alleen als iemand me aankijkt ofzo. Oja, ik loop heeeeel snel. En die foto zegt inderdaad niets, die moest 10 keer opnieuw en dan ga je vanzelf wel lachen...ik weet trouwens niet zo goed hoe je foto's moet posten hier (newbee & onhandig met computers)
k voel me aangesproken.quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Na het bekijken van uw fotoboek, moet ik u helaas teleurstellen. Maar hey, zolang u er zelf maar in gelooft, is het niet?quote:
pro zwammer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Na het bekijken van uw fotoboek, moet ik u helaas teleurstellen. Maar hey, zolang u er zelf maar in gelooft, is het niet?
Je hebt in ieder geval mooi haar & blauwe ogen, verder oordeel ik alleen in 3Dquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pro zwammer?
en dat moet me van me stuk brengen?
leer trouwens PI's lezen![]()
Ik denk wel dat jij de eigenschappen zou kunnen hebben.quote:
Is je eigen vriendin/vrouw ook nog wel te doen..?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven wel
Ik ben super gek van mijn schatje.. Absoluut te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Is je eigen vriendin/vrouw ook nog wel te doen..?![]()
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij de eigenschappen zou kunnen hebben.
Jij zou eigenlijk is een blouse met een hoger kraagje moeten dragen. Heb je daar geen foto van? Mag ik vragen hoe lang jij bent?
[afbeelding]
By the way : Je haar is inderdaad mooi omdat het zo vurig lang is met golven. Maar iets korter haar is denk ik nog mooier.
Dat weet ik, ik wilde je een hart onder de riem steken. Ik zag een teleurgestelde smiley. Ik denk dat het je fantastisch zal staan. Dus ja, ik heb het wel gelezenquote:Op zondag 21 januari 2007 09:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik heb nog ergens een '60 style foto. dus incl colletje. google maar ofzo, heb hem hier niet op de computer.
ik ben 1.80 m zonder hakken enzo.
en je hebt niet goed opgelet in me fobo, daar staat dat me haar nu een stuk korter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |