abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 november 2006 @ 22:06:28 #61
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43945514
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef Kogando het volgende:

[..]

Mietje, ze heeft je gepwnd.
Je mag het best proberen hoor... denk dat je binnen 2 weken weg bent

Zij was helemaal GEWELDIG, zij kon niets verkeerd doen, alles wat anderen deden was kut en dom en zij had altijd het juiste antwoord Veel plezier er mee

Je kunt nog zo'n alpha male zijn, maar haar krijg je niet onder de tafel geluld, wat wil je met zulke koppigheid Dom viswijf
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 22:07:01 #62
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43945551
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Q. het volgende:

[..]

.
Geloof je me niet? Het is toch echt zo
Internetjosti!
pi_43945611
Oh god, daar gaan we weer met dat ge-alpha en ge-beta, doe toch eens normaal: je bent wat je bent.
For great justice!
  maandag 27 november 2006 @ 22:08:55 #64
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43945651
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:08 schreef Q. het volgende:
Oh god, daar gaan we weer met dat ge-alpha en ge-beta, doe toch eens normaal: je bent wat je bent.
Makkelijker gezegd, dan gedaan
Internetjosti!
pi_43945674
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:48 schreef BttD het volgende:
Ik heb een TERING hekel aan vrouwen die arrogant en zelfverzekerd zijn. Ik heb er drie maanden mee samen geleefd hier en geloof me maar het is VERSCHRIKKELIJK. Je kunt niks vertellen tegen mevrouw of ze vind zichzelf er TE GOED voor...

Ontzettend kut wijf
zo'n verwende? ik ken het type
daar wil je echt niks mee hebben
  maandag 27 november 2006 @ 22:15:14 #66
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946044
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef SlimShady het volgende:

[..]

zo'n verwende? ik ken het type
daar wil je echt niks mee hebben
Niet zo'n klein beetje verwend. Mevrouw was op vakantie gegaan op de creditcard van de nieuwe vriend van haar ma. Even 3000 euro erdoorheen gejaagd. Dus die vent tegen haar: 'Het is goed, maar volgende keer iets rustiger aan doen met de creditcard'. Dat had ze ook nog eens min of meer stiekem gedaan. Gaat helemaal nergens over.

Laatst ook zo'n mooie discussie. Ze zei gewoon regelmatig bijna letterlijk 'ik ben perfect. IK heb geen extra zelfvertrouwen nodig want IK heb alles voor elkaar... IK heb niks om over te klagen IK heb alles op orde blablabla.'

Het ergste is gewoon als je iemand iets wil laten zien bijvoorbeeld foto's die je gemaakt hebt dan kun je verwachten dat diegene daar niet altijd in geinteresseerd is. Maar bij haar kon je nooit iets vertellen of het was niet goed genoeg. Voorbeeldje: ben naar New York geweest en om geld uit te sparen, maar ook omdat het gewoon een leuke optie was heb ik een looptoer door de stad gedaan van 16 uur... kostte me maar 10 euro. Mevrouw: 'Je had beter de bustrip kunnen nemen die rijdt je door heel de stad en je krijgt alle grote dingen te zien' . Nou en? Ik heb hier toch ook veel lol aan beleefd, was nog leuker ook want je was met een groep en je kreeg ontzettend veel background informatie over de stad die je normaal niet krijgt. En wat dan nog? En zo zijn er nog wel tientallen voorbeelden. Nog eentje dan: Met uitgaan kun je zeggen wat je wilt. Welke tent je ook naartoe gaat: het is NOOIT goed... Oh ja en empathie komt niet in haar woordenboek voor.

Damned wat ben ik gefrustreerd door dat wijf . Als alle vrouwen zo zijn dan geef ik mijn zoektocht per direct op
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 22:36:23 #67
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_43947028
Zulke vrouwen zijn zeer irritant hoor

Heb er hier ook een paar lopen die denken dat ze de wereld geschapen hebben.
Maar oke heb ook liever dat hun het zeggen dan iemand met een volle verstand

Dat soort types zijn ook zo lekker gezellig met een feestje, Alles maar ook alles draaid alleen maar om hun
walgelijk is het egwoon maar je doet er niets aan helaas.
Ja zorgen dat je niet bij dat soort vrouwen in de burt hoeft te komen of blijven.
Zeker van die vrouwen die zich altijd maar weer in het slachtofferrol plaatsen.
dat zijn de ergste van allemaal.
Ze weten een hoop maar gebruiken het verkeerd alleen maar om aandacht te krijgen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_43947094
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?

Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht

Ik vind het echt woest aantrekkelijk....
Mooi en slim ok
en lang donker haar...

Maar een vrouw die enigszins terecht arrogant is moet ik nog tegenkomen. Tot dusver zie ik alleen maar arrogantie om onnozele redenen zoals trots op een zogenaamde zelfstandigheid of "levenservaring" of bewust dat haar tieten een machtsmiddel zijn oid. Bovendien arrogantie zonder een goed gevoel voor humor is bijzonder onflatteus. En aangezien humor sowieso niet goed loopt bij vrouwen...

Gewoon niet doen is het beste maar goed dat is mijn mening.
  maandag 27 november 2006 @ 22:39:19 #69
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43947156
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef RAVW het volgende:
Zulke vrouwen zijn zeer irritant hoor

Heb er hier ook een paar lopen die denken dat ze de wereld geschapen hebben.
Maar oke heb ook liever dat hun het zeggen dan iemand met een volle verstand

Dat soort types zijn ook zo lekker gezellig met een feestje, Alles maar ook alles draaid alleen maar om hun
walgelijk is het egwoon maar je doet er niets aan helaas.
Ja zorgen dat je niet bij dat soort vrouwen in de burt hoeft te komen of blijven.
Zeker van die vrouwen die zich altijd maar weer in het slachtofferrol plaatsen.
dat zijn de ergste van allemaal.
Ze weten een hoop maar gebruiken het verkeerd alleen maar om aandacht te krijgen
Het is verschrikkelijk. Al haar vriendinnen zijn trouwens ook zo. Of erger . Laatst was er ook zo'n wijf (want dat is het) op bezoek en die was me toch aan het lullen 'fucking dit en fucking dat'.... iedereen deed alles fout in haar ogen, maar neeeeeee, zij was PERFECT. Haar leven was geweldig en alle anderen waren kneuzen of sletten of weet ik veel wat.

Was echt een immens triest figuur, maar volgens mij zijn het gewoon onzekere wijven die stoer willen doen om dingen te verhullen

Dat is niet het type waar TT over gaat denk ik. Dit zijn van die wijven die alles in hun schoot geworpen krijgen en verwachten dat iedereen leeft naar hun maatstaven. Oh wee als je ergens wat van zegt.

Ik vond 3 maanden gewoon teveel van het goede
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 22:39:46 #70
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43947180
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.
  maandag 27 november 2006 @ 22:51:36 #71
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_43947727
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk. Al haar vriendinnen zijn trouwens ook zo. Of erger . Laatst was er ook zo'n wijf (want dat is het) op bezoek en die was me toch aan het lullen 'fucking dit en fucking dat'.... iedereen deed alles fout in haar ogen, maar neeeeeee, zij was PERFECT. Haar leven was geweldig en alle anderen waren kneuzen of sletten of weet ik veel wat.

Was echt een immens triest figuur, maar volgens mij zijn het gewoon onzekere wijven die stoer willen doen om dingen te verhullen

Dat is niet het type waar TT over gaat denk ik. Dit zijn van die wijven die alles in hun schoot geworpen krijgen en verwachten dat iedereen leeft naar hun maatstaven. Oh wee als je ergens wat van zegt.

Ach zoveel verschillende die vrouwen ook niet van elkaar hoor

alle twee fout en geen reëel zelfbeeld of wat er om hun heen gebeurd.
Dus voor mij al kansloos dat soort type vrouwen.

Het leven is niet alleen maar mooie of een en al ellende.
Nee geef mij maar een type wat met bijde benen op de grond staat, maar ook een zo veel mogelijk een brede kijk heb op de wereld.
Maar wel Sociaal is, en geen ei dat alleen maar geel is van binnen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_43948220
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef cyber_rebel het volgende:
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.
Delivered without an information leaflet
pi_43948812
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

pi_43949331
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef Xennia het volgende:
Tsja, inkoppertje.
Delivered without an information leaflet
pi_43949552
Arrogante vrouwen zijn echt héél erg onaantrekkelijk. Dikke afknapper.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:25:12 #76
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43950688
lang donker haar wel, arrogantie niet. ik hou van lief en onschuldig
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43952069
Mooie uitdaging
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:52:48 #78
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43953155
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Sorry dat ik eerlijk ben hoor. Jij houd niet van eerlijkheid?
pi_43953269
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:06 schreef Kogando het volgende:

[..]

Je bent onzeker maar wilt niet zo overkomen. Een arrogante houding aannemen is dan een makkelijk trucje om zelfverzekerder over te komen.

Ik heb 't al vaak meegemaakt. Meisjes die uit de hoogte kijken en je geen aandacht geven. Totdat je er mee aan de praat raakt en op een leuke manier de spot met ze drijft. Dan zijn ze ineens echt niet zo zelfverzekerd meer als ze eruit zien. Niet dat dat erg is, maar die 'ik ben goed-jij bent een sukkel' houding is als sneeuw voor de zon verdwenen. En dan is ook dat meisje maar gewoon een willoos slachtoffertje, bij wijze van spreken dan.

Overigens keur ik een bepaalde mate van arrogantie niet af en deel ik in die zin je mening. Het is tenslotte nog altijd beter dan in elkaar gedoken typetjes, of juist de andere soort die alles probeert om je gunst te winnen. De eerste soort is zielig, en bij de tweede soort is geen winst te halen.

Maargoed, blijf een vent en denk daarom altijd: ik ben de man, nie fokke met mij!
This sums it all up .
quote:

[..]

Dat zijn ze dus praktisch allemaal, and call me stupid maar ik vind het .
  FOK!fotograaf dinsdag 28 november 2006 @ 09:31:00 #80
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43953730
Intelligentie is relatief, zelfverzekerd zijn wordt vaak als arrogantie gezien en haar kan je verven.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43970555
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
Hmmm shit ik log nu pas in. Dus ik zie geen 3 foto's

Heb ik weer
pi_43970837
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef draaijer het volgende:

[..]

De grap is om dat nou uit te lokken
Ja.daar ben ik dan weer heel slecht in.
pi_43970977
quote:

[..]

Heel verhaal over arrogant kutkreng.

Maar waarom heb je het dan zo lang uitgehouden?

Zulke dozen zouden bij mij het einde van de avond niet eens halen.

Of zoals een vriend van mij altijd zegt:"Ze moet wel verdomd goed kunnen neuken want iets anders heeft ze niet te bieden."
pi_43972214
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar waarom heb je het dan zo lang uitgehouden?

Zulke dozen zouden bij mij het einde van de avond niet eens halen.

Of zoals een vriend van mij altijd zegt:"Ze moet wel verdomd goed kunnen neuken want iets anders heeft ze niet te bieden."
BttD is net zo maagdelijk als jij
pi_43973889
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

BttD is net zo maagdelijk als jij
Oh,het is dus een fictief meisje.

Mocht ze wel echt bestaan en wat met hem gehad hebben dan ben ik in elk geval minder wanhopig dan hij.

ondanks dat ik best een vriendin zou willen,is het niet tegen elke prijs.Iemand die mij continue zou laten merken dat ik eigenlijk niet goed genoeg ben kan wat mij betreft ophoeren.
Dan maar vrijgezel.
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:15:57 #86
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43974117
Ehh, waar hebben jullie het over. De meid waar ik het over heb is de dochter van het gastgezin waar ik drie maanden verbleef. Is niet een vriendin hoor, verre van dat
Internetjosti!
pi_43974206
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef BttD het volgende:
Ehh, waar hebben jullie het over. De meid waar ik het over heb is de dochter van het gastgezin waar ik drie maanden verbleef. Is niet een vriendin hoor, verre van dat
Ik zeg toch ook dat ze niet je vriendin is
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:20:22 #88
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43974313
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ze niet je vriendin is
RealZeus wel Die heeft nu ineens een heel raar beeld van mij
Internetjosti!
pi_43974323
Mn vriendin heeft lang en donker haar maar is niet arrogant. Wel zelfverzekerd
JOHNNY HEITINGA
pi_43974487
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef BttD het volgende:

[..]

RealZeus wel Die heeft nu ineens een heel raar beeld van mij
Och hemeltje toch, het zit je ook allemaal niet mee. Een virtueel persoon heeft even een raar beeld van je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')