Je mag het best proberen hoor... denk dat je binnen 2 weken weg bentquote:
Makkelijker gezegd, dan gedaanquote:Op maandag 27 november 2006 22:08 schreef Q. het volgende:
Oh god, daar gaan we weer met dat ge-alpha en ge-beta, doe toch eens normaal: je bent wat je bent.
zo'n verwende? ik ken het typequote:Op maandag 27 november 2006 21:48 schreef BttD het volgende:
Ik heb een TERING hekel aan vrouwen die arrogant en zelfverzekerd zijn. Ik heb er drie maanden mee samen geleefd hier en geloof me maar het is VERSCHRIKKELIJK. Je kunt niks vertellen tegen mevrouw of ze vind zichzelf er TE GOED voor...
Ontzettend kut wijf
Niet zo'n klein beetje verwend. Mevrouw was op vakantie gegaan op de creditcard van de nieuwe vriend van haar ma. Even 3000 euro erdoorheen gejaagd. Dus die vent tegen haar: 'Het is goed, maar volgende keer iets rustiger aan doen met de creditcard'. Dat had ze ook nog eens min of meer stiekem gedaan. Gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zo'n verwende? ik ken het type![]()
daar wil je echt niks mee hebben![]()
Mooi en slim okquote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Het is verschrikkelijk. Al haar vriendinnen zijn trouwens ook zo. Of ergerquote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef RAVW het volgende:
Zulke vrouwen zijn zeer irritant hoor
Heb er hier ook een paar lopen die denken dat ze de wereld geschapen hebben.
Maar oke heb ook liever dat hun het zeggen dan iemand met een volle verstand
Dat soort types zijn ook zo lekker gezellig met een feestje, Alles maar ook alles draaid alleen maar om hun
walgelijk is het egwoon maar je doet er niets aan helaas.
Ja zorgen dat je niet bij dat soort vrouwen in de burt hoeft te komen of blijven.
Zeker van die vrouwen die zich altijd maar weer in het slachtofferrol plaatsen.
dat zijn de ergste van allemaal.
Ze weten een hoop maar gebruiken het verkeerd alleen maar om aandacht te krijgen
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
Ach zoveel verschillende die vrouwen ook niet van elkaar hoorquote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Al haar vriendinnen zijn trouwens ook zo. Of erger. Laatst was er ook zo'n wijf (want dat is het) op bezoek en die was me toch aan het lullen 'fucking dit en fucking dat'.... iedereen deed alles fout in haar ogen, maar neeeeeee, zij was PERFECT. Haar leven was geweldig en alle anderen waren kneuzen of sletten of weet ik veel wat.
Was echt een immens triest figuur, maar volgens mij zijn het gewoon onzekere wijven die stoer willen doen om dingen te verhullen
Dat is niet het type waar TT over gaat denk ik. Dit zijn van die wijven die alles in hun schoot geworpen krijgen en verwachten dat iedereen leeft naar hun maatstaven. Oh wee als je ergens wat van zegt.
Ik vond 3 maanden gewoon teveel van het goede
quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef cyber_rebel het volgende:
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.
This sums it all upquote:Op maandag 27 november 2006 21:06 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je bent onzeker maar wilt niet zo overkomen. Een arrogante houding aannemen is dan een makkelijk trucje om zelfverzekerder over te komen.
Ik heb 't al vaak meegemaakt. Meisjes die uit de hoogte kijken en je geen aandacht geven. Totdat je er mee aan de praat raakt en op een leuke manier de spot met ze drijft. Dan zijn ze ineens echt niet zo zelfverzekerd meer als ze eruit zien. Niet dat dat erg is, maar die 'ik ben goed-jij bent een sukkel' houding is als sneeuw voor de zon verdwenen. En dan is ook dat meisje maar gewoon een willoos slachtoffertje, bij wijze van spreken dan.
Overigens keur ik een bepaalde mate van arrogantie niet af en deel ik in die zin je mening. Het is tenslotte nog altijd beter dan in elkaar gedoken typetjes, of juist de andere soort die alles probeert om je gunst te winnen. De eerste soort is zielig, en bij de tweede soort is geen winst te halen.
Maargoed, blijf een vent en denk daarom altijd: ik ben de man, nie fokke met mij!
Dat zijn ze dus praktisch allemaal, and call me stupid maar ik vind hetquote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Was echt een immens triest figuur, maar volgens mij zijn het gewoon onzekere wijven die stoer willen doen om dingen te verhullen
Hmmm shit ik log nu pas in. Dus ik zie geen 3 foto'squote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
De grap is om dat nou uit te lokken
Maar waarom heb je het dan zo lang uitgehouden?quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Heel verhaal over arrogant kutkreng.
Ik vond 3 maanden gewoon teveel van het goede
BttD is net zo maagdelijk als jijquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan zo lang uitgehouden?
Zulke dozen zouden bij mij het einde van de avond niet eens halen.
Of zoals een vriend van mij altijd zegt:"Ze moet wel verdomd goed kunnen neuken want iets anders heeft ze niet te bieden."
Oh,het is dus een fictief meisje.quote:
Ik zeg toch ook dat ze niet je vriendin isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef BttD het volgende:
Ehh, waar hebben jullie het over. De meid waar ik het over heb is de dochter van het gastgezin waar ik drie maanden verbleef. Is niet een vriendin hoor, verre van dat
RealZeus welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze niet je vriendin is
Och hemeltje toch, het zit je ook allemaal niet mee. Een virtueel persoon heeft even een raar beeld van je!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef BttD het volgende:
[..]
RealZeus welDie heeft nu ineens een heel raar beeld van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |